Minun pitäisi olla ihan hyvä mies... miksi en ole?
Kaikki tutkimukset, joita uutisoidaan, antavat olettaa, että minun pitäisi kelvata jollekin naiselle.
- olen pitkä, mutten liian pitkä (189 cm)
- minulla on luonnostaan hyvä vyötärö-hartiat -suhde, suonikkaat käsivarret
- penikseni on n. 17-18 cm pitkä eli keskiverron yläpuolella
- olen 'miellyttävän' näköinen kasvoista: en nössö, joskaan en myöskään karu (kasvot eivät toki ole vahvin puoleni)
- olen 'kunnianhimoinen' ja suhteellisen hyvässä asemassa työelämässä ikäni huomioiden
Ja nyt tämä: olen harrastanut lapsena ja teininä 400m ja 800m juoksua ja nimettömäni ovat etusormiani pidemmät ihan selkeästi!
Science Dailyn mukaan tutkijat ovat jo aiemmin todenneet, että miehillä, jotka ovat kohdussa altistuneet korkeille testosteronitasoille, on muita kovempi seksivietti ja heidän spermansa on parempilaatuista. Molemmista on etua lasten siittämisessä. Yksi merkki, josta tämä näkyy, on sormien pituus: silloin nimetön on pidempi kuin etusormi.
On vain hyvä, että paremmat potentiaaliset siittäjät ovat myös parempia juoksijoita.
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2015041019495409_lz.shtml
Mikä siis mahtaa olla syynä, ettei naisia ole?
Kommentit (101)
Olen törmännyt ehkä kaltaiseesi mieheen. Pitkä, ehkä pituisesti, ruumiinrakenne täydellinen. Urheilullinen ja leveät hartiat, lihaksia sopivasti, tumma ja karismaattinen. Se mikä puuttui oli läsnäolon tunne ja mies oli niin kylmä. Hyvä kun halauksen sain treffien jälkeen ja tuijotteli paljon muualle. Ei hymyillyt ja ei ollut mitään tunnetta. Ei mitään huumoria. Viimeisillä treffeillä suuteli juuri, kun mietin ettei tämä toimi. Oltiin sis kolmilla treffeillä ja tekstasin, etten nyt halua mitään suhdetta. Kuulin, että mies oli jo ihastunut minuun ja oli yllättynyt. Sellaista tunnetta ei välittynyt ollenkaan muutoin kun sillon suudellessa ja sekin tuntui oudolta, koska en tuntenut meitä kovin toisiaan puoleensa vetäviksi.
Sellaisen tutkimuksen olen lukenut, että nainen viehättyy enemmän kuvista joissa mies on vakavana, mutta on ihan eri asia kuva kuin se millainen on luonnossa. Hymyilevä mies on komea jollei se mene nauruksi asti eli sellainen röhöttävä mies ei olisi kovin kiehtova. Jos joku hymyilee, hymyile takas, se on viehättävää.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:55"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:15"]
En lähesty, koska minulla on jonkin verran sosiaalista älykkyyttä (vaikka itse sanonkin) ja näen kyllä milloin kannattaa lähestyä.
[/quote]
Tässähän se suurin ongelma on. Todennäköisyys saada nainen on aika lähellä nollaa, jos et sano mitään.
[/quote]
No eipä siitäkään mitään hyötyä ole jos yrittää jokaista näkemäänsä naista. Kyllä sen huomaa jos vastapuoli saattaisi olla otollista maaperää. Määrä ei korvaa laatua kuin toisen maailmansodan aikaisissa tankeissa.
AP
Olet hyvin nuori vielä. Kyllä kumppani löytyy. :) Kokeilepa sitä Tinderiä. Ja tee aloitteita ihan livenä. Ei sinussa mitään vikaa ole. Ole sitten kiltti löytämällesi naiselle, opettelette yhdessä olemaan hyviä toisillenne.
Älä pane liikaa painoa rakastumiselle. Rakastaminen on tärkeämpää, ja se on taitoa ja tahtoa, hellyyttä ja halua, ystävyyttä ja sitoutumista - ei pelkkää tunnetta.
Itsesi sijaan keskity siihen mitä kumppanilta haluat ja kun tapaat suunnilleen sopivan niin ole aidon kiinnostunut, luotettava ja rehellinen.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:12"]
En lähesty, koska minulla on jonkin verran sosiaalista älykkyyttä (vaikka itse sanonkin) ja näen kyllä milloin kannattaa lähestyä.
[/quote]
Tässähän se suurin ongelma on. Todennäköisyys saada nainen on aika lähellä nollaa, jos et sano mitään.
[/quote]
No eipä siitäkään mitään hyötyä ole jos yrittää jokaista näkemäänsä naista. Kyllä sen huomaa jos vastapuoli saattaisi olla otollista maaperää. Määrä ei korvaa laatua kuin toisen maailmansodan aikaisissa tankeissa.
AP
[/quote]
Miten sen huomaa? Oletko koskaan lähestynyt?
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 07:20"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:05"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:52"]
AP:n kannattaisi miettiä mitä sulla edes olisi tarjottavana naiselle? Onko sulla mielipiteitä, kiinnostuksenkohteita, tulevaisuudensuunnitelma, kykyä keskustella ja jakaa elämä naisen kanssa? Ylipäänsä mitä annettavaa sulla on parisuhteelle muuta kuin "täydellinen" vartalosi :D
[/quote]
En ole väittänyt vartaloani täydelliseksi enkä ole mikään peilin edessä tunteja viettävä itseni hinkkaaja. Saitpa väärän kuvan.
Minulla on mielipiteitä lähes jokaiseen asiaan. Lukiossa äidinkielen opettajakin sanoi aina, että pystyn kirjoittamaan mistä tahansa aiheesta kun aina löytyy jokin henkilökohtainen näkemys siitä :D
Kiinnostuksenkohteita on. Kunnianhimoiseksi itsenäni taisin jo mainostaakin. Minulla on selkeät ammatilliset päämäärät.
Mitä annettavaa? No, olen ainakin ihminen, joka tukee tarvittaessa, pystyn rakastamaan täysillä kun rakastun... jos taas tarkoitat maallisempia seikkoja niin tienaan mukavasti ottaen huomioon, että olen (toivottavasti) vasta työurani alussa.
AP
[/quote]
Itse aloitit oman keskustelusi kirjoittamalla vain ulkonäöstäsi. Samaten ihannenaista kuvasit vain ulkoapäin :)
Et sä kuulosta yhtään erilaiselta tai paremmalta mitä tavismies. Yrität vaan liian nättejä naisia, tähtää alemmas.
[/quote]
Huoh "tähtää alemmas".
Pitäisikö kaivaa joku mummo haudastaan? Oletko lukenut keskustelua lainkaan.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:19"]
Olet hyvin nuori vielä. Kyllä kumppani löytyy. :) Kokeilepa sitä Tinderiä. Ja tee aloitteita ihan livenä. Ei sinussa mitään vikaa ole. Ole sitten kiltti löytämällesi naiselle, opettelette yhdessä olemaan hyviä toisillenne.
[/quote]
Enpä tiedä tuosta tinderistä. Sitä toki puoltaa se, että siellä on suurin osa ikäisistäni naisista, jotka ylipäätään jotain tuollaista palvelua käyttävät (pieni osa kaikista) mutta minulla on siitä jotenkin negatiivinen kuva. En kuitenkaan ensisijaisesti etsi seksiseuraa, vaan tavoitteenani on ihan perinteinen parisuhde.
AP
Minun tuttavani on ulkoisesti oikein mukavan näköinen ja oloinen. Hän on myös mukava luonteeltaan. Ja hän tapailee naisia aika paljon, haluaisi pitkään suhteeseen mutta ei siinä kuitenkaan onnistu. Ensin mietin, että mikähän tuossa nyt oikein on, että onko mies liian vaativa. Mutta nyt kun tunnen häntä enemmän, niin olen huomannut että:
- Hän ei anna itsestään mitään. Hän voi hemmotella naista unelmatreffeillä (minä naimisissa oleva nainen kuuntelen kateellisena), hän on älykäs ja kiinnostunut esim. taiteesta. Mutta hän ei kerro itsestään mitään "oikeasti negatiivista". En osaa selittää tätä auki niin hyvin kuin toivoisin, mutta siis hän on melkoinen kuori
- Hän on aavistuksen verran liian innokas.
Nuo kaksi yhdestettynä on ainakin itselleni turn off, vaikka ulkoiset puitteet olisi kaikki ok. Enhän tietysti tiedä tämän tuttavamiehen peniksen pituutta enkä haluakaan tietää, mutta kyllä sitä pitää myös osata käyttää ;)
En ehdi lukea koko ketjua, joten en tiedä, onko tätä jo kysytty: millainen ääni sulla on? Korkea nasaaliääni on ainakin minulle pahin mahdollinen turn off miehessä.
Sulla voi olla ärsyttävä ääni tai puhetapa, kasvoissa voi olla jokin pieni mutta merkittävä vika. Käveletkö tai elehditkö naismaisesti, heiluttelet käsiäsi ja sormiasi? Onko sulla pitkät kynnet? Millaisia vaatteita ja kenkiä käytät? Miten hiuksesi on leikattu? Minkä värinen ihosi on, punakka ja epätasainen vai päivettynyt? Onko iho rasvainen ja kiiltelevä? Käytätkö jotain tiettyä typerän näköistä kaulakorua?
Tässä on ulkoisia asioita, jotka voivat vaikuttaa. Luonne on tätäkin tärkeämpi, ei kukaan jaksa katsella itserakasta, vittumaista tai tärkeilevää ihmistä.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:42"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:12"]
Tuo töykeys voi olla ujoutta. Tai ei haluta näyttää kiinnostusta. Minä en uskalla ihastua kaltaisiisi miehiin, koska en usko mahdollisuuksiini.
[/quote]
Tuotakin mietin joskus. Mutten jaksa uskoa siihen. En ole lainkaan niin komea kuitenkaan.
Saatan kyllä olla jonkinlainen väliinputoaja: en ihan tavallisen perusmiehen näköinen/oloinen, mutten mikään pelimieskään. Voiko tällaisia olla? En siis tarkoita ääripäiden välillä olevaa - suurin osahan sijoittuu siihen - vaan ehkä kolmannen ja neljännen neljänneksen välimaastoon putoavaa.
[/quote]
Ehkä arvioit ulkonäköäsi todellista ylemmäs. Et ehkä ole kasvoilta tarpeeksi komea.
[/quote]
Kuten miehillä on yleensäkin tapana
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:23"]
[/quote]
[/quote]
AP
[/quote]
[/quote]
Vastapuoli ottaa kiinnostuneen oloista katsekontaktia, hymyilee 'erityisellä' tavalla, vilkuilee mutta kääntää katseen pois kun itse katsot häntä katsoen taas kohta takaisin... mitä näitä selkeitä merkkejä nyt on... tulee itse juttelemaan jostain täysin randomista jne.
En kyllä ole ikinä varsinaisesti lähestynyt siinä mielessä. Joskus hyvin nuorena (taisin olla vielä alaikäinenkin silloin) pyysin baarin tarjoilijaa lähtemään mukaani työvuoronsa päätyttyä :D se taitaa olla ainoa kerta kun olen tehnyt suoran ehdotuksen!
AP
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:52"]
AP:n kannattaisi miettiä mitä sulla edes olisi tarjottavana naiselle? Onko sulla mielipiteitä, kiinnostuksenkohteita, tulevaisuudensuunnitelma, kykyä keskustella ja jakaa elämä naisen kanssa? Ylipäänsä mitä annettavaa sulla on parisuhteelle muuta kuin "täydellinen" vartalosi :D
[/quote]
En ole väittänyt vartaloani täydelliseksi enkä ole mikään peilin edessä tunteja viettävä itseni hinkkaaja. Saitpa väärän kuvan.
Minulla on mielipiteitä lähes jokaiseen asiaan. Lukiossa äidinkielen opettajakin sanoi aina, että pystyn kirjoittamaan mistä tahansa aiheesta kun aina löytyy jokin henkilökohtainen näkemys siitä :D
Kiinnostuksenkohteita on. Kunnianhimoiseksi itsenäni taisin jo mainostaakin. Minulla on selkeät ammatilliset päämäärät.
Mitä annettavaa? No, olen ainakin ihminen, joka tukee tarvittaessa, pystyn rakastamaan täysillä kun rakastun... jos taas tarkoitat maallisempia seikkoja niin tienaan mukavasti ottaen huomioon, että olen (toivottavasti) vasta työurani alussa.
AP
[/quote]
Ehkä tässä tulikin yksi vika, joka asiaan ei tarvita sinun henkilökohtaista näkemystä. Ei tarvitse olla aina pätemässä ja kertomassa omia mielipiteitään. Kuuntele muitakin.
Parempi olla ilman kuin olla jonkun typeryksen kanssa. Löydät vielä kyllä☺
Okei, siispä sinun pitää tehdä aloitteita enemmän - eikö siis seksialoitteita suoraan. Ja Tinder on ihan ok, voit siellä kertoa, mitä etsit.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:31"]
En ehdi lukea koko ketjua, joten en tiedä, onko tätä jo kysytty: millainen ääni sulla on? Korkea nasaaliääni on ainakin minulle pahin mahdollinen turn off miehessä.
[/quote]
Tämä unohtui tosiaan aloituksesta.
Kun senkin pitäisi olla kunnossa!
Poikasena tein jonkin aikaa puhelinmyyntihommia iltaisin ja paikan (nais)pomo sanoi heti, että sä myyt sitten naistenlehtiä :D
Teoriassa kaiken pitäisi olla suunnilleen kunnossa :(
AP
Näistä viesteistäsi ei saa mielikuvaa, että olisit oikeasti lämmin ja empaattinen sisimmässäsi. Ennemminkin näistä tulee mielikuva, että olet varsin pinnallinen ja ulkonäkökeskeinen. Noista kaikista tutkimusten tuijottelusta tulee mielikuva, että olet varsin asiakeskeinen etkä ihmiskeskeinen.
Onko sinulla ystäviä, joiden kanssa keskustelet? Siis sellaisia, joiden kanssa keskustelet kaikenlaisista asioista, ei vain jotain harrastus- tai työkavereita, joiden kanssa keskustellaan lähinnä siitä harrastuksesta tai työstä ja lisäksi ehkä jostain päivän uutisaiheesta.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:23"]
[/quote]
[/quote]
AP
[/quote]
[/quote]
Vastapuoli ottaa kiinnostuneen oloista katsekontaktia, hymyilee 'erityisellä' tavalla, vilkuilee mutta kääntää katseen pois kun itse katsot häntä katsoen taas kohta takaisin... mitä näitä selkeitä merkkejä nyt on... tulee itse juttelemaan jostain täysin randomista jne.
En kyllä ole ikinä varsinaisesti lähestynyt siinä mielessä. Joskus hyvin nuorena (taisin olla vielä alaikäinenkin silloin) pyysin baarin tarjoilijaa lähtemään mukaani työvuoronsa päätyttyä :D se taitaa olla ainoa kerta kun olen tehnyt suoran ehdotuksen!
AP
[/quote]
yksi aloite?!?@ edes maailman kovimmat panomiehet ei saa jokaista naista jota yrittävä!! Eivät varmasti. Ja niissä on kaikki "teoria" kohillaan. Naiset on erilaisia kuin miehet.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:57"]
Anteeksi maalaisuuteni, mutta tämä ketju jo naurattaa :D
[/quote]
Varmasti.
Kiitän kuitenkin osallistujia asiallisena pysyneestä keskustelusta. Tämä on minulle henkilökohtaisella tasolla ihan merkittävä juttu, sillä en tahdo viettää loppuelämääni yksin. Tiedostan, että jokin ongelma on olemassa, toivon naisten apua (niin paljon kuin sitä nyt netin välityksellä pystyy antamaan) ongelman määrittämiseksi, jotta voin lopulta suorittaa korjaavat toimenpiteet.
AP