Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minun pitäisi olla ihan hyvä mies... miksi en ole?

Vierailija
12.04.2015 |

Kaikki tutkimukset, joita uutisoidaan, antavat olettaa, että minun pitäisi kelvata jollekin naiselle. 

- olen pitkä, mutten liian pitkä (189 cm)

- minulla on luonnostaan hyvä vyötärö-hartiat -suhde, suonikkaat käsivarret

- penikseni on n. 17-18 cm pitkä eli keskiverron yläpuolella

- olen 'miellyttävän' näköinen kasvoista: en nössö, joskaan en myöskään karu (kasvot eivät toki ole vahvin puoleni)

- olen 'kunnianhimoinen' ja suhteellisen hyvässä asemassa työelämässä ikäni huomioiden

Ja nyt tämä: olen harrastanut lapsena ja teininä 400m ja 800m juoksua ja nimettömäni ovat etusormiani pidemmät ihan selkeästi!

Science Dailyn mukaan tutkijat ovat jo aiemmin todenneet, että miehillä, jotka ovat kohdussa altistuneet korkeille testosteronitasoille, on muita kovempi seksivietti ja heidän spermansa on parempilaatuista. Molemmista on etua lasten siittämisessä. Yksi merkki, josta tämä näkyy, on sormien pituus: silloin nimetön on pidempi kuin etusormi.

On vain hyvä, että paremmat potentiaaliset siittäjät ovat myös parempia juoksijoita.

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2015041019495409_lz.shtml

Mikä siis mahtaa olla syynä, ettei naisia ole? 

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:03"]

Olen myös huomannut, että naiset saattavat katsella minua 'uteliaasti' ja hymyilläkin ensin, mutta menevät jotenkin töykeän oloisiksi heti kun tulen lähemmäs jonkin tilanteen puitteissa. Ei siis randomisti, vaan esim. jonkin työasian tiimoilta tmv. 

Itse en kyllä hymyile ikinä. Tätäkin voisi kehittää niin saattaisi antaa mukavamman vaikutelman. Muttei pillusankaritkaan kyllä hymyile, eivätkä naiset parittelukumppanilta hymyilyä kaipaakaan (tutkimusten mukaan hymyilevä mies koetaan vähemmän kiinnostavana seksuaalisessa mielessä kuin sellainen ylimielinen ilme). 

AP

[/quote]

Älä ota noita tutkimuksia huomioon. Ne saattavat osittain pitää paikkansa, mutta ethän sinä halua pelimieheksi tai kaikista suosituimmaksi, vaan löytää itsellesi naisen.

Aloita siitä että tutustut ja ystävystyt mahdollisimman monen naisen kanssa, ilman taka-ajatuksia. Siten pääset enemmän perille naisten sielunelämästä (netistä lukemalla menet vain väärään suuntaan), ja totut naisten seuraan yleensäkin. Kehitä samalla itseäsi ystävänä ja ihmisenä, niin jostain ilmestyy nainen, jota kohtaan huomaat tuntevasi enemmän ja jonka seurassa sinun on helppo olla oma itsesi. Siitä se lähtee. Toivon sinulle onnea, rohkeutta ja kärsivällisyyttä. 

Vierailija
82/101 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pelimiesopas. NOOOOOT

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:39"]

Näistä viesteistäsi ei saa mielikuvaa, että olisit oikeasti lämmin ja empaattinen sisimmässäsi. Ennemminkin näistä tulee mielikuva, että olet varsin pinnallinen ja ulkonäkökeskeinen. Noista kaikista tutkimusten tuijottelusta tulee mielikuva, että olet varsin asiakeskeinen etkä ihmiskeskeinen.

[/quote]

Minulle tulee mieleen vain että ap on kokematon naisten kanssa ja sen vuoksi etsinyt tietoa tutkimuksista ja netistä. 

Vierailija
84/101 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultaseni, katsopa pitkissä parisuhteissa olevia ihmisiä. He ovat ns. tavallisia. Miehillä ei ole mainitsemiasi ominaisuuksia, ja silti he ovat puolison löytäneet. Osa, suurikin osa, on jopa onnellisia. Voit olla ihan hyvä mies, vaikka sinulla ei vielä kumppania olekan. Ja sitten kun on, hyvyytesi on ihan peruskiltteyttä, ystävällisyyttä, luotettavuutta roskapussin viemistä ja sen sellaista joka päisä, jatkuvasti. Sormien pituus tai hartioiden leveys ei ratkaise mitään. Toivottavasti naisen ikävästäsi seuraa, että osaat sitten arvostaa naista ja suhdetta ja mahdollista perhettä.

Vierailija
85/101 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kokeilisit vaikka kuukauden ajan hymyillä kaikille naisille, jotka tulevat juttelemaan sinulle tai muuten vaikuttavat siltä että haluaisivat tutustua. Ja yrittäisit muutenkin olla ystävällinen ja rohkaiseva heitä kohtaan. 

Tämä tuli siis mieleen, kun kerroit ketjun alkupuolella, että usein käy niin, että joku nainen vaikuttaa etäältä kiinnostuneelta sinusta, mutta lähempää tuttavuutta hieroessa peruuttaakin. Ja toisaalta sanoit, ettet hymyile naisille (tutustumisvaiheessa?). 

Ihmisiä me naisetkin vain ollaan, ja mekin kaivataan vähän rohkaisua ja ystävällistä hymyä jos lähestymme miestä. Jos mies ei hymyile ja vaikuttaa kylmäkiskoiselta nainen voi tehdä sen johtopäätöksen että miestä ei kiinnosta. 

Ja luulen että tosiasia on, että mitä useammin miehet ottavat kontaktia naisiin, yrittävät iskeä jne. niin sitä paremmat mahdollisuudet on onnistua jossain vaiheessa tai joskus. Siinä vaan valitettavastipitää kestää myös torjutuksi tulemista, ja ymmärrän kyllä ettei se ole helppoa eikä kivaa kenellekään.

Vierailija
86/101 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:53"]

Kultaseni, katsopa pitkissä parisuhteissa olevia ihmisiä. He ovat ns. tavallisia. Miehillä ei ole mainitsemiasi ominaisuuksia, ja silti he ovat puolison löytäneet. Osa, suurikin osa, on jopa onnellisia. Voit olla ihan hyvä mies, vaikka sinulla ei vielä kumppania olekan. Ja sitten kun on, hyvyytesi on ihan peruskiltteyttä, ystävällisyyttä, luotettavuutta roskapussin viemistä ja sen sellaista joka päisä, jatkuvasti. Sormien pituus tai hartioiden leveys ei ratkaise mitään. Toivottavasti naisen ikävästäsi seuraa, että osaat sitten arvostaa naista ja suhdetta ja mahdollista perhettä.

[/quote]

Niin. Tiedän kyllä ja olen katsellut pariskuntia. Monenlaisia ihmisiä. 

Uskon että osaisin arvostaa naistani. Vaikea tietysti sanoa varmaksi kun minulla ei sellaista ole, mutten pysty näkemään itseäni nk. sikamiehenä vaikka yrittäisin miten objektiivisesti tarkastella. 

AP

Vierailija
87/101 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 11:56"]

- Hän ei anna itsestään mitään. Hän voi hemmotella naista unelmatreffeillä (minä naimisissa oleva nainen kuuntelen kateellisena), hän on älykäs ja kiinnostunut esim. taiteesta. Mutta hän ei kerro itsestään mitään "oikeasti negatiivista". En osaa selittää tätä auki niin hyvin kuin toivoisin, mutta siis hän on melkoinen kuori 

[/quote]
Samanlainen kaveri tuli mullakin mieleen. Tästä mun ystävästä olen harmitellut samaa, kun hän ei anna itsestään mitään. Ei toki mulle niin tarvi antaakaan, kun me ollaan vain kavereita. Mutta vaikea on uskoa, että hän ihan päinvastaiseksi muuttuisi kiinnostavankaan naisen edessä. Ja välillä sitten mustakin tuntuu, että onko tässä kaveruudessakaan mitään järkeä, kun se ei ole lainkaan vastavuoroista. Harmittaa toisen puolesta, kun noilla eväillä ei parisuhdemarkkinoilla oikein menestytä. Mutta jos yritän, että juteltaisi jostain inhimillisestä ihmisyydestä vähän syvällisemmin, niin kaveri on vaan sitä mieltä, että tarviiko tuollaisia asioita jauhaa. Se haluaa jutella vain ammatista ja urasta.

Vierailija
88/101 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:03"]

Olen myös huomannut, että naiset saattavat katsella minua 'uteliaasti' ja hymyilläkin ensin, mutta menevät jotenkin töykeän oloisiksi heti kun tulen lähemmäs jonkin tilanteen puitteissa. Ei siis randomisti, vaan esim. jonkin työasian tiimoilta tmv. 

Itse en kyllä hymyile ikinä. Tätäkin voisi kehittää niin saattaisi antaa mukavamman vaikutelman. Muttei pillusankaritkaan kyllä hymyile, eivätkä naiset parittelukumppanilta hymyilyä kaipaakaan (tutkimusten mukaan hymyilevä mies koetaan vähemmän kiinnostavana seksuaalisessa mielessä kuin sellainen ylimielinen ilme). 

AP

[/quote]

ehkä sä haiset?

Vierailija
89/101 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:57"]

Anteeksi maalaisuuteni, mutta tämä ketju jo naurattaa :D

[/quote]

Varmasti. 

Kiitän kuitenkin osallistujia asiallisena pysyneestä keskustelusta. Tämä on minulle henkilökohtaisella tasolla ihan merkittävä juttu, sillä en tahdo viettää loppuelämääni yksin. Tiedostan, että jokin ongelma on olemassa, toivon naisten apua (niin paljon kuin sitä nyt netin välityksellä pystyy antamaan) ongelman määrittämiseksi, jotta voin lopulta suorittaa korjaavat toimenpiteet. 

AP
[/quote]
Olet ensimmäinen naisettomuuttaan valittava mies, joka myöntää ongelman olevan itsessään ja haluaa tehdä sille jotain sen sijaan, että kääntäisi senkin naisten syyksi. Ihan helpottavaa nähdä välillä tällaistakin.

Vierailija
90/101 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 20:54"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 20:53"]

Jokuhan sun luonteessa tai olemuksessa vaan mättää.

[/quote]

No luonnollisesti, mutta pitäisi keksiä mikä se on, jotta voisin tehdä sille jotakin.  

AP
[/quote]

Oletko ehkä "hajuton ja mauton" luonteeltasi? Itse naisena ainakin viehättyisin luultavasti ulkonäöstäsi ja peruskohteliaisuudesta mutta voisi olla hyvin vaikea rakastua mieheen, jolla ei ole erityisiä mielenkiinnon kohteita, harrastuksia tai ylipäätään mielipiteitä mistään.

Vierailija
91/101 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:53"]

[/quote]

Niin. Tiedän kyllä ja olen katsellut pariskuntia. Monenlaisia ihmisiä. 

Uskon että osaisin arvostaa naistani. Vaikea tietysti sanoa varmaksi kun minulla ei sellaista ole, mutten pysty näkemään itseäni nk. sikamiehenä vaikka yrittäisin miten objektiivisesti tarkastella. 

AP
[/quote]

Kuulostaa hyvältä. Ole vain rohkeasti oma itsesi ja tee asioita joista pidät - usein yhteisen harrastukset/mielenkiinnon kohteet/sama koulutustausta jne ovat tärkeitä parisuhteessa. Minkälaisista asioista pidät?

Vierailija
92/101 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 13:45"]

Olet ensimmäinen naisettomuuttaan valittava mies, joka myöntää ongelman olevan itsessään ja haluaa tehdä sille jotain sen sijaan, että kääntäisi senkin naisten syyksi. Ihan helpottavaa nähdä välillä tällaistakin.
[/quote]
Oon samaa mieltä. Ap on varmasti ihan symppis, mutta vain hirmuisen hukassa itsensä kanssa. Sun kannattaa nyt tehdä iso matka itseesi ja tutkiskella, että kuka oikein olet.

Vierailija
93/101 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarayta pikkutilusta viimenen nikama poisnii sitten on

Vierailija
94/101 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 13:45"]

[/quote]
Oon samaa mieltä. Ap on varmasti ihan symppis, mutta vain hirmuisen hukassa itsensä kanssa. Sun kannattaa nyt tehdä iso matka itseesi ja tutkiskella, että kuka oikein olet.
[/quote]
Kuka tahansa naispuolinen tuttu kyllä juttelisi sun kanssa näistä asioista enemmän kuin mielellään.

Vierailija
95/101 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ehkä liian analyyttinen. Mitä vastaat jos joku kysyy miten päiväsi on mennyt? "No tutkimusten mukaan työ tekee ihmisen onnelliseksi ja harrastukset myös. Niiden perusteella kaiken pitäisi olla kohdallaan." ? Tuosta saa kylmän kuvan varsinkin jos et hymyile, useimmat naiset on tunneihmisiä. Kerro mieluummin tunteistasi rehellisesti ja analysoimatta, ole kiinnostunut myös hänestä. "Perus duunipäivä, mutta oli kiva jutella työkavereiden kanssa. :) Mulle tärkeä harrastus on roolipelikerho, jonne menin töiden jälkeen, oli rentouttava ilta. :) Entäs sinun päiväsi? :)"

Vierailija
96/101 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:05"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:52"]

AP:n kannattaisi miettiä mitä sulla edes olisi tarjottavana naiselle? Onko sulla mielipiteitä, kiinnostuksenkohteita, tulevaisuudensuunnitelma, kykyä keskustella ja jakaa elämä naisen kanssa? Ylipäänsä mitä annettavaa sulla on parisuhteelle muuta kuin "täydellinen" vartalosi :D

[/quote]

En ole väittänyt vartaloani täydelliseksi enkä ole mikään peilin edessä tunteja viettävä itseni hinkkaaja. Saitpa väärän kuvan. 

Minulla on mielipiteitä lähes jokaiseen asiaan. Lukiossa äidinkielen opettajakin sanoi aina, että pystyn kirjoittamaan mistä tahansa aiheesta kun aina löytyy jokin henkilökohtainen näkemys siitä :D

Kiinnostuksenkohteita on. Kunnianhimoiseksi itsenäni taisin jo mainostaakin. Minulla on selkeät ammatilliset päämäärät. 

Mitä annettavaa? No, olen ainakin ihminen, joka tukee tarvittaessa, pystyn rakastamaan täysillä kun rakastun... jos taas tarkoitat maallisempia seikkoja niin tienaan mukavasti ottaen huomioon, että olen (toivottavasti) vasta työurani alussa. 

AP

[/quote]

Itse aloitit oman keskustelusi kirjoittamalla vain ulkonäöstäsi. Samaten ihannenaista kuvasit vain ulkoapäin :)

Et sä kuulosta yhtään erilaiselta tai paremmalta mitä tavismies. Yrität vaan liian nättejä naisia, tähtää alemmas.

Vierailija
97/101 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:36"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:31"]

En ehdi lukea koko ketjua, joten en tiedä, onko tätä jo kysytty: millainen ääni sulla on? Korkea nasaaliääni on ainakin minulle pahin mahdollinen turn off miehessä.

[/quote]

Tämä unohtui tosiaan aloituksesta.

Kun senkin pitäisi olla kunnossa!

Poikasena tein jonkin aikaa puhelinmyyntihommia iltaisin ja paikan (nais)pomo sanoi heti, että sä myyt sitten naistenlehtiä :D        

Teoriassa kaiken pitäisi olla suunnilleen kunnossa :(

AP

[/quote]

Siis minkä ikänen sä tosiaan olet? Olet ihan helvetin naiivi näiden ketjun kommenttien perusteella. Lasket yhteen omien piirteiden "hyvyyttä", luet into piukeana tutkimuksia ja kuvittelet olevasi tosi hyvä naisille. Samanaikaisesti et edes osaa olla sosiaalisissa tilanteissa rennosti.

Kasva.

Vierailija
98/101 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jotenkin surullista, että niin monet ei löydä kumppania. Ehkä auttaisi, jos ei olisi niin "tosissaan". Ota vaan kontaktia ihmisiin ilman taka-ajatuksia. Tavallista ystävällistä komunikointia. Ei tarvi ajatella onko nainen kinostunut. Itse voi jutella ja hymyillä. Usein kumppani löytyy vasta, kun lakkaa kiihkeästi etsimästä ja on itse henkisesti siihen valmis

Vierailija
99/101 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 08:08"]

On jotenkin surullista, että niin monet ei löydä kumppania. Ehkä auttaisi, jos ei olisi niin "tosissaan". Ota vaan kontaktia ihmisiin ilman taka-ajatuksia. Tavallista ystävällistä komunikointia. Ei tarvi ajatella onko nainen kinostunut. Itse voi jutella ja hymyillä. Usein kumppani löytyy vasta, kun lakkaa kiihkeästi etsimästä ja on itse henkisesti siihen valmis

[/quote]

Kyllä, mutta ei kuitenkaan tyhjästä. Kumppani löytyy etsimättä niille joilla on aikaisemminkin löytynyt. Ehkä tuo henkinen valmius näkyy sitten niin selvästi, että niitä kumppaneita alkaa löytymään myös toivottomille tapauksille.

Ehkä.

Vierailija
100/101 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään miehistä, jotka saavat minut iloiselle tuulelle ja nauramaan. Saatko muut sellaiseksi?