Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minun pitäisi olla ihan hyvä mies... miksi en ole?

Vierailija
12.04.2015 |

Kaikki tutkimukset, joita uutisoidaan, antavat olettaa, että minun pitäisi kelvata jollekin naiselle. 

- olen pitkä, mutten liian pitkä (189 cm)

- minulla on luonnostaan hyvä vyötärö-hartiat -suhde, suonikkaat käsivarret

- penikseni on n. 17-18 cm pitkä eli keskiverron yläpuolella

- olen 'miellyttävän' näköinen kasvoista: en nössö, joskaan en myöskään karu (kasvot eivät toki ole vahvin puoleni)

- olen 'kunnianhimoinen' ja suhteellisen hyvässä asemassa työelämässä ikäni huomioiden

Ja nyt tämä: olen harrastanut lapsena ja teininä 400m ja 800m juoksua ja nimettömäni ovat etusormiani pidemmät ihan selkeästi!

Science Dailyn mukaan tutkijat ovat jo aiemmin todenneet, että miehillä, jotka ovat kohdussa altistuneet korkeille testosteronitasoille, on muita kovempi seksivietti ja heidän spermansa on parempilaatuista. Molemmista on etua lasten siittämisessä. Yksi merkki, josta tämä näkyy, on sormien pituus: silloin nimetön on pidempi kuin etusormi.

On vain hyvä, että paremmat potentiaaliset siittäjät ovat myös parempia juoksijoita.

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2015041019495409_lz.shtml

Mikä siis mahtaa olla syynä, ettei naisia ole? 

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala luonne? Ylimielisyys? Seksistiset kommentit naisia kohtaan? Olet tylsä? Olet tosikko?
Syitä voi olla monia..

Vierailija
2/101 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ulkoiset puitteet on kunnossa niin luonnollisesti vika löytyy sisältä eli luonteesta. Millainen olet ihmisenä, entä parisuhteessa ja mitkä on sun vaatimukset naiselle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka naisista tietäisi. Lisäksi nuo tutkimukset tulevat pitkälti ulkomailta. Siitäkin on nimittäin uutisoitu että suomalaisten naisten on havaittu pitävän erilaisista miehistä kuin monien muiden.....

Vierailija
4/101 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mites se luonne?

Vierailija
5/101 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokuhan sun luonteessa tai olemuksessa vaan mättää.

Vierailija
6/101 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 20:53"]

[/quote]

No luonnollisesti, mutta pitäisi keksiä mikä se on, jotta voisin tehdä sille jotakin.  

AP

Vierailija
7/101 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 20:54"]

[/quote]

No luonnollisesti, mutta pitäisi keksiä mikä se on, jotta voisin tehdä sille jotakin.  

AP

[/quote]

Ja sulla itselläsi ei ole harmainta aavistusta mikä se voisi olla? 

Vierailija
8/101 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 20:55"]

[/quote]

AP

[/quote]

[/quote]

Ei kyllä. En keksi itsestäni mitään niin kamalaa piirrettä, etteikö sitä muillakin miehillä esiintyisi. 

No, saatan kyllä olla melko tosikko. Tai en sillä tavalla tosikko, etten olisi huumorintajuinen tai nauraisi koskaan, mutta keskustelen vähän vakavahenkisesti. 

AP

Vierailija
9/101 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne sinua, mutta tuli mieleen suomalaiset miehet ovat usein vähän jähmeitä ja hitaita. Ulkomaalaiset miehet - ja tietty naisetkin - ovat monesti eloisampia. Sellainen on hauskempaa seuraa, joka ei vain jökötä tosikkona.
Keksi jotain oikeasti hauskoja anekdootteja, joita voit kertoa naisille, naura, älä valita liikaa jne. On sellaisia iloisia ja hyväntuulisia supisuomalaisiakin miehiä, kuten omani.

Vierailija
10/101 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 20:58"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 20:55"]

[/quote]

AP

[/quote]

[/quote]

Ei kyllä. En keksi itsestäni mitään niin kamalaa piirrettä, etteikö sitä muillakin miehillä esiintyisi. 

No, saatan kyllä olla melko tosikko. Tai en sillä tavalla tosikko, etten olisi huumorintajuinen tai nauraisi koskaan, mutta keskustelen vähän vakavahenkisesti. 

AP

[/quote]

Tsing, siinä se. Tosikkous ja vakavahenkisyys oman kokemukseni mukaan on pariutumista tehokkaimmin estävä piirre kummallakin sukupuolella. Naiset ei viihdy tuollaisen miehen seurassa ja miehet ei taas halua naista, joka ei naura heidän jutuilleen...

Vierailija
11/101 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvistä miehistä puheen ollen:

"Jos rakastat pieniä tyttöjä, pieniä tyttöjä, pieniä poikia,

koiria, kissoja, vanhoja mummoja, salaattia ja sellerinjuurta, 

lampaanpaistia, kesäaamuja, kylmien asemien yksinäisiä miehiä, 

minä tulen sinun kanssasi merenrantaan ja piirrän nimesi hiekkaan, piirrän piirrän nimesi hiekkaan."

Vierailija
12/101 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 20:54"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 20:53"]

[/quote]

AP
[/quote]
No johan tuolla oli jo lueteltu että oletko tosikko, ylimielinen, tylsä, ym. Onko kavereita vai hengaatko yksinäsi?

Vierailija
13/101 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös huomannut, että naiset saattavat katsella minua 'uteliaasti' ja hymyilläkin ensin, mutta menevät jotenkin töykeän oloisiksi heti kun tulen lähemmäs jonkin tilanteen puitteissa. Ei siis randomisti, vaan esim. jonkin työasian tiimoilta tmv. 

Itse en kyllä hymyile ikinä. Tätäkin voisi kehittää niin saattaisi antaa mukavamman vaikutelman. Muttei pillusankaritkaan kyllä hymyile, eivätkä naiset parittelukumppanilta hymyilyä kaipaakaan (tutkimusten mukaan hymyilevä mies koetaan vähemmän kiinnostavana seksuaalisessa mielessä kuin sellainen ylimielinen ilme). 

AP

Vierailija
14/101 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suominaiset on niin vaikeita tapauksia. Kannattaisi ehkä etsiä ulkomailta.

Vierailija
15/101 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:03"]Olen myös huomannut, että naiset saattavat katsella minua 'uteliaasti' ja hymyilläkin ensin, mutta menevät jotenkin töykeän oloisiksi heti kun tulen lähemmäs jonkin tilanteen puitteissa. Ei siis randomisti, vaan esim. jonkin työasian tiimoilta tmv. 

Itse en kyllä hymyile ikinä. Tätäkin voisi kehittää niin saattaisi antaa mukavamman vaikutelman. Muttei pillusankaritkaan kyllä hymyile, eivätkä naiset parittelukumppanilta hymyilyä kaipaakaan (tutkimusten mukaan hymyilevä mies koetaan vähemmän kiinnostavana seksuaalisessa mielessä kuin sellainen ylimielinen ilme). 

AP
[/quote]
Kannattaisi opetella hymyilemään niin olet helpommin lähestyttävissä. Ja hymyile aitoa hymyä, ei mitään teeskentelyä. Vakavat tosikot ei vaan kiinnosta ketään.

Vierailija
16/101 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:03"]

Olen myös huomannut, että naiset saattavat katsella minua 'uteliaasti' ja hymyilläkin ensin, mutta menevät jotenkin töykeän oloisiksi heti kun tulen lähemmäs jonkin tilanteen puitteissa. Ei siis randomisti, vaan esim. jonkin työasian tiimoilta tmv. 

AP

[/quote]

Sulta menee sosiaalisten tilanteiden nautittavuus ja hauskuun ohi kun näytät analysoivan joka asiaa tuolla rintamalla ja heijastat omia, subjektiivisen kiikarisi koettuja kokemuksia yleistettyihin tutkimustuloksiin. Relaa hieman.

Vierailija
17/101 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Etkö lähesty naisia?

Vierailija
18/101 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle miehessä tärkein ominaisuus on äly. Älykkyys ilmenee hyvänä huumorintajuna. Hyvä mies huomioi ihmiset ympärillään, on kohtelias ja avulias. On hyvä reilu kaveri miehillekin. Sellainen kaveri joka on aina valmis auttamaan. Minulle mies avaa oven, hakee viiniä tekee pieniä asioita, joilla huomioi juuri minut. Ja minä sulan.

Vierailija
19/101 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:06"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:03"]Olen myös huomannut, että naiset saattavat katsella minua 'uteliaasti' ja hymyilläkin ensin, mutta menevät jotenkin töykeän oloisiksi heti kun tulen lähemmäs jonkin tilanteen puitteissa. Ei siis randomisti, vaan esim. jonkin työasian tiimoilta tmv.  Itse en kyllä hymyile ikinä. Tätäkin voisi kehittää niin saattaisi antaa mukavamman vaikutelman. Muttei pillusankaritkaan kyllä hymyile, eivätkä naiset parittelukumppanilta hymyilyä kaipaakaan (tutkimusten mukaan hymyilevä mies koetaan vähemmän kiinnostavana seksuaalisessa mielessä kuin sellainen ylimielinen ilme).  AP [/quote] Kannattaisi opetella hymyilemään niin olet helpommin lähestyttävissä. Ja hymyile aitoa hymyä, ei mitään teeskentelyä. Vakavat tosikot ei vaan kiinnosta ketään.

[/quote]

Olisiko tosiaan noin. Aloin nyt miettiä sitä itsekin. En koskaan hymyile, vaikka minulle hymyiltäisiin. Antaakohan se yrmyn vaikutelman. Mutta tosiaan tutkimusten mukaan miehen ei kannattaisi hymyillä jos haluaa seksiä. Saattaa tietysti olla, että tuo toimii vain jos on sellainen 'badass' ulkonäöltään? Ja muiden kannattaisi siis hymyillä. 

AP

Vierailija
20/101 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:03"]

AP

[/quote]

Tuo töykeys voi olla ujoutta. Tai ei haluta näyttää kiinnostusta. Minä en uskalla ihastua kaltaisiisi miehiin, koska en usko mahdollisuuksiini.