Paras shampoo ja hoitoaine mielestäsi?
Kertokaa perusteluja ja taustoja, minkälaiset hiukset omistat, onko tuotteet minkä hintaisia, mistä niitä saa jne. No niin, kertoilemaan! :)
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Body Shopin inkiväärishampoo on hyvä kuivalle hiuspohjalle. Se on ilmeisesti tarkoitettu hilseshampooksi, mutta näin atoopikolle hyvä varsinkin talviaikaan kun koko kroppa rasittuu pakkasesta ja kuivasta sisäilmasta. Puhdistaa tehokkaasti ja on riittoisaa.
Hiukseni ovat suorat ja lasimaiset.
Tässä on myös allergisoivaa limoneneä.
Hiukset pitkät ja ominaisuuksiltaan keskimääräiset. Olen tyytyväinen Erisanin hajusteettomien tuotteiden käyttäjä. En siis ole mikään hippi, vaan 46-vuotias virkanainen.
Ylivoimaisesti paras, ainoa ja oikea Shampoo mitä olen testannut on Head & Shoulders Citrus Fresh Shampoo ja Ainoa oikea suihkusaippua on AXE Black.
Marseille-saippua, se missä on sellanen yksinkertanen kukan kuva itse saippuassa. Uskomattoman pehmeä vaahto. Sillähän niitä villavaatteitakin pestään :)
Perusmarketin hajustamaton shampoo. Halpaa ja hyvää.
Mulla laineikkaat/kiharat paksut hiukset.
Käytän Inkuton Mango&Shea butter -shampoopalaa sekä Organic Shopin Raspberry &Acai -hoitoainetta.
On toiminut tosi hyvin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Body Shopin inkiväärishampoo on hyvä kuivalle hiuspohjalle. Se on ilmeisesti tarkoitettu hilseshampooksi, mutta näin atoopikolle hyvä varsinkin talviaikaan kun koko kroppa rasittuu pakkasesta ja kuivasta sisäilmasta. Puhdistaa tehokkaasti ja on riittoisaa.
Hiukseni ovat suorat ja lasimaiset.
Tässä on myös allergisoivaa limoneneä.
Missä ei olis? Kaikissa tuntuu olevan
Garnier Hair Food Papaya -shampoo ja saman sarjan hiusnaamio 3+1. Käytän joka pesussa tuota naamiota hoitoaineena ja joskus annan vaikuttaa vähän pidempään. Hiukset ovat vyötäröpituiset, laineikkaat ja latvoista kuivahkot, päänahka rasvoittuu helposti. Sarjassa on muitakin tuotteita erityyppisille hiuksille.
Dermosilin Suolashampoo. Aivan ihana tuoksu ja pesee todella puhtaaksi pienellä määrä. Vaatii kyllä hoitsikan, oma tukka ainakin vaatii. Tuntuu, että tää on auttanut rasvoittumiseen ja pidentänyt mulla pesuväliä.
Hennot ja ohuet hiukset, parhaimpana hiukset on pysyneet kun olen käyttänyt Flow kosmetiikan shampoopaloja ja huuhdellut hiukset omenaviinietikalla.
Tigin Bed Head iso sinivihreä pullo, recovery tms. Jättää hiukset tosi kiiltäviksi ja estää takkuja mistä olen tykännyt
Erittäin hieno. Tulen saamaan raivarin jos se poistuu myynnistä. Ensimmäinen shampoo joka mnulla ei kirvellyt silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hieno. Tulen saamaan raivarin jos se poistuu myynnistä. Ensimmäinen shampoo joka mnulla ei kirvellyt silmissä.
Ei mitään shampoota kannata silmiin laittaa, ei edes sitä kirvelemätöntä erittäin hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään shampoota kannata silmiin laittaa, ei edes sitä kirvelemätöntä erittäin hienoa.
No sitten minulla silmäluomet valskaavat. Vaikka kuinka puristaa silmiä kiinni, tietyt shampoot kirvelevät. Mutta minun pointti oli se että ihmettelen miksi jotkut huipputuotteet lopetetaan.
"Erittäin hieno suomalainen Sport 3in1 shampoo" Yhdessä samassa purkissa shampoo,hoitoaine ja suihkusaippua. Harmaan värinen purkki. Ei haise voimakkaasti, eikä omien kokemuksieni perusteella kuivata hiuksia tai ihoa.
En pidä yhtään tästä shampoosta; valheellista mainontaa 0% merkinnällään. Sisältää limoneneä ja linaloolia eli 10 pahiten allergisoivien ainesosien listalla olevia aineita. Kuivattaa myös hiuksia. Eikä edes sisällä timoteita.