Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras shampoo ja hoitoaine mielestäsi?

Vierailija
20.04.2015 |

Kertokaa perusteluja ja taustoja, minkälaiset hiukset omistat, onko tuotteet minkä hintaisia, mistä niitä saa jne. No niin, kertoilemaan! :)

Kommentit (142)

Vierailija
101/142 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Garnier Fructis -sarja. Hiukset rasvoittuvat yhdessä päivässä ja takuttavat paljon. Lapaluuhun asti. Olen hyväksynyt että tukkaa ei saa millään keinolla lopettamaan rasvoittumista. Ei toimi no poo, ruokasooda/etikka, luomu, silikoniton tai sulfaatiton tai kampaamotuotteet. Pidempään kuin päivän pesemättömyydestä tuloksena rasvoittunut ja taliköhnäinen, kutiseva päänahka ja takkuinen tukka.

Fructis on ainut sarja jolla latvat pysyvät takuttomana.

Vierailija
102/142 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Garnier respons

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/142 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mökkishampoo ja hoitoaine?

Vierailija
104/142 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elvital 2in1 on toiminut ok.

Vierailija
105/142 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä liputan myös punaisen Elvitalin puolesta. Edullista ja toimii mun tukassa. Välillä ostan (jos esim. -20€ alessa Stockalla ja rahatilanne sallii) Kerastasen hiuksiin jätettävän hoitosuihkeen fuidissimen,  sen ihanan tuoksun vuoksi.

Vierailija
106/142 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras hoitava shampoo on Idea Toscanan Prima Spremitura oliiviöljyshampoo. Siinä on aitoa neitsytoliiviöljyä ja toimii ainakin minun hiuksilleni ja hiuspohjalle parhaiten.

Vierailija
107/142 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kardashian Beauty hiustuottet <3

Vierailija
108/142 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fudgen hopeashampoo ja -hoitoaine toimii mulla, hiukset pitkät, niitä on paljon mutta hiuslaatu on ohut ja helposti katkeava. Saa kampaamoista.

Vierailija
109/142 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on värjätyt, alaselkään ulottuvat, hieman karkeahkot ja laineikkaat hiukset. Pidän todella pesevistä shampoista, enkä halua hoitoaineenkaan olevan hiuksia liian latistava.

Parhaita shampoita ovat Lifehairin sulfaatiton oliivishampoo ja Urtekramin ruusushampoo. Käytän kyllä myös Herbinaa ja XZ:aa.

Paras hoitoaine on Santen Family. On samanlaista tavaraa kuin Santen värjättyjen hiusten hoitoaine, mutta edullisempaa. Hoitaa tarpeeksi muttei latista, eivätkä hiukset rasvoitu heti seuraavana päivänä.

Harmittaa, kun lempihiustuotteeni Freemanilta lopetettiin.

Vierailija
110/142 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin aikaisemmin Tigin tuotteita, nyt kampaajalta ostin Kevin Murphyn shampoota. Vaikuttaa tosi hyvältä: ihana tuoksu ja tyypillinen suomalainen tukkani tuntuu tuuhealta. Shampoota tarvitaan kerralla tosi pieni määrä. Kampaamotuotteet tuntuu usein kalliilta, mutta ovat riittoisia.

Vierailija
111/142 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole oikein osannut määrittää hiusteni olemusta. ne ovat ohuet ja tosi liukkaat, käsittelemättömät. eivät kuivat, eivät rasvoitu helposti. käytin joskus kampaamotuotteita, mutta useita kokeiltuani tulin siihen lopputulokseen, että kun en itse huomaa eroa halvempiin verrattuna, on turha käyttää rahoja niihin. hiukset ovat kuitenkin elotonta ainetta, joten niiden kunto on loppujen lopuksi aika yhdentekevä, varsinkin, kun ihan tavalliset tuotteet pitävät hiukset mielestäni hyvässä kunnossa. 

tällä hetkellä ehdoton suosikkishampooni on xz niittyvilla. tuoksuu ihanalle, puhdistaa kunnolla, mutta tuntuu silti mukavan hellävaraiselta ja jättää hiukset sileiksi. lempihoitoainetta ei ole. tresemmen kookosjuttu on tuoksunsa puolesta lemppari, mutta ei tee mitään ihmeellistä lopputulosta. elän yhä siinä toivossa, että tulisi hiustuotteita, jotka vain jättäisivät hiukset upean tuntuisiksi ja näköisiksi, mutta kaipa tässä pitää vain hyväksyä että kyse on geeneistä, ei kosmetiikasta :D

Vierailija
112/142 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
113/142 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikkini on tällä hetkellä Nurme kosmetiikan jojobapala. Latvoihin käytän Santen hoitoainetta, sitä punaisessa tuubissa myytävää edullisempaa versiota. Minulla on puoleen selkään ulottuvat, vaaleat, käsittelemättömät hiukset.

Vierailija
114/142 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Kerastasen All Soft shampoo ja varsinkin hoitoaine. Ovat kampaamotuotteita ja melko arvokkaita. On kuitenkin usein hyvin alemyynnissä esim Sokoksella.

Tuon 250ml hoitoaineen hinta yleensä normaalisti lähemmäs 30€, mutta pari viikkoa sitten löysin Cocopandan nettisivuilta 500ml hoitsikan hintaan 14,50€.

Vierailija
115/142 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ikinä uskonut että näin kirjoitan mutta palashampoo ja hoitoaineeksi omenaviinietikka. Pesuväli on pidentynyt ja päänahka voi hyvin.

Vierailija
116/142 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamotuotteita käytän. Vaihtelen merkkejä.

En voisi kuvitellakaan peseväni markettituotteilla.

Näin olen tehnyt jo vuosikymmeniä.

Vierailija
117/142 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän Urtekramin tuotteista kuten Roseshampoo. Mieto ja hellävarainen päivittäiseen pesuun. Shampoita on hyvä välillä vaihdella, joten vaihtelen myös perinteista Linna-shampoon ja Aussi Miracle shampoon välillä joka on hoitavampi. En käytä hoitoaineita muuten

Vierailija
118/142 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi ikinä uskonut että näin kirjoitan mutta palashampoo ja hoitoaineeksi omenaviinietikka. Pesuväli on pidentynyt ja päänahka voi hyvin.

Kiiitos vinkistä. Kertoisitko miten teet sen viinietikan kanssa lopuksi? Kaadat nesteen päähän? Huuhteletko pois vai jätetäänkö niin? Kiitos!

Vierailija
119/142 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien ajan olen tuskaillut shampoovalintojen kanssa, mutta nyt löytyi! Oliiviöljysaippua! Ei enää takkuja. Pesuvälikin pidentyi. Helppo kammata. Ei sähköisyyttä. Luontaiskaupasta ostin.

Vierailija
120/142 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi