Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras shampoo ja hoitoaine mielestäsi?

Vierailija
20.04.2015 |

Kertokaa perusteluja ja taustoja, minkälaiset hiukset omistat, onko tuotteet minkä hintaisia, mistä niitä saa jne. No niin, kertoilemaan! :)

Kommentit (142)

Vierailija
121/142 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pitkät ja paksut suorahkot hiukset. Käytän Timoteita. Hiukset pysyy puhtaina pitkään, shampoota tarvitsee vähän, se on halpaa, eikä siinä ole silikoonia.

En pidä yhtään tästä shampoosta; valheellista mainontaa 0% merkinnällään. Sisältää limoneneä ja linaloolia eli 10 pahiten allergisoivien ainesosien listalla olevia aineita. Kuivattaa myös hiuksia. Eikä edes sisällä timoteita.

Vierailija
122/142 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Body Shopin inkiväärishampoo on hyvä kuivalle hiuspohjalle. Se on ilmeisesti tarkoitettu hilseshampooksi, mutta näin atoopikolle hyvä varsinkin talviaikaan kun koko kroppa rasittuu pakkasesta ja kuivasta sisäilmasta. Puhdistaa tehokkaasti ja on riittoisaa. 

Hiukseni ovat suorat ja lasimaiset.

Tässä on myös allergisoivaa limoneneä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/142 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

XZ, halpa ja hyvä.

Vierailija
124/142 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset pitkät ja ominaisuuksiltaan keskimääräiset. Olen tyytyväinen Erisanin hajusteettomien tuotteiden käyttäjä. En siis ole mikään hippi, vaan 46-vuotias virkanainen.

Vierailija
125/142 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylivoimaisesti paras, ainoa ja oikea Shampoo mitä olen testannut on Head & Shoulders Citrus Fresh Shampoo ja Ainoa oikea suihkusaippua on AXE Black.

Vierailija
126/142 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marseille-saippua, se missä on sellanen yksinkertanen kukan kuva itse saippuassa. Uskomattoman pehmeä vaahto. Sillähän niitä villavaatteitakin pestään :)

Vierailija
127/142 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
128/142 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusmarketin hajustamaton shampoo. Halpaa ja hyvää.

Vierailija
129/142 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla laineikkaat/kiharat paksut hiukset.

Käytän Inkuton Mango&Shea butter -shampoopalaa sekä Organic Shopin Raspberry &Acai -hoitoainetta.

On toiminut tosi hyvin :)

Vierailija
130/142 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
131/142 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Body Shopin inkiväärishampoo on hyvä kuivalle hiuspohjalle. Se on ilmeisesti tarkoitettu hilseshampooksi, mutta näin atoopikolle hyvä varsinkin talviaikaan kun koko kroppa rasittuu pakkasesta ja kuivasta sisäilmasta. Puhdistaa tehokkaasti ja on riittoisaa. 

Hiukseni ovat suorat ja lasimaiset.

Tässä on myös allergisoivaa limoneneä.

Missä ei olis? Kaikissa tuntuu olevan

Vierailija
132/142 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Garnier Hair Food Papaya -shampoo ja saman sarjan hiusnaamio 3+1. Käytän joka pesussa tuota naamiota hoitoaineena ja joskus annan vaikuttaa vähän pidempään. Hiukset ovat vyötäröpituiset, laineikkaat ja latvoista kuivahkot, päänahka rasvoittuu helposti. Sarjassa on muitakin tuotteita erityyppisille hiuksille.

Vierailija
133/142 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermosilin Suolashampoo. Aivan ihana tuoksu ja pesee todella puhtaaksi pienellä määrä. Vaatii  kyllä hoitsikan, oma tukka ainakin vaatii. Tuntuu, että tää on auttanut rasvoittumiseen ja pidentänyt mulla pesuväliä.

Vierailija
134/142 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hennot ja ohuet hiukset, parhaimpana hiukset on pysyneet kun olen käyttänyt Flow kosmetiikan shampoopaloja ja huuhdellut hiukset omenaviinietikalla.

Vierailija
135/142 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
136/142 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tigin Bed Head iso sinivihreä pullo, recovery tms. Jättää hiukset tosi kiiltäviksi ja estää takkuja mistä olen tykännyt

Vierailija
137/142 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hieno. Tulen saamaan raivarin jos se poistuu myynnistä. Ensimmäinen shampoo joka mnulla ei kirvellyt silmissä.

Vierailija
138/142 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin hieno. Tulen saamaan raivarin jos se poistuu myynnistä. Ensimmäinen shampoo joka mnulla ei kirvellyt silmissä.

Ei mitään shampoota kannata silmiin laittaa, ei edes sitä kirvelemätöntä erittäin hienoa.

Vierailija
139/142 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään shampoota kannata silmiin laittaa, ei edes sitä kirvelemätöntä erittäin hienoa.

No sitten minulla silmäluomet valskaavat. Vaikka kuinka puristaa silmiä kiinni, tietyt shampoot kirvelevät. Mutta minun pointti oli se että ihmettelen miksi jotkut huipputuotteet lopetetaan.

Vierailija
140/142 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Erittäin hieno suomalainen Sport 3in1 shampoo" Yhdessä samassa purkissa shampoo,hoitoaine ja suihkusaippua. Harmaan värinen purkki. Ei haise voimakkaasti, eikä omien kokemuksieni perusteella kuivata hiuksia tai ihoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi