Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kova kävelemään ja nauratti kovasti kun ohitin hölkkääjän ylämäessä :D

Vierailija
29.12.2021 |

Kävelen noin 7,5 km/tunnissa ja hölkkäilijä meni minusta ohi juuri ennen ylämäkeä, mutta hänen vauhtinsa hiipui kovasti mäessä. Itse panostan ylämäkiin ja vauhtini taitaa jopa kiihtyä niissä ja oli kyllä huvittavaa kävellä hölkkääjän ohi. Toki hän ohitti minut pian uudestaan mäen jälkeen, mutta on se voinut vähän kismittää, kun on niin hölkkäilevinään ja joku vaan kävelee ohi. :D

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sun takias hölkkää vaan itsensä. Itsehän yritin käydä teinin kanssa lenkillä mutta, hölkkäni on liian hidas sen kävelyyn. Toisaalta jos itse kävelen, niin siitä ei tule endorfiinihyökyä. Joten hölkkää edelleen etanan vauhtia.

Vierailija
2/53 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet on ilot sinulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan samanlaiset kiksit kun vedän lihasoimafillarillani sähköpyöräilijästä ohi.

Vierailija
4/53 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hölkkääjä teki matalan sykkeen harjoitusta sykemittarin kanssa ja hölläsi siksi ylämäessä. Salaa naureskeli kävelijälle, joka selvästikin ajatteli että tässä on jokin kilpailutilanne käynnissä.

Vierailija
5/53 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tämä on niitä samoja skodalla ajavia urpoja jotka kuvittelevat kaikkien muiden tielläliikkujien ajavan kilpaa heidän kanssaan ja kertovat kotona ylpeinä katkarapu täydessä 50mm mitassa miten taas "voittivat" kisat kehäkolmosella vaikka se mulkku yritti päästä oikealtakin ohi.

Vierailija
6/53 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölkkääminen yleensä on hitaampaa kuin kävely. Juokseminen on nopeampaa. 

Vierailija
7/53 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölkkäys on kevyempää kuin kävely. Joskus en jaksa ylämäkiä kävellä, hölkkäämällä pääsen ne ylös. Mulla on sairaus, minkä takia en saa juosta. 

Vierailija
8/53 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hölkkääminen yleensä on hitaampaa kuin kävely. Juokseminen on nopeampaa. 

Olet käsittänyt väärin. Nopeusjärjestys menee näin:

Käveleminen - hölkkääminen - juokseminen.

Vierailija
9/53 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vedän aina ylämäet aika rauhallisesti. Jaksaa pitkät lenkit paremmin kun pulssi pysyy suht tasaisena. Loppuun sitten hillitön spurtti jos virtaa riittää. Silloin jää ap syömään pölyä jos sattuu olemaan lähistöllä.

Vierailija
10/53 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti tämä on niitä samoja skodalla ajavia urpoja jotka kuvittelevat kaikkien muiden tielläliikkujien ajavan kilpaa heidän kanssaan ja kertovat kotona ylpeinä katkarapu täydessä 50mm mitassa miten taas "voittivat" kisat kehäkolmosella vaikka se mulkku yritti päästä oikealtakin ohi.

Kommenttisi meni kyllä oikealta ja vasemmalta ohi.

Katkarapu? 50mm? Kehäkolmonen?

Vierailija
11/53 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin palauttavalla lenkillä. Siinä pidetään syke mahdollisemman tasaisena ja matalalla. Toki voin silti askarrella mitalin ja laittaa postiin. 😊

Vierailija
12/53 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh.. Minua ihmetyttää nämä naureskelijat. Jos edes tietäisi hölkäst’ jotakin, niin hölkätään tietyllä sykeasteikolla jolloin on pakko hidastaa mäessä tai syke nousee liian korkeaksi.

Kävelkää te urpot sinne ojaan vaan ja naureskelkaa siellä kieriessänne omaa tyhmyyttänne.

Vierailija
13/53 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon urheilu-urasi suurimmasta saavutuksesta.

Vierailija
14/53 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse saan samanlaiset kiksit kun vedän lihasoimafillarillani sähköpyöräilijästä ohi.

Minä nostinkin sähköpyörän rullille niin voin hoitaa kuntoa talvella olohuoneen lattialla pyöräillen. Hyvin se sähkömoottori jaksaa pyörittää vaikka vääntäisi nupista kitkaa enemmänkin. Kyllä kunto muuten kasvaa kun vähän viitsii varpailla avittaa niitä polkusimia pyörimään.

Vierailija
15/53 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan kohtuukuntoinen juoksija ja samanluokan kova kävelijä kuin sinäkin 7,5 km/t ja kyllä itsekin harppoisin hölkkäävän itseni ohi silloin kun teen rauhallista pk:ta, kävelystä kiun puuttuu se iskutus. Polku-ultrien harrastajana olen myös testaillut mäkivedoilla, että missä kohtaa mene se raja, jolloin juoksemalla häviän sekä ajallisesti että energiassa tunkkaamiselle ja se raja tulee yllättävän nopeastikin vastaan.

Vierailija
16/53 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

” Toki hän ohitti minut pian uudestaan mäen jälkeen, mutta on se voinut vähän kismittää, kun on niin hölkkäilevinään ja joku vaan kävelee ohi. :D”

Sitä kutsutaan kunnonkasvattamiseksi ja hölkötään jopa hitaampaa kuin kävelytahti.

Lähdepä sinä sen hölkkäöjön kanssa seuraavan kerran kestävyysjuoksulle - jäät kuin nalli kalliolle ensimmäisten kilometrien jälkeen. Naureskele sitten itseksi siellä löhinnö itsellesi.

Vierailija
17/53 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihansoimafillari, 😊

= soimaa lihaa ja liha soi...

Vierailija
18/53 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri hölkännyt parikymmentä kilsaa ja vähän löysäilee ylämäessä ja sitten joku jonne alle kilsan kävelyllä lähtee haastamaan ylämäkeen. Intissä oli pari sankaria cooperin testissä samanlaisia, vetivät täysillä pari ekaa kierrosta ja naureskelivat kaikille, sitten lopettivat homman kesken kun voimat loppu ja toiset tulivat takaa vauhdilla.

Vierailija
19/53 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun maratonohjelmaan kuuluu matalansykkeen palauttavia kymppejä. Silloin saa mennä rollaattorilla musta ohi. Teen myös matalansykkeen treenejä, jolloin mennään käytännössä kävelyvauhtia ja kasvatetaan peruskestävyyttä. Itse maratonille tähtäävällä lenkillä mennään noin 12km/h, tavoite seuraavalla kerralla juosta täysmatka 3.30. Treenaan ihan itseäni varten ja minut saa ohittaa mennen tullen joka suunnasta🤗

Vierailija
20/53 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko joku Kononen? Mun jalat ei edes heilu niin taajaan, että 7,5 km/h pääsis.