Taapero tuli kotiin yökylästä isän luota, vaipassa on verta -
tarviiko mun nyt huolestua (tunnistan taipumukseni hysteriaan), vai voiko esim kakka olla niin kova esim jännityksestä että siksi tulee verta? En luota eksään ja sen uuteen naiseen ollenkaan, lapsi ei haluaisi mennä sinne, mutta oikeuden päätöksellä joudun nyt luovuttamaan itkevän lapsen tapaamisiin. Erosimme isän kanssa jo ennen tytön syntymää ja nyt oli eka kertaa yön yli tapaamisessa (selvennykseksi se, että aiemmin isää ei edes kiinnostanut tavata, uusi nainen sitä vaati jolloin isä vei jutun oikeuteen kun en suostunut niin laajoihin tapaamisiin lapselle käytännössä vieraiden ihmisten kanssa kuin he vaativat, lisäksi tiedän eksällä olevan alkoholiongelma)
Kommentit (232)
Mä olen helpottunut, jos tämä on provo. Vaikka on sairasta provoilla tällaisella aiheella, on provo kuitenkin parempi kuin pieni raiskattu lapsi.
No ei varmaankaan ole provo, mutta luuletteko että ap viitsii enää koskaan tulla tänne kertomaan mitään, sellaista p**kaa saanut niskaansa elämänsä kauheimmalla hetkellä :(
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 21:11"]
Mä olen helpottunut, jos tämä on provo. Vaikka on sairasta provoilla tällaisella aiheella, on provo kuitenkin parempi kuin pieni raiskattu lapsi.
[/quote]
sama, helpotuksen huokaus pääsi, kunnselvisi provon puhuneen itsensä pussiin. Huh, ihan kylmät väreet menee. Miten joku voikin ajatella repivänsä viihdettä tälläisestä aiheesta!
Ettei vain joku pedof, hekumoisi miten muut reagoisivat tuohon juttuun ? En ainakaan ensimmäisenä tänne kirjoittelisi, veisin lapsen läkäriin #heti#
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 20:25"]
Ap tule nyt kertomaan ettei ollut provo!!!
[/quote]
hyi saatana sä olet sairas!!!
[/quote]
No idiootti, tarkoitin ihan vaan että ap voisi nyt tulla kertomaan jo provoiliko vai ei koska tälläset jää ainakin mua painamaan eikä tästä ketjusta (enää?) selviä oliko juttu keksitty.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:26"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 20:25"] Ap tule nyt kertomaan ettei ollut provo!!! [/quote] hyi saatana sä olet sairas!!! [/quote] No idiootti, tarkoitin ihan vaan että ap voisi nyt tulla kertomaan jo provoiliko vai ei koska tälläset jää ainakin mua painamaan eikä tästä ketjusta (enää?) selviä oliko juttu keksitty.
[/quote]
Veikkaukseni: 99% todennäköisyydellä tämä oli keksitty tarina. Jutun juoni menee niin pahasti lääkärien ohjeistusta vastaan, että on erittäin vaikea uskoa jonkun kollegan vain lähettäneen heidät kotiin odottelemaan jatkotoimia.
Sehän se onkin oiva keino heittää lapsen oma isä sivuun, syyttää hyväksikäytöstä.! Vaikka et pitäisikään lapsen isästä ja hänen uudesta puolisosta, niin joku raja nyt kuitenkin sille mustasukkaisuudelles! Oot kyllä melkoinen ämmä..
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:03"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:58"]
Mun oikeusavustaja sanoi, että noin pieni lapsi voi itkeä ihan vaan siksikin, kun tuntuu turvattomalta mennä vieraaseen paikkaan yöksi käytännössä vieraille ihmisille. Itseni lisäksi lasta on tähän saakka hoitanut vaan äitini, lapselle vauvasta saakka tuttu mummo, eikä silloinkaan ole ollut öitä pois luotani. Mielessäni kävi myös tuo että vien lääkärille, mutta mitä minä siellä sanon? Jos sanon ääneen epäilyn jostain hyväksikäytöstä ollaan varmaan taas käräjillä tyyliin kunnianloukkauksesta eksän ja sen uuden avokin tuntien :( Oon niin väsynyt ja loppu tähän, mutta hirveä hätä lapsen puolesta, joka ei vielä osaa kertoa siitä mitä on tapahtunut. Kauhean itkuinen ja minuun takertuva on kun sieltä tulee, mutta sehän ei vielä todista mitään? ap
[/quote].Sanot, että lapsi tuli isältä ja isä ei kertonut mitään mahdollisista vatsaongelmista, mutta vaipassa oli verta niin tahdot, että lapsesi tutkitaan.
Tällöin et syytä yhtään ketään, vaikka tietenkin lääkärillä on vaitiolovelvollisuus eli saat sanoa isästä hänelle mitä lystää.
[/quote]
Jaa-a. Minä taas en kertoisi lääkärille mitään tuollaista vihjaavaa. Asian voi tutkia ihan sen perusteella, että vaipassa on verta. Ei tarvitse sen enempää selittää. Johan se lääkäri tieten voi kirjoittaa koneelle mitä äiti kertoo.
Ei vittu mitä paskasakkia täällä, täysin ala-arvoista kommenttia ladellaan äidille elämänsä ehkä pahimmalla hetkellä ! Nousi oksennus kurkkuun kun luin ketjun, etenkin loppupään komméntteja. APn jokainen sana vääristellään tahallaan, haukutaan siitä että raportoi palstalla, haukutaan siitä, että raportoi liian vähän (jotkut hoitsut tai wannabelääkärit yrittää päteä ja kaivamalla kaivaa virheitä ap:n tarinasta, c'mon tuliko mieleen ettei jaksanu ehkä joka koukeroa tänne tilittää????), haukutaan siiitä että raportoi tunteettomasti . Ja jatkuvasti kinutaan raportoimaan lisää. Millaisia ihmisiä te oikein olette? Toivottavasti ette ainakaan äitejä. Hirveää luettavaa.
AP:lle voimia ja tyttärelle myös! Hienoa, että veit asian eteenpäin! Ainoa virhe taisi olla erehtyä tänne paskaplastalle, toisaalta hyviä ja kivoja ihmisiä on täälläkin, nuo tunnevammaiset mätä munat vaan pilaa ketjun kun ketjun. HÄVETKÄÄ IDIOOTIT !!!!
Mun lapsella ei koskaan ole tullut verta vaippaan, vaikka kovasti ummetus häntä vaivasi ja vaivaa edelleen 13- vuotiaanakin.
Aikuisilla tulee verta peräpukamista ummetuksessa, mutta ei kai nyt lapsella ole peräpukamia.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:41"]
tarviiko mun nyt huolestua (tunnistan taipumukseni hysteriaan), vai voiko esim kakka olla niin kova esim jännityksestä että siksi tulee verta? En luota eksään ja sen uuteen naiseen ollenkaan, lapsi ei haluaisi mennä sinne, mutta oikeuden päätöksellä joudun nyt luovuttamaan itkevän lapsen tapaamisiin. Erosimme isän kanssa jo ennen tytön syntymää ja nyt oli eka kertaa yön yli tapaamisessa (selvennykseksi se, että aiemmin isää ei edes kiinnostanut tavata, uusi nainen sitä vaati jolloin isä vei jutun oikeuteen kun en suostunut niin laajoihin tapaamisiin lapselle käytännössä vieraiden ihmisten kanssa kuin he vaativat, lisäksi tiedän eksällä olevan alkoholiongelma)
[/quote] Isä on pedofiili?
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:38"]
' Mutta avokki on absolutisti ja muutenkin niin ah ihana sossujen/tuomareiden whatever mielestä ilmeisesti. ap'
- Ei luulisi tällä ventovieraalla avovaimolla olla mitään tekemistä oikeuksiin lapsesi kanssa. Jos isä ei ole täysin kykenevä lasta hoitamaan ei vieras avovaimo ole oikea henkilö vaatimaan mitään.
Kun taitaa tämä isäkin olla lapselle vieras. Lopeta yökyläilyt. Mene soskuun heti kun pääset lääkäristä. Sano miten lapsi kärsii ja on itkuinen ja levoton. Pitää tiedostaa lapsen etu.
[/quote]
Mutta kun meillä on nyt se oikeudenpäätös jonka mukaan oon velvollinen luovuttamaan lapsen tapaamisiin.Sossut päinvastoin piti uutta tyttöystävää plussana, kun kannustaa miestä isyyteen ja oli antanut itsestään "reippaan ja vastuullisen vaikutelman"ap
Nyt heti lääkäriin sen lapsen kanssa! Jos et puutu, olet itse vastuussa ja sinusta pitäisi tehdä lastensuojeluilmoitus! Joten hop hop. Kunnianloukkaussyytettä et saa. Kerro huolesi asiallisesti. Sanot, että huolestuit oireista kovasti koska et voi luottaa lasten isään ja tämän avopuolisoon. NYT SAMAN TIEN LIIKKEELLE!
OK, kiitos kannustuksesta. Mepä lähdetään tästä päivystykseen sitten. ap
Oletko ap vienyt lapsen jo sinne lääkäriin? Veri ulosteissa voi tarkoittaa kaikkea pienestä limakalvonirhaumasta aina GI-kanavan massiivisiin verenvuotoihin, kyseessä voi olla kaikkea syövästä tulehduksellisiin suolistosairauksiin. Pukamia nyt ei lapsella varmaankaan ole. Voi olla myös seksuaalista hyväksikäyttöä, se on ihan faktahomma että näiti on. Jos kyseessä sellainen olisi, miten suojelet lastasi jatkossa? Sinulla ei ole mitään todisteita, että jotain on käynyt, jos et lasta käytä lääkärissä. Joudut palauttamaan hänet tapaamisoikeuden vuoksi uudelleen näille kahdelle ja mistä tiedät, ettei häntä käytetä uudelleen hyväksi? Sellaista traumaa ei kenellekään.
Sanon suoraan ap, että olet vastuuton äiti, jos epäilet tällaista mahdollisuutta, lapsi vuotaa verta ja sinä vain surffailet av-palstalla. Silloin annat myöntymyksesi puuttumattomuudella jopa mahdolliselle raiskaukselle. Jos olet provo, niin käristy hlvtissä, näin vakavilla asioilla tarvitse leikkiä.
t. lääkäri
Ap lapsesi voi oikeasti olla vaarassa joten TOIMI NAINEN !!!!!
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:52"]
[/quote]
HYVÄ AP! Oikea päätös!! Minä ehdin jo suuttua, mutta toimit viisaasti!
t. se sama lääkäri
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:52"]
[/quote]
Hyvä ap! :) Uskon ja toivon että huolesi osoittautuvat aiheettomiksi, mutta tuon on ainoa tapa varmistaa. Olet varmasti loistava äiti lapsellesi :)
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:52"]OK, kiitos kannustuksesta. Mepä lähdetään tästä päivystykseen sitten. ap
[/quote]
Hyvä ap oikea päätös, olet hyvä äiti !
Olen kyllä iloinen, ettei tätä oikeasti tapahtunut.
Mutta mun kaaliin ei mitenkään silti mene, kuka oikeesti tekee tämmösestä aiheesta provon? Ihan sairasta oikeesti...