Mulla ei ole yhtään kavereita ja tuttuja ei muutako perhe.
Siis olen keski-ikäinen mies.. olen jopa osittain yksinäinen.. ei ole ketään ystäviä ei tuttuja ihmiset ei koskaa soita. ainoat jota nään on lähinnä oma äiti joka asuu lähellä ja soittaa. Käyn vaa töissä ja olen yksin. Mussa on kai jotain vikaa miksei ihmiset halua viettää aikaa munkaa ja mulla ei oo kavereita?
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hukassa vain ja yksin... kaipaan naista.. piste.. en ole missää nimessä kehitysvammainen tajutkaa jo se hitto vie tajutkaa jo!
Tajutaan tajutaan. Nyt ulkoilemaan ja sitten teet jotain hyvää välipalaa itsellesi. Kyllä asiat järjestyy.
todellaki meen ulos lenkille nyt heti
Todellaki en jaksa enää ketää ihmisiä.. töissä pakko käydä vaan.. muuten olen ihan yksin... en par isuhdetta saa.. ihan yksin elämä perhe onneksi on.. en ole väkivaltainen kehitysvammainen olette aivan sekasin
Tää ei ole normaalia elämää 36 v mies ihan yksin... aivan yksin perhe vaan.. eikai tää vain ole normaalia kun kärsii yksin ja ei ole tunnu olevan elämää.. töitä vaan ja isot velat.
Ja joo en tuu ottamaan koskaa kehitysvammaista naista koska ei vain kiinnosta.. enkä thaimaalaista. ikuinen päätös piste.
Nyt en jaksa enää.. joudun käymää taas töissä ens viikko ja muutenki en jaksa tälläsiä ihmisiä.. en käytä huumeita en ole kehitysvammainen... en juo alkoholia... ihan hyvin menee... maksan vuokraa asun hienos asunnos. menkää ihmiset hittoon ja kattokaa peiliinne.. en välitä heido
Vierailija kirjoitti:
Ja joo en tuu ottamaan koskaa kehitysvammaista naista koska ei vain kiinnosta.. enkä thaimaalaista. ikuinen päätös piste.
Hienoa, että et aio ruveta hyväksikäyttäjäksi. Pidä peukkuja pystyssä, että löytyy yhteinen sävel jonkun mensalaisnaisen kanssa kolossaalisesta iq-gapista huolimatta
en halua ketään naista.. oon aina yksin... piste.
meen nyt lenkille hyvästi ihmiset.. sitte meen yöksi töihin ja ens viikolla lisää tienaamaan rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun ap on hyvä syy sille, miksi itsellinen mies ei saa adoptoida, tai miksi kohdun vuokraaminen on vielä kyseenalaista. Näitä Alluja on useampia naisten torjumien miesten joukossa, harmi vaan, että vetävät samalla myös kunnolliset naisettomat miehet (esim homot) bussin alle.
Mutta tämä tilanne on silti pienempi paha: tahattomasta lapsettomuudesta kyllä selviää, Allun yksinhuollettavana olosta ei. Ajatellaan lasten parasta.
Mitä lapset nyt tähän kuuluu? Alluhan on sanonut sata kertaa, ettei halua lapsia tai etsi yksinhuoltajia ja se onkin hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
oon ilkee.. haukun ihmisiä.. käytös kamalaa.. jos asiat ei mee niinku haluan naiset ei kiinnostu.. mä suutun ja hermostun.. vihan hallinta ongelmia ja kaikkee.. töissä olen normaali kun pakko käyttäytyä ettei saa potkuja.. en todellakaa menetä enää yhtää työpaikkaa ku kerta sain vakituisen työpaikan ja tykkään työstäni
Mahtava juttu, että itse tiedostat nuo sun vihanhallintaongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun ap on hyvä syy sille, miksi itsellinen mies ei saa adoptoida, tai miksi kohdun vuokraaminen on vielä kyseenalaista. Näitä Alluja on useampia naisten torjumien miesten joukossa, harmi vaan, että vetävät samalla myös kunnolliset naisettomat miehet (esim homot) bussin alle.
Mutta tämä tilanne on silti pienempi paha: tahattomasta lapsettomuudesta kyllä selviää, Allun yksinhuollettavana olosta ei. Ajatellaan lasten parasta.Mitä lapset nyt tähän kuuluu? Alluhan on sanonut sata kertaa, ettei halua lapsia tai etsi yksinhuoltajia ja se onkin hyvä asia.
Olisikin hienoa, jos allu olisi ainoa laatuaan
En halua lapsia.. en halua thaimaalaista naista en halua kehitysvammaista naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oon ilkee.. haukun ihmisiä.. käytös kamalaa.. jos asiat ei mee niinku haluan naiset ei kiinnostu.. mä suutun ja hermostun.. vihan hallinta ongelmia ja kaikkee.. töissä olen normaali kun pakko käyttäytyä ettei saa potkuja.. en todellakaa menetä enää yhtää työpaikkaa ku kerta sain vakituisen työpaikan ja tykkään työstäni
Mahtava juttu, että itse tiedostat nuo sun vihanhallintaongelmat.
Kyllä tiedostan
En tiedä onko järkee ees käydä töissä mulla menee kaikki rahat velkoihin.. en saa mitää.. ja velka ei lyhene ikinä yli 20 tuhatta velkaa... masennusta.. yksin oloa.. emmä kestä
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, kukaan ei ansaitse tulla sun hyväksikäyttämäksi. Ole yksin ja lopeta jankutus.
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole valmis kelpuuttamaan kaikkia naisia, mitä sitten ruikutat kun et itse kelpaa kenellekään? Et ole yhtään sen kummempi kuin sinut torjuvat naiset.
Miksi ihmeessä ottaisin kehitysvammaisen..????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole valmis kelpuuttamaan kaikkia naisia, mitä sitten ruikutat kun et itse kelpaa kenellekään? Et ole yhtään sen kummempi kuin sinut torjuvat naiset.
Koska en kelpaa ja ruikutan... ja ruikutan piste
Eipä tässä elämässä ole järkeä.. kuin olla ja hyväksyä yksinäisyys.. velkaa hemmetisti ja velat ei lyhene menee vuosia
Mutta tämä tilanne on silti pienempi paha: tahattomasta lapsettomuudesta kyllä selviää, Allun yksinhuollettavana olosta ei. Ajatellaan lasten parasta.