Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyajan naiset eivät halua lapsia :(

Vierailija
17.04.2015 |

Olen 35 v sinkkumies ja törmännyt yllättävään ongelmaan. Tapaamani naiset eivät halua lapsia!

Itselläni biologinen kello tikittää. Haluaisin löytää naisen ja perustaa perheen. Olen mukavannäköinen, urheilullinen, koulutettu ja naisrintamalla käy kyllä flaksi. Mutta valitettavasti SEITSEMÄN viimeisintä seurustelua/tapailua ovat päättyneet siihen, kun nainen on ilmoittanut itsevarmasti ettei halua lapsia (lähivuosina tai koskaan). Ikähaarukka on ollut 26-34, joten luulisi että tuosta joukosta joku haluaisi samoja asioita kuin minä. Olenko vain huono-onninen vai onko naisille nykyään tärkeämpää opiskelu, ura, matkustelu ja kaikki muut asiat kuin perhe?

Kommentit (158)

Vierailija
81/158 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 22:07"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 22:01"]

Anteeksi. En halua luoda mitään negaatioita, mutta mies on täysin lisääntymiskykyinen vielä esim. 60-vuotiaana. Se on nainen, jonka biologinen kello tikittää.

[/quote]

Ei kovin moni 60-vuotias saa lapsentekoiässä olevaa naista.

[/quote]

Ei välttämättä Suomesta, mutta onhan olemassa myös Venäjä ja Thaimaa.
[/quote]
Vaikka saisit (ostettua) sen naisen, kuinka itsekäs voi olla, että alkaa tehdä lapsia tietäen ettei ole paikalla heidän ylioppilaspäivänään? Toi 60v on ihan naurettava, 75-vuotiaana osaa pappa toimia teinin kanssa? Ihan juu varmaan.

Vierailija
82/158 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin just tänään lastenvaunuja kaupungilla työnnellessäni, että onpa ihanaa kun sattui tämä vahinko, jonka seurauksena mulla nyt on kaiken alkujärkytyksen jälkeen mitä suloisin vauva. Muuten olisin ihan varmasti vieläkin lapseton ja mahdollisesti pysyvästi. Joko sinkkuna tuskailisin, ehdinkö löytää ketään ennenkuin hedelmällinen aika käy vähiin, tai sitten parisuhteessa jonkun taas mua löysässä hirressä roikottavan miehen kanssa, joka jahkailee ties monettako vuotta haluaako nyt sitten kuitenkaan oikeasti lapsia vai ei.

Mulla on ollut yksinhuoltajana paljon sairastelevan lapsen kanssa tosi rankkaa ja oon välillä ollut ihan äärirajoilla sekä henkisesti että fyysisesti, yksinäisyydentunne ja kumppaninkaipuu on myös joskus ihan musertava, mutta miljoona kertaa mielummin tämä tilanne kuin kumpikaan edellä kuvaamistani. Jostain syystä musta yhtään kiinnostuneet miehet eivät ole halunneet ollenkaan lapsia tai sitten ovat olleet asiasta jotenkin kahden vaiheilla kallistuen kuitenkin enemmän sinne kannalle, että ei lapsia. Tiedän kyllä, että lapsia haluavia miehiä on ja paljon, mutta jostain syystä meidän tiet eivät ikinä kohdanneet tai sitten emme parisuhdemielessä ole olleet mitenkään yhteensopivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/158 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 22:02"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 22:01"]Anteeksi. En halua luoda mitään negaatioita, mutta mies on täysin lisääntymiskykyinen vielä esim. 60-vuotiaana. Se on nainen, jonka biologinen kello tikittää. [/quote] Miehelläkin siittiöiden laatu heikkenee iän myötä. Ja ei sitä vanhat ukot välttämättä jaksa vauva-aikaa kunnolla.

[/quote]

Vanhat miehet jaksaa lasten kanssa vähintään siinä kuin nuoret. Asunnot on hankittua, on hankittu varallisuutta ja töissä ei tarvitse puurtaa yötä myöten. Unentarve vähenee ja lapsen kanssa jaksaa valvoa paremmin. Yleisesti stressitasot on alempana. Ja mikä tärkeintä, kypsemmäällä iällä perhe menee töiden ja harrastusten edelle.

Vierailija
84/158 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:06"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 11:54"]

Olet ilmeisesti helsingistä, jos olet havainnut vela naisia. Siellä on niitä koulutettuja yli kolmekymppisiä, joiden elämässä on muutakin sisältöä kuin lisääntyminen.

[/quote]

Pätee kyllä myös muihin yliopistokaupunkeihin, etenkin Turkuun ja Tampereeseen.

[/quote]

miksiköhän kaupungit aiheuttavat tuollaista lisääntymiskyvyttömyyttä? Käytännössä heidän geenilinja sitten katkeaa ja maalaisten jatkuu.

Vierailija
85/158 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Täällä on jo porukkaa niin vitusti, että hyvä vaan ettei jokaisen tarvitse lisääntyä.

Vierailija
86/158 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 11:12"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 11:06"]

Olen jutellut useiden kavereideni kanssa (korkeakoulutettuja naisia), kuinka miehen lapsivastaisuus on täydellinen turn-of, eikä silloin ole syytä jatkaa suhdetta...

[/quote]Minun kolmikymppisistä akateemisista kavereistani juuri kellään ei ole lapsia, ja harvalla on koko touhuun mitään mielenkiintoa. Lapsettomuus tulee olemaan minun ikäluokassani todella tavallista.

[/quote]

Harrastusporukassa on yliedustus juuri tuollaisia naimattomia ja lapsettomia 35-40 naisia. Uskon että moni heistä olisi halunnut perheen. Tuossa iässä on vaikea löytää enää oikeastaan minkäänikäistä perheenlisäystä haluavaa miestä.

Vierailija
87/158 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:35"]

Olet ilmeisesti helsingistä, jos olet havainnut vela naisia. Siellä on niitä koulutettuja yli kolmekymppisiä, joiden elämässä on muutakin sisältöä kuin lisääntyminen.

[/quote]

[/quote]

miksiköhän kaupungit aiheuttavat tuollaista lisääntymiskyvyttömyyttä? Käytännössä heidän geenilinja sitten katkeaa ja maalaisten jatkuu.

[/quote]

Mitä älykkäämpi yksilö, sitä paremmin tajuaa ettei lapsia kannata hankkia. Ja älykkäitähän on yliopistokaupungit pullollaan.

Vierailija
88/158 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:40"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mitä älykkäämpi yksilö, sitä paremmin tajuaa ettei lapsia kannata hankkia. Ja älykkäitähän on yliopistokaupungit pullollaan.

[/quote]

miksei lapsia kannattaisi hankkia? Olen omistani hyvin tyytyväinen. Kovin tyhjää olisi elämä ilman heitä. Vaimon kanssa kyllä nautimme kahdestaan olosta, mutta yksitoikkoiseksi sekin lopulta kävi. Nyt osaa arvostaa yhteisiä hetkiä ihan eri tavalla.

Vierailija
89/158 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 22:10"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 22:03"]

Kannattaisko tämä lapsienhankintajuttu selvittää ennen seurustelun alkua?

[/quote]

Kannattaisi, mutta elämä on opettanut ettei asiasta kovin aikaisin naiselle pidä puhua. Lapsihaaveista kertominen heti alussa karkottaa potentiaalisetkin kumppanit pois. Olen kysellyt perheen perustamisesta vasta sitten, kun on tutustuttu paremmin.

-ap

[/quote]

me keskustelimme lapsiasiasta jo melkein heti ensimäisillä tapaamisilla. Kumpikin halusi lapsia. Oli helppo alkaa tutustua toiseen, kun oli muutkin perusasiat aika lailla samoja. 

20 vuotta naimisissa ja 3 lasta 

Vierailija
90/158 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin iskemää, joku latina. Kauniita naisia ja perhekeskeisiä. :)

Vierailija
91/158 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan mutta ikää on liikaa. En löytänyt nuorempana miestä joka haluaa lapsia.

Vierailija
92/158 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:45"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

miksei lapsia kannattaisi hankkia? Olen omistani hyvin tyytyväinen. Kovin tyhjää olisi elämä ilman heitä. Vaimon kanssa kyllä nautimme kahdestaan olosta, mutta yksitoikkoiseksi sekin lopulta kävi. Nyt osaa arvostaa yhteisiä hetkiä ihan eri tavalla.

[/quote]

Koulutuksesta huolimatta ei saa vakituista työtä. Elinkustannukset korkeita. Ympäristö on saastunut ja tulevaisuus näyttää synkältä globaalilla tasolla sekä lähitulevaisuutta ajatellen kurjistuminen jatkuu Suomessa poliittisista syistä sekä talouden heikkenemisen takia.

Vierailija
93/158 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tavata kaltaisesi mies. Itse tapaan aina vaan miehiä jotka eivät halua lapsia...

Vierailija
94/158 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on itse tehdä lapsia? Sitä varten on maahanmuutto, ettei kantaväestön tarvi lisääntyä. Hoidetaan väestönkasvu sillä ja nautitaan vapaasta elämästä.

Vierailija
95/158 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naista oksettaa jo ajatuksena raskaana olo tai vauvan synnytys niin en sellaista naista rakastaisikaan koskaan.. Etsin normaalia lapsirakasta naista.

-mies-

Vierailija
96/158 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 22:30"]Miehet ovat kaikkialla Euroopassa naisia haluttomampia lisääntymään. Taisi olla niin, että Hollannissa ja Itävällassa 15 % miehistä ei halua koskaan lapsia. Suomalaisista naisista luku on 6 %, joten aika huono tuuri on aloittajalla käynyt.
[/quote]

Suomessa kolmannes miehistä ja neljännes naisista ei saa lapsia (toki moni voi haluta, vaikkei saa).

Vierailija
97/158 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen juurikin tuollainen yliopiston käynyt lapsia haluamaton nainen. Oma lapsi vie liikaa omaa vapauttani, koen että minulle sopisi enemmän sellainen perinteinen isän rooli jos lapsia tekisin. Lisäksi työskentelen lasten kanssa, olen opettaja, en jaksaisi lapsia sekä työssäni että kotona.

Vierailija
98/158 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:45"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Koulutuksesta huolimatta ei saa vakituista työtä. Elinkustannukset korkeita. Ympäristö on saastunut ja tulevaisuus näyttää synkältä globaalilla tasolla sekä lähitulevaisuutta ajatellen kurjistuminen jatkuu Suomessa poliittisista syistä sekä talouden heikkenemisen takia.
[/quote]

Pätkätöistäkin maksetaan palkkaa.

Vierailija
99/158 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ne sun deittailemat naiset varmaan lukevat tätä palstaa. Täältä olen ainakin itse oppinut, että liian nuorena ei lapsia saa tehdä eikä liian vanhana. Jos lapset tekee opiskelujen ollessa kesken, työttömänä tai pätkätyöllistettynä, on vastuuton yhteiskunnan rahoilla loisiva. Jos taas tekee lapset vakityösuhteessa ollessa, nainen on moraaliton työnantajaa kuppaava. Eikä pidä unohtaa, että äitiyslomalla ja hoitovapaalla nainen on miehen lompakolla loisiva ellei nainen ole säästänyt rahaa etukäteen. Noh, onnea etsintöihin.

Vierailija
100/158 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:00"]Ap, ne sun deittailemat naiset varmaan lukevat tätä palstaa. Täältä olen ainakin itse oppinut, että liian nuorena ei lapsia saa tehdä eikä liian vanhana. Jos lapset tekee opiskelujen ollessa kesken, työttömänä tai pätkätyöllistettynä, on vastuuton yhteiskunnan rahoilla loisiva. Jos taas tekee lapset vakityösuhteessa ollessa, nainen on moraaliton työnantajaa kuppaava. Eikä pidä unohtaa, että äitiyslomalla ja hoitovapaalla nainen on miehen lompakolla loisiva ellei nainen ole säästänyt rahaa etukäteen. Noh, onnea etsintöihin.
[/quote]

Joo, nainen ei vaan voi tehdä oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän