Luetellaanpa tähän pinoon nuoruuden ihastukset leffoissa näyttelijöistä
Omat: Rebecca de Mornay (lastenvahti Käsi, joka kehtoa keinuttaa-elokuvassa)
Sharon Stone Basic Instinctissä
M40
Kommentit (53)
Patrick Swayze, Ethan Hawke, Liam Neeson, Richard Gere, Keanu Reeves, Kurt Russell...
Muisti loppuu kesken... :) Liam Neeson on vieläkin kiinnostava.
Mulla kans river phoenix ja sitte
Chad lowe life goes on sarjasta
Tom Cruise Top Gunissa, Patrick Swayze Dirty Dancingissä.
Rollo Weeks, Dean Cook (molemmat elokuvassa The Little Vampire)
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:17"]
Mulla kans river phoenix ja sitte Chad lowe life goes on sarjasta
[/quote]
Mäkin tykkäsin tuosta Chad Lowen Jesse-hahmosta :) Olin alle kouluikäinen tuolloin.
Kevin Costner mm. Tanssii susien kanssa ja Waterworld.
Tanssii susien kanssa elokuvassa ihastuin siihen yhteen intiaaniin :D sitte oli se yks tv sarja missä ne kuljetti postia joku pony express tai jotain, siinä oli se ihana vaalea näyttelijä jolla oli leveä hymy. Nää oli tällasia teini iän ihastuksia. Sitte aikuisiällä en oo kyllä enää ihastunu mut ihastellu minua. Esim gladiaattorin näyttelijä ah. ... No mulla on aika vaihteleva miesmaku.
En muista kyllä yhtään elokuvanäyttelijää, johon olisin nuorena ihastunut... Muutaman karismaattisen näyttelijän kylläkin, mutta he olivat jo vanhempia ja ehkä kuolleitakin, joten ei niihin nyt kannattanut ihastua. Telkusta Kalliovuorten kingien Shane Conrad (se nuorempi veli).
Mulla oli "tietysti" Leonardo Dicaprio Titanicissa, kun oli ala-asteella. Samoihin aikoihin Daniel Radcliffe Harry Potterissa tietty, ne leffat tuli niihin aikoihin. Mulla oli lehdestä leikattu Harry Potterin kuvakin kehystetty sydänkehyksiin huoneessani kun olin 8v :D Myöhemmin Will Smith (ihan kaikissa hänen leffoissa!!!) ja David Duckhovny (Californication sarjasta).
N21
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:35"]
Tanssii susien kanssa elokuvassa ihastuin siihen yhteen intiaaniin :D sitte oli se yks tv sarja missä ne kuljetti postia joku pony express tai jotain, siinä oli se ihana vaalea näyttelijä jolla oli leveä hymy. Nää oli tällasia teini iän ihastuksia. Sitte aikuisiällä en oo kyllä enää ihastunu mut ihastellu minua. Esim gladiaattorin näyttelijä ah. ... No mulla on aika vaihteleva miesmaku.
[/quote]
Vaalea? Ainoa, jonka mä muistan siitä vaaleana on Stephen Baldwin...
Samat :)
quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:21"]
Tom Cruise Top Gunissa, Patrick Swayze Dirty Dancingissä.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:36"]
Mulla oli "tietysti" Leonardo Dicaprio Titanicissa, kun oli ala-asteella. Samoihin aikoihin Daniel Radcliffe Harry Potterissa tietty, ne leffat tuli niihin aikoihin. Mulla oli lehdestä leikattu Harry Potterin kuvakin kehystetty sydänkehyksiin huoneessani kun olin 8v :D Myöhemmin Will Smith (ihan kaikissa hänen leffoissa!!!) ja David Duckhovny (Californication sarjasta).
N21
[/quote]
Heh, minulla oli myös nuoruuden ihastuksena David Duchovny, mutta x-filesin Mulderina :) N37
Coreyt Haim ja Feldman
Keanu Reeves
Charlie Sheen
River Phoenix
Graig Hurley