Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä sanoi ottavansa spermaa kondomista

Vierailija
19.04.2015 |

Ystäväni kertoi ottavansa spermaa salaa kondomista heti aktin jälkeen. Mies lähtee heti pesulle, laittaa kumin roskikseen ja menee takaisin sänkyyn ja tällöin ystäväni lähtee heti hakemaan kumin. Imee lääkeruiskulla spermat ja ruiskuttaa sisäänsä. Heillä on 8kk ikäinen poika ja mies ei halua enempää lapsia.
Jäin aivan sanattomaksi, tekisi mieli kertoa ystäväni miehelle, mutta kuuluuko asia edes minulle..
Jossain vaiheessa varmasti tärppää, sillä kuulemma heillä on todella aktiivinen seksielämä ja yhtäkään kumia ei jätä käyttämättä. Toisaalta mietin, että kuinka hyvin siittiöt säilyvät? Hän sanoi, että saa siittiöt aina imettyä noin 10 minuuttia aktin jälkeen.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävä oli ottanut selvää ja yllätykseksi todella harva kondomi sisältää sitä siittiöitä tappavaa ainetta : (

Mitä mieltä olette, pitäisikö minun kertoa ystävän miehelle?

Höpö, höpö, kaikki sisältävät, tää sun paska provo kosahti nyt.

Kyllä se kosahti jo 7 vuotta sitten kun ketju perustettiin.

Mutta ihan tosissaan kyllä tuotakin tässä maailmassa tapahtuu. Ekaa kertaa kuulen että vakituisessa suhteessa kylläkin. Olen kuullut myös miehistä jotka ottavat satunnaisten panojen jälkeen käytetyt kortsut mukaansa enkä yhtään ihmettele miksi. Ei tämä mitenkään tavallinen tapa toimia ole kuten ei ole pillereiden syönnistä valehtelukaan, mutta yksikin kerta on liikaa jos se omalle kohdalle osuu ja raskaus alkaa.

Vierailija
42/44 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen olen oppinut etten puutu toisten parisuhteisiin millään lailla vaikka tuo on kyllä naiselta väärin ja pitäisi luokitella rikokseksi. Mieluummin sanot kaverillesi suoraan että tekee väärin, kun että menet sen miehelle asiasta ulisemaan. Joka tapauksessa mies kertoo kaverillesi mistä sai tietää hänen perseilyistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
44/44 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa pitäisikö sinun kertoa jos et halua menettää ystävääsi, sano ainakin ystävällesi että et halua kuulla hänen epärehellisestä touhusta mitään, sano että lopettaa epäreilun toiminnan ja puhuu suoraan miehelleen että haluaa saada lisää lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän