Luetellaanpa tähän pinoon nuoruuden ihastukset leffoissa näyttelijöistä
Omat: Rebecca de Mornay (lastenvahti Käsi, joka kehtoa keinuttaa-elokuvassa)
Sharon Stone Basic Instinctissä
M40
Kommentit (53)
Jo ekassa Taru Sromusten herrasta ( oisinkohan ollut yläasteikäinen) ihastuin samoojaan, eli Aragorniin!
Johnny Depp, Aragorn (ei siis se näyttelijä, vaan hahmo), Orlando Bloom
Mel Gibson Tappava ase, Bruce Willis Die Hard, Robin Hood Kettu Disney Robin Hoodista, Hugh Jackman X-menistä. Onhan näitä :D N28
Orlando Bloom ja Elijah Wood. Olin kovin ihastunut Legolasiin ja Frodoon kun olin 11v
N21
Ei leffassa, vaan tv-sarjassa eli Derek Jacobi BBC:n iki-ihanassa Minä, Claudius -sarjassa tietty Claudiuksena. Ehana, hauska, koskettava, lämmin. Olen siitä pitäen kuulunut Jacobin faneihin ja kyllähän häntä on nähty elokuvissa (mm. Gladiaattori, Kuninkaan puhe, Love is the Devil) ja tv-sarjoissa (mm. Vicious, Viimeinen tango Halifaxissa), vaikka teatteripuolelle on keskittynyt enimmäkseen.
Ja homohan se tämänkin lapsuuteni ihastus on DDD. Onnea vain hänen virallistetulle parisuhteelleen!
Harrison Ford Indiana Jonesina. Tom Cruise Top Gunissa ja Coctailissa. Tomppa on nykyään minusta ällöttävä ja nuo roolit myös, mutta Indyn roolihahmo on säilyttänyt hohtonsa ja Ford oli Indyn aikoihin todella komea.
Mikko Leppilampi silloin kun näin Helmiä ja sikoja ala-asteikäisenä...
Olin ihastunut Jesse Bradfordiin ja lähettelin sille fanipostia. -n24
Alec Baldwin nuorena sekä Patrick Swayze
River Phoenix
Rob Love
Ralph Macchio
-73 vuosimallinen mamma
Harrison Ford Indiana Jonesina, Viimeisestä Mohikaanista Daniel Day-Lewis ja sarjasta Niin sanottu elämäni Jared Leto.
Matthew Broderick <3 Muistaako kukaan tätä leffaa? :)
Kurt Russelikin täällä, voi ziisus sentään, kun on ollut pentu joskus..
Sarjoista Fox Mulder.