Miehet: millainen on mielestänne tylsä nainen?
Ja oletteko joskus lopettanut tapailun tylsyyden takia vaikka muuten olisi koko "paketti"?
Kommentit (188)
Vierailija kirjoitti:
Nainen, jolla ei ole mitään omia ajatuksia. Kaikki etupulpetissa ulkoa opeteltua.
Liian moni nainen ei osaa käyttää omia aivojaan. Mennään trendien ja kaikenmaailman tähtikarttojen perässä.
Ja sitten kun nainen yrittää esittää, että on keksinyt jotain uutta, jonkin uuden hienon näkökulman, kompastuu hän mm. mitä alkeellisimpiin logiikkavirheisiin, tuplastandardeihin jne. Kaikesta paistaa epätoivoinen yliyrittäminen, mikä johtuu lahjattomuudesta, ja mikä taas koitetaan peitellä kaikenmaailman mukahienojen sivistyssanojen taakse.
Tylsät naiset kertovat juttuja lukioajoista, yo-kirjoituksista, tutkinnoistaan ja omistusasuntonsa arvosta. Uudestan ja uudestaan.
Ketäpä kiinnostaa tylsimys.
Kun tarjolla räväköitä naisia jotka ei aiukuisenakin jokapäivä yritä miellyttää äitiään. Ettei tulis äitille paha mieli.
Analyytikko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, jolla ei ole mitään omia ajatuksia. Kaikki etupulpetissa ulkoa opeteltua.
Liian moni nainen ei osaa käyttää omia aivojaan. Mennään trendien ja kaikenmaailman tähtikarttojen perässä.
Ja sitten kun nainen yrittää esittää, että on keksinyt jotain uutta, jonkin uuden hienon näkökulman, kompastuu hän mm. mitä alkeellisimpiin logiikkavirheisiin, tuplastandardeihin jne. Kaikesta paistaa epätoivoinen yliyrittäminen, mikä johtuu lahjattomuudesta, ja mikä taas koitetaan peitellä kaikenmaailman mukahienojen sivistyssanojen taakse.
Logiikkasi ontuu, kukaan lahjaton ei osaa käyttää sivistyssanoja oikeissa kohdissa keskustelua, jos ei ymmärrä mistä on kyse. Mitä oikein haet tuolla negatiivisuudella?
Kaavoihinsa kangistunut tapojensa orja. Usein muutenkin konservatiivinen. Talvella mennään Kreikkaan koska on joka talvi ennenkin menty, mielellään samaan paikkaan ja tuttuun, hyväksi havaittuun hotelliin. Syödään aina samoissa ravintoloissa, tietenkin, niissä mistä saa hyviä mummon lihapullia tai pitsaa jos oikein tekee mieli hullutella. Jouluna kierretään velvollisuudentuntoisesti sukulaiset läpi ja katetaan se sama joulupöytä kuin viime vuonnakin.
Rutiineista ja perinteistä poikkeaminen alkaa välittömästi ahdistaa ja mihinkään spontaaneihin irtiottoihin on turha kuvitellakaan tällaista saavansa houkuteltua. Minkäänlaista kokeilunhalua ei ole, perusilme on jossain huolestuneen ja aavistuksen epäluuloisen välimaastossa.
Vierailija kirjoitti:
Negatiivinen asenne kaikkea kohtaan. Valittaa vain kaikesta eikä kuitenkaan saa mihinkään asiaan oikein mitään muutosta aikaiseksi. Puhuu jatkuvasti pahaa selän takana kavereistaan, tuttavistaan ja jopa täysin tuntemattomistakin. Perusluonteeltaan katkera, jostain täysin selittämättömästä syystä. Ei mitään järkevää mielipidettä tai ylipäätään sanottavaa mistään, varsinkaan positiivista.
Sille on aina jokin syy, jos ihminen on noin negatiivinen eikä iloitse mistään. Eri asia on kannattaako niitä vyyhtejä ulkopuolisen lähteä aukomaan.
Ei ilja täysin ollut miettinyt pressa juttuu, mutta varmasti kriittisien raha auttaa iljaa jaksamaan rikollisella tiellä.
Seksikielteinen, ABC/RadioNova-happyhappyjoyjoy-elämää ihannoiva joka ottaa keskiluokkaisen kotinsa & elämänsä mallin naistenlehtien jutuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Negatiivinen asenne kaikkea kohtaan. Valittaa vain kaikesta eikä kuitenkaan saa mihinkään asiaan oikein mitään muutosta aikaiseksi. Puhuu jatkuvasti pahaa selän takana kavereistaan, tuttavistaan ja jopa täysin tuntemattomistakin. Perusluonteeltaan katkera, jostain täysin selittämättömästä syystä. Ei mitään järkevää mielipidettä tai ylipäätään sanottavaa mistään, varsinkaan positiivista.
Sille on aina jokin syy, jos ihminen on noin negatiivinen eikä iloitse mistään. Eri asia on kannattaako niitä vyyhtejä ulkopuolisen lähteä aukomaan.
Kaikelle käytökselle on syy. Mitä sitten?
Harmaa hiiri, jota ei tee mieli edes suudella.
Voin kertoa millainen EI OLE tylsä. Sellainen, joka on aamulla kuin aurinko, mutta iltapäivällä alkaa viestittely miten kaikki on perseestä, koska joku ei mennyt kauppareissulla oikein, tai sitten jotain 5v takaista juttua. Sitä selvitellään työpäiväni aikana useilla viesteillä. Sitten tulee monen tunnin radiohiljaisuus, ja illalla, kun vähän jännittää mennä kotiin, että millä tuulella se emäntä on, niin se on kuin naantalin aurinko, on tehnyt iltapalaa mulle, ja hieroo niskat ennen nukkumaanmenoa.
Sellainen, joka soittaa mulle lauantai iltana toiseen kaupunkiin 5 min. ennen kuin keikka alkaa,(siis oma keikka) ja viivästyttää keikan alkua vaahtoamalla siitä mikä niitten roskien viemisessä on niin hankalaa. Tällä välin bändi jo soittaa, ja mä olen bäkkärillä puhelin kourassa. Keikan jälkeen kun soitan että hyvin meni, niin se on onnesta soikeana, ja lupaa pitää sängyn lämpimänä.
Sellainen joka grillaa tärkeänä makkaraa ja paprikoita takapihalla kun tulen töistä viiden aikaan. -25 asteen pakkasessa tammikuussa. Oli nähnyt grillin varaston perällä, ja ajatellut että olis kiva syödä joskus grilliruokaa.
Sellainen, jonka tämänkertaista tekosyytä odottaa jo innolla, kun appelaan pitäisi lähteä. Aina löytyy joku uusi ja ihmeellinen syy miksi ei tälläkään kertaa voi lähteä.
Sellainen, joka on pari päivää jo myhäillyt, kuin hyvän mutta salaisen idean saanut hymyilee. Kyselee että mennäänkö rannalle töitteni jälkeen, hän voi tulla mut hakemaan, ja mennään siitä suoraan. Rannalla lekotellaan ja höpötellään, kunnes alan valittamaan nälkää, että pitäisi jo lähteä, vaikka sinänsä miljöö kyllä houkuttelisi. Sieltäpä löytyy kätevästi koivujen katveesta kylmälaukku joka on täynnä ruokaa ja juomaa.
Mitä tässä voi enää mies muuta tehdä kuin vihille tuollaisen viedä.
Se olen varmaankin minä. Osaan ajatella ja tehdä vain yhdellä tavalla asioita, vaikka miten yrittäisin. Käytän paljon aikaa siihen, että olisin yhtä hyvä kuin muuta, mutta en vain osaa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta huumori on naisissa yksi viehättävämmistä asioista. Mies21
Ja naisen huumori ilmenee siten, että hän hihittää suopeasti miehen jutuille.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö naisen osata nauraa itselle, jos mies sanoo että "sulla on rumin perse jonka olen nähnyt? "
Mä hajoaisin ainakin, jos joku sanoisi mulle noin. Saattaisin toki heittää takaisin jotain tyyliin "no joo, mut onneks se ei silti oo yhtä ruma ku sun naamas..." XD
Vierailija kirjoitti:
Ovathan naiset noin yleensä melko tylsiä. Harvoin tapaa missään merkeissä sellaisia iloisia ja spontaaneja naisia.
olet homo, tiesitkö?
Mä olen ainakin kunnon miestennaurattaja. Idearikas, heitän huulta kaikesta, saan miehet nauramaan. Ei ihme, että heitä on aina elämässä riittänyt. Pääosin kavereina, mutta empä ole sinkkunakaan koskaan pitkiä aikoja ollut, jossen ole halunnut..
Tulee vain yksi tapaus mieleen, todella hiljainen tapaus. Ei se tylsää ollut kun hän vain tuli syliini istumaan ihan yllättäen. Mutta oli todella hiljainen, mutta senkin puolesta kiihkeä.
Mutta tositoimiin kun päästiin, paljastui täydeksi lahnaksi. Hyvä että edes hengitti ja oli täysin paikallaan, ei edes asentoa halunnut vaihtaa. Jäi mieleen.
Alku oli lupaavaa, mutta ei tehnyt mieli nähdä uudestaan, jäi homma niin tylsäksi.
2000-luvulla kauppatieteitä luki ne kauneimmat, fiksuimmat ja hauskimmat naiset. Nyt kävin yliopistolla ja masennuin; Sieltä oli kaikki iloisuus hävinnyt, tilalla vain tätä tylsää naistyyppiä. Miesten taso taas noussut huimasti, huomattavasti humaanimpaa ja avarakatseisempaa.
Sellaane joka säikkyy rankempaa huumoria. Pelkää ja räpyttelee silmiään tiheään tahtiin jos ukot puhuu tahdittomuuksia.
Pelkää voimakkaita mielipiteitä ja pysyttelee tiukasti harmaalla. Ei sano suoraa mitä meltä on vaan pyörittelee asiaa niin notta ei vaan sanois mitään väärää. Myötöilee ja huokailee ja näyttää peuralta ajovalossa jos joku kehtaa olla rehellinen.
Vaihdoin parempaan. Tai no en tiedä. Sais taas tuo sulkea suunsa joskus.
Olen tuo lainaamasi kirjoittaja ja itselläni oli sama ongelma alle parikymppisenä. Helppo sanoa, mutta opin vähitellen puheliaammaksi yrittämällä vaan puhua enemmän. Huomasin vähitellen, että ihmisten kanssa voi yllättävän helposti puhua kaikesta "turhanpäiväisestä" ilman että minua pidetään idioottina. Sattumaa tai ei, tuo mainitsemani nainen on tällä hetkellä saman ikäinen kuin sinä.