Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaavimpia kommentteja, mitä mies on sanonut ulkonäöstäsi

Vierailija
09.04.2015 |

Minulla mies käski laihduttaa 10 kg. Pituus 173 ja paino 68. Minulla on bulimia, joka tämän kommentin jälkeen lähti täysin lapasesta.

Toinen mies totesi, olin silloin 80 kg, että olen lihavin nainen, jonka kanssa hän on ikinä harrastanut seksiä.

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho sori nuo virheet, mobiili ja nakkisormet...t.3

Vierailija
42/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin taisi olla kun mulla oli joku syväpuhdistava maski naamassa, sellainen valkoinen ja vähän röpelöinen, ja menin miehen viereen pyytämääm suukkoa. Katsoi mua, hätkähti ja sanoi että näytän vähän hirviöltä, joka olikin aika lähellä sitä zombi-lookkia minkä se maski sai aikaan. Tästä en tietenkään loukkaantunut :D

En usko että tuon pahempaa on sanonut koskaan, ei vaikka mulla oli parikymmentä kiloa ylipainoa. Laihdutin ne kyllä myöhemmin pois ihan omasta halusta.

Ex oli kyllä täysin toista maata, arvosteli aina, haukkui ulkonäköä ja vertaili muihin naisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää antako tuollaisille miehille enää sekuntiakaan elämästänne, edes ajatuksena!

Vierailija
44/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lyllerrähän sieltä" sanoi mies, kun mentiin kauppaan ja auton ja kaupan välillä jäin jälkeen.

Tosin lyllersinhän minä, 20kg ylipainoisena, mutta tuo tokaisu jäi mieleen ja oli se viimeinen niitti elämäntaparemontille. Enää en lyllerrä..=))

Vierailija
45/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa, ei mun mies ole ikinä sanonut mitään negatiivista minusta ei edes kännissä! Yhdessä 5 vuotta

Vierailija
46/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän olisin ylipäänsä ottanut sellaisen miehen, joka laukoo loukkauksia? Tai jos muuttuisi sellaiseksi, saisi ekan loukkauksen jälkeen monoa perseeseen. En ole tyhmien junttien kanssa.

Vierailija
47/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ulkonäöstä, mutta teini-ikäisenä poikaystäväni sanoi minulle, että "sä oot ihan kun mutsis". Eihän siinä muuten mitään, mutta äitini oli henkisesti tasapainoton ja minua kohtaan aika kamala tuolloin (kaikella rakkaudella).

Vierailija
48/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole sanonut mitään loukkaavaa, yhdessä 15 vuotta... Kai te olette lähettäneet hittoon noi kusipäät?

Vierailija
49/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sussa näkyy elämän jäljet."

"Sulla on tollanen maha mistä saa kiinni."

"Sulla on ryppyjä silmien alla."

"Sun toinen sierain on isompi kuin toinen."

"Onko sussa mitään aitoa?"

Ja kaikki nämä sanottu tietysti vaan hyvällä, kun tykkää musta kaikista näistä huolimatta?!?

Sanomattakin on selvää, että kyseinen mies on entinen.

Jos voisin, laittaisin meidän molempien kuvat, niin näkisitte millainen mies luulee voivansa arvostella ja millaista naista.

Vierailija
50/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sano pahaa sanaa vaikka kysyisin. Mistä te oikein kaivatte noita idiootteja?

Vierailija
51/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rumin perse, jonka se on nähnyt. Ilman meikkiä näytän pojalta ja meikattuna transulta. Vaikka painaisin 40kg, olisin silti vankka koska mulla on niin pökkelöt eleet. Tissien muoto ällöttää. Jalat ja varpaat puistattavat. Olen pullea (163/53kg). Suu on sellainen onkalo kuin vanhuksella. Silmät syvällä päässä ja eri kokoiset. Persjalkainen pötkö.

Vierailija
52/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin on tullut näiden vuosien aikana, mutta se häiritsee nyt, että vaikka yrittäisin olla miten kivan näköinen vaan, pukeutua kivasti, hymyillä, hoitaa lapset ja kodin, niin mitään palautetta ei tule. Ei mihinkään suuntaan, kaikki vaan pyörii omalla painollaan päivästä toiseen muuttumattomana.

Vierailija
53/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rupeaa oksettamaan, kun lukee näitä. Mies21

Vierailija
54/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rukoilen että rintasi kasvavat"
Ja kun keräsin voimani ja kerroin bulimiasta, sanoi mies "hyvä koska jättäisin sinut jos olisit läski" tämä satutti ehkä eniten

Vierailija
55/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkään ei ole ulkonäöstä, mutta imitoi minua, kun pelattiin räiskintäpelejä ja minulla meni huonosti + vitutti. En antanut koskea tisseihin loppupäivänä, vaikka normaalisti pelataan sillätapaa, että minulla on vain rintsikat ja hipsterit ja poikaystävä puristelee aina välillä mun tissejä :D

Joo tiedän, ollaan teinejä, mutta eikö se toisaalta ole hyvä, ettei ole mitään pahempaa koskaan sanonut, tai tehnyt? Yhdessä 3v.

N17

Vierailija
56/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertailu exään, joka oli mm. blondimpi, timmimpi ja omasi silti kauniimmat muodot. Iho on kuulemma epätasainen ja naama "aina punainen"... Tottahan nuo jää mieleen, vaikkei saisi ajatella liikaa. Mies on nykyään yllätys yllätys exä, joka pommittaa epätoivoisesti viesteillä.

Nykyiselle mun juoksijan 170/56 kg kroppa, keskivaaleat hiukset ja vain kevyesti meikattu iho kelpaa hyvin. Palautetta antaa kiltisti ja aiheesta, tyyliin "rakas, tuo mekko on vähän oudon mallinen, eikö susta?"... Ville<3

Vierailija
57/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojuu, siis onhan näistä riidat saatu aikaan useamman kerran. Kerran höpötteli koiralleni, minun ollessani siinä vieressä, että hän välittäisi enemmän koirastani kuin minusta, ja minä saisin ennemmin joutua johonkin joen pohjaan. Vaikka mies oli humalassa, niin tämä letkautus on tuntunut pahimmalta.

Vierailija
58/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Heti kun mä saan vakiduunin, sulle laitetaan silarit" totesi exä kesken seksin. Ikinä ennen ei oltu tissien koosta edes puhuttu eikä varsinkaan silareista. Meni kyllä fiilikset siltä erää. :\

Vierailija
59/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tulepas, luppakorva, tänne pötkölleen" tarkoittaen roikkuvia häppäreitäni

Vierailija
60/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näitä voi edes peukuttaa mitenkään ...

Mulle mies sanonu mm. tällaisia:

Nyt lähtee läski talosta! (huusi ja raivosi ihan mielipuolena, ja pyrki loukkaamaan, miten vain pystyi)

V-tupää akka! KUKAAN ei kestäis katella tuommosta!

Olen 60v/165/90, silti sopusuhtainen ja kaunis, hyvin ja tyylikkäästi pukeutuva, kauniit, pitkät hiukset. Arvostan itseäni, koska saan positiivista palautetta, mm autoilijoilta joskus erikoisia äänimerkkifanfaareja ja tuntemattomilta miehiltä kehuja hiuksistani. En salli yhden tyhmän miehen ala-arvoisen käytöksen tuhota itsetuntoani. Ajattelen tuollaisista raivokohtauksista ja loukkaamisista, että HÄNELLÄ on ongelmia! Ei minulla! Ja tuo mies on edelleen mieheni. Raivokohtaustensa jälkeen käsken pyytämään anteeksi loukkauksensa, ja hänhän pyytää! Itse OSAAN hillitä itseni, niin on vähän vahingoniloinen olo, kun mieskin tajuaa, että ööveriksi menee hänen käytöksensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä