Voiko teistä tätä sanoa vaimolle? REHELLISIÄ mielipiteitä kiitos!!!
Olen 29-vuotias mies ja naimissa elämäni rakkauden kanssa. Olemme olleet yhdessä jo 11 vuotta ja tunnemme toisemme läpikotaisin. Suhteemme perustuu rehellisyyteen ja puhumme avoimesti kaikesta. Nyt kuitenkin ensimmäistä kertaa on tilanne etten aidosti tiedä voinko puhua vaimolleni rehellisesti ja haluaisin kuulla erityisesti naisten mielipiteitä siitä, miten minusta tulisi toimia.
Tilanne on sellainen, että vaimoni emätin muuttui toisen synnytyksen (yli 4,5 kg lapsi) siten etten oikein enää tunne häntä samalla tavalla yhdynnässä ja nautinto on omalta osaltani vähentynyt merkittävästi (vaimoni itse sanoo tuntoherkkyyden lisääntyneen synnytysten myötä paljonkin). Ongelmaa lisää se, että oma penikseni ei ole kovinkaan paksu.
Kuopuksemme on nyt hieman yli vuoden ja olen alkanut miettiä, uskaltaisinko vaimolleni rehellisesti sanoa, että toivoisin hänen aloittavan lantionpohjan kumpan, jotten emätin voisi palautua ennalleen. Vaikka tunnenkin vaimoni täydellisesti pelkään, että tämän asian puheeksi ottaminen loukkaisi häntä.
Mitä mieltä olette, ottaisitteko asian puheeksi minun tilanteessani?
Kommentit (151)
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 13:06"]
Idiootti
[/quote]
Millä tavalla idiootti? Minusta kirjoitus oli asiallinen ja osoitti, että ap kunnioittaa puolisoaan. Ja kyllähän tosiasia on, että mies ei koolleen mahda mitään, mutta nainen mahtaa.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 13:07"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 13:05"]
Ongelmaa lisää se, että oma penikseni ei ole kovinkaan paksu.
[/quote]
Eikö sitten vaimosi voisi yhtä lailla vaatia paksumpaa?
[/quote]
Jos peniksen saisi jumppaamalla paksummaksi, niin kyllä.
Minusta tästä voisi keskustella asiallisesti ja miettiä ratkaisuja yhdessä
T.neljän äiti, kakkonen 4,3 kg
Vaimosi on ollut ohkasesta munastasi hiljaa koko liiton ajan ja sinä kitiset heti kun ohuelle munallesi on vähän väljää. Kokeile vetää välillä vaikka patjanrakoon.
eiköhän itse huomaa sitä .mun mielestä voisit sanoa rehellisesti asioita omalla nimellä.
Totuus ei tulessa pala. Jos tuo on totuus, niin kyllä se pitäisi voida sanoa. Koita kertoa asia jotenkin rakentavasti. Voisit ehdottaa että lisäisitte liikuntaa yhdessä. Sitä kautta voisitte päätyä jotenkin yhdessä pikkutuhmaan lantionpohjalihas jumppaan. Se ei varmaan tekis sullekkaan yhtään pahaa.
Itse naisena ymmärrän tavallaan tuon jumppaamattomuuden, koska kuten ap:n vaimolla, myös itsellänikin oma tuntoherkkyys ja tätä myötä myös nautinto lisääntyi, vaikka itse olinkin sitä mieltä, että löystyin synnytyksissä jonkin verran. Eli suomeksi sanottuna itsellä ainakaan tuo löystyminen ei haitannut, koska samalla tuntoherkkyys jotenkin lisääntyi.
Itse olet siis aloittanut jo lantionpohjajumpan?
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 13:10"]
Vaimosi on ollut ohkasesta munastasi hiljaa koko liiton ajan ja sinä kitiset heti kun ohuelle munallesi on vähän väljää. Kokeile vetää välillä vaikka patjanrakoon.
[/quote]
Moi miesvihaaja! Sinänsä sun ei kannata osallistua keskusteluun, josta sulla on kovin vähän tietoa, eikö?
Tietysti voit keskustella asiallisesti, ellet sitten ole nainut parantumatonta av-mammaa, jonka mielestä kaikki naiseen kohdistuva "arvostelu" on sovinismia.
Minusta tuo on negatiivista avoimuutta ja itsekästä, vielä kun vaimosi on synnyttänyt teille lapsen. Loukkaantuisin syvästi.
Jos haluat jatkossa mahdollisimman vähän seksiä niin sano vaan suoraan että vaimosi on liian löysä.
Loputkin seksielämästä menee pilalle mutta sait sentään rehelliseti sanottua mikä mieltäsi painaa!
Olisi vaan pitänyt jättä se toinen lapsi tekemättä kun sulla on liian pieni muna ja vaimollasi on nyt liian löysä värkki.
Kommetoimatta sitä, mitä ap:n pitäisi tehdä, totean valitettavan tosiasian, että kaikilla nuo jumpat ei kyllä millään lailla auta. Kokemusta valitettavasti on.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 13:15"]
Minusta tuo on negatiivista avoimuutta ja itsekästä, vielä kun vaimosi on synnyttänyt teille lapsen. Loukkaantuisin syvästi.
[/quote]
Parisuhteen tarkoitus on sinulle siis vain ja ainoastaan lisääntyminen? Miestä ei tarvitse siis kuunnella eikä huomioida?
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 13:15"]
[/quote]
No mikä sinusta sitten olisi ratkaisu tähän ap:n ongelmaan? Ainakin itsellä nuo jumpat pelasti jo tuhoontuomitulta näyttäneen seksielämän!
Minusta on selvää, että synnytys vaikuttaa naisen alapäähän eikä kyllä normaalilla itsetunnolla varustettu nainen ota henkilökohtaisena loukkauksena, jos hänelle asiasta mainitaan.
Jos noin menet sanomaan, vaimosi etsii toisen, jolle kelpaa. Itseäsi voit muuttaa esim työstämällä itsekeskeisyyttäsi, toista et. Voi Luoja tätä itsekeskeisyyden määrää!
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 13:18"]
Jos noin menet sanomaan, vaimosi etsii toisen, jolle kelpaa. Itseäsi voit muuttaa esim työstämällä itsekeskeisyyttäsi, toista et. Voi Luoja tätä itsekeskeisyyden määrää!
[/quote]
Eli nainen siis vain lössähtää ja löystyy, ja vika on miehessä. Miesvihapalstaa parhaimmillaan ;)
Minä olen aina ollut sitä mieltä, että luonnon olisi pitänyt tehdä keskimääräisestä peniksestä paksumpi. Ainakin omalla kohdalla jokainen synnyttänyt nainen on ollut löysähkö. Ja minulla on se keskimääräinen 11-12 cm ympärysmitta.
Jos pienimunainen mies tulisi minulle lasten tekemisen jälkeen valittamaan että minulla on liian löysä niin REHELLISESTI se seksielämä olisi siinä. En ala löysää pillua kenellekään tyrkyttämään jos ei kerran kelpaa vaan ostaisin dildon jolla hoitelisin itseni ja mies saisi vetää tiukkaan nyrkkiinsä.
Minä itse jumppailen lantionpohjaluhaksia jo muutenkin, mutta haluaisin kyllä tietää, jos tarvitsisin jumppaa enemmän.