Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaavimpia kommentteja, mitä mies on sanonut ulkonäöstäsi

Vierailija
09.04.2015 |

Minulla mies käski laihduttaa 10 kg. Pituus 173 ja paino 68. Minulla on bulimia, joka tämän kommentin jälkeen lähti täysin lapasesta.

Toinen mies totesi, olin silloin 80 kg, että olen lihavin nainen, jonka kanssa hän on ikinä harrastanut seksiä.

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 19:10"]

Baarissa eräs kännikala änki mun pöytään ja kehtasi sanoa että Olen ihan Jenni vartiaisen näköinen. Loukkaannuin niin verisesti että kaljat kippasin paskiaisen naamalle ja häivyin. Itku pääsi.

[/quote]

Tuo on kyllä sen tason loukkaus ettei sitä voi antaa anteeksi!

Vierailija
2/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa tuntematon: "Ootko raskaana?" "Näytät mun äidiltä" Olin silloin parikymppinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni nimittää rintojani "rakkauden patakintaiksi" eikän se itsetuntoa kohota, vaikka ihan hellyydellä tuon sanookin.
t. Totuus sattuu

Vierailija
4/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleeni, oletteko kysyneet niiltä miehiltä, jotka ovat exiään kehuneet, että miksi he sitten eivät enää ole heidän kanssaan?

Vierailija
5/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sun pitäis mennä jollekki läskileirille"

"miten tommosen lapsellisen huoran kans kukaan voi elää"

"oot ihan saatanan löysä ja perkeleen ruma"

siinä ehkä parhaimmat...

Vierailija
6/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistui mieleeni eräs,vähän huvittavakin juttu. Vanhemmillani oli maatila ja lehmiä. Silloinen poikakaveri tuli yöllä ja halusi nukkumaan viereeni. Mutta kun en päästänyt,tuumasi siihen"meen sitten navettaan,siellä onkin paremmat lehmät"

Vierailija
7/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Läski" tämä kommentti sen jälkeen kun oltiin pitämässä romanttista iltaa ja oli koko päivän kehunut kaupungilla muiden naisten perseitä yms.
"Näytit seksikkäämmältä kun alettiin seurustelemaan" sanoi vuoden seurustelun
jälkeen :D
Huoritteluakin ollut monta kertaa ja sanonut että pukeudun rääsyihin.

Nykyään kehuu vaan kauniiksi ja seksikkääksi vaikka olen entisestään lihonut :D en kyllä usko noihin jälkimmäisiin kommentteihin

Vierailija
8/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilisivat nämä haukkujamiehet vaihteeksi oman sukupuolensa edustajaa, jos nainen on kerta kaikkiaan niin ällöttävä ilmestys. Kaira vaan kakkoseen karvaiseen, niin alkaa man childin angsti helpottaa :D Ehkä sitten ei olisi niin sairasta tarvetta haukkua niinkin henkilökohtaista ominaisuutta, kuin ulkonäkö.

Vierailija
9/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kommentteja lähipiiristä/perheestä
"Näytät ihan pääskyseltä kun on tollasset korvat"
"Katso nyt itteäs, et näytä edes ihmiseltä"
"Läski" jne...

Vierailija
10/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 09:58"]

Harvemmassa ovat olleet ne miehet, jotka eivät jotain loukkaavaa ole keksineet sanoa (vaikka tietenkään he eivät ole koskaan sitä "loukkauksena" tarkoittaneet, vaan aina on ollut kyse vain "rehellisyydestä")...tässä valikoituja esimerkkejä:

[/quote]

Niin ja sitten on niitä miehiä, jotka eivät sano mitään. Edellisessä suhteessani mies ei sanonut kertaakaan kehun kehua, ei edes "olet ihan kiva". Voin sanoa, että oli itsetunto hieman murskana tuon jälkeen, varsinkin, kun itse kehuin miestä maailman komeimmaksi lähes päivittäin. 

Voin vaan kuvitella kuinka paskana olisin ollut, jos hiljasuuden sijasta olisin saanut haukkuja...

Vierailija
11/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 13:27"]

Tuli mieleeni, oletteko kysyneet niiltä miehiltä, jotka ovat exiään kehuneet, että miksi he sitten eivät enää ole heidän kanssaan?

[/quote]

Minä olen kyllä kysynyt, mutta fiksua vastaustahan tuohon ei saa. 

Vierailija
12/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 11:04"]

Ehdotin jos yritettäs lasta "ajattele nyt vähän säkin. Jos tulis tyttö ja se peris sun geenis niin se kärsis loppuelämänsä" Olen kuulemma muodoton idiootti jolla on kolme aukkoa,joita voi panna. Muuhun musta ei ole. 

[/quote]

En kyllä ymmärrä yhtään miksi tuollaisen ihmisen kanssa pitää seurustella, tai sitä, miksi tuollainen ihminen seurustelee "kolmen reiän naisen" kanssa?! Itse en katselisi ukkoa, jonka ulkonäkö/luonne/ties mikä ällöttäisi niin paljon, että tuolle tasolle pitäisi alentua.

Vierailija
13/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 13:51"]

[/quote]

Minä olen kyllä kysynyt, mutta fiksua vastaustahan tuohon ei saa. 

[/quote]

Minäkin sain kuulla vertailua miehen eksiin. Kysyin kyllä, miksi hän ei ole heidän kanssaan, mutta minkäänlaista järkevää vastaustahan siihen ei tosiaan voi saada. Kun vertailun pointtinahan oli vain minun oloni pahentaminen. Tyyppi kehui saattoi kehua eksiensä ulkonäköä mutta toisissa tilanteissa kuitenkin haukkui heitä huoriksi jne. Oli pettynyt kaikissa naissuhteissaan (varmaan itse kohdellut naisia huonosti) ja vihasi naisia. Minä olin hänen mielestään sekä ruma että huora, tietysti, ja pahin kaikista...

79

Vierailija
14/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 13:39"]

Muistui mieleeni eräs,vähän huvittavakin juttu. Vanhemmillani oli maatila ja lehmiä. Silloinen poikakaveri tuli yöllä ja halusi nukkumaan viereeni. Mutta kun en päästänyt,tuumasi siihen"meen sitten navettaan,siellä onkin paremmat lehmät"

[/quote]Tottahan tuo onkin. Varmasti oli paremmat lehmät navetassa.

Vierailija
15/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelle tuli paha mieli kun mies tokaisi arpisesta kädestä "on toi kyllä ruman näköinen"
Sanoinkin että kiitos kun muistutit...

Vierailija
16/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 13:50"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 09:58"]

Harvemmassa ovat olleet ne miehet, jotka eivät jotain loukkaavaa ole keksineet sanoa (vaikka tietenkään he eivät ole koskaan sitä "loukkauksena" tarkoittaneet, vaan aina on ollut kyse vain "rehellisyydestä")...tässä valikoituja esimerkkejä:

[/quote]

Niin ja sitten on niitä miehiä, jotka eivät sano mitään. Edellisessä suhteessani mies ei sanonut kertaakaan kehun kehua, ei edes "olet ihan kiva". Voin sanoa, että oli itsetunto hieman murskana tuon jälkeen, varsinkin, kun itse kehuin miestä maailman komeimmaksi lähes päivittäin. 

Voin vaan kuvitella kuinka paskana olisin ollut, jos hiljasuuden sijasta olisin saanut haukkuja...

[/quote]

Oletko tullut ajatelleeksi, että sinussa ei ole mitään kivaa, mutta mies on kohtelias eikä sano sitä, ei kuitenkaan halua valehdellakaan? Eikö kannaltasi olisi ollut huonompaa, jos hän olisi sanonut asian niin kuin se on? Et kai voi häneltä valehtelemistakaan edellyttää?

Vierailija
17/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 08:25"]Oho sori nuo virheet, mobiili ja nakkisormet...t.3
[/quote]
Vaikeehan se niillä lehmän sorkilla on kirjoittaa.

Vierailija
18/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme teitä naisia vaivaa?
Olisin ennemmin yksin kuin tuollaista kuuntelisin.
40 vuotta yhdessä eikä ikinä mitään arvostelua ulkonäöstä vaikka tavallinen tantta oonkin.

Vierailija
19/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia ääliöitä teidän miehet oikein on??? Eihän tää oo todellista. Oma mieheni (tai entiset) ei ole ikinä sanonut mitään niin loukkaavaa, että olisi erityisesti jäänyt mieleen.

Vierailija
20/112 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tästä tuli mieleen, että kysyin kerran eksältäni, miksi hän käytti usein niin loukkaavaa tapaa sanoa asioista minulle. Eksäni vastasi, että varmaan siksi, että hän on lapsuudenkodissaan tottunut sellaiseen puhetapaan. Hän sanoi myös, että oman eksänsä kanssa oli helpompaa, kun eksä ei kuulemma reagoinut niinkuin minä tein (suhtauduin hänen kommentteihinsa vakavasti ja yritin muuttaa tapojani, pukeutumista, jne. hänen mielikseen), vaan antoi samalla mitalla takaisin - siis loukkasi ja käytti ihan suoraan haukkumasanoja. Hän halusi kuulemma sellaisen suhteen, ja että joku "pistäisi rajat sikailulle", sen sijaan että minä annoin "kävellä itseni päältä".

No, eksä on eksä. Mutta hänen jäljiltään jäin pohtimaan, että on monenlaisia ihmisiä: sellaisia, jotka pitävät loukkausten laukomista paitsi ok:na, myös tunneilmaisun kannalta tavoiteltavana ja kokevat sen lisäävän läheisyyttä, aitoutta ja rehellisyyttä, ja sitten on taas toisia, jotka haluavat parisuhteessakin säilyttää tietynlaisen kunnioituksen toista kohtaan ja ajattelevat, että pahimmat mölyt voi pitää mahassa ja asioista voi keskustella vyön alle lyömättä. Itse kuulun jälkimmäiseen ryhmään - en yhtään pidä parisuhteessa vallankäytöllä pelaamisesta ja kilpailusta, en osaa sellaista, enkä taatusti aio opetellakaan. 

Moni on sanonut tässä ketjussa, että ei voi ymmärtää, miksi joku on jäänyt suhteeseen pahojen loukkausten kuulemisenkin jälkeen. Itse ymmärrän kyllä, olen ollut tosiaan itsekin vastaavassa tilanteessa. Itselläni ainakin oli takaraivossa, että liian helposti ei pitäisi luovuttaa ja erota, vaan yrittää parhaansa saada suhde toimimaan. Eksänikin kuului näihin miehiin, jotka selittivät loukkausten sanomista rehellisyydellä ja sillä, että ei halua alkaa suodattamaan ajatuksiaan ja tunteitaan, vaan haluaa kertoa ne heti ja suoraan. Silti, olkoon sitten naisen kieroilua tai mitä ikinä, voisi jokin raja olla - katsotaan nyt vaikka näitä esimerkkejä täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi