Voiko teistä tätä sanoa vaimolle? REHELLISIÄ mielipiteitä kiitos!!!
Olen 29-vuotias mies ja naimissa elämäni rakkauden kanssa. Olemme olleet yhdessä jo 11 vuotta ja tunnemme toisemme läpikotaisin. Suhteemme perustuu rehellisyyteen ja puhumme avoimesti kaikesta. Nyt kuitenkin ensimmäistä kertaa on tilanne etten aidosti tiedä voinko puhua vaimolleni rehellisesti ja haluaisin kuulla erityisesti naisten mielipiteitä siitä, miten minusta tulisi toimia.
Tilanne on sellainen, että vaimoni emätin muuttui toisen synnytyksen (yli 4,5 kg lapsi) siten etten oikein enää tunne häntä samalla tavalla yhdynnässä ja nautinto on omalta osaltani vähentynyt merkittävästi (vaimoni itse sanoo tuntoherkkyyden lisääntyneen synnytysten myötä paljonkin). Ongelmaa lisää se, että oma penikseni ei ole kovinkaan paksu.
Kuopuksemme on nyt hieman yli vuoden ja olen alkanut miettiä, uskaltaisinko vaimolleni rehellisesti sanoa, että toivoisin hänen aloittavan lantionpohjan kumpan, jotten emätin voisi palautua ennalleen. Vaikka tunnenkin vaimoni täydellisesti pelkään, että tämän asian puheeksi ottaminen loukkaisi häntä.
Mitä mieltä olette, ottaisitteko asian puheeksi minun tilanteessani?
Kommentit (151)
Itse en usko että jumpalla saa mitään tuloksia. Voit tietty kertoa asiasta vaimolle, mutta mitään toiveita että vaimon pitää nyt alkaa jumppaamaan en kyllä voi kehoittaa sanomaan. Itsellä en ole huomannut löystyneen, mutta mies ei kyllä tule enään sekunneissa kuten ennen synnytyksiä joten siitä voisi päätellä ettei pimpsani ole enään niin tiukka, gynekologi testasi lihaskuntoni sormillaan ja käski puristaa, lihakset ovat kuulemma erinomaisessa kunnossa...
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 13:15"]
Minusta tuo on negatiivista avoimuutta ja itsekästä, vielä kun vaimosi on synnyttänyt teille lapsen. Loukkaantuisin syvästi.
[/quote]
Parisuhteen tarkoitus on sinulle siis vain ja ainoastaan lisääntyminen? Miestä ei tarvitse siis kuunnella eikä huomioida?
[/quote]
Ei parisuhteen tarkoitus on ehdoton rakkaus! Puolin ja toisin. Ei oman edun maksimointi toista painostamalla muutokseen.
" On todettu, että lantionpohjan lihaksia harjoituttamalla nainen voi estää lantion pohjan veltostumista, josta voi seurata virtsapidätyskyvyn heikkoutta sekä kohdun laskeumaa. Harjoittelu lisäksi parantaa intiimialueen toimintaa sekä naisilla että miehillä. Emättimen supistaminen yhdynnän tai itsetyydytyksen aikana onnistuu paremmin tämän lihaksen avulla. Emättimen puristus taas puolestaan lisää seksuaalista kiihotusta ja mielihyvän tunnetta. Mies taas voi parantaa erektiota ja voimistaa ejakulaatiota käyttämällä tätä lihasta. Lisäksi lihaksen supistelu liikuttaa eturauhasta ja sitä kautta lisätä seksuaalista kiihotusta ja parantaa orgasmia."
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 13:18"]
Jos noin menet sanomaan, vaimosi etsii toisen, jolle kelpaa. Itseäsi voit muuttaa esim työstämällä itsekeskeisyyttäsi, toista et. Voi Luoja tätä itsekeskeisyyden määrää!
[/quote]
Mietipä nyt ihan rauhassa sanomisiasi vähän aikaa. Onko itsekeskeisyyttä toivoa naiselta asiaa, joka ei taatusti ole hänelle ylitsepääsemättömän vaikeaa ja joka voi merkittävästi nostaa parisuhteen laatua?
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 13:07"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 13:05"]
Ongelmaa lisää se, että oma penikseni ei ole kovinkaan paksu.
[/quote]
Eikö sitten vaimosi voisi yhtä lailla vaatia paksumpaa?
[/quote]
Miesvihaajat taas vauhdissa. Kumpi sitä värkkiään voi treenata?
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 13:07"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 13:05"]
Ongelmaa lisää se, että oma penikseni ei ole kovinkaan paksu.
[/quote]
Eikö sitten vaimosi voisi yhtä lailla vaatia paksumpaa?
[/quote]
Miesvihaajat taas vauhdissa. Kumpi sitä värkkiään voi treenata?
[/quote]
Kumpikin
Ilman muuta on reilumpaa käydä vaikka vieraissa kuin kertoa vaimolle vilpittömän toiveensa.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 13:22"]
Jos pienimunainen mies tulisi minulle lasten tekemisen jälkeen valittamaan että minulla on liian löysä niin REHELLISESTI se seksielämä olisi siinä. En ala löysää pillua kenellekään tyrkyttämään jos ei kerran kelpaa vaan ostaisin dildon jolla hoitelisin itseni ja mies saisi vetää tiukkaan nyrkkiinsä.
[/quote]
Minkä mies pienimunaisuudelleen mahtaa?
Ei se auta kun pakata se pieni muna housuihin ja lähteä etsimään tiukempaa pimperoa. Ette sovi enää seksuaalisesti yhteen. Vaimosikin on sitten vapaa etsimään hänelle sopivampaa isompaa munaa. Ja muista ettet enää lisäänny seuraavan naisen kanssa ettei mene taas seksielämä pilalle kun se on tärkeintä elämässä.
Olipas hauskan raikkaasti kirjoitettu "synnyttäneet naiset ovat löysiä"-provo. :) (Y)
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 13:15"] Minusta tuo on negatiivista avoimuutta ja itsekästä, vielä kun vaimosi on synnyttänyt teille lapsen. Loukkaantuisin syvästi. [/quote] Parisuhteen tarkoitus on sinulle siis vain ja ainoastaan lisääntyminen? Miestä ei tarvitse siis kuunnella eikä huomioida? [/quote] Ei parisuhteen tarkoitus on ehdoton rakkaus! Puolin ja toisin. Ei oman edun maksimointi toista painostamalla muutokseen.
[/quote]
Eihän tuossa ole kyse rakkauden puutteesta vaan suhteen ja seksin kehittämisestä. Vähän sama kuin nainen ehdottaisi miehelle, että voitko yrittää pidätellä laukeamistasi millään ja tästä mies vetäisi kilarit koska nainen ei pyytettömästi rakasta minuuttimunaa? Niinkö?
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 13:18"]
Jos noin menet sanomaan, vaimosi etsii toisen, jolle kelpaa. Itseäsi voit muuttaa esim työstämällä itsekeskeisyyttäsi, toista et. Voi Luoja tätä itsekeskeisyyden määrää!
[/quote]
Mietipä nyt ihan rauhassa sanomisiasi vähän aikaa. Onko itsekeskeisyyttä toivoa naiselta asiaa, joka ei taatusti ole hänelle ylitsepääsemättömän vaikeaa ja joka voi merkittävästi nostaa parisuhteen laatua?
[/quote]
Et näköjään tunne naisia, sillä synnytyksen jälkeisen alapään arvostelu voi aiheuttaa niin syvän haavan, että halu miestä kohtaan kuolee. Haluatko aiheuttaa tälläistä tuskaa, vaan että oman aktisi ns laatu kasvaa?
Kyllä minä ainakin haluaisin tietää jos mieheni ei enää nauttisi seksistä kanssani, ja varsinkin jos asialle voi jotain tehdä. Meillä yhteisiä vuosia takana 13 ja itse en ainakaan loukkaantuisi jos mies asiasta sanoisi. Avoimuus kunniaan.
Jos pienimunainen mies tulisi minulle lasten tekemisen jälkeen valittamaan että minulla on liian löysä niin REHELLISESTI se seksielämä olisi siinä. En ala löysää pillua kenellekään tyrkyttämään jos ei kerran kelpaa vaan ostaisin dildon jolla hoitelisin itseni ja mies saisi vetää tiukkaan nyrkkiinsä.
[/quote]
Sinulla tuskin on miestäkään, joten se siitä.
Joo vähän oli yritystä, mikä on aina plussaa. Harmi vaan, että teksti oli palstan vakkarin näppäimistöltä, ja siksi turhan tunnistettava. Ei myöskään kuulostanut lainkaan miehen kirjoittamalta. [quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 13:28"]
Olipas hauskan raikkaasti kirjoitettu "synnyttäneet naiset ovat löysiä"-provo. :) (Y)
[/quote]
Miten tuo AP:n ehdotus eroaa vaikkapa siitä, että vaimo pyytää asiallisesti ylipainoista miestänsä laihduttamaan?
Ja miksi niin moni nainen täällä tuntuu ajattelevan, että lantionpohjan jumppaaninen on joku nöyryyttävä sovinistisikojen keksimä keino naisen alistamiseen? Minulle ainakin on kunnia-asia, että pystyy tyydyttämään mieheni seksuaalisesti ja todellakin olen jumpannut lihaksiani jo vuosikausia! Myönnän myös, että myös omalla miehelläni on kohtuullisen ohut kalu, mutta sitä suurempi syy minulla on jumpata.
[/quote]
Voitteko te suhtautua tähän hiiltymättä? Missä vaiheessa on sanottu, että AP on pienimunainen? Ämmät kääntää tämän päässään aina niin, että jos emäntä on löysähkö ---> vika on miehessä ja pienessä munassaan.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 13:17"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 13:15"]
Minusta tuo on negatiivista avoimuutta ja itsekästä, vielä kun vaimosi on synnyttänyt teille lapsen. Loukkaantuisin syvästi.
[/quote]
Parisuhteen tarkoitus on sinulle siis vain ja ainoastaan lisääntyminen? Miestä ei tarvitse siis kuunnella eikä huomioida?
[/quote]
Ja miehille ainostaan paneminen ja pillun tiukkuus. Naisesta ei niin väliä, kunhan kantaa sen tiukan pillun. NIINPÄ!!!
[/quote]
Hyvin on kelvannut tuolle naiselle jo 11 vuotta. Mies puhui sitä paitsi paksuudesta, ei pituudesta missään vaiheessa. Sinulle miesvihaajana parisuhde ja seksi ovat tietysti vieraita asioita.
Luulisin, että vaimosi kyllä tiedostaa tuon asian itsekin. On hänelläkin tuntoaisti ja huomaa varmasti, että tuntuu erilaiselta. Palutuminen vie aikaa.