Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras shampoo ja hoitoaine mielestäsi?

Vierailija
20.04.2015 |

Kertokaa perusteluja ja taustoja, minkälaiset hiukset omistat, onko tuotteet minkä hintaisia, mistä niitä saa jne. No niin, kertoilemaan! :)

Kommentit (142)

Vierailija
61/142 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wella

Vierailija
62/142 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Garnierin uudet Responsit ja perustuotteet tekevät hilsettä. Elvitalilla ehdottomasti paras hinta-laatusuhde!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/142 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satiniquen shampoot ja hoitoaineet. En vaihda.

Vierailija
64/142 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuisiin, lasimaisiin hiuksiini parasta on Nioxin 4. Ero normishampooseen on satakertainen: antaa bodia ja volyymia. Ja kun käyttää sitä päänahkaan hierottavaa ainetta pesun jlk, tulos vaan paranee. Kokeilupakksus n. 30 e sis shampoon, hoitsikan ja päänahka-aineen. Kestää mulla n. 2 kk jokspäiväisessä käytössä.

Vierailija
65/142 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvoista market-shampoista Pantene. Ja kampaamon shampoosta Joico. Sininen shampoo blondatuille hiuksille. Vuosien kokeilut takana, näihin olen tyytyväinen, ja olen siis blondi.  :)

Vierailija
66/142 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukseni menevät helposti takkuun. Käytän ponnaria päivittäin. Käytän lapsen muumisuihketta selvittämiseen, koska se on paras ja halvin selvityssuihke! Vaikka vähän hävettääkin...

Vierailija
67/142 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vannon Tigin bed head sarjan nimeen. Minulla on todella paksut ja karheat pitkät hiukset. Luonnostaan ovat siis tuollaiset hevosharjamaiset. Sininen bed head sarja tekee niistä liukkaammat ja helpommin selvitettävät. Ja tietysti kiiltävälmmät latistamasta. Hiukset pesen 1-2x viikko, eivät oikein rasvoitu edes.

Vierailija
68/142 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hieno suomalainen shampoo ja hoitoaine on paras. Myös hinnaltaan.

Vierailija
69/142 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

VO5, tokmannilta saa välillä tarjouksena isot pullot 2 eurolla.

Vierailija
70/142 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tikkusuorat pitkät hiukset, melko ohuet, joten kaipaan shampoolta volyymia ja hoitoaineelta tehoja latvoille.
Markettipuolelta hyvä löytö Doven uusi Oxygen sarja. Pesee puhtaaksi ja jättää hiukset ilmaviksi. Hoitoaine sopivan kevyt mutta tarpeeksi hoitava. Hoitoaineita kannattaa kokeilla myös luonnonkosmetiikan puolelta (esim edullinen Urtekram tai vähän kalliimpi Madara), tulee niin pehmeät ja ilmavat hiukset!

Vierailija
71/142 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 08:07"]No vittu VARMAAN KUULUU SULLE!!! Hanki ihan oma elämä ja omat mömmösi, saatana!!!
[/quote]kiroile viel enemmä,pöhkö?

Vierailija
72/142 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 12:05"]Hiuslaatuni sileä, kova ja päänahka helposti rasvoittuva, pituus lyhyt tällä hetkellä. Garnierin volyme shampoo on hyvä, ei rasvoita. Hoitoaineet ei käy yhtään.
[/quote] hanki hiustyypille sopiva hoitoaine

Vierailija
73/142 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pitkä, paksu, värjätty ja hyväkuntoinen tukka. Tuntemattomat kehuvat hiuksiani kaupungilla vähintään kerran viikossa. Myös facebookissa tuntemattomat ihmiset ottavat yhteyttä, myös naiset, kehuakseen hiuksiani. Joten katson tietäväni jotain hiustenhoidosta. En tunge hiuksiini mitään kemikaaleja tai myrkkyjä. Shampoona käytän urtekramia(marketit, luont.tuotekaupat parempi  valikoima) ja faith in naturea hoitsikkana(punnitse ja säästä, luont.kaupat). Myös iherbistä saa hyviä sarjoja kuten acure.

Jos kokeilen joskus muita kuin luonnonmukaisia aineita niin hiukseni menevät kertakaikkiaan pilalle.

Vierailija
74/142 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flow, kotimainen, luonnonmukainen, ei jää muovipulloa vaan kierrätettävä pahvipaketti. Kauheesti te lotraatte myrkkyjen kanssa, kun vähemmälläkin pärjäisi?

Vierailija
75/142 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin viime viikolla Lushin Sea salt shampoota ja muutaman käyttökerran jälkeen tuntuu etten enää muuta halua koskaan käyttääkään. Minulla on karheahkot hiukan luonnonkiharat hiukset, eivät kuitenkaan kauhean paksut. Tämä shampoo tekee tosi tuuhean ja pehmeän tuntuiseksi hiukset.

Vierailija
76/142 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikko joku alottaa tällasen ketjun, ja aina se täyttyy ihmisistä kehumassa Linna-shampoota ja Lidlin tuotteita...

Vierailija
77/142 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkät ja paksut suorahkot hiukset. Käytän Timoteita. Hiukset pysyy puhtaina pitkään, shampoota tarvitsee vähän, se on halpaa, eikä siinä ole silikoonia.

Vierailija
78/142 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tigin vihreä ja sininen. Pitkät ja äärettömän paksut hiukset joten tarvii vaahdota jottei lopu ekaan pesuun.

Vierailija
79/142 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään tresemmen värjättyjen hiusten tuotteista. Eli värjätyt hiukset on, melko herkästi kuivahtaa etenkin latvoista mutta nuo tuotteet pitää hyvässä kunnossa hiukset. Ja edullisia ovat, noin 8e pullo ja saa melkein kaupasta kuin kaupasta.

Vierailija
80/142 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korres. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän