Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minun pitäisi olla ihan hyvä mies... miksi en ole?

Vierailija
12.04.2015 |

Kaikki tutkimukset, joita uutisoidaan, antavat olettaa, että minun pitäisi kelvata jollekin naiselle. 

- olen pitkä, mutten liian pitkä (189 cm)

- minulla on luonnostaan hyvä vyötärö-hartiat -suhde, suonikkaat käsivarret

- penikseni on n. 17-18 cm pitkä eli keskiverron yläpuolella

- olen 'miellyttävän' näköinen kasvoista: en nössö, joskaan en myöskään karu (kasvot eivät toki ole vahvin puoleni)

- olen 'kunnianhimoinen' ja suhteellisen hyvässä asemassa työelämässä ikäni huomioiden

Ja nyt tämä: olen harrastanut lapsena ja teininä 400m ja 800m juoksua ja nimettömäni ovat etusormiani pidemmät ihan selkeästi!

Science Dailyn mukaan tutkijat ovat jo aiemmin todenneet, että miehillä, jotka ovat kohdussa altistuneet korkeille testosteronitasoille, on muita kovempi seksivietti ja heidän spermansa on parempilaatuista. Molemmista on etua lasten siittämisessä. Yksi merkki, josta tämä näkyy, on sormien pituus: silloin nimetön on pidempi kuin etusormi.

On vain hyvä, että paremmat potentiaaliset siittäjät ovat myös parempia juoksijoita.

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2015041019495409_lz.shtml

Mikä siis mahtaa olla syynä, ettei naisia ole? 

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ihastunut vakaviin miehiin. Yllättäen he ovat sitten olleet vakavia, mikä ei muussa tapauksessa haittaisi, mutta ovat olleet aika töykeitä ja ärtyneen oloisia sen vakavuuden lisäksi. 

Vierailija
42/101 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:35"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:24"]

Mitä vaatimuksia ap:lla on naiselle vuorostaan?

[/quote]

Kaikilla lienee jokin haavekuva ihannepuolisosta, mutta kyllä minä itse olen pitänyt monenlaisista naisista. Hoikista ja hieman pehmeämmistä, nuorista ja vanhoista, tummista ja vaaleista, iso- ja pienitissisistä, ujoista ja rohkeista... ei pitäisi kyllä omista "vaatimuksista" olla tämän kiinni. Jos jotakin linjaa pitäisi määrittää, niin pidän ehkä enemmän näteistä kuin klassisen kauniista, enemmän söpöistä kuin seksikkäistä. 

AP

[/quote]

Pidät söpöistä ja näteistä naisista, kuten kaikki muutkin miehet ensisijaisesti. Tarkoittaa enemmän kilpailua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on hirveesti teoriaa ja ulkoisia ominaisuuksia. Missä sisin? Haluat varmaan naiseltakin muuta kuin ulkoisia ominaisuuksia?

Toivottavasti et nyt pahastu, mutta kuulostat aspergerilta.

Vierailija
44/101 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap listasi ulkoisia seikkoja, ei luonneihanteita. Siinä se ongelma voi ollakin.

Vierailija
45/101 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:12"]

Tuo töykeys voi olla ujoutta. Tai ei haluta näyttää kiinnostusta. Minä en uskalla ihastua kaltaisiisi miehiin, koska en usko mahdollisuuksiini.

[/quote]

Tuotakin mietin joskus. Mutten jaksa uskoa siihen. En ole lainkaan niin komea kuitenkaan. 

Saatan kyllä olla jonkinlainen väliinputoaja: en ihan tavallisen perusmiehen näköinen/oloinen, mutten mikään pelimieskään. Voiko tällaisia olla? En siis tarkoita ääripäiden välillä olevaa - suurin osahan sijoittuu siihen - vaan ehkä kolmannen ja neljännen neljänneksen välimaastoon putoavaa. 

Vierailija
46/101 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:40"]

Ap listasi ulkoisia seikkoja, ei luonneihanteita. Siinä se ongelma voi ollakin.

[/quote]

Ap:han listasi myös itsestään ensin vain ulkonäköseikkoja. Sama naisten kohdalla.

Ei tarvitse olla einstein vetääkseen sen johtopäätöksen, että ap keskittyy liiallisesti vain kuoreen ja sisältö jää uupumaan.

Vierailija
47/101 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:39"]

Sulla on hirveesti teoriaa ja ulkoisia ominaisuuksia. Missä sisin? Haluat varmaan naiseltakin muuta kuin ulkoisia ominaisuuksia? Toivottavasti et nyt pahastu, mutta kuulostat aspergerilta.

[/quote]

Huh, en kai sentään. 

Miten asperger ilmenisi muutoin elämässä?

AP

Vierailija
48/101 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Tinderissä tms.?

Vierailija
49/101 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluaisit suhteelta? Millaista luonnetta toivot naiselta, millainen suhteenne olisi? 

Vierailija
50/101 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyile, katso silmiin, mutta älä tuijota. Ole ystävällinen. Puhu suoraan: ehdota yhteistä tekemistä - muuta kuin mainitsemaasi "parittelua".

Vierailija
51/101 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:46"]

Oletko Tinderissä tms.?

[/quote]

En. 

AP

Vierailija
52/101 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:12"]

Tuo töykeys voi olla ujoutta. Tai ei haluta näyttää kiinnostusta. Minä en uskalla ihastua kaltaisiisi miehiin, koska en usko mahdollisuuksiini.

[/quote]

Tuotakin mietin joskus. Mutten jaksa uskoa siihen. En ole lainkaan niin komea kuitenkaan. 

Saatan kyllä olla jonkinlainen väliinputoaja: en ihan tavallisen perusmiehen näköinen/oloinen, mutten mikään pelimieskään. Voiko tällaisia olla? En siis tarkoita ääripäiden välillä olevaa - suurin osahan sijoittuu siihen - vaan ehkä kolmannen ja neljännen neljänneksen välimaastoon putoavaa. 

[/quote]

Sulle annettiin vaikka minkälaisia neuvoja ja sä vaan takerrut tähän ulkonäköasiaan. Ap, ihan varmasti tässä ei ole kyse sun ulkonäöstä vaan siitä että näemmä sen kuoren sisällä ei ole mitään.

Vierailija
53/101 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n kannattaisi miettiä mitä sulla edes olisi tarjottavana naiselle? Onko sulla mielipiteitä, kiinnostuksenkohteita, tulevaisuudensuunnitelma, kykyä keskustella ja jakaa elämä naisen kanssa? Ylipäänsä mitä annettavaa sulla on parisuhteelle muuta kuin "täydellinen" vartalosi :D

Vierailija
54/101 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:42"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:12"]

[/quote]

[/quote]

Ehkä arvioit ulkonäköäsi todellista ylemmäs. Et ehkä ole kasvoilta tarpeeksi komea.

Vierailija
55/101 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:15"] 

En lähesty, koska minulla on jonkin verran sosiaalista älykkyyttä (vaikka itse sanonkin) ja näen kyllä milloin kannattaa lähestyä.

[/quote]

Tässähän se suurin ongelma on. Todennäköisyys saada nainen on aika lähellä nollaa, jos et sano mitään.

Vierailija
56/101 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:47"]

Mitä haluaisit suhteelta? Millaista luonnetta toivot naiselta, millainen suhteenne olisi? 

[/quote]

No, ensisijaisesti tahtoisin siis ihan normaalin parisuhteen. 

Vaikea sanoa luonteesta... tietenkin, että olisi mukava. Sanoisin jopa kiltti, mutta sitten kaikki syyttäisivät minua alistettavaa naispoloa etsiväksi narsistiksi :D            Nainen saisi olla 'lämmin' ja empaattinen (olen itsekin sisimmässäni). Jotakin tuon suuntaista. 

Vierailija
57/101 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi maalaisuuteni, mutta tämä ketju jo naurattaa :D

Vierailija
58/101 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en usko että sussa on mitään sen kummempaa "vikaa" :) huono tuuri, ettei ole sulle sopivaa löytynyt kohdalle. kaikissa meistä on isoja virheitä, mutta eipä ne rakastumista estä. toinen tykkää tosikommasta, toinen ulkonäkökeskeisestä jne. koita toistaiseksi tyytyä sinkkuuteesi ja tulla onnelliseksi itsesi kanssa, varmasti joku ihana nainen vielä sinusta hullaantuu!

Vierailija
59/101 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:52"]

AP:n kannattaisi miettiä mitä sulla edes olisi tarjottavana naiselle? Onko sulla mielipiteitä, kiinnostuksenkohteita, tulevaisuudensuunnitelma, kykyä keskustella ja jakaa elämä naisen kanssa? Ylipäänsä mitä annettavaa sulla on parisuhteelle muuta kuin "täydellinen" vartalosi :D

[/quote]

En ole väittänyt vartaloani täydelliseksi enkä ole mikään peilin edessä tunteja viettävä itseni hinkkaaja. Saitpa väärän kuvan. 

Minulla on mielipiteitä lähes jokaiseen asiaan. Lukiossa äidinkielen opettajakin sanoi aina, että pystyn kirjoittamaan mistä tahansa aiheesta kun aina löytyy jokin henkilökohtainen näkemys siitä :D

Kiinnostuksenkohteita on. Kunnianhimoiseksi itsenäni taisin jo mainostaakin. Minulla on selkeät ammatilliset päämäärät. 

Mitä annettavaa? No, olen ainakin ihminen, joka tukee tarvittaessa, pystyn rakastamaan täysillä kun rakastun... jos taas tarkoitat maallisempia seikkoja niin tienaan mukavasti ottaen huomioon, että olen (toivottavasti) vasta työurani alussa. 

AP

Vierailija
60/101 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:55"]

Ehkä arvioit ulkonäköäsi todellista ylemmäs. Et ehkä ole kasvoilta tarpeeksi komea.

[/quote]

Saattaa olla. Mutten kyllä ole niin rumakaan, etten voisi sen vuoksi naista löytää. Sen tiedän varmaksi. 

AP