Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taapero tuli kotiin yökylästä isän luota, vaipassa on verta -

Vierailija
15.04.2015 |

tarviiko mun nyt huolestua (tunnistan taipumukseni hysteriaan), vai voiko esim kakka olla niin kova esim jännityksestä että siksi tulee verta? En luota eksään ja sen uuteen naiseen ollenkaan, lapsi ei haluaisi mennä sinne, mutta oikeuden päätöksellä joudun nyt luovuttamaan itkevän lapsen tapaamisiin. Erosimme isän kanssa jo ennen tytön syntymää ja nyt oli eka kertaa yön yli tapaamisessa (selvennykseksi se, että aiemmin isää ei edes kiinnostanut tavata, uusi nainen sitä vaati jolloin isä  vei jutun oikeuteen kun en suostunut niin laajoihin tapaamisiin lapselle käytännössä vieraiden ihmisten kanssa kuin he vaativat, lisäksi tiedän eksällä olevan alkoholiongelma)

Kommentit (232)

Vierailija
221/232 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 17:56"]

Provo tai ei, mutta provoilijat usein nostavat tärkeitä asioitakin esille, vaikka se tuskin heidän provoilunsa tarkoitus onkaan. Harva normaali ihminen haluaisi uskoa lasten seksuaalista hyväksikäyttöä edes olevan olemassa. Henkilökohtaisesti en voi ymmärtää miten sairas ihminen täytyy olla kyseessä, jotta voi pieneen ihmiseen (tai isompaankaan) kajota sillä tavalla. Valitettavasti lasten seksuaalinen hyväksikäyttö on todellista, joten on ihan hyvä, että asia on esillä. Ehkä joku vanhempi, jolla saattaa olla pieni epäilys, uskaltautuu selvittämään asian ja herätä toimimaan lasta parhaiten suojelevalla tavalla.

[/quote]

Eiköhän sen kaikki tiedä, että on todellista. Jopa kaikki vauva-av:lla. Ja tämä ketju muistutti siitä, että jotkut tekevät siitäkin fantasiaviihdykettä itselleen, kuten ap.

Vierailija
222/232 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettivinkattu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/232 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 18:55"]

Nettivinkattu

[/quote]

"joku tekee provoja AVlla" juuuuuu........................

Vierailija
224/232 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 16:45"]Kyyneleet tulivat täälläkin silmiin.. Toivottavasti asia selviää. Voimia!
[/quote]

Peesi :( Paljon voimia, varsinkin pienelle! Äitille myös!

Vierailija
225/232 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 12:37"]

Täällä on nyt joku esiintynyt minuna ja muutenkin koko ketju meni niin ala-arvoiseksi etten jaksa enää lukea saati vastailla sen yksityiskohtaisemmin, riittävän vaikeaa muutenkin. Asia on kuitenkin nyt hoidossa, joten teidän ei tartte olla huolissanne. ap

[/quote]

En jaksa lakata hämmästymättä palstailijoiden ajatuksenjuoksua.

Eikö tule mieleen, että täällä kuka tahansa voi olla mitä tahansa. Vaikka samassa ketjussa. Pekka jo kertoi tämän kirjoittaneensa, Sami ja Eero auttoivat "lääkärikäynnin " jälkeen. Siinä vaiheessa tarina myös kirjoitettiin erilailla.

Nyt moni uskoo, että kaikki muu paitsi provoksi tunnustaminen on valetta. Miksi se vale olisi totta vain siinä kohdasa? Miksi ei ajatuksena provoilu olisi alkanut "lääkärikäynnistä"? Miksi tämä viimeinen ei olisi provo? Tai Pekan krapulapäivän ilo?

Tai ihan joku muu kirjoittaja?

Kuinka naiveja ihmiset oikein on? Saako joku niin suurta tyydytystä miettiessään tällaistakin kauheaa tarinaa, että on pakko uskoa sen olevan totta. Kokee itsensä hyväksi ihmiseksi, kun toivottelee voimia ja jaksamista.

Muistakaa hyvät ihmiset, että nimettömillä palstoilla ei totuutta löydy.

Vierailija
226/232 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä voi tilanteelle mitään. Olisit miettinyt kenen kanssa lisäännyit nyt joutuu lapsesi vuosikausia kärsimään.

Vierailija
227/232 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mä siitä alkoholiongelmasta sanon, kun herra itse nyt yhtäkkiä sen kieltää? Uus tyttis husaa suuna päänä ja itse (lapsettomana) arvostelee mua kaikesta mahdollisesta, kuten siitä, että lapsi nukkuu mun vieressä. Viestitti, että sosialityöntekijä (en tiedä kuka?) ollut hänen kanssa samaa mieltä että 2,5vuotiaam on syytä nukkua omassa sängyssä! Hän oli siellä oikein avautunut, miten olen takertuva äiti ja estän lapseni yhteydet muuhuun maailmaan (täyttä paskaa oikeesti, olen huolehtiva äiti kyllä, mutta en sitä voi millään muotoa pitää pahana näin pienen kohdalla !) ap

Vierailija
228/232 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

' Mutta avokki on absolutisti ja muutenkin niin ah ihana sossujen/tuomareiden whatever  mielestä ilmeisesti. ap'

- Ei luulisi tällä ventovieraalla avovaimolla olla mitään tekemistä oikeuksiin lapsesi kanssa.  Jos isä ei ole täysin kykenevä lasta hoitamaan ei vieras avovaimo ole oikea henkilö vaatimaan mitään.

Kun taitaa tämä isäkin olla lapselle vieras.  Lopeta yökyläilyt.  Mene soskuun heti kun pääset lääkäristä.  Sano miten lapsi kärsii ja on itkuinen ja levoton.  Pitää tiedostaa lapsen etu.

Vierailija
229/232 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:28"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:21"]

- Jos sinä et pidä lapsesi puolta, sitä ei tee kukaan muukaan.  Vie lapsi lääkäriin.  Jo noin kova vatsa on aihe viedä lapsi lääkäriin. Onko lapsella normaalisti kova vatsa?  Sinähän sen tiedät kun hoidat häntä normaalisti.  Mutta jos on kysymys muusta, niin ehdottomasti sinun on huolehdittava että lapsesi on turvassa.  Ja se alkaa lääkärireissulla. On kamalaa jos ei pysty luottamaan lapsen isään.  Miksi ihmeessä tuo vieras nainen haluaa lapsen sinne???  Jos isä ei ole halunnut aikaisemmin.  Ja jos isä juo, saattaa lapsi olla turvattomissa oloissa.  Etkö pysty yhtään keskustelemaan isän kanssa.  Kysymään onko lapsella ollut vatsa kovalla.  Vaippaikäinen lapsi!!

[/quote]

Lapsella ei ole ollut vatsaongelmia ennen, kun tämä oikeudenpäätös tuli, ja joutui alkaa menemään isälleen ja sen avokille (alkuun päiväkäyntejä), valitti vatsakipua ennen sinne lähtöä - oletin, että jännittäää. Isän juominen kuitattiin mun "mustamaalauksena" vaikka sen tiedän tasan tarkkaan. Se oli täys juoppo jo silloin kun olin raskaana. Mutta avokki on absolutisti ja muutenkin niin ah ihana sossujen/tuomareiden whatever  mielestä ilmeisesti. ap
[/quote]

Mun mielestä tällaisissa tilanteissa pitäisi aina laittaa testeihin se jota epäillään alkoholin liika käytöstä ( tai kaman)

Vierailija
230/232 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:31"]

Tämä on ihan omasta päästä repäisty tarina jälleen. Mikään ei täsmää. Ja kauheesti innostutaan tukemaan ja kokemaan myötätuntoa. Huh. Kuka nauttii keksiessään tällaista?

[/quote]

Kuten tapana on, tarina näkyy kehittyvän viesti viestiltä... :)

Vierailija
231/232 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin lääkäriin selvitykseen mistä veri on tullut. Kyllä lääkäri sitten osaa sanoa onko aihetta huoleen hyväksikäytöstä vai onko veri tullut mahdollisesti ulosteen mukana ja onhan siihenkin joku syy.

Vierailija
232/232 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 07:11"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 12:37"]

Täällä on nyt joku esiintynyt minuna ja muutenkin koko ketju meni niin ala-arvoiseksi etten jaksa enää lukea saati vastailla sen yksityiskohtaisemmin, riittävän vaikeaa muutenkin. Asia on kuitenkin nyt hoidossa, joten teidän ei tartte olla huolissanne. ap

[/quote]

En jaksa lakata hämmästymättä palstailijoiden ajatuksenjuoksua.

Eikö tule mieleen, että täällä kuka tahansa voi olla mitä tahansa. Vaikka samassa ketjussa. Pekka jo kertoi tämän kirjoittaneensa, Sami ja Eero auttoivat "lääkärikäynnin " jälkeen. Siinä vaiheessa tarina myös kirjoitettiin erilailla.

Nyt moni uskoo, että kaikki muu paitsi provoksi tunnustaminen on valetta. Miksi se vale olisi totta vain siinä kohdasa? Miksi ei ajatuksena provoilu olisi alkanut "lääkärikäynnistä"? Miksi tämä viimeinen ei olisi provo? Tai Pekan krapulapäivän ilo?

Tai ihan joku muu kirjoittaja?

Kuinka naiveja ihmiset oikein on? Saako joku niin suurta tyydytystä miettiessään tällaistakin kauheaa tarinaa, että on pakko uskoa sen olevan totta. Kokee itsensä hyväksi ihmiseksi, kun toivottelee voimia ja jaksamista.

Muistakaa hyvät ihmiset, että nimettömillä palstoilla ei totuutta löydy.

[/quote]

Pahimmillaan ihmiset ammentaa täältä elämänkokemusta. Tällaistakin (kuten tämä satu) tapahtuu, minä tiedän. Juu. Luin AV palstalta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi