Miehet: millainen on mielestänne tylsä nainen?
Ja oletteko joskus lopettanut tapailun tylsyyden takia vaikka muuten olisi koko "paketti"?
Kommentit (188)
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa millainen EI OLE tylsä. Sellainen, joka on aamulla kuin aurinko, mutta iltapäivällä alkaa viestittely miten kaikki on perseestä, koska joku ei mennyt kauppareissulla oikein, tai sitten jotain 5v takaista juttua. Sitä selvitellään työpäiväni aikana useilla viesteillä. Sitten tulee monen tunnin radiohiljaisuus, ja illalla, kun vähän jännittää mennä kotiin, että millä tuulella se emäntä on, niin se on kuin naantalin aurinko, on tehnyt iltapalaa mulle, ja hieroo niskat ennen nukkumaanmenoa.
Sellainen, joka soittaa mulle lauantai iltana toiseen kaupunkiin 5 min. ennen kuin keikka alkaa,(siis oma keikka) ja viivästyttää keikan alkua vaahtoamalla siitä mikä niitten roskien viemisessä on niin hankalaa. Tällä välin bändi jo soittaa, ja mä olen bäkkärillä puhelin kourassa. Keikan jälkeen kun soitan että hyvin meni, niin se on onnesta soikeana, ja lupaa pitää sängyn lämpimänä.
Sellainen joka grillaa tärkeänä makkaraa ja paprikoita takapihalla kun tulen töistä viiden aikaan. -25 asteen pakkasessa tammikuussa. Oli nähnyt grillin varaston perällä, ja ajatellut että olis kiva syödä joskus grilliruokaa.
Sellainen, jonka tämänkertaista tekosyytä odottaa jo innolla, kun appelaan pitäisi lähteä. Aina löytyy joku uusi ja ihmeellinen syy miksi ei tälläkään kertaa voi lähteä.
Sellainen, joka on pari päivää jo myhäillyt, kuin hyvän mutta salaisen idean saanut hymyilee. Kyselee että mennäänkö rannalle töitteni jälkeen, hän voi tulla mut hakemaan, ja mennään siitä suoraan. Rannalla lekotellaan ja höpötellään, kunnes alan valittamaan nälkää, että pitäisi jo lähteä, vaikka sinänsä miljöö kyllä houkuttelisi. Sieltäpä löytyy kätevästi koivujen katveesta kylmälaukku joka on täynnä ruokaa ja juomaa.
Mitä tässä voi enää mies muuta tehdä kuin vihille tuollaisen viedä.
Olenkin aina miettinyt, minkälaiset miehet pariutuvat epävakaiden naisten kanssa. Ei pysty ymmärtämään, miten joku sietää näitä piirteitä ja vielä pitää niitä jotenkin ihailtavina. Voitko selittää? Todennäköisesti tuleva vaimosi päätyy jossain vaiheessa psykiatrian asiakkaaksi, mikäli ei ole jo.
Sellainen joka valittaa "lapsellisista" harrastuksista, kuten tietokonepelit ja animen katselu. Samalla itse esittää jotain full hd aikuista, vaikka ei ole lukenut yhtäkään kirjaa yliopiston jälkeen.
Mitä pienemmät tissit, sen tylsempi.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:13"]
Pitäisikö naisen osata nauraa itselle, jos mies sanoo että "sulla on rumin perse jonka olen nähnyt? "
No ei tietenkään, kuka helvetti nyt tuollaista naiselleen laukoo muu kuin joku umpitollo.
Sellainen, joka ei halua enempää seksiä kyseisen naisen kanssa ikinä. Ulkonäön arvostelu on paras tapa saada hävitettyä toisen seksihalut.
Yleisesti ottaen suomalainen nainen on tylsä.
Suurin osa naisista on tylsiä sillä he eivät ole kokeneet mitään kovin äärimmäistä. Miehet ajautuvat helpommin äärimmäisyyksiin sekä hyvässä että pahassa. Harva nainen uskaltaa juoda kaljaa, syödä pippuripihviä tai nauttia anaaliseksistä koska niitä pidetään äijäilynä vaikka ainakin minä nautin noista kaikista. Ja siksi pelotan miehiä, buaahahahaa....
Lihava, ja sellainen joka ei ole seksuaalisesti aktiivinen + jos naisella on jo lapsi tai lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa millainen EI OLE tylsä. Sellainen, joka on aamulla kuin aurinko, mutta iltapäivällä alkaa viestittely miten kaikki on perseestä, koska joku ei mennyt kauppareissulla oikein, tai sitten jotain 5v takaista juttua. Sitä selvitellään työpäiväni aikana useilla viesteillä. Sitten tulee monen tunnin radiohiljaisuus, ja illalla, kun vähän jännittää mennä kotiin, että millä tuulella se emäntä on, niin se on kuin naantalin aurinko, on tehnyt iltapalaa mulle, ja hieroo niskat ennen nukkumaanmenoa.
Sellainen, joka soittaa mulle lauantai iltana toiseen kaupunkiin 5 min. ennen kuin keikka alkaa,(siis oma keikka) ja viivästyttää keikan alkua vaahtoamalla siitä mikä niitten roskien viemisessä on niin hankalaa. Tällä välin bändi jo soittaa, ja mä olen bäkkärillä puhelin kourassa. Keikan jälkeen kun soitan että hyvin meni, niin se on onnesta soikeana, ja lupaa pitää sängyn lämpimänä.
Sellainen joka grillaa tärkeänä makkaraa ja paprikoita takapihalla kun tulen töistä viiden aikaan. -25 asteen pakkasessa tammikuussa. Oli nähnyt grillin varaston perällä, ja ajatellut että olis kiva syödä joskus grilliruokaa.
Sellainen, jonka tämänkertaista tekosyytä odottaa jo innolla, kun appelaan pitäisi lähteä. Aina löytyy joku uusi ja ihmeellinen syy miksi ei tälläkään kertaa voi lähteä.
Sellainen, joka on pari päivää jo myhäillyt, kuin hyvän mutta salaisen idean saanut hymyilee. Kyselee että mennäänkö rannalle töitteni jälkeen, hän voi tulla mut hakemaan, ja mennään siitä suoraan. Rannalla lekotellaan ja höpötellään, kunnes alan valittamaan nälkää, että pitäisi jo lähteä, vaikka sinänsä miljöö kyllä houkuttelisi. Sieltäpä löytyy kätevästi koivujen katveesta kylmälaukku joka on täynnä ruokaa ja juomaa.
Olenkin aina miettinyt, minkälaiset miehet pariutuvat epävakaiden naisten kanssa. Ei pysty ymmärtämään, miten joku sietää näitä piirteitä ja vielä pitää niitä jotenkin ihailtavina. Voitko selittää? Todennäköisesti tuleva vaimosi päätyy jossain vaiheessa psykiatrian asiakkaaksi, mikäli ei ole jo.
Tämä on sitä alkuaikaa, vielä ei ole selvillä miksi se siitä muuttuu muutamassa vuodessa. Eikös me anneta heidän ihan itse hakea polkunsa, vaikka tiedetäänkin jo että yhteiselo tuskin onnistuu.
Mulla on tylsä nainen. Tuijottaa päivät pitkät kännykkää, muuta tekemistä ei ole, sillä on riippuvuus siihen. Mitään ei tehdä yhdessä ja seksi ei kiinnosta. Pää kipeä tai väsyttää, no vähemmästäkin kännykän tuijottamisesta. Tekis mieli potkia ovesta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka yrittää elämäntyylillään larpata ylempää keskiluokkaa, vaikka on taustaltaan tavallinen maatiainen, duunari, ehkä jopa AMK:n käynyt. Yrittää somessa luoda itsestään kuvaa kulturellina kulinaristina. Fanittaa esimerkiksi epämääräisesti "designia", etenkin kotimaista, mutta ei omaa mitään näkemystä, omaa makua tai muuta kuin pintapuolista tietämystä aiheesta. Ostaa kotiinsa ylihintaisia, tökerön näköisiä tavaroita ja printtejä (mm. blogisopulitavarat kova juttu), ja kodin ainut punainen lanka on "skandinaavinen värimaailma". Välillä on kiva käydä Kiasmassa tai jossain modernin taiteen näyttelyssä nappaamassa Instakuvia. Taidemieltymykset ovat kuin lapsella, kaikki hienon värinen ja muodikas on "upeaa taidetta", ei tunne lainkaan taidehistoriaa tai edes nykypäivän kenttää. Silti meuhkaa olevansa suuri taiteen ja designin ystävä. Samaten elämän kohokohtia on, kun menee katsomaan jotain suosittua teatteri-/ooppera-/balettiesitystä tai konserttia ja saa spämmätä instaan #friyay #kulttuuria -tageja. Perustelee myös tuollaisilla kulttuuririennoilla pakkoaan asua kaupungin keskustassa, vaikka ei todellisuudessa erottaisi peräkylän harrastelijateatterin esitystä suuresta arvostelumenestyksestä. Tämä "kulturellius" ulottuu myös ruokaan, on todella nirso ravintoloiden suhteen ja pätee jollain kalliilla viineillä, vaikka vaatimattomasta palkasta ei jää juuri mitään pahan päivän varalle. Mutta siellä hienostuneessa ravintolassa on niin kiva pari kertaa kuussa leikkiä jotain kulttuurikodin perijätärtä.
Ja tällaisia naisia on nykyään niin hemmetin paljon. Älkää käsittäkö väärin, minulla ei ole mitään kulttuuria ja laadukasta ruokaa vastaan, eikä myöskään niitä naisia vastaan, jotka eivät noiden asioiden päälle ymmärrä. Tuollainen on vain niin hemmetin ikävystyttävä ihmistyyppi, kun kuvitellun statuksen takia yritetään räpiköidä osaksi ihailemaansa ihmisryhmää, vaikka henkinen pääoma tai lompakko eivät tahdo kestää. Kaikki keskustelu on tyhjää, ympäripyöreää. Ja silti nämä naiset yrittävät pitää siitä kiinni, että "nämä on minun juttujani", vaikka heillä ei ole näille asioille mitään annettavaa tai edes halua / kykyä oppia syvemmin. Luultavasti he olisivat vahvemmilla ollessaan itseään aidosti kiinnostavien asioiden parissa (jos heidän päässään nyt liikkuu mitään muuta kuin epävarmuus omasta statuksesta).
Kukaan normaali mies ei tajua yhtään mitään, mitä sinä höpiset. Taidat olla neiti itsekin? t. tylsä junttinainen
Minä ainakin tunnen tuon naistyypin kyllä
T:eräs toinen mies vauvapalstalta.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista on tylsiä sillä he eivät ole kokeneet mitään kovin äärimmäistä. Miehet ajautuvat helpommin äärimmäisyyksiin sekä hyvässä että pahassa. Harva nainen uskaltaa juoda kaljaa, syödä pippuripihviä tai nauttia anaaliseksistä koska niitä pidetään äijäilynä vaikka ainakin minä nautin noista kaikista. Ja siksi pelotan miehiä, buaahahahaa....
Uskaltaa juoda kaljaa ja syödä pippuripihviä? Voi sua jos kuvittelet että NUO on jotain äärimmäisyyksiä! *huutonaurua*
Sellainen liian korrekti ja väritön tyyppi, jonka käytös on liian mekaanista ja odotettua aivan kuin suoraan jostain käytösoppaasta.
Väritön hajuton ja mauton -siis ei ole persoonallisuutta ja kaikki on ihan sama.
- Ei osaa keskustella
- Samat rutiinit eikä niistä voi poiketa
- Liian kiltti, ei omia mielipiteitä
- Ei harrastuksia eikä ylipäätään mitään intohimoja elämässä
- Hiljainen
Passiivisuus sängyssä ja pihtailu on helvetin tylsää, kaksi parisuhdetta kaatunut yksin tähän syyhyn. Aiheesta syntyneet riidat kasvaa nopeasti lumipallomaiseen tapaan.
m30
Tietämättömyys. Mistään maailman tapahtumista ei oikein tiedetä yhtään mitään (paitsi korkeintaan joku Iltapaskan klikkiotsikko otettu tosissaan ja siitä vaahdotaan). Ei olla kiinnostuneita mistään (elokuvat, tv-sarjat, kirjat, urheilu, vaikka pitsinnypläys), jo se että löytyy joku mielenkiinnon kohde johon henkilö suhtautuu intohimolla ja hyvällä asenteelle tekee yleensä ihmisestä eläväisen, ihan sama jaanko itse samaa intohimoa. Tosin poikkeus sääntöön siinä jos mielenkiinto kohdistuu 110% Kylie Jenneriin ja Youtuben meikkausvideoihin tai siihen kuinka monta seuraajaa sinulla on instagrammissa.
Tylsä nainen keskittyy liikaa itseensä. Osaa kyllä puhua itsestään (ja korkeintaan muista paskaa) mutta kun keskustelu kääntyy mihin tahansa muuhun niin häntä ei joko kiinnosta tai hänellä ei ole mitään sanottavaa/ymmärrystä. Sitten ne istuu hiljaa nurkassa ja tarkistaa etukameralla, että onko meikki edelleen mintissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta toi on aika söpöä :) Ja mies on selvästi rakastunut. Jollekin sopii yhdenlainen, toiselle toinen. Toivottavasti rakkautenne kestää!
Nainen on tylsä jos hänellä ei ole yhtään omaa tahtoa. Jos vaikka lupaa tapaamisen, niin ei myöhemmin änkytä kuinka piti yhtäkkiä sittenkin mennä isosiskon kanssa jonnekin. Hohhoijaa.