Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies enkä ikinä tee aloitetta

Vierailija
12.12.2022 |

Ajattelin raapustella tänne maanantain kunniaksi. Mennään suoraan asiaan, syy miksi en tee ikinä aloitetta johtuu yksinomaan siitä, että en halua tulla torjutuksi. Yläkoulussa tein aloitteen. Tyttö oli julma ja torjui minut ja pilkkasi. Ja tämän jälkeen en ole ikinä tehnyt aloitetta, enkä tule tekemään.

Tinderissä ja baareissa laitain naisen tekemään aloitteen. Ja jos kiva nainen ei tee aloitetta, niin se on ok, ei hän minua olisi ansainnut.

Minusta tuntuu, voin tosin olla väärässä, että moni mies ottaa paineita aloitteen tekemisestä. Suosittelen näitä lopettamaan aloitteiden tekemisen. Eniten nämä miehet varmaan pelkäävät, että sitten naisia ei kiinnosta, mutta itselläni on ainakin ollut vientiä. M32

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoahan se on, jos on Chad. Me normaalit miehet olemme kuin ilmaa naisille.

Vierailija
2/19 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whatever

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään se on vain hyvä asia kun on metoo ja feminismi

Vierailija
4/19 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP onkin joku laatikkoleuka. Jos olet normaali perus mies, niin ei varmana naiset tee aloitteita. M27

Vierailija
5/19 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jahtaa naisia. Ole sellainen että naiset jahtaa sinua niin voit itse nirsoilla.

Toimii. On paljon mukavampi katsoa naista pitkin nenänvartta ja kehoittaa sitä jatkamaan matkaansa koska <laita tähän joku pikkumainen tekosyy>

Vierailija
6/19 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en ole teini-iän jälkeen jälkeen tehnyt aloitteita. Ja useinkin naiset tekevät aloitteita illanistujaisissa tai baareissa, mutta usein annan pakit, kun olen kuitenkin pitkäaikaistyötön, eikä tasoni usein riitä näihin aloitteita tekeviin naisiin, enkä siten jaksa tuhlata kummankaan aikaa sen enempää.

Vierailija
7/19 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseensä ei kannata suhtautua noin kuolemanvakavasti. Mikä ei tarkoita sitä ettei olisi tosissaan.

Vierailija
8/19 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP onkin joku laatikkoleuka. Jos olet normaali perus mies, niin ei varmana naiset tee aloitteita. M27

Nuori mies puhuu vähän, mutta asiaa.

Vierailija
9/19 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tyttö käyttäytyi paskamaisesti ja se ei ollut sinun syysi. Kyllä teinikin osaa käyttäytyä tuollaisessa tilanteessa huomaavaisesti jos haluaa. Sinä olit rohkea, et tehnyt mitään väärää tai sellaista mitä olisi syytä hävetä.

Ymmärrän traumasi. Toivon kuitenkin, että uskaltautuisit vielä tekemään aloitteita, ainakin silloin kun tilanne vaikuttaa tosi lupaavalta ja välillämme on jo jotakin. Tai että muuten osoittaisit kiinnostusta ja määrätietoisuutta. Kyllä tuosta pelosta voisi puhua ääneenkin sitten kun koet, että voit luottaa toiseen.

Vierailija
10/19 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vellihousu ap

Vierailija
11/19 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, jos se toimii. Mut aika outoa, jos yksi yläkouluaikainen kokemus vaikuttaa vielä noin vahvasti.

Vierailija
12/19 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti uhriutuu ja kokee, että vika on aina muissa.

Just saying.

Vierailija
13/19 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kun ollaan, niin täällä on ihan hyväksyttävää se, että niin mies kuin nainen voi tehdä aloiitteen tai olla tekemättä. Suomessa tai sanosinko paremmin suomalaisessa deittailu ja tapailu  kulttuurissa on myös se miellyttävä puoli, että vaikka saisi pakit, niin oli sitten mies tai nainen, joka sai pakit, niin et sinä eikä ehdotusken sinulle tehnyt menetä kasvojaan pakkien vuoksi. Ei pakkien saaminen tietenkään mukavalta varmasti useimminkaan  tunnu mutta toisaalta ei kenelläkään ole mikään velvollisuus innostua ja kiinnostua sinun tai kenenkään muunkaan tekemästä  lähestymisyrityksestä.

Uskovainen mies 

Vierailija
14/19 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti uhriutuu ja kokee, että vika on aina muissa.

Just saying.

Eli minä olen nyt narsisti? Selvä. Täytyykin varoittaa seuraavaa naista. Kiitos!

Vierailija
15/19 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. Jo on joillakin huono itsetunto, kun pitää alapeukuttaa. Selvästi ärsytän foorumin naisia. M32

Vierailija
16/19 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä normaalit ja kunnon miehet kelpaavat, sinä vain et ole sellainen

Vierailija
17/19 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtasit liian kauan. Itse en enää tee aloitetta ja jumi tilanne. Ollut jo vuosia. Näin se vaan menee

Vierailija
18/19 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko sitten usein pil lua?

Vierailija
19/19 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E u r o e s c o r t

Jääkaappi täyteen ruokaa. Ekoina päivinä pyykkikassi pesulaan. Tilaa siivoojaa ja robotti-imuri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi