Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ei ole yhtään kavereita ja tuttuja ei muutako perhe.

Vierailija
26.12.2021 |

Siis olen keski-ikäinen mies.. olen jopa osittain yksinäinen.. ei ole ketään ystäviä ei tuttuja ihmiset ei koskaa soita. ainoat jota nään on lähinnä oma äiti joka asuu lähellä ja soittaa. Käyn vaa töissä ja olen yksin. Mussa on kai jotain vikaa miksei ihmiset halua viettää aikaa munkaa ja mulla ei oo kavereita?

Kommentit (158)

Vierailija
1/158 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia aina uusi Allu-ketju?

Vierailija
2/158 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en saisi laittaa ketjuja ja kirjotella.. ku kaipaan ihmisiä elämääni miksi en saisi??????????????????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/158 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys ei ole mikään leikin asia, sillä uusien kavereiden löytäminen aikuisiällä on vaikeeta.

Vierailija
4/158 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörin ympyrää elämässä ei tutustu aikusena ihmisiin kaikilla on omat elämät parisuhteet ja kaikki.. en halua lapsia.. jotenki on paha mieli jatkuvasti.. on yksinäinen.. ei ole parisuhdetta mulla.. kaipaisin toki kumppania. No käyn vaa töissä

Vierailija
5/158 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyys ei ole mikään leikin asia, sillä uusien kavereiden löytäminen aikuisiällä on vaikeeta.

kyllä olen huomannut jos on vähä erilainen kun muut.. siis melkee mahdotonta löytää kavereita.. on vaa yksin

Vierailija
6/158 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka? Harrastukset?

Eikö niistä löydy tuttuja? Oletko yrittänyt ystävystyä?

Oon itsekin ystävätön mörökölli. Mies taas on tosi sosiaalinen ja lörpöttelevä ja onnistuu mistä tahansa löytämään kavereita, oon aina ihmetellyt tuota taitoa. Mulla ei hänen lisäksi ole muuta kuin lapsuuden perhe enkä osaa tutustua ihmisiin.

(Sanot, että mulla on sentään mies. On joo, mutta enpä olis hänenkään uskaltanut tutustua alussa ilman alkoholin rohkaisua..)

Vierailija
7/158 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on aika paha olla kun ei huomaa että naisia koskaa kiinnostaa.. ja yritän kyllä ja itse kiinnostun monestaki.. mutta sitte niin kattoo muita kun muilla on parisuhteet koira tai jotain kivaa elämää ja ite on niin ulkopuolinen

Vierailija
8/158 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikka? Harrastukset?

Eikö niistä löydy tuttuja? Oletko yrittänyt ystävystyä?

Oon itsekin ystävätön mörökölli. Mies taas on tosi sosiaalinen ja lörpöttelevä ja onnistuu mistä tahansa löytämään kavereita, oon aina ihmetellyt tuota taitoa. Mulla ei hänen lisäksi ole muuta kuin lapsuuden perhe enkä osaa tutustua ihmisiin.

(Sanot, että mulla on sentään mies. On joo, mutta enpä olis hänenkään uskaltanut tutustua alussa ilman alkoholin rohkaisua..)

On työpaikka.. en oikee sieltä ole sillain kavereita saanut.. välillä jutellut. Harrastuksia ei ole.. lenkkeilen yksin ja käyn vaa välillä salilla.

Vierailija
9/158 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jotenki ollu pahalla tuulella turhautunut ku ei naiset kiinnostu.. velkaannuin ja pelasin ja hävisin.. nyt on vaa velkaa ja ei pääse elämässä eteenpäin ku on vaa yksin

Vierailija
10/158 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi en saisi laittaa ketjuja ja kirjotella.. ku kaipaan ihmisiä elämääni miksi en saisi??????????????????

Koska ketään ei kiinnosta, sun jutut on kuunneltu jo satoja kertoja.

Vierailija
11/158 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kai välittäny enää pitkää aikaa mistää ku ei saa tyttöystävää ja on jotenki näkymätön usein naisille.. ja sitte ku ei ketää koskaa  soita ja lenkkeilee vaa yksin tai nyt oon tehny jo töitä kuitenki pitkään että se on suuri hyvä muutos elämässä mutta muuten ei mee hyvin

Vierailija
12/158 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Allu, mitä jos hankkisit vaikka kissan tai koiran seuraksi? Naisetkin saattaa lähestyä herkemmin esim koiraa ulkoiluttaessa.

Vierailija
13/158 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enough is enough kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ketään ei kiinnosta, sun jutut on kuunneltu jo satoja kertoja.

Se on huomattu.. mä jatkan sitten kognitiivista psykoterapiaa.. en oo ees vielä vuotta käyny.

Vierailija
14/158 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei Allu, mitä jos hankkisit vaikka kissan tai koiran seuraksi? Naisetkin saattaa lähestyä herkemmin esim koiraa ulkoiluttaessa.

No varmaa hommaan koiran joskus.. mutta haluan nyt ekana ruveta lyhentää mun velkoja ja ottaa niskasta kiinni itteeni

Vierailija
15/158 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin totta. Monen yksinäisen  tilanne on huonontunut pandemian aikana. On olemassa kirjat ja TV, mutta silti on yksinäistä. Toivon aloittajalle jaksamista. Sinun kannattaa puhua ystävällisesti muille ihmisille. Jos  kaupassa tai bussipysäkill joku puhuu sinulle,  niin olethan kohtelias. Jopa muutaman sanan vaihto toisen ihmisen kanssa voi piristää sinua. Tietyt rumat sanat voivat loukata naisia eli suosittelen kohteliasta kielenkäyttöä. Seuraatko jotain TV-juttua, joka tulee säännöllisesti? Silloin on jotain, mitä voit odottaa. Ja joskus TV-ohjelmasta voi  keskustella toisten ihmisten kanssa?

Vierailija
16/158 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilkeä ihminen.. mun käytös on kamalaa.. töissä olen normaali.. haukun ihmisiä ja turhaudun ku asiat ei mee niinku haluan.. kai en ole normaali ja olen yksinkertainen mies.

Vierailija
17/158 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon todella muuttunut kun tyttöystävä jätti meni kaikki vanhat kaverit.. ja olen ollut pitkään yksin.. mulla on vanha auto ja hävettää tässä iässä ajella kun ei parempaa saa.. lisäksi oon muuttunu täysin

Vierailija
18/158 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yksinäiset syrjäytyneet miehet haluaa aina ensisijaisesti naisystävän? Niitä vuorovaikutustaitoja olisi paljon helpompaa hioa hankkimalla äijäkavereita, tai pitämällä yhteyttä sukulaisiin. Teidän miesten kannattaisi tehdä, kuten yksinäiset naisetkin tekee, eli keskityttävä hankkimaan kavereita, ystävyyssuhde, kun on parisuhdetta paljon helpompi ja armollisempi kahden ihmisen välinen suhde

Vierailija
19/158 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ilkee.. haukun ihmisiä.. käytös kamalaa.. jos asiat ei mee niinku haluan naiset ei kiinnostu.. mä suutun ja hermostun.. vihan hallinta ongelmia ja kaikkee.. töissä olen normaali kun pakko käyttäytyä ettei saa potkuja.. en todellakaa menetä enää yhtää työpaikkaa ku kerta sain vakituisen työpaikan ja tykkään työstäni

Vierailija
20/158 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on muutako-perhe?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä