Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen korjannut sukupuoleni ja puolisoni ei tiedä.

Vierailija
15.04.2015 |

Kysymys kuuluu: pitäisikö tästä kertoa?

Taustatietona sen verran että olemme olleet yhdessä yli 6 vuotta ja asumme yhdessä. Asia ei ole koskaan tullut puheeksi, eikä hän ole mitään siihen liittyvää minulta kysynyt. Eikä myöskään koskaan kyseenalaistanut sukupuoltani. Hän on hetero jos sillä nyt on merkitystä. Hän on hyvin empaattinen ihminen eli en usko että hän tuomitsisi jos nyt kertoisin.

Kaikki "korjaustoimenpiteet" on tehty vuosia sitten ja ennen kuin edes tutustuimme. Lähipiirissäni on ihmisiä jotka ovat tunteneet minut lapsena ja näin tietävät taustani. Suurin osa ei kuitenkaan tiedä eikä sitä ulospäinkään pysty sanomaan.

Ainoa ns. muisto menneisyydestä on lääkitys jota joudun käyttämään lopun elämääni, noin kerran kuukaudessa. Lääkityksestä ei tosin koidu mitään sivuoireita esim. mielialaan vaikuttavia tai muitakaan mitä nykyisin huomaisin. Niin ja jos joku mietiskelee niin myös seksielämä on ollut ihan normaalia alusta lähtien eikä ole mitään suurempia ongelmia muillakaan osa-alueilla.

Olisi mukavaa jos vastaukset olisivat asiallisia vaikka aihe olisikin vieras :)

Kommentit (162)

Vierailija
161/162 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap toivottavasti asia selviää parhain päin :) olen itse sen verran avarakatseinen tai ainakin elämää nähnyt että annan kaikkien kukkien kukkia. Ei ole sama asia mutta oma poikani kertoi joitakin vuosia sitten olevansa miehiin päin, enkä koskaan ole ajatellut hänen olevan sen vuoksi mitenkään muista poikkeava. Olen yrittänyt tukea parhaani mukaan vaikka omassa ikäluokassani vähemmistöt eivät aina ole olleet sallittuja, jos niin voi sanoa. T: Nainen 47

Vierailija
162/162 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on oikeasti tosi paha ongelma. Oletko jotenkin kiinnostunut sukupuolen korjauksesta, vai miksi trollaat aiheella? Sairasta roikkua täällä valehtelemassa. Tiesitkö, että on paljon ihmisiä joilla on paha olla omassa fyysisessä sukupuolessa. Ja paljon nuoria joilla on identiteettikriisi oman sukupuolensa kanssa. Teet heistä pilkkaa säälittävällä valehtelulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme