Mulla ei ole yhtään kavereita ja tuttuja ei muutako perhe.
Siis olen keski-ikäinen mies.. olen jopa osittain yksinäinen.. ei ole ketään ystäviä ei tuttuja ihmiset ei koskaa soita. ainoat jota nään on lähinnä oma äiti joka asuu lähellä ja soittaa. Käyn vaa töissä ja olen yksin. Mussa on kai jotain vikaa miksei ihmiset halua viettää aikaa munkaa ja mulla ei oo kavereita?
Kommentit (158)
No mistä löydän samanlaisen kumppanin joka hyväksyy mut tälläsenä ja kelpaan???
antaa olla ku en mä vaa kelpaa.. pysyttelen vuosikausia yksin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja joo en tuu ottamaan koskaa kehitysvammaista naista koska ei vain kiinnosta.. enkä thaimaalaista. ikuinen päätös piste.
Jos et ole valmis kelpuuttamaan kaikkia naisia, mitä sitten ruikutat kun et itse kelpaa kenellekään? Et ole yhtään sen kummempi kuin sinut torjuvat naiset.
Koska en kelpaa ja ruikutan... ja ruikutan piste
Eikö missään välähdä, että syy ruikutuksellesi on itsessäsi eikä muissa? Rupea kelpuuttamaan ne joita et nyt kelpuuta, niin ei tarvitse olla yksin.
On vika itsessä... en halua ei kiitos.. en pysty harrastaa seksiä jos nainen ei oo mun tyyppinen
No mitä tässä sitten on vielä keskusteltavaa? Tiedät missä vika, muttet halua tehdä asialle mitään,
Mitä mun pitäs tehdä?
Kelpuutat oman tasoisesi naiset. Esimerkiksi yksinkertaiset pallovatsat.
Me yksinkeraiset pallovatsa naiset saadaan parempia miehiä kuin allu.
Sitten voitte ottaa parempia miehiä.. mua ei tiedäks kiinnosta.. ottakaa vaikka prinssi muhamed.. mulla on vakituinen työpaikka ja en oo alkoholisti ja hieno asunto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja joo en tuu ottamaan koskaa kehitysvammaista naista koska ei vain kiinnosta.. enkä thaimaalaista. ikuinen päätös piste.
Jos et ole valmis kelpuuttamaan kaikkia naisia, mitä sitten ruikutat kun et itse kelpaa kenellekään? Et ole yhtään sen kummempi kuin sinut torjuvat naiset.
Koska en kelpaa ja ruikutan... ja ruikutan piste
Eikö missään välähdä, että syy ruikutuksellesi on itsessäsi eikä muissa? Rupea kelpuuttamaan ne joita et nyt kelpuuta, niin ei tarvitse olla yksin.
On vika itsessä... en halua ei kiitos.. en pysty harrastaa seksiä jos nainen ei oo mun tyyppinen
No mitä tässä sitten on vielä keskusteltavaa? Tiedät missä vika, muttet halua tehdä asialle mitään,
Mitä mun pitäs tehdä?
Kelpuutat oman tasoisesi naiset. Esimerkiksi yksinkertaiset pallovatsat.
Me yksinkeraiset pallovatsa naiset saadaan parempia miehiä kuin allu.
Te pallovatsanaiset yksinkertaiset saatte syödä paskaa.. ei mua kiinnosta
t allu
No siinähän saatte.. ei mua kiinnosta.. mä oon nyt ikisinkku ja käyn töissä.. ainaski on työpaikka ja erittäin hieno asunto
vois väkisin kouria naisia tästä lähtien ja ottaa kunnolla voimalla
t. allu
varokaa vaa naiset.. täältä allu tulee... kourin sitte vaikka väkisin jos en saa naista.. ei tää tähän jää
Vierailija kirjoitti:
Sitten voitte ottaa parempia miehiä.. mua ei tiedäks kiinnosta.. ottakaa vaikka prinssi muhamed.. mulla on vakituinen työpaikka ja en oo alkoholisti ja hieno asunto
Onko omistus ja kuinka monta neliötä?
No joo ei tässä ole mitää järkee hyvästi kaikki. Mä lähen yöksi töihin ku ei oo muuta elämää ja pysyn vaa yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse ulkolaisia ottaa, ihan löytyy velattomia, työssäkäyviä alkuperältään suomalaisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko omistus ja kuinka monta neliötä?
Ei.. ja ei se sulle kuulu hyvästi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse ulkolaisia ottaa, ihan löytyy velattomia, työssäkäyviä alkuperältään suomalaisia miehiä.
Ei kuule tiedäks yhtään kiinnosta.. ku oon jo ikisinkku.. joten hyvästi jätä mut rauhaan
Vierailija kirjoitti:
t. allu
Ahaa, tässä siis syy miksi oot yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. allu
Ahaa, tässä siis syy miksi oot yksin.
Ei Allu tuota kirjoittanut. Ei Allu ole niitä miehiä. Tuo on jonkun vale-allun säälittävä postaus.
Moi. Laitoin jo yhden viestin sulle ja mutta se ei näy täällä palstalla. Olen lukenut sun yksinäisyydestä. Ollaan ollaan oltu kavereita. Voitaisitko laittaa tänne sun sähköposti osoitteen tai puhelinnumerosi, niin haluaisin jutella sun kanssa hyvissä fiiliksissä. Tv. Vaalea nainen, asuin silloin Vantaalla.
Sääli sua. Tiedän monta, kenellä samoin eli vain oma pethe, mutta eivät surkuttele sitö, koska eivöt koe oloaan surkeaksi eli eivät kaipaa niitä kavereita noin aikuisiällä. Jos hemkilö joka sinkku ja yksin sasttaisi evkä mökkihöperyys kolkuttaa ovella. Sinunlaistesi takia monet saattavst diagnosoida jonkun yksinäseksi, vaikka eivät sitä koe olevansa. Mikään ei ole sen huvittavampaa kun ihmiset diagnosoimassa muita: yksinäisiksi, masentuneiksi, hysteerisiksi, katkeriksi, ilkeiksi tuntematta edes henkilö tai edes eivät ole keskustelleet henkilön kanssa.