Miksi naiset rumentavat itseään ottamalla tatuointeja?
Miksi jotkut haluavat näyttää suttuisilta ottamalla isoja tatuointeja? Saa ihmisen näyttämään likaiselta ja kauniskin nainen on pilalla.
Kommentit (83)
Minulla on kasvoissa tatuointeja, sekä kaulan että muun vartalon alueella. Olen itse tyytyväinen itseeni ja se on mielestäni pääasia, ei se mitä muut minusta ajattelevat.
-M-
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 11:36"]Mun tyyliä ei kyllä kukaan sanoisi mauttomaksi, vaikka en olekaan massaa ja hiuksetkin ovat vaaleanpunaiset.
[/quote]
Hiuksesi ja samalla tyylisi ovat täysin mauttomia. Nyt se on sanottu.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 11:36"]Mun tyyliä ei kyllä kukaan sanoisi mauttomaksi, vaikka en olekaan massaa ja hiuksetkin ovat vaaleanpunaiset.
[/quote]
Hiuksesi ja samalla tyylisi ovat täysin mauttomia. Nyt se on sanottu.
[/quote]
No voin kertoa ettei ole. :)
Minulla on niskassa pieni tatointi ja jalkapöydässä yksi. Kukaan ei ole ikinä niitä haukkunut ja niskatatuointia ollaan kehuttu jopa seksikkääksi. Enkä koe olevani mikään wt, korkeakoulututkinto ja suht hyväpalkkainen vakityö. Miltei jokaisella tietämälläni ihmisellä on joku tatuointi, yksi tai useampi. On lääkäriä, lastentarhaopettajaa, pankkivirkailijaa, sairaanhoitajaa, ihan kaikkia ammattiryhmiä! Tosi on, että jotkut tatuoinnit ovat rumia. Huonosti tehty tatuointi on aina ruma.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 10:00"]
Se yleensä kertoo vastakulttuurista. Henkilö haluaa kyseenalaistaa perinteisiä kauneuskäsityksiä ja sovinnaisuutta. Yleensä tapa ei valitettavasti ole kovin fiksu tai punnittu.
[/quote]
Tuohon tummennettuun liittyen: niin, miksi sen tavan pitäisikään olla "fiksu", jos tarkoitus on nimenomaan kyseenalaistaa sovinnaisuutta? Sitähän se rajojen rikkominen on. :) Ja hyvä niin. Minusta on hienoa, että on myös vaihtoehtoja perinteiselle kauneusihanteelle.
Ajattelin mennä ottamaan ekan tatuointini. Ehkä sinne mistä sitä et näe,mutta olenkin jo valmiiksi ruma. :)
mielipiteet ovat kuin persreikä, jokaisella on omansa. ei silti tarvitse tuhnutella naapurin suuntaan..
Minäkin olen ihmetellyt sitä ? Joskus näkee kauniin naiset, mutta hänen ihossaan onkin jonkun karjaportti firman leima.
Jotkut vaan tykkää tatuoinneista.
Onhan lampaatkin ja lehmät merkattuja, sekä rekisteröity. Nykyää niihin saa vielä mikrosirun, jos omistaja kadottaa hänet, löytyy kännykällä.
Saattaa tulla sulle yllätyksenä, mutta kaikkien naisten päämääränä ei ole kauneus. Joillekin se ns. kauneus ei merkitse paskaakaan.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 09:27"]
Saattaa tulla sulle yllätyksenä, mutta kaikkien naisten päämääränä ei ole kauneus. Joillekin se ns. kauneus ei merkitse paskaakaan.
[/quote]
No ihan selkeästi ei. Tosin tatuoidut naisethan kuvittelevat, että juuri se tatuointi saa heidän ulkonäkönsä näyttämään paremmalta.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 09:36"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 09:27"]
[/quote]
No ihan selkeästi ei. Tosin tatuoidut naisethan kuvittelevat, että juuri se tatuointi saa heidän ulkonäkönsä näyttämään paremmalta.
[/quote]
Ei se tatuointi ainakaan rumenna, ellei se oo kasvoissa.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 09:40"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 09:36"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 09:27"] Saattaa tulla sulle yllätyksenä, mutta kaikkien naisten päämääränä ei ole kauneus. Joillekin se ns. kauneus ei merkitse paskaakaan. [/quote] No ihan selkeästi ei. Tosin tatuoidut naisethan kuvittelevat, että juuri se tatuointi saa heidän ulkonäkönsä näyttämään paremmalta. [/quote] Ei se tatuointi ainakaan rumenna, ellei se oo kasvoissa.
[/quote]
Todellakin rumentaa.
En kiinnostunut miehestä, jolla oli tatuointi käsivarressa. Tuli vaan olo etten jaksa katsella sitä kuvaa ruokapöydässä joka päivä ja jokaikinen ilta. Kuva näkyi kun hänellä oli t-paita päällä eli melkein aina. En edes muista mitä kuvassa oli, jotain koukeroita. Lopetin tapaamiset vain ja ainoastaan tatuoinnin vuoksi. Uskomatonta mutta totta.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 09:44"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 09:40"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 09:36"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 09:27"] Saattaa tulla sulle yllätyksenä, mutta kaikkien naisten päämääränä ei ole kauneus. Joillekin se ns. kauneus ei merkitse paskaakaan. [/quote] No ihan selkeästi ei. Tosin tatuoidut naisethan kuvittelevat, että juuri se tatuointi saa heidän ulkonäkönsä näyttämään paremmalta. [/quote] Ei se tatuointi ainakaan rumenna, ellei se oo kasvoissa.
[/quote]
Todellakin rumentaa.
[/quote]
No ei rumenna. Muakin pitäisit varmasti erittäin kauniina tatuoimattomana naisena, kun tatuoinnit ei näy ellen niin tahdo.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 10:09"]
Mä pidän tatuoinneista, joilla on joku merkitys. Haluaisin miehen jolla on tällainen tatuointi, mun mielestä se kertoo jotenkin jollekin omistautumisesta ja tietynlaisesta intohimosta asioita kohtaan ja arvostan tällaisia piirteitä ihmisessä, koska itsellänikin on niitä.
[/quote]
En oikein arvosta ihmistä, joka tuosta vaan omistautuu loppuiäkseen yhdelle asialle. Rajoittaa samalla myös omaa kehittymistään. Eikös niiden tatuointien ole kumminkin yhä tarkoitus kestää koko ikä?