Bandidokset kokoontuvat Helsingissä
Tietääkö kukaan mitään nolompaa kuin nuo mopopojat pienine vehkeineen leikkimässä niin kovaa poikaa? Surkeita luuseripellejä ne kaikki ja vastaavat on.
Kommentit (18)
Ai. Onkohan mun väkivaltainen psykopaatti exäkin siellä kun se oli Bandidos. Oli olevinaan hienoa mutta ei ollut
Vierailija kirjoitti:
Ai. Onkohan mun väkivaltainen psykopaatti exäkin siellä kun se oli Bandidos. Oli olevinaan hienoa mutta ei ollut
Olikohan edes oikeasti jengin jäsen. Kaikenlaiset huuhaahörhöt tuppaat satuilemaan.
Kyllä ne jengiläiset aina muistaa mainita että "tiedäksä kuka mä oon? Mä oon se ja se liivipellejengin jäsen." Toki monesti muutkin luuseripellet mainitsee kuuluvansa tai tuntevansa näitä pot-pot-poikia. 😆
Miksihän niillä riittää aina naisia? Toisin kuin sillä hiljaisella insinöörillä?
Eikös ne juuri kokoontuneet tällä viikolla Oulussa?
Nyyh... 20-30 ihmistä ei päässyt jonkun pilipaliryhmittymän illanistujaisiin. Ehkä lopulta olisi voinut tulla jengitappelu. Olkaa pojat tyytyväisiä, että henki säästyy.
juttuhan käsitteli poliisipellejen lainrikkomisia, eli eu kansalaisten käännytyksiä ilman mitään laillista perustetta. samalla tavalla jos toimitaan, lähtee jokaikinen maahantullut hiekkaihminen.
Kovaa poikaa ja tyttöä löytyy taas tässäkin topikissa, mutta kun pitäisi kasvotusten käydä sanomassa samat niin ollaankin hipihiljaa 😂
Muistan aikanaan, kun näitä tuli syömään lounasbuffasta. Sormin maistelivat suoraa annoskulhoista maistiaisia. Menin ihan pikkusen ojentamaan näitä noin 40-vuotiaita pikkunassakoita. Uskoivathan ne pikkuset ressukat. Kaikki moottoripyöräkerholaiset tuntuu jämähtäneen sinne lapsuuteen. Hapsunahkaliivit on niin ihquu.
Onko näiden naisilla se ripsiralli, mikä on jollain porukalla?
Noinko helppoa se maahantulon evääminen sitten onkin. Miksei tota laajemmin käytetä vaan pidetään ovia auki?
Perussuomalaiset ei vastusta Bandidos kerholaisia
Vierailija kirjoitti:
Kovaa poikaa ja tyttöä löytyy taas tässäkin topikissa, mutta kun pitäisi kasvotusten käydä sanomassa samat niin ollaankin hipihiljaa 😂
Joskus on parempi kun ei mene kommentoimaan kun voi saada sekoboltsikohtauksen jostain olemattomasta.
Vierailija kirjoitti:
Eihän toisten lapsia saa nykyisin ojentaa ja nämä "kerholaiset" on siellä 5 vuotiaan tasolla. 😂
*Bambinos