Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyajan naiset eivät halua lapsia :(

Vierailija
17.04.2015 |

Olen 35 v sinkkumies ja törmännyt yllättävään ongelmaan. Tapaamani naiset eivät halua lapsia!

Itselläni biologinen kello tikittää. Haluaisin löytää naisen ja perustaa perheen. Olen mukavannäköinen, urheilullinen, koulutettu ja naisrintamalla käy kyllä flaksi. Mutta valitettavasti SEITSEMÄN viimeisintä seurustelua/tapailua ovat päättyneet siihen, kun nainen on ilmoittanut itsevarmasti ettei halua lapsia (lähivuosina tai koskaan). Ikähaarukka on ollut 26-34, joten luulisi että tuosta joukosta joku haluaisi samoja asioita kuin minä. Olenko vain huono-onninen vai onko naisille nykyään tärkeämpää opiskelu, ura, matkustelu ja kaikki muut asiat kuin perhe?

Kommentit (158)

Vierailija
141/158 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin miehenä huomannut, että korkeasti koulutetut naiset eivät halua lapsia, hyvä jos miestäkään, pilaamaan täydellistä elämäänsä. Ap:lle suosittelen esim sairaanhoitajaa (tai muuta duunaritason naista), joka on luultavasti muutenkin rennompaa seuraa kuin angstinen yliopistotutkija.

Vierailija
142/158 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 22:37"]

Moni nainen on sanonut alussa, ettei asia ole ajankohtainen nyt, mutta tulevaisuudessa hän saattaa EHKÄ haluta lapsen. Eli jos muuten nainen vaikuttaa sopivalta, on pakko silti sietää epävarmuutta ja katsella pysyvätkö suunnitelmat ehkä-tasolla vai onko tapahtuuko kehitystä.

Ymmärrän hyvin, etteivät kaikki osaa sanoa heti kyllä tai ei. Mieli voi muuttua suhteen kehittyessä enkä halua erota vain siksi ettei toinen ole heti valmis lisääntymään.

-ap

[/quote]

ihan vaan mielenkiinnosta kysyn: silloin kun olet saanut noita vastauksia oletko tehnyt oman kantasi selväksi ensin? Oletko siis sanonut haluavasi lapsia vai vain kysynyt vastapuolen mielipidettä. Jokainen nainen tietää, ettei uudelle tuttavuudelle sanota "heti mulle lapsia nyt". Tuo ehkä joskus tulevaisuudessa kyllä tarkoittaa, että nainen haluaa lapsia, mutta ei halua pelästyttää suo pois. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/158 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 15:08"]

Olen minäkin miehenä huomannut, että korkeasti koulutetut naiset eivät halua lapsia, hyvä jos miestäkään, pilaamaan täydellistä elämäänsä. Ap:lle suosittelen esim sairaanhoitajaa (tai muuta duunaritason naista), joka on luultavasti muutenkin rennompaa seuraa kuin angstinen yliopistotutkija.

[/quote]

Tässä on kommentoijana henkilö, joka on saanut monet pakit yliopistotason naisilta :D

Vierailija
144/158 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin opintojen loppuvaiheessa alkaneesta parisuhteesta ja olen nyt 29 - vuotias ja pätkätyökierteessä. Kuulostat ap juuri sellaiselta mieheltä, jonka kanssa voisin käydä treffeillä. Mutta kieltämättä jos pitäisi ensimmäisten deittailukuukausien aikana jo päättää haluaako lapsia vai ei, niin varmaan sanoisin varmuuden vuoksi ei. Lapsi tuhoaisi ne vähätkin mahdollisuudet saada mukava elintaso koulutusta vastaavasta työstä. Entä jos suhde ei kestä? Sitten olisin työtön yksinhuoltaja, joka voi enää vain haaveilla työpaikasta. Millaista elämää se olisi lapselle? Yhteiskunta jakautuu entistä enemmän voittajiin ja häviäjiin, eikä ole reilua vain suvunjatkamisen vuoksi pistää joku kärsimään tästä epäarvoisuudesta.  Se olisi vaan liian suuri riski koko loppuelämän kannalta. Jääkäämme odottamaan työnantajajien asennemuutosta ja tehkööt lapsia siihen asti he keillä on siihen varaa.

Vierailija
145/158 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 23:09"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 23:04"]

Täällä olis 34v, koulutettu sinkkunainen ja haluaisin lapsia. Pääpointti onnellinen suhde mutta toivoisin että lapsia tulisi myös. Olen tällä hetkellä vakaassa työssä, kaikki muu ok. Edellinen pitkä suhde päättyi isolta osalta koska mies muutti mieltään eikä enää halunnutkaan lasta. Eli kokemusta on toisinkin päin. 

[/quote]

Voi kun löytäisin sinut tosielämässä... :)

-ap

[/quote]

Ei se niin vaikeaa tarvitse olla. :) Jos haluat vaihtaa ajatuksia niin laita s-postia delilahfirst023@gmail.com.

t. Se 34v koulutettu lapseton sinkku

Vierailija
146/158 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 10:22"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 08:10"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 22:37"]

Moni nainen on sanonut alussa, ettei asia ole ajankohtainen nyt, mutta tulevaisuudessa hän saattaa EHKÄ haluta lapsen. Eli jos muuten nainen vaikuttaa sopivalta, on pakko silti sietää epävarmuutta ja katsella pysyvätkö suunnitelmat ehkä-tasolla vai onko tapahtuuko kehitystä.

Ymmärrän hyvin, etteivät kaikki osaa sanoa heti kyllä tai ei. Mieli voi muuttua suhteen kehittyessä enkä halua erota vain siksi ettei toinen ole heti valmis lisääntymään.

-ap

[/quote]

ihan vaan mielenkiinnosta kysyn: silloin kun olet saanut noita vastauksia oletko tehnyt oman kantasi selväksi ensin? Oletko siis sanonut haluavasi lapsia vai vain kysynyt vastapuolen mielipidettä. Jokainen nainen tietää, ettei uudelle tuttavuudelle sanota "heti mulle lapsia nyt". Tuo ehkä joskus tulevaisuudessa kyllä tarkoittaa, että nainen haluaa lapsia, mutta ei halua pelästyttää suo pois. 

[/quote]

Naisen "ehkä" voi tarkoittaa mitä vaan. Se voi olla tervettä varovaisuutta, joka myöhemmin tarkoittaa kyllä. Se voi olla ajan pelaamista, kun ei uskalleta suoraan sanoa että vastaus on oikeasti "ei". 

Olen kertonut omat toiveeni rehellisesti. 

-ap

[/quote]

minun ex-avomies ja kihlattu sanoi alkuun että ilman muuta haluaa lapsia, myöhemmin. Kun asia ajankohtaistui, taas vähän myöhemmin. Asia oli ok itsellenikin vielä tuolloin. Lopulta mies alkoikin vuosien päästä yhtäkkiä epäröidä haluaako kuitenkaan lasta. Keskustelimme suostuin että hän jonkin aikaa miettii. Puoli vuotta meni, varmuutta ei tullut ja erosimme. Tämän jälkeen en itse, varsinkaan tällä iällä, alkaisi suhteeseen ihmisen kanssa jonka vastaus on ehkä. Lisäksi mietityttää, onko moni muukin asia ehkä.

Vierailija
147/158 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

158
Minä olen 137 joka jatkaa. Kun olen tavannut viittakymppiä läheneviä bisnesmiehiä jotka ovat elämältään saaneet kaiken rahan, matkat, naisseikkailut sekä muut elämänkokemukset, niin useimmiten ihminen palaa ydinasioiden äärelle. Varmaan näin jo 35-vuotiaana. Elämän sisältö ei voi tulla pelkällä menemisellä.

Oma ajatukseni on, että vaikka olen matkustellut, kouluttautunut sekä saanut hyvän elintason, nämä eivät anna lopullista sisältöä.

Mulle ainakin tärkeää elämässä on rakkaus&seksi. Lapset, vanhemmat, koti, lemmikit, luonto, ystävyys, hyvä ruoka, liikunta.

Te jotka ette halua lapsia niin se on hieno päätös! Kyllä te kuitenkin rakkautta tarvitsette. Aloittaneelle toivotan onnea naismarkkinoille ja perheen perustamiseen.

Vierailija
148/158 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät aina ymmärrä sitä millainen uhraus lastenteko on naiselle. Miehet tuikkaavat kerran sisään ja se on siinä. Nainen on raskaana ja synnyttää sekä kärsii näistä aiheutuvat vammat, joutuu jäämään äitiyslomalle, työhön palattuaan hoitaa aina lapset niiden sairastuttua yms. Miehet voivat vain olla.
Tuossa yksi monista syistä miksi en itse innostu lapsien hankinnasta.

N29

Vierailija
149/158 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

157:

Aika fasistinen kommentti. Arjalaisia maailma täyteen vaan:)

Vierailija
150/158 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 10:07"]Miehet eivät aina ymmärrä sitä millainen uhraus lastenteko on naiselle. Miehet tuikkaavat kerran sisään ja se on siinä. Nainen on raskaana ja synnyttää sekä kärsii näistä aiheutuvat vammat, joutuu jäämään äitiyslomalle, työhön palattuaan hoitaa aina lapset niiden sairastuttua yms. Miehet voivat vain olla.
Tuossa yksi monista syistä miksi en itse innostu lapsien hankinnasta.

N29
[/quote]

Tämä

Vierailija
151/158 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Yksi hyvä vaihtoehto on suomenruotsalaiset. Ovat usein hyvin koulutettuja, mutta lisäksi perhekeskeisiä. Bonuksena löytyy älykkäitä blondeja.

Vierailija
152/158 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 22:03"]Kannattaisko tämä lapsienhankintajuttu selvittää ennen seurustelun alkua?
[/quote]

Ai ennen? Kun tapaa tuntemattoman?

Vierailija
153/158 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 14:13"]Nykyajan naiset...Minä olen ymmärtänyt että mitä älykkäämpi nainen niin sitä vähemmän lapsia tai täyslapsettomuus. Eikös tästä aiheesta ollut joku artikkelikin vähän aikaa sitten. Samalla uumoillaan että älykkyystaso laskee, koska älykkäät jättävät lisääntymättä.
[/quote]

Ei. Vaan yhä paremmin koulutetut naiset hankkii useita lapsia

Vierailija
154/158 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:48"]

[/quote]

Yksi hyvä vaihtoehto on suomenruotsalaiset. Ovat usein hyvin koulutettuja, mutta lisäksi perhekeskeisiä. Bonuksena löytyy älykkäitä blondeja.

[/quote]

Suomenruotsalaiset on suomessa sisäsiittoisia, päätelkää siitä....

Siihen on syynsä miksi niille on omat kiintiöt esim. korkeakoulutuksessa.

Vierailija
155/158 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 22:10"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 22:03"]

Kannattaisko tämä lapsienhankintajuttu selvittää ennen seurustelun alkua?

[/quote]

Kannattaisi, mutta elämä on opettanut ettei asiasta kovin aikaisin naiselle pidä puhua. Lapsihaaveista kertominen heti alussa karkottaa potentiaalisetkin kumppanit pois. Olen kysellyt perheen perustamisesta vasta sitten, kun on tutustuttu paremmin.

-ap

[/quote]

Helpompaa se on jo siinä alkuvaiheessa keskustella asia asiana läpi. Itsellä jo kaksi lasta ja lisää en saa terveydellisistä syistä tehdä, se joko on miehelle ok tai se ei ole, jos mies haluaa lapsia, niin mun kanssa on turha jatkaa kahvitteluja, siirtyköön seuraavaan. En ymmärrä, miten asia voi olla miehelle niin vaikea käsitellä ennen varsinaista seurustelusuhdettakaan. Olisiko ok, jos minä, reilu 30v. nainen sitten kolmen neljän vuoden jälkeen kertoisin miehelle, joka rupeaa vauvoista puhumaan, että kiva joo, mutten voi saada enää? Eikö se ole molempien tuhlattua aikaa?
[/quote]

Olet oikeassa ap. Nainen pitää häiriintyneenä, jos liian pian kyselee lapsihalua

Vierailija
156/158 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:19"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 14:13"]Nykyajan naiset...Minä olen ymmärtänyt että mitä älykkäämpi nainen niin sitä vähemmän lapsia tai täyslapsettomuus. Eikös tästä aiheesta ollut joku artikkelikin vähän aikaa sitten. Samalla uumoillaan että älykkyystaso laskee, koska älykkäät jättävät lisääntymättä. [/quote] Ei. Vaan yhä paremmin koulutetut naiset hankkii useita lapsia

[/quote]

Ei. Mitä korkeampi naisen älykkyysosamäärä, sitä pienempi on halu hankkia lapsia. Tässä oikea lähde, ole hyvä: http://www.nydailynews.com/life-style/health/women-high-iqs-moms-study-article-1.1421592

Vierailija
157/158 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:19"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 14:13"]Nykyajan naiset...Minä olen ymmärtänyt että mitä älykkäämpi nainen niin sitä vähemmän lapsia tai täyslapsettomuus. Eikös tästä aiheesta ollut joku artikkelikin vähän aikaa sitten. Samalla uumoillaan että älykkyystaso laskee, koska älykkäät jättävät lisääntymättä. [/quote] Ei. Vaan yhä paremmin koulutetut naiset hankkii useita lapsia

[/quote]

Lukuisat erilaiset tutkimukset kyllä puoltavat sen asian puolesta, että mitä älykkäämpi ihminen on, sitä vähemmän he lisääntyvät.

Eikä kyseessä ole pelkästään Suomessa tapahtuva ilmiö, vaan ilmiö on aivan maailmanlaajuinen. Ihan jokaisessa maassa syrjemmillä seuduilla asuvat, vähemmän koulutetut naiset tekevät paljon lapsia ja korkeammin koulutetut naiset huomattavasti vähemmän. Tästä on hyvänä esimerkkinä Kiina, jossa asuu ihmisiä paljon syrjäseuduilla mutta toisaalta myös asuu paljon ihmisiä kaupungeissa koulutuksen äärellä. Vaikka Kiinassa ollaan suunnittelemassa yhden lapsen politiikan keventämistä, niin kuulemma kaupungeissa asuvilla koulutetuilla naisilla ei siitäkään huolimatta ole enää läheskään samalla tavalla halua tehdä lapsia, kuin Kiinassa ennen vanhaan, vaan monet jättävät lapset hankkimattakin.

Tieteen Kuvalehdessä oli jokin aika sitten artikkeli, jossa sanottiin, että tulevaisuudessa opettajalla tulee olemaan kädet täynnä töitä, koska oppilaiden älykkyysosamäärä laskee. Tämä taas johtuu artikkelin mukaan siitä, koska vähemmän älykkäät ihmiset tekevät enemmän lapsia kuin älykkäämmät ihmiset.

Vierailija
158/158 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi upeeta tulla isäksi vielä tässä elämässä. Yksi ura on tehty, maailmaa nähty ja harrastukset koettu. Vaimo oli aina sitä mieltä ettei ole oikea hetki, kunnes oli liian myöhäistä. Liitto kariutui pitkälti sen takia. Työura tai harrastukset ovat loppupeleissä pieniä asioita elämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme