Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaavimpia kommentteja, mitä mies on sanonut ulkonäöstäsi

Vierailija
09.04.2015 |

Minulla mies käski laihduttaa 10 kg. Pituus 173 ja paino 68. Minulla on bulimia, joka tämän kommentin jälkeen lähti täysin lapasesta.

Toinen mies totesi, olin silloin 80 kg, että olen lihavin nainen, jonka kanssa hän on ikinä harrastanut seksiä.

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hörökorvistani kuulen pari kertaa viikossa. Olen siitä sanonut moneen kertaan miehelle että antaisi jo olla. Mieheni kuulemma pitää niitä seksikkään näköisenä ja vain kiusoittelee mua. Mutta silti se välillä loukkaa. Koulussa niistä jo riittävästi kiusattiin.

Vierailija
62/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkaan mieheni ei ole ihan terve. Ja on tosiaan yhä mieheni. Seksiä en tosin enää sen kanssa pysty hatastamaan. 15

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kusipää, marttyyri, leikin uhria, lapsellinen, tyhmä, pelle

Vierailija
64/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 09:31"]kusipää, marttyyri, leikin uhria, lapsellinen, tyhmä, pelle
[/quote] eivät ole ulkonäöstä. Olen mäkin noita kaikkia. 15

Vierailija
65/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näytät ihan ruumiilta", olin yhteen väliin aneeminen ja tosi kalpea, korjaantui kyllä raudalla. Tuli sellainen olo että kiitti vitusti, mä tiedän kyllä

"Sun pitäis vähentää syömistä kun oot lihonuy..." taas se sama anteeksi kuinka olo. Olin synnyttänyt 2 päivää sitten, miten mun ois mahdollista olla entisissä mitoissa siinä ajassa. Mies oli luullut että mä heti kun vauva pullahtaa ulos olen taas sen 52kg ja timmi kuten ennen raskautta. Paino nousi hurjat 6kg raskauden aikana, mutta ei kai kukaan järjellä varustettu mies luule että se 9kk venytetty vatsa palautuu parissa päivässä.

Vierailija
66/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 09:37"]"Näytät ihan ruumiilta", olin yhteen väliin aneeminen ja tosi kalpea, korjaantui kyllä raudalla. Tuli sellainen olo että kiitti vitusti, mä tiedän kyllä

"Sun pitäis vähentää syömistä kun oot lihonuy..." taas se sama anteeksi kuinka olo. Olin synnyttänyt 2 päivää sitten, miten mun ois mahdollista olla entisissä mitoissa siinä ajassa. Mies oli luullut että mä heti kun vauva pullahtaa ulos olen taas sen 52kg ja timmi kuten ennen raskautta. Paino nousi hurjat 6kg raskauden aikana, mutta ei kai kukaan järjellä varustettu mies luule että se 9kk venytetty vatsa palautuu parissa päivässä.
[/quote]
Niin ja siitä 6k 3,143kg oli sitä vauvaa.

Vierailija
67/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sulla karvanen ja ruma pillu. Olin juuri siistinyt sen mielestäni kauniiksi,kun oli ekaa kertaa menossa sänkyyn uuden miesystävän kanssa. Oli tainnut nähdä vaan filmejä siihen asti.

Vierailija
68/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
69/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana miehet ovat oksettavia.

Vierailija
70/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmassa ovat olleet ne miehet, jotka eivät jotain loukkaavaa ole keksineet sanoa (vaikka tietenkään he eivät ole koskaan sitä "loukkauksena" tarkoittaneet, vaan aina on ollut kyse vain "rehellisyydestä")...tässä valikoituja esimerkkejä:

"Ehkä sun kasvoista saisi tuota pyöreyttä pois, jos vähän laihduttaisit. Mut toisaalta voi olla, ettei millään lähde pois."

"Mun kaveri sanoi, että ihmettelee miten olen sut valinnut, kun yleensä on ollut vähän ulkonäöltään laadukkaampia naisia."

"Miten kehtasit tulla tuon näköisenä, meikkaamattomana ja jossain lökäreissä, mun kavereitten eteen?"

"Sulla on kyllä epäsuhtaiset jalat. Sun sääret on ihan sikalyhyet, mut reidet on normaalimman pituiset."

"Sulla on kauhean iso ja leveä pää. Varmaan mutsillas ollut kamalaa sua synnyttäessä."

"Tuosta pitäis vähän veistellä pois...ja tuosta..."

"Sä voisit olla ihan hyvännäköinen, jos laihduttaisit 10 kg pois."

"Noin pitäis naisen pukeutua!" (Osoittaa pariskuntaa, jossa naisella on supertiukka minihame ja korkkarit ja miehellä löysät farkut ja t-paita.)

Jne. Jne. Sivuhuomautuksena, että olen aina ollut normaalipainoinen. Ja juu, en kieltämättä aina jaksa laittautua viimeisen päälle, vaan pidän jopa julkisilla paikoilla ihan vaan mukavia (mutta siistejä) vaatteita. En myöskään ole koskaan itse arvostellut näille miehille heidän ulkonäköään, joten nuo kommentit eivät ole mitään "takaisin antamista samalla mitalla".

Vierailija
71/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mitä "miehiä". Suosittelen JSSAP. oikeasti. Oikeita miehiä on.

Vierailija
72/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet surkein pano mitä mulla on ollu. Mies vaati ekalla kerralla kaikkee sairasta(anaalia,pissaleikkejä ym) enkä suostunut. Pilluni oli kuulemma niin löysä että mun olis parempi harrastaa vaan anaalia.

Vierailija
73/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onpa selluliittiiset reidet."
"Olisit kauniimpi ilman silmälaseja."
"Sulla on tommonen persereikä leuassa."
"Kyllä se perse alkaa siitä muotoutumaan kunhan saat läskit ympäriltä pois."
"Onpa sulla isot kädet noin niinku naiseks."
"Jätän sut jos leikkaat hiukses lyhyeks."
Jne jne. Ei ihmekään että itsetunto on aika olematon :(

Vierailija
74/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin! "Onneks sä oot kasvoista nätti, en vois olla semmosen naisen kanssa joka on lihava JA ruma." 37

Vierailija
75/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 10:15"]

Otappa lunttu laskin (tai sun tapuksessa ehkä läskin) ja laske 6-3,143. Nii in. Siinä on ylimääräistä eli miehes oli oikeassa. Ja 52 on lähtö kohtaisestikin liikaa. Läski.

[/quote]

Mietis uudelleen oletko hauska vai typerys.

Vierailija
76/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, kyllä jotkut jaksaa loukkaantua. :D Suurin osa noista on vaan miesten läppää ja loput varmaan totuuksia. Miehet ku ei ole sellaisia kieroilioita ku naiset vaan sanoo asiat suoraan. N26

Vierailija
77/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 10:17"]Hohhoijaa, kyllä jotkut jaksaa loukkaantua. :D Suurin osa noista on vaan miesten läppää ja loput varmaan totuuksia. Miehet ku ei ole sellaisia kieroilioita ku naiset vaan sanoo asiat suoraan. N26
[/quote] Niinpä. Joten pankoot myös miehet keskenänsä. 15

Vierailija
78/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvä peppu. Joku tuntematon mies sanoi minulle kerran noin yksissä bileissä. Olen itsekin mies. 

Vierailija
79/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 10:26"]Minulla on hyvä peppu. Joku tuntematon mies sanoi minulle kerran noin yksissä bileissä. Olen itsekin mies. 
[/quote]
Tirsk

Vierailija
80/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 09:06"]

"Heti kun mä saan vakiduunin, sulle laitetaan silarit" totesi exä kesken seksin. Ikinä ennen ei oltu tissien koosta edes puhuttu eikä varsinkaan silareista. Meni kyllä fiilikset siltä erää. :\

[/quote]

Ei jumalauta! :D :D :D Nää on just niitä tyyppejä jotka ovat ihan ihmeissään, kun tulevat jätetyiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi