Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko teistä tätä sanoa vaimolle? REHELLISIÄ mielipiteitä kiitos!!!

Vierailija
20.04.2015 |

Olen 29-vuotias mies ja naimissa elämäni rakkauden kanssa. Olemme olleet yhdessä jo 11 vuotta ja tunnemme toisemme läpikotaisin. Suhteemme perustuu rehellisyyteen ja puhumme avoimesti kaikesta. Nyt kuitenkin ensimmäistä kertaa on tilanne etten aidosti tiedä voinko puhua vaimolleni rehellisesti ja haluaisin kuulla erityisesti naisten mielipiteitä siitä, miten minusta tulisi toimia. 

Tilanne on sellainen, että vaimoni emätin muuttui toisen synnytyksen (yli 4,5 kg lapsi) siten etten oikein enää tunne häntä samalla tavalla yhdynnässä ja nautinto on omalta osaltani vähentynyt merkittävästi (vaimoni itse sanoo tuntoherkkyyden lisääntyneen synnytysten myötä paljonkin). Ongelmaa lisää se, että oma penikseni ei ole kovinkaan paksu.

Kuopuksemme on nyt hieman yli vuoden ja olen alkanut miettiä, uskaltaisinko vaimolleni rehellisesti sanoa, että toivoisin hänen aloittavan lantionpohjan kumpan, jotten emätin voisi palautua ennalleen. Vaikka tunnenkin vaimoni täydellisesti pelkään, että tämän asian puheeksi ottaminen loukkaisi häntä. 

Mitä mieltä olette, ottaisitteko asian puheeksi minun tilanteessani?

Kommentit (151)

Vierailija
1/151 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen että joku nainen sinut edes huolinut. Itse olet pieni ja alkaisit naista siitä syyttämään. Hyvä vitsi.

Vierailija
2/151 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:53"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:35"]

Ja sitten vielä ihmetellään, miksi naiset suosii isomunaisia!

[/quote]

Ja miehet tiukkapilluisia!

[/quote]Niin, pienille vehkeille täytyy olla pienet värkit.Johan sen järkikin sanoo. Ja isoille vehkeille voi olla vähän suuremmatkin värkit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/151 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta geishakuulat lahjaksi?

Vierailija
4/151 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa kuinka miesvihaajat hyökkäävät joukolla aloittajan kimppuun, joka kyseli asiallisesti omasta parisuhteestaan. Miesvihaajilla ei ole edes parisuhdetta, mutta miesten haukkuminen onkin heille parempaa kuin mikään seksi ikinä ; )

Vierailija
5/151 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti: Vaikka ymmärtäisin miehen hyvän tarkoituksen ja pyrkimyksen avoimeen kommunikaatioon, moinen avoimuus luultavasti satuttaisi ja veisi oman halukkuuteni. Iso osa naisen seksuaalisuutta on tuntea itsensä haluttavaksi. Jos sitä haavoitetaan, seksi ei välttämättä enää koskaan tunnu samalta, kun takaraivossa huutaa vain vastenmielinen ajatus löysyydestä. Parempi idea on toimia hienovaraisesti ja ostaa vaikka seksivälinekitti, johon kuuluu geishakuulia. Antaa naisen itse tutustua rauhassa aiheeseen.

Vierailija
6/151 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni myös asento vaikuttaa paljon.Kokeilkaa takaa päin? Meillä neljä lasta ja viimeisin painoi 4090g syntyessään.Seksi luistaa kuitenkin hyvin.

Vierailija
8/151 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 18:59"] Huvittavaa kuinka miesvihaajat hyökkäävät joukolla aloittajan kimppuun, joka kyseli asiallisesti omasta parisuhteestaan. Miesvihaajilla ei ole edes parisuhdetta, mutta miesten haukkuminen onkin heille parempaa kuin mikään seksi ikinä ; ) [/quote] OHIS: Ei ne ole miesvihaajia, vaan itsensä ja ihmisten vihaajia. Teinitrolleja yleensä. Vihaavat milloin mitäkin mieleen juolahtaa, miehiä, naisia, lapsia, ja elämää ja hyvää keskustelua yleensä. On vaan opittava näissä keskusteluissa erottamaan nuo turhakkeet, joiden tarkoitus on tukkia keskustelua omalla mielikuvituksettomalla mentaalioksennuksellaan, sekä ne jotka aidosti haluavat vastata ap:lle. Älä provosoidu, sitä ne haluavatkin. Täällä on paljon ihan tavallisia miehia ja naisia, jotka aidosti haluavat vaihtaa ajatuksia. Kyllä sen huomaa, kun tarkkailee kuka on oikeasti keskustelemassa ja kuka vain ajamassa ankeuttamisagendaansa. Eikä niitä monta tarvita, kun jo näyttää siltä kuin olisi jokin "hyökkäys". Hyökkäys on kuitenkin aina periaatteessa samaa asiaa vastaan, eli järkevää keskustelua vastaan ja todellista ajatustenvaihtoa vastaan. Siksi sitä sanotaan täällä "jankkaukseksi."

Vierailija
9/151 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 18:59"] Huvittavaa kuinka miesvihaajat hyökkäävät joukolla aloittajan kimppuun, joka kyseli asiallisesti omasta parisuhteestaan. Miesvihaajilla ei ole edes parisuhdetta, mutta miesten haukkuminen onkin heille parempaa kuin mikään seksi ikinä ; ) [/quote] OHIS: Ei ne ole miesvihaajia, vaan itsensä ja ihmisten vihaajia. Teinitrolleja yleensä. Vihaavat milloin mitäkin mieleen juolahtaa, miehiä, naisia, lapsia, ja elämää ja hyvää keskustelua yleensä. On vaan opittava näissä keskusteluissa erottamaan nuo turhakkeet, joiden tarkoitus on tukkia keskustelua omalla mielikuvituksettomalla mentaalioksennuksellaan, sekä ne jotka aidosti haluavat vastata ap:lle. Älä provosoidu, sitä ne haluavatkin. Täällä on paljon ihan tavallisia miehia ja naisia, jotka aidosti haluavat vaihtaa ajatuksia. Kyllä sen huomaa, kun tarkkailee kuka on oikeasti keskustelemassa ja kuka vain ajamassa ankeuttamisagendaansa. Eikä niitä monta tarvita, kun jo näyttää siltä kuin olisi jokin "hyökkäys". Hyökkäys on kuitenkin aina periaatteessa samaa asiaa vastaan, eli järkevää keskustelua vastaan ja todellista ajatustenvaihtoa vastaan. Siksi sitä sanotaan täällä "jankkaukseksi."
[/quote]
Sä nyt menit puolustelemaan tyhmää naistenvihaajaa joka ei tajua mitään.

Vierailija
10/151 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et voi sanoa. Osta pihalle tramppis ja käske pomppimaan lapsen kanssa. Kusethan siinä housuihin lorahtaa, siihen voit sitten todeta, että tohon varmaa auttaa lantiopohjan jumppa.

Vierailija
11/151 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on provo. Minua ei miehenä haittaa moinen, mutta vaimoa itseään asia tuntuu haittaavan. Ei vaan kehtaa sanoa että tarvitsisi isompaa munaa.

t.mies

Vierailija
12/151 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 15:58"]

Sinä, joka olit käynyt korjausleikkauksessa!

Mitä siinä tarkalleen ottaen korjattiin? Itse repesin synnytyksessä joka suuntaan, aivan totaalisesti. Seurauksena hermovaurio, minkä takia en itse tunne yhtään mitään yhdynnässä. Miehen mielestä kaikki ok, tunnun hyvältä, hän tuntee puristeluni ja hän haluaa seksiä. Mutta kun minä en tunne _yhtään mitään_.  (Tähän todettakoon, että mieheni on ihan hyvin varusteltu, siinä ei ole valittamista.)

Lääkärit ovat nostaneet kädet pystyyn: ei pysty tekemään mitään, synnytys nyt vain tuhoaa äidin alapään joskus näin. Avioliittoni olen pystynyt pitämään kasassa, vaikka joskus on ollut rankkaa. Miehen itsetunnolle ei tee hyvää, kun vaimo sanoo, ettei tunne mitään. Vaimon itsetunnolle ei tee hyvää kun ei pysty olemaan "kokonainen nainen."

[/quote]

Voi taivas olen tosi pahoillani. Luin tämän, kauanko sinulla on synnytyksestä? Minä repesin vain yhdestä kohtaa mutta tosi pahasti, niin että jouduin käymään fysioterapeutilla sairaalassa niin että hän työsti ja hieroi kipupisteitä. Ensin sitä arpea särki hirveästi ja siihen sattui yhdynnässä liikaa. Olin tunnoton siitä pitkän aikaa. Vuosia oikeastaan. Mitä lääkäreitä olet tavannut? Minä kävin läpi aika monta gynekologia ennen kuin pääsin edes fysioterapiaan. Pelkkä oma lantionpohjalihasjumppa ei auttanut, sen revenneen puolen lihakset oli ihan kuolleet. Fysioterapeutti mittasi sen puristuksen ja sanoi ettei tapahdu mitään. Sähköllä lihakset saatiin taas elpymään niin että niitä pysty alkaa itse jumppaamaan. Kävin kuntoutuksessakin vuoden. Itse olen arvellut että se ettei tunnu juuri mitään yhdynnässä (upeat emätinorgasmit iäksi mennyttä?) johtuisi siitä että pillu on kuin messuhalli. Aikojen päästä löysin gynekologin joka on kirurgi, ja hän sanoi että repeämissä väliliha voi jopa melkein kadota ja emättimen suu voi repsottaa aika lailla auki. Niitä ilmeisesti voi leikkaamalla kursia kasaan.

Vierailija
13/151 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä tuli mieleeni (siis 149) että naiselle ottaa koville kun tuntuu että seksielämä on mennyttä. Jotain siitä saa takaisin kokeilemalla eri asentoja, mutta on se varsinainen paneminen vain varjo entisestä. Miehesi olisi hyvä opetella tekemään se sinulle suulla ja käsin yhtaikaa, sillä pääsee melkoisiin sfääreihin.

Vierailija
14/151 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut miehen joka kuulemma jumppasi. Ja se vehkeen pyörittäminen kyllä vakuutti. Eikä ollut pehmeä lörtsö kyllä, vaikka iästä ja elintavoista olisi voinut ajatella ties mitä.

Vierailija
15/151 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:37"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:34"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:30"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:16"]

Täällä nyt puhutaan ihan kuin se värkki siitä jumppaamalla pienenisi. Ei pienene. Se on venynyt ja revennyt ihan kuin vatsanahkakin. Yhtä vähän kuin naamasta katoaa rypyt yhtä vähän siitä pimperosta tulee enää niin tiukka kuin ennen lapsia. On vaan kuulkaa elämän tosiasioita kun sieltä on muutama mukula punnerrettu ulos. En sano ettei jumppakin tärkeää ole, mutta kuka sanoo ettei se vaimoparka ole jumpannut epätoivoisena ja miettii että kelpaako hän enää, ja nyt ukko ei enää halua ja hakee vieraista. Ja ihan synnyttäneenä naisena tämän sanon että vähän realismia peliin.

En minäkään sitä ukkoa heitä ovesta kun ei sillä ota eteen enää niin kuin kaksikymppisenä. Se on oppinut muuta käden- ja kielitaitoa senkin edestä, ja niin olen minäkin.

[/quote]

Heikossa hapessa taidat olla. Jääkö peräaukkosikin ammolleen kun käyt kakalla?

[/quote]

Aika julmaa irvailua asialle jolle ei voi mitään. Imukuppisynnytyksessä tosiaan repesi melkein sulkijalihaskin, joten en päässyt kotiin ennen kuin uloste pysyi sisällä. Mutta ei, enää ei ole tuota vaivaa, kiitos kysymästä. Minusta liian vähän puhutaan siitä mitä kaikkea synnytyksessä voi käydä, jos yleinen käsitys on se että eihän siinä mitään ja viikon päästä ollaan lenkillä, niin sitten kun nuori nainen on Tenat housussa niin luulee että on ainoa.

[/quote]

Sinun kokemuksesi pohjalta aloittaja ei saa naiselleen asiasta puhua?

Voi kamalaa, haluatko jonkinmoisen marttyyrinkruunun, vai mikä oli pointtisi?

[/quote]

Tottakai pitää puhua. Siltä pohjalta että hän nyt saa vaan ohjeita sitä jumppaamista varten, halusin vain oikaista sen harhan että kaikki korjaantuisi jumppaamalla. Tämä on Vauva-lehden palsta ja tämä on hyvä paikka jakaa vertaistukea jollekulle joka lukee tätä ketjua ja miettii asiaa. Moni nytkin miettii yksin sitä että mikä minussa on vikana. Gynekologeista ei kaikista ole mitään hyötyä kun nuo vaatii erikoistumista.

Vierailija
16/151 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:35"]

Lieviin laskeumiin jumppa auttaa kun vaan viitsii tehdä töitä sen eteen. Tiedän kyllä, ettei jumppa auta vakavampiin vaurioihin enkä niin väittänytkään.

[/quote]

Tuo ei kyllä täysin pidä paikkaansa. Jumppa auttaa yksilöllisesti sen mukaan, millainen kudostyyppi henkilöllä on. Toisilla auttaa nopeasti, toisilla ei ollenkaan. Samalla tavalla kun toiset repeävät aina synnytyksessä, toisille ei tule yhtään tikkiä, vaikka olisi 5 kg lapsi.

Vierailija
17/151 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sanoisin, voi olla hyvinkin arka aihe vaimolle mutta yritä vaan rakentavasti kertoa asia. Enemmän minua harmittaisi se että seksielämä olisi miehen mielestä tuon asian takia huonoa. Netistä tilaamalla saa erilaisia kuulia treeniin, muista kannustaa naistasi äläkä missään vaiheessa mollaa tai hauku muuten on seksuaalinen itsetunto mennyttä!

ja kärsivällinen on oltava, sitä treeniä kun tekee niin aluksi menee aika lailla aikaa ennen kun tuloksia syntyy varsinkin kun on lihakset hukassa. Puristustreenejä voi myös tehdä ihan missä vaan muiden huomaamatta mitään mutta aluksi se saattaa olla sellaista lihasten etsimistä tosiaan ja se alku kannattaa hoitaa kotona ihan makuuktaan tai istualtaan että ne löytä, kenties sormi tai pari  avuksi että huomaa missä tuntuu mitäkin vai tuntuuko mitään, mutta siis pikkuhiljaa hyvä tulee.

Itse olen saanut alapäänlihakset siihen kuntoon että tuntuu puristus jo yhdelle sormelle ja paikat on hyvin kiinteytyneet, tähän treeniin kyllä meni multa vuosi ja aluksi en tosiaan meinannut niitä lihaksia löytää ollenkaan mutta kyllä ne saa huippukuntoon jopa nopeamminkin kun vaan treenaa ja treenaa ja treenaa kärsivällisesti. Niin ja seksin aikana voi treenata myös, oma mieheni on tykännyt kun lihakset jo rupesi "parantumaan" että puristelen niitä yhdynnän aikana ja minustakin se on tuntunut hyvälle.  

Älä välitä näistä ikävistä viesteistä täällä, mielestäni tämä asia on se johon kannattaa JA VOI vaikuttaa itse, tietysti jos joku nyt haluaa pysyä löysänä ja miehen nauttivan vaan entistä vähemmän seksistä niin mikäs siinä, silloin ei kuitenkaan voi mielestäni valittaa jos mieheltä ei enää heru tai hän pettää. Seksielämähän on molempien, ei vain toisen nautintoa joten miksi kukaan haluaisi omalle miehelleen siitä vähemmän kiihottavaa? Laiskuutta sanon minä ja silkkaa itsekkyyttä vaikka kuinka olisi lapsi ja toinenkin syntynyt niin ei aikuisten seksielämän kuulu siihen loppua kun asiaan on ratkaisukin jos vaan laiskat jaksaisi nähdä vähän vaivaa! 

Vierailija
18/151 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:22"]

Sano sille, että kärsit pienestä munasta. Lisää vielä, että se on myös aina ollut jotenkin tunnoton, mutta et ole aiemmin kehdannut tästä kertoa kenellekään. Sitten sanot, että luit jostain lantionpohjajumpasta ja kysy, tekeekö sun vaimo sitä. Kysy vielä, että anteeksi kulta nyt hirveästi, mutta haluaisin tietää, jos teet sitä jumppaa yhdynnän aikana, kun tämä minun munani on niin pieni. Että jotain epäselvyyttä mulla on nyt tän minitikkuni kanssa ja voisikohan tähän mikään auttaa. - Jos vaimo vaan nauraa, ei se tajua mitään. - Jos se ei naura, pyydä sitä ensi kerralla tekemään sun kanssa semmoinen koe, että kun minimunasi on sisällä, vaimo puristaa sitä lujaa lantionpohjalihaksilla. Sano, että haluat tietää minimunastasi totuuden eli tekeekö sillä mitään. Ja sano vaimolle, että ymmärrät, jos hän haluaa erota minimunasi takia. - Tähän tyyliin asian esittämällä voit toivoa muutosta.

[/quote]

Aika herkkä aihe ilmeisestikin joillekin lortoille ;)

Naisen löysyydelle sentää voi tehdä jotain, mutta pienelle kullille ei. Silti naiset suuttuvat jos tämän ottaa puheeksi, mutta miehiä saa ilmeisesti haukkua aivan vapaasti. Niin joo, mites se tasa-arvo nyt menikään.

Vierailija
19/151 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:42"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:38"]

Ap.:n kannattaa huomata myös se, että nautinnon väheneminen voi johtua siitä, että hän on vanhentunut. Ehkä olisi hyvä testauttaa verensokeri, koska jos on diabetesta, tunto heikkenee. Lapsen hoitohan väsyttää myös isää. Ehkä ap.:llä on kriisi siitä, että hän ei enää ole nuori. Hän haluaisi palata aikaan ennen lapsia, mutta ei osaa vielä käsittää, että nyt on nyt ja se oli silloin. - Jos vaimo ryhtyy jumppaamaan, kannattaisiko ap.:n piipahtaa juttelemassa terapeutille?

[/quote]

niin, miesvihapalstalla syy on aina miehessä. ihanan rakentavaa keskustelua tämäkin ketju, ja auttaa naisia ja miehiä ymmärtämään paremmin toisiaan  ;D

[/quote]

Just näin :)

miesvihapalstalla syy seksin tunnottomuudessa syynytyksen jälkeen on miehen ikä ja diabetes.

"Diabeteksen uusin tutkimuslöytö, se puhkeaa herkästi vaimon syynnyttäessa."

Vierailija
20/151 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:38"]

Ap.:n kannattaa huomata myös se, että nautinnon väheneminen voi johtua siitä, että hän on vanhentunut. Ehkä olisi hyvä testauttaa verensokeri, koska jos on diabetesta, tunto heikkenee. Lapsen hoitohan väsyttää myös isää. Ehkä ap.:llä on kriisi siitä, että hän ei enää ole nuori. Hän haluaisi palata aikaan ennen lapsia, mutta ei osaa vielä käsittää, että nyt on nyt ja se oli silloin. - Jos vaimo ryhtyy jumppaamaan, kannattaisiko ap.:n piipahtaa juttelemassa terapeutille?

[/quote]

niin, miesvihapalstalla syy on aina miehessä. ihanan rakentavaa keskustelua tämäkin ketju, ja auttaa naisia ja miehiä ymmärtämään paremmin toisiaan  ;D
[/quote]
Mene sinä nyt jo sinne naisvihapalstalle toteuttamaan itseäsi. Tuo sun miesvihahuutelu ei kyllä anna miehistä hyvää kuvaa eikä ole rakentavaa keskustelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä