Ystävä sanoi ottavansa spermaa kondomista
Ystäväni kertoi ottavansa spermaa salaa kondomista heti aktin jälkeen. Mies lähtee heti pesulle, laittaa kumin roskikseen ja menee takaisin sänkyyn ja tällöin ystäväni lähtee heti hakemaan kumin. Imee lääkeruiskulla spermat ja ruiskuttaa sisäänsä. Heillä on 8kk ikäinen poika ja mies ei halua enempää lapsia.
Jäin aivan sanattomaksi, tekisi mieli kertoa ystäväni miehelle, mutta kuuluuko asia edes minulle..
Jossain vaiheessa varmasti tärppää, sillä kuulemma heillä on todella aktiivinen seksielämä ja yhtäkään kumia ei jätä käyttämättä. Toisaalta mietin, että kuinka hyvin siittiöt säilyvät? Hän sanoi, että saa siittiöt aina imettyä noin 10 minuuttia aktin jälkeen.
Kommentit (44)
Loskat suuhun eukolle.
-Mies 29v + 1v-
Aika monessa kumissa ole lisäaineena spermisidiä, eli ainetta joka tappaa siittiöt..
Eli jos haluaa kuolleita ja/tai pahasti vaurioituneita siittiöitä ruiskuttaa itseensä, niin mikäs siinä. Idiootti.
Niissä kumeissa on siittiöitä tappavia aineita. Ei toi nyt kovin hyvä keino ole, suurin osa siittiöistä on kupsahtanut sen 10min. aikana.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:53"]Typerääkin typerämpi nainen. Hyi.
[/quote]
No on typerä! Paljon fiksumpaa olisi valehdella pillereistä. Jotkut vaan tekevät asiat aina vaikeimman kautta.
Mikä tuollaisia naisia vaivaa? Todella törkeää toimintaa.
Hhhmmh...keneltäs minä varastan siittiöt?
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:01"]Niissä kumeissa on siittiöitä tappavia aineita. Ei toi nyt kovin hyvä keino ole, suurin osa siittiöistä on kupsahtanut sen 10min. aikana.
[/quote] Jep.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:02"]
Rikollista toimintaa.
[/quote]
Ei. Se on ihan laillista ja hyvin yleistä. Moni mies maksaa elatusmaksuja tuollaisen takia.
Ystävä oli ottanut selvää ja yllätykseksi todella harva kondomi sisältää sitä siittiöitä tappavaa ainetta : (
Mitä mieltä olette, pitäisikö minun kertoa ystävän miehelle?
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:07"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:02"]
Rikollista toimintaa.
[/quote]
Ei. Se on ihan laillista ja hyvin yleistä. Moni mies maksaa elatusmaksuja tuollaisen takia.
[/quote]
sanoisin että on rikosoikeudellisesti laitonta.
Te, jotka olette sitä mieltä, että tuollainen toiminta on ok, oletteko vastaavasti myös sen kannalla, että miehellä on oikeus esim. tehdä kondomiin reikiä, vaikka nainen ei halua lasta?
Mitäs vittua se teille kuuluu kuka tekee spermalla ja mitä.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:21"]Mitäs vittua se teille kuuluu kuka tekee spermalla ja mitä.
[/quote] Sen pitäisi kuulua ainakin sun miehellesi, typerä lunttu. T: nainen
trollololol. oon lukenu tän aiemminkin
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:13"]Ystävä oli ottanut selvää ja yllätykseksi todella harva kondomi sisältää sitä siittiöitä tappavaa ainetta : (
[/quote]
kuulostaa kyllä vähän provolta
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:13"]Ystävä oli ottanut selvää ja yllätykseksi todella harva kondomi sisältää sitä siittiöitä tappavaa ainetta : (
[/quote]
kuulostaa kyllä vähän provolta
[/quote] Voi olla, mutta valitettavasti tällaista tapahtuu silti ihan tosielämässä. Toivottavasti joku mies edes osaa varoa tämän ketjun ansiosta tuollaisia naisia. Petollisia varmasti muutenkin.
Typerääkin typerämpi nainen. Hyi.