Olen korjannut sukupuoleni ja puolisoni ei tiedä.
Kysymys kuuluu: pitäisikö tästä kertoa?
Taustatietona sen verran että olemme olleet yhdessä yli 6 vuotta ja asumme yhdessä. Asia ei ole koskaan tullut puheeksi, eikä hän ole mitään siihen liittyvää minulta kysynyt. Eikä myöskään koskaan kyseenalaistanut sukupuoltani. Hän on hetero jos sillä nyt on merkitystä. Hän on hyvin empaattinen ihminen eli en usko että hän tuomitsisi jos nyt kertoisin.
Kaikki "korjaustoimenpiteet" on tehty vuosia sitten ja ennen kuin edes tutustuimme. Lähipiirissäni on ihmisiä jotka ovat tunteneet minut lapsena ja näin tietävät taustani. Suurin osa ei kuitenkaan tiedä eikä sitä ulospäinkään pysty sanomaan.
Ainoa ns. muisto menneisyydestä on lääkitys jota joudun käyttämään lopun elämääni, noin kerran kuukaudessa. Lääkityksestä ei tosin koidu mitään sivuoireita esim. mielialaan vaikuttavia tai muitakaan mitä nykyisin huomaisin. Niin ja jos joku mietiskelee niin myös seksielämä on ollut ihan normaalia alusta lähtien eikä ole mitään suurempia ongelmia muillakaan osa-alueilla.
Olisi mukavaa jos vastaukset olisivat asiallisia vaikka aihe olisikin vieras :)
Kommentit (162)
http://www.genitalsurgerybelgrade.com/ftm_surgery_detail.php?Phalloplasty/2
Tuolta löytyy galleria jonkinlaisesta penisoperaatiosta, en kyllä ymmärrä kuinka hiton umpineitsyt pitää naisen olla että menee tuollainen täydestä. Ehkä jos pitää peniksiä muutenkin niin rumina ettei halua katsoa niitä päinkään. Paremmankaan näköisiä lääkärien tekemiä peniksiä en nyt löydä, rumempia kyllä. Tuskin noista kovin "täydestä menevän" näköisiä tulee edes monen vuoden kuluessa. Jos AP ei ole trolli niin joko hänen muijansa on tosi hiton tyhmä tai sitten se tietää jo. Muuten voisinkin uskoa ettei tiedä, mutta kyllä tämä nyt mulla kulliin kaatuu, sori vaan.
Joo, aika paska trolli taas. Kertoisitko lisää tästä peniksen rakennusoperaatiostasi? :--)))
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 16:06"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 16:01"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 15:57"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 15:54"] Olitko ennen mies vai nainen? [/quote] Olen syntynyt fyysisesti naisena tai miten asian nyt haluaa ilmaista. [/quote] Miten seksi käytännössä sujuu kun naisesta muuttuu mieheksi? Tarkoitan, että saatko erektion?
[/quote]
Tätä on vaikea selittää mutta lyhykäisyydessään erektio onnistuu mutta se on ns. keinotekoinen eikä tietystikään synny kuten erektio luonnostaan syntyy.
[/quote]
Just joo ja puoliso ei muka ole huomannut mitään. Vedätystä koko juttu. Keksi parempi provo. Ei kukaan ole niin yksinkertainen, ettei huomaa, jos joku on korjannut sukupuolensa.
Ehkä aapeen tyttöystävä ei ole viitsinyt mitään kysyä vaikka penis näyttää oudolta. Ajatellut vaan, että tällä nyt vasn on vähän erikoisen näköinen. Karvat kun tohon kasvaa, peittää vähän.
Se asia olisi mun mielestä pitänyt kertoa jo ajat sitten. En halua pelotella, mutta tuo asia voi olla liian iso useimmille ihmisille, joten en kertoisi enää.
Peniksen ulkomuoto + rintojen arvet + ihosiirrännäinen + sperman puute. Liian monta asiaa joita kumppani muka ei ole huomannut. Ja vielä kumi pitkässä suhteessa vaikka on steriloitu. Vaikenevat kaverit ja sukulaiset, vanhat valokuvat.. Liian monta asiaa jotka ei täsmää. Joku sairas on saanut hyvät naurut, kun tämä on mennyt osalle läpi.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 19:19"]Peniksen ulkomuoto + rintojen arvet + ihosiirrännäinen + sperman puute. Liian monta asiaa joita kumppani muka ei ole huomannut. Ja vielä kumi pitkässä suhteessa vaikka on steriloitu. Vaikenevat kaverit ja sukulaiset, vanhat valokuvat.. Liian monta asiaa jotka ei täsmää. Joku sairas on saanut hyvät naurut, kun tämä on mennyt osalle läpi.
[/quote]
Niin tai sitten toinen vaihtoehto on että se nainen tosiaan TIETÄÄ. On arvannut tai joku on kertonut. Mutta ei uskalla itsekään ottaa asiaa puheeksi, koska pelkää että se on liian kova paikka toiselle kun kertoo tietävänsä.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 18:54"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 18:42"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 16:21"]Hmm, täytyy olla provo. Vaikka olisi kuinka hyvin onnistunut leikkaus eikä ulkoisesti mitään huomaisi, niin kai se naisystävä huomaa että lasti ei lennä koskaan vuosien seksielämän aikana. Vaikka olisi kokematon ja seurustelun alussa neitsyt, niin kyllä sen verran pitäisi biologia olla hallussa että sitä ihmettelee. Vai jos ei muka ole provo, niin miten olet selittänyt sen ettei sulta tule spermaa? [/quote] Ei minunkaan mieheltäni ole kertaakaan "lentänyt lasteja" ja olemme olleet yhdessä 15 vuotta. Ja ihan synnynnäinen mies on.
[/quote]
Jaahas! Niinhän sinä luulet!
[/quote]
En minä mitään luule, vaan tiedän. Ja kiitos kysymystä, biologia on hallussa, ennenkuin ehdit sitä kysymään. Koska biologia on hallussa, tiedän myös, että syntymästään saakka olevalle miehelle voi tapahtua näin, josesimerkiksi testosteronitasot oovat matalalla tai muuta vastaavaa. Ja vastaan myös heti seuraavaan kysymykseen, jonka haluat esittää. Meillä menee vallan mainiosti. Mieheni on erittäin empaattinen, huomioonottava ja ns. sänkykamaripuuhatkin luonnistuvat hyvin. En tarvitse siihen lastien lennättämistä, että mieheni olisi minulle mies. Minulle onnellinen parisuhde on paljon muuta.Ja tietysti me oolemme siinä onnellisessa asemassa (jos tässä tapauksessa voidaan niin sanoa), etten minä voi saada lapsia joten miehenkään ei tarvitse miettiä, miten hänen tarvitsisi sitä spermaa väkisin saada ulos itsestään.
Ap:lle toivon rohkeutta kertoa kumppanilleen taustastaan. Jos nainen on sinulle se oikea hän kyllä kestää kuulla totuuden.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 17:44"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 17:42"]
Missä sulle suoritettiin tuo sukupuolenvaihdosleikkaus?
[/quote]
En halua eritellä tarkemmin mutta pääkaupunkiseudulla. Eli siis Suomessa joka tapauksessa. -AP
[/quote]
Niin no. Eipä niitä monessakaan paikassa maassamme tehdä...
Kyllä taas jollain trollaajalla on lystiä kun naureskelee saamilleen vastauksille
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 19:32"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 17:44"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 17:42"]
Missä sulle suoritettiin tuo sukupuolenvaihdosleikkaus?
[/quote]
En halua eritellä tarkemmin mutta pääkaupunkiseudulla. Eli siis Suomessa joka tapauksessa. -AP
[/quote]
Niin no. Eipä niitä monessakaan paikassa maassamme tehdä...
[/quote]
Tehdäänkö niitä julkisella? Mun käsittääkseni tehdään kun ei ole osaamista kun yliopistollisessa sairaalassa, vai?
Oli tosi tai ei niin mielestäni ihan hieno aihe. Tällaista kuitenkin tapahtuu, siitä olen melko varma. Ap:lla on kuitenkin jotenkin naisellinen kirjoitus- ja selittämistapa. Miehet itsessään ovat jotenkin "putkiaivoisempia" eivätkä vatkaa asioita joka kantilta. Joka tapauksessa toivon rohkeutta ja viisautta siihen, mitä ikinä päätät.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 18:54"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 18:42"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 16:21"]Hmm, täytyy olla provo. Vaikka olisi kuinka hyvin onnistunut leikkaus eikä ulkoisesti mitään huomaisi, niin kai se naisystävä huomaa että lasti ei lennä koskaan vuosien seksielämän aikana. Vaikka olisi kokematon ja seurustelun alussa neitsyt, niin kyllä sen verran pitäisi biologia olla hallussa että sitä ihmettelee. Vai jos ei muka ole provo, niin miten olet selittänyt sen ettei sulta tule spermaa? [/quote] Ei minunkaan mieheltäni ole kertaakaan "lentänyt lasteja" ja olemme olleet yhdessä 15 vuotta. Ja ihan synnynnäinen mies on.
[/quote]
Jaahas! Niinhän sinä luulet!
[/quote]
En minä mitään luule, vaan tiedän. Ja kiitos kysymystä, biologia on hallussa, ennenkuin ehdit sitä kysymään. Koska biologia on hallussa, tiedän myös, että syntymästään saakka olevalle miehelle voi tapahtua näin, josesimerkiksi testosteronitasot oovat matalalla tai muuta vastaavaa. Ja vastaan myös heti seuraavaan kysymykseen, jonka haluat esittää. Meillä menee vallan mainiosti. Mieheni on erittäin empaattinen, huomioonottava ja ns. sänkykamaripuuhatkin luonnistuvat hyvin. En tarvitse siihen lastien lennättämistä, että mieheni olisi minulle mies. Minulle onnellinen parisuhde on paljon muuta.Ja tietysti me oolemme siinä onnellisessa asemassa (jos tässä tapauksessa voidaan niin sanoa), etten minä voi saada lapsia joten miehenkään ei tarvitse miettiä, miten hänen tarvitsisi sitä spermaa väkisin saada ulos itsestään.
Ap:lle toivon rohkeutta kertoa kumppanilleen taustastaan. Jos nainen on sinulle se oikea hän kyllä kestää kuulla totuuden.
[/quote]
Niin, sinä olet tietoinen hormonitasojen alhaisesta määrästä miehelläsi ja olette puhuneet asiasta. Mutta ap sanoo että eivät ole puhuneet asiasta.
Voi vittu,nyt kullin kuva jakoon missä tämä päivä ja onko se sun akkasi sokea kun ei erota oikeaa ja tekokullia,eikö muka ole ikinä ottanut sitä suuhun ym.vai touhuatteko pimeässä peiton alla,käytte eriaikaan suihkussa ja tissien poistosta jää isot selvät arvet.
Älä nyt jauha paskaa enää enempää, jooko. Totuus on ettei siihen rakennettuun penikseen saa kortsua pujotettua. Mitään paisuvaiskudosta ei ole eikä sen myötä stondistakaan eli ellet salaa laita erektiotukea / proteesia sinne kortsuun mukaan niin ei onnistu. Terv. FtM-ts:n tuttu
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 16:17"]
Porvoossa on tänään vilkasta
[/quote] no kato kun sadepäivä ja silleen
Miltä susta tuntuu kun harrastat seksiä?
Muutama seksiaiheinen kyssäri: Näyttääkö peniksesi ihan aidolta? Saatko orgasmin?
Ikäväkseni minun on sanottava, että kertomatta jättäminen on jäätävä petos. Suhteenne perustuu valheelle.
Hän ei ole siitä minulta kysynyt.....
Ei kai se tulisi heti ensimmäisenä mieleen kysyä...Hei ootko vaihtanut sukupuolta??? Sen verran harvinaista se on....
Hei ootko koskaan syönyt kerralla 10 kg jäätelöä kerralla...Hei onko sulla ollut koskaan viisi koiraa kerrallan..
Mysteerin ratkaisu: puoliso on sokea