Mulla ei ole yhtään kavereita ja tuttuja ei muutako perhe.
Siis olen keski-ikäinen mies.. olen jopa osittain yksinäinen.. ei ole ketään ystäviä ei tuttuja ihmiset ei koskaa soita. ainoat jota nään on lähinnä oma äiti joka asuu lähellä ja soittaa. Käyn vaa töissä ja olen yksin. Mussa on kai jotain vikaa miksei ihmiset halua viettää aikaa munkaa ja mulla ei oo kavereita?
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka helvetin vammainen suosittelee tälle väkivaltaiselle sekopäälle jonkun elävän eläimen ottamista??? Ootteko ihan sekaisin? Tää tapaus tappais tai raiskais koiransakin, ettekö ole lukeneet sen viestejä täältä aiemmin? Siis ne on luokkaa ”HALUAN VIEDÄ NAISEN METSÄÄN VÄKISIN KOURIA AAHHH PEPPUUUU SANNA MARININ HAISUPEPPUU HAKKAAN IHMISIÄ KOURIN NAISIA AAAAHHH”. Että tollasen geenijätöksen huomaan laskisitte elävän eläimen? Hävetkää, oikeudet ne on lemmikeilläkin!
sinä ihmis roska.. tuu tänne sanomaa... jos uskallat haukkua minut... sairas paska.-.. toiv mätänet ikuisesti yksin.. kelpaamattomana.. roskana.. hyvästi
Mulla on ihana mies, kaksi lasta, perhe, ystäviä ja ura. En taida mädätä yksin, toisin kuin sinä. Mene muualle jankuttamaan ja jätä eläimet, naiset ja kaikki muut rauhaan, saatanan sekopää.
tuu tänne sanomaa tai soita.. ei paljo kiinnosta.. sun elämäs sä oot mulle ilmaa nainen.. toiv sun mies jättää sut tai sairastut ja mätänet ämmä
046-9417643
Miksi ihmeessä jakelet täällä numeroasi :D voi Jeesus miten sekaisin ja säälittävä voit olla
No siksi koska mua huvittaa... en ole sekasin ja säälittävä.. olen yksinäinen mies.
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä missää nimessä kehitysvammainen mut on neuropsykologi tutkinut.. ja en tee naisille pahaa.. en hakkaa ihmisiä en miehiä enkä naisia... piste.
1) Olet itse sanonut olevasi kehitysvammainen, hoet sitä täällä itseasiassa joka päivä, vähintään parissa ketjussa.
2) Olet itse kymmeniä kertoja kertonut väkivaltafantasioistasi.
Mene oikeasti johonkin hoitolaan ja lopeta täällä määkiminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka helvetin vammainen suosittelee tälle väkivaltaiselle sekopäälle jonkun elävän eläimen ottamista??? Ootteko ihan sekaisin? Tää tapaus tappais tai raiskais koiransakin, ettekö ole lukeneet sen viestejä täältä aiemmin? Siis ne on luokkaa ”HALUAN VIEDÄ NAISEN METSÄÄN VÄKISIN KOURIA AAHHH PEPPUUUU SANNA MARININ HAISUPEPPUU HAKKAAN IHMISIÄ KOURIN NAISIA AAAAHHH”. Että tollasen geenijätöksen huomaan laskisitte elävän eläimen? Hävetkää, oikeudet ne on lemmikeilläkin!
Sori, oon uusi täällä. Tein vain tämän aloituksen perusteella tuon ehdotuksen. Ehkä Allu voisi kysyä terapeuttinsa mielipidettä tähän asiaan?
Luuletko että se kertoo terapeutilleen raiskaus- ja väkivaltafantasioitaan? Ei tälle sekopäälle mitään eläviä eläimiä, piste. Ei eläin ole mikään lelu mikä otetaan koska kehitysvammainen sekopää kaipaa nyrkkeilysäkkiä!
Hyvin kypsää käyttää kehitysvammaista haukkumasanana. Ei taida sullakaan asiat olla kovin hyvin... :(
Se on kehitysvammainen, ja on myöntänyt sen suomi24 ja vauvapalstan kirjoituksissaan tuhat kertaa! Siis ihan oikea kehitysvammainen, miten ihmeessä kehitysvammaisen kutsuminen kehitysvammaiseksi on haukkumista? Mene jeesustelemaan muualle kun et selvästi ole tän tyypin juttuja ennen lukenut, kirjaimellisesti kyseessä on hänen omien sanojensakin mukaan kehitysvammainen jos on fantasioita mm. naisen rahaamisesta metsään ja seksuaalisesta väkivallasta. Sunlaisten ihmisten jeesustelun takia nää oksetukset saa lisää janoamaansa huomiota mikä taas puolestaan ruokkii kaikkea sitä epänormaalia ja muille potentiaalisesti vaarallista käytöstä.
Rauhoitu rakas ihminen. Mene vaikka raittiiseen ulkoilmaan kävelemään.
joo mutta mä en ole kehitysvammainen sori vaan.. todellaki meen kävelee.. mulla alkaa hermot mennä ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä missää nimessä kehitysvammainen mut on neuropsykologi tutkinut.. ja en tee naisille pahaa.. en hakkaa ihmisiä en miehiä enkä naisia... piste.
1) Olet itse sanonut olevasi kehitysvammainen, hoet sitä täällä itseasiassa joka päivä, vähintään parissa ketjussa.
En ole menossa.. asun ihan yksin omassa kerrostalossa yksiössäni..en ole menossa koskaan... tajua jo se tajuatko!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on laaja alainen oppimisvaikeus ja puheen tuottamisen häiriö.. sori en ole kehitysvammainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sinä ihmis roska.. tuu tänne sanomaa... jos uskallat haukkua minut... sairas paska.-.. toiv mätänet ikuisesti yksin.. kelpaamattomana.. roskana.. hyvästi
Mulla on ihana mies, kaksi lasta, perhe, ystäviä ja ura. En taida mädätä yksin, toisin kuin sinä. Mene muualle jankuttamaan ja jätä eläimet, naiset ja kaikki muut rauhaan, saatanan sekopää.
tuu tänne sanomaa tai soita.. ei paljo kiinnosta.. sun elämäs sä oot mulle ilmaa nainen.. toiv sun mies jättää sut tai sairastut ja mätänet ämmä
046-9417643
niin sulla on perhe ja lapsia.. ei oo mulla ketään.. ei kaikilla kuule ole samanlaista elämää.. ämmä.. tajua se ämmä.. ei mua kiinnosta.. mä olen yksinäinen enkä saa naista
Ämmä sitä ämmä tätä, vau miten tosiaan älykkäältä vaikutat. Lopeta jankutus ja painu helvettiin.
Kattokaa peilinne ihmiset ja miettikää sanojalle.. herranjumala.. ketää ei uskalla mulle soittaa ootte pelkureitä ihmiset :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, oon uusi täällä. Tein vain tämän aloituksen perusteella tuon ehdotuksen. Ehkä Allu voisi kysyä terapeuttinsa mielipidettä tähän asiaan?
Luuletko että se kertoo terapeutilleen raiskaus- ja väkivaltafantasioitaan? Ei tälle sekopäälle mitään eläviä eläimiä, piste. Ei eläin ole mikään lelu mikä otetaan koska kehitysvammainen sekopää kaipaa nyrkkeilysäkkiä!
Hyvin kypsää käyttää kehitysvammaista haukkumasanana. Ei taida sullakaan asiat olla kovin hyvin... :(
Se on kehitysvammainen, ja on myöntänyt sen suomi24 ja vauvapalstan kirjoituksissaan tuhat kertaa! Siis ihan oikea kehitysvammainen, miten ihmeessä kehitysvammaisen kutsuminen kehitysvammaiseksi on haukkumista? Mene jeesustelemaan muualle kun et selvästi ole tän tyypin juttuja ennen lukenut, kirjaimellisesti kyseessä on hänen omien sanojensakin mukaan kehitysvammainen jos on fantasioita mm. naisen rahaamisesta metsään ja seksuaalisesta väkivallasta. Sunlaisten ihmisten jeesustelun takia nää oksetukset saa lisää janoamaansa huomiota mikä taas puolestaan ruokkii kaikkea sitä epänormaalia ja muille potentiaalisesti vaarallista käytöstä.
joo mutta mä en ole kehitysvammainen sori vaan.. todellaki meen kävelee.. mulla alkaa hermot mennä ihmisiin.
Jos oot allu niin en mä sulle sanonut. :) mutta ihan hyvä idea mennä, saa ajatuksia muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
046-9417643
niin sulla on perhe ja lapsia.. ei oo mulla ketään.. ei kaikilla kuule ole samanlaista elämää.. ämmä.. tajua se ämmä.. ei mua kiinnosta.. mä olen yksinäinen enkä saa naista
Ämmä sitä ämmä tätä, vau miten tosiaan älykkäältä vaikutat. Lopeta jankutus ja painu helvettiin.
No en kyllä koskaa painu.. enkä lopeta.. painu ite.. sairas ämmä.. toiv miehes jättää sut ja oot ikuisesti yksin.. mä toivon että mätänet paskassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellaki menen lenkille ja pysyn aina ihmisistä erossa.. kaupassa käyn ja töissä vaa.. en puhu ihmisille...jaksa näitä ihmisiä enää yhtää
Jos oot allu niin en mä sulle sanonut. :) mutta ihan hyvä idea mennä, saa ajatuksia muualle.
Enough is enough kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi en saisi laittaa ketjuja ja kirjotella.. ku kaipaan ihmisiä elämääni miksi en saisi??????????????????
Koska ketään ei kiinnosta, sun jutut on kuunneltu jo satoja kertoja.
Siirrypä sinä pois ketjusta, mua ainakin kiinnostaa.
Minä olen hukassa vain ja yksin... kaipaan naista.. piste.. en ole missää nimessä kehitysvammainen tajutkaa jo se hitto vie tajutkaa jo!
onneks pääsen töihin ja terapiaan.. en kestä enää.
soittakaa nyt ihmiset
046-9417643 kukaa ei uskalla ootte kyl pelkureitä sääliksi käy
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hukassa vain ja yksin... kaipaan naista.. piste.. en ole missää nimessä kehitysvammainen tajutkaa jo se hitto vie tajutkaa jo!
Tajutaan tajutaan. Nyt ulkoilemaan ja sitten teet jotain hyvää välipalaa itsellesi. Kyllä asiat järjestyy.
Vierailija kirjoitti:
Kattokaa peilinne ihmiset ja miettikää sanojalle.. herranjumala.. ketää ei uskalla mulle soittaa ootte pelkureitä ihmiset :D
Eiköhän kysymys ole siitä että ketään ei kiinnosta käyttää aikaansa siihen että soittelee jollekin sekopäälle ulostekasalle. Todell harhaista edes kuvitella että joku haluaisi uhrata aikaansa siihen. Lopeta toi numeros levittely, nolaat itsesi ihan täysin.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikka? Harrastukset?
Eikö niistä löydy tuttuja? Oletko yrittänyt ystävystyä?Oon itsekin ystävätön mörökölli. Mies taas on tosi sosiaalinen ja lörpöttelevä ja onnistuu mistä tahansa löytämään kavereita, oon aina ihmetellyt tuota taitoa. Mulla ei hänen lisäksi ole muuta kuin lapsuuden perhe enkä osaa tutustua ihmisiin.
(Sanot, että mulla on sentään mies. On joo, mutta enpä olis hänenkään uskaltanut tutustua alussa ilman alkoholin rohkaisua..)
Minäkin olen tosi sosiaalinen, tykkään jutella ihmisten kanssa, harrastusten parissa jään aina suustani kiinni jonkun kanssa, mutta yhtäkään kaveria ei ole jolle voisi soittaa tai pyytää iltakahville, mennä jonkun kanssa ulos. Oli niitä lapsena, mutta siinä 20v kaikki pariutui ja näkemiset loppuivat. Monesti miettinyt että miten joillakin on niitä samoja kavereita joita oli joskus kouluajoilta?
Mä olen ihan normaali mies en ole kehitysvammainen.. mieti vähä sanojas.. kato peiliin ihmis sonta... tai ootko sairas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kysymys ole siitä että ketään ei kiinnosta käyttää aikaansa siihen että soittelee jollekin sekopäälle ulostekasalle. Todell harhaista edes kuvitella että joku haluaisi uhrata aikaansa siihen. Lopeta toi numeros levittely, nolaat itsesi ihan täysin.
Syö sä oksettava ihminen omaa paskaas.