Loukkaavimpia kommentteja, mitä mies on sanonut ulkonäöstäsi
Minulla mies käski laihduttaa 10 kg. Pituus 173 ja paino 68. Minulla on bulimia, joka tämän kommentin jälkeen lähti täysin lapasesta.
Toinen mies totesi, olin silloin 80 kg, että olen lihavin nainen, jonka kanssa hän on ikinä harrastanut seksiä.
Kommentit (112)
Minun miesystäväni marisi pitkän aikaa että en osaa nollata ja käyttää alkoholia oikein, en kuulemma nauti sitä "tarpeeksi". Saatan silloin tällöin ottaa siiderin tai viinilasillisen. No, kerran halusin nollata kunnolla (pitkään ollutta stressiä ja kiirettä) ja "repäisin" juomalla viinipullon ja muutaman siiderin illanvietossa. Tästähän mies innostui ja totesi että olisi parempi kun kuolisin alkoholimyrkytykseen, kun ei minun näköiseni kanssa voi olla. Jälkikäteen kyllä pahoitteli ja kehuu tavallisesti. Tuo kuitenkin loukkasi pitkään, ja välillä edelleenkin harmittaa. Nykyään taas kuulen kuinka olen nipo kun en juo.... Yritä siinä nyt sitten miellyttää miestä... muuten on ihana ja kehuu, joten en jaksa märehtiä enempää :) Kaikilla käy välillä ylilyöntejä....
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 09:01"]Tämäkään ei ole ulkonäöstä, mutta imitoi minua, kun pelattiin räiskintäpelejä ja minulla meni huonosti + vitutti. En antanut koskea tisseihin loppupäivänä, vaikka normaalisti pelataan sillätapaa, että minulla on vain rintsikat ja hipsterit ja poikaystävä puristelee aina välillä mun tissejä :D
Joo tiedän, ollaan teinejä, mutta eikö se toisaalta ole hyvä, ettei ole mitään pahempaa koskaan sanonut, tai tehnyt? Yhdessä 3v.
N17
[/quote] ööö?
Ex haukkui roikkoperseeksi ja todisteeksi tästä oli laittamassa kynää mun perseenkannikoiden alle. Joku tuntematon haukkui vitun perserumaksi kadulla mut "kroppa ihan hyvä".
Jos siskosi on kaunis, ette tietenkään voi olla samannäköiset. Näyttääkö kaikki suomalaiset naiset pojilta? Et ole mikään kaunotar.
Täysin käsittämätöntä on, että kukaan suostuu kumppaniltaan kuuntelemaan vastaavanlaisia kommentteja. Itse olen olisin mieluummin itsekseni, kuin jonkun kanssa joka yrittää lytätä itsetuntoani. Toki joku mies on joskus vahingossa onnistunut sanomaan jotain loukkaavaa, kun on päästänyt suusta sammakon ennen ajattelua, mutta monet täällä esitetyt esimerkit ovat silkkaa ilkeyttä ja toisen halveksumista. Samankaltaisia juttuja on kyllä tullut kuultua toisinkin päin (kuten jotkut naiset haukkuvat miestään 'kun ei se mitään osaa, ei mitään tajua, näyttää ihan urpolta ja on muutenkin niin nolo'), enkä ymmärrä yhtään enempää kuka niidenkin kotkien kanssa seurustelee.
En sitten tiedä olenko ollut onnekas vai onko minulla vahva itsesuojelumekanismi, mutta koskaan ei tuollaisia ole omissa suhteissa tullut vastaan. Toisaalta se on varmasti ollut se yksi vahvuus, että olen oikeasti elänyt yksin ja ihan vapaaehtoisesti. Liian moni ripustautuu vain johonkuhun joka huolii, kun se itsekseen asuminen on jostain syystä liian pelottavaa ja kamalaa.
Ihan sairaita miehiä! Henkisesti jälkeenjääneitä. En voi kyllä minäkään ymmärtää kuka hullu tuommoisia vapaaehtoisesti kuuntelee.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 10:56"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 10:53"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 10:49"]
Tosi surkeeta lukea näitä :/ Mikä on kasvatuksessa mennyt pieleen, kun niin monet suomalaismiehet ovat tollaisia mulkkuja ja naisilla niin olematon itsetunto, että ovat vapaaehtoisesti suhteessa niiden kanssa. En vaan voi ymmärtää... Omakaan itsetuntoni ei ole taivaissa (kiitos juntti-isäni), mutta jos mies kerrankin haukkuisi ulkonäköäni, niin lentäisi ikkunasta pihalle eikä takaisin olisi tulemista. Teette itsellenne ja lapsillenne tosi paljon vahinkoa noilla miessuhteillanne, oikeasti.
[/quote]
Kyllä, aivan totta. Suomalainen nainen kärsii, ku miehet ovat rehellisiä. Yhyy yhyy! Jatkakaa vaan valehtelua keskenänne!
[/quote]
Minunkin mieheni käytti jos vaikka aloin itkeä loukkauksista tuosta selitystä ettei hän ole ilkeä vaan vain REHELLINEN. Minusta kuitenkin näin jälkeenpäin ajatellen kyse on pelkästä huonotapaisuudesta. Sitä voisi olla vaan sanomatta mitään, jos kerran sanomisen tietää toista pelkästään loukkaavan. Ei se ole epärehellisyyttä, jos ei kaikkia ajelehtivia ajatuksiaan paukuta päin toisten näköä filtteröimättä. Se on sosiaalista kyvyttömyyttä ja ilkeyttä.
[/quote]
Ei se ole ilkeyttä, vaan ajattelemattomuutta. Miksi ihmiset nyt yleensäkin haluavat kertoa kaikki ajatuksensa maailmalle? No kun ne ovat heidän mielestään tärkeitä ajatuksia ja he ovat merkittäviä ajattelijoita, joten kuulija hyötyy aina kun kuulee totuuden. Joskus ajatusten ääneen sanominen myös helpottaa eli jos jokin piirre toisessa ärsyttää, sanoja kaataa ärsytyksensä toisen harteille. Ilkeilystä ei ole kyse, vaan ymmärtämättömyydestä.
Minulla ei ole ollut paljon miessuhteita, niin kommenttejakaan ei ole paljon. Mutta yhden tapailemani miehen sanoma "onks sulla vähän miesmäinen leuka" osui arkaan paikkaan.
Minun mielestäni haukkumista ei voi perustella "rehellisyydellä". Jos joku nainen sanoisi miehelleen, että "eksällä oli kyllä isompi", niin mitenhän mies suhtautuisi ja miksi ei voi jättää vain sanomatta?
Ok, muistin yhden pahan...
Olin tosi kännissä, siis aika räkäposkella kunnossa ja tulin kotiin. Mies oli kotona selvinpäin ja kun näki mut ku yritin avata ulko-ovea niin sanoi että näytän ihan Homer Simpsonilta kun se ajattelee donitseja :DD Kyllä mua ensin vitutti, mutta sitten mietin että mahdoin kyllä näyttää aika pahalta siinä tilanteessa ja nyt siitä on tullu jo vitsi :)
Lukekaapa te kaikki joita on haukuttu niin nämä kommentit tästä ketjusta. Näistä huokuu niin totaalisesti järkyttävä wt-meininki.
Mies joka rakastaa naistaan , ei ikinä puhuisi nuin naiselleen. Ei se ole edes mies joka puhuu rumasti kenellekkään.
Ihan sama juttu toisinpäin.
Niin totaalisen kaukana näistä kommenttien parisuhteista on rakkaus, arvostus, kunnoitus, hellyys, romanttisuus, onnellisuus ja tasapainoisuus.
Säälin kaikkia jotka eivät saa kokea samanlaista parisuhdetta kuin itselläni on.
Kerran eräs mies sanoi että "no onhan sulla aika iso nenä". Hän näki samalla hetkellä että mulle tuli paha mieli ja jatkoi: "...mutta ei Se sua aikanaan _paljoo_ rumenna. ISO nenä sopii sulle!" .__. Just
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 17:09"]
Täysin käsittämätöntä on, että kukaan suostuu kumppaniltaan kuuntelemaan vastaavanlaisia kommentteja. Itse olen olisin mieluummin itsekseni, kuin jonkun kanssa joka yrittää lytätä itsetuntoani. Toki joku mies on joskus vahingossa onnistunut sanomaan jotain loukkaavaa, kun on päästänyt suusta sammakon ennen ajattelua, mutta monet täällä esitetyt esimerkit ovat silkkaa ilkeyttä ja toisen halveksumista. Samankaltaisia juttuja on kyllä tullut kuultua toisinkin päin (kuten jotkut naiset haukkuvat miestään 'kun ei se mitään osaa, ei mitään tajua, näyttää ihan urpolta ja on muutenkin niin nolo'), enkä ymmärrä yhtään enempää kuka niidenkin kotkien kanssa seurustelee.
En sitten tiedä olenko ollut onnekas vai onko minulla vahva itsesuojelumekanismi, mutta koskaan ei tuollaisia ole omissa suhteissa tullut vastaan. Toisaalta se on varmasti ollut se yksi vahvuus, että olen oikeasti elänyt yksin ja ihan vapaaehtoisesti. Liian moni ripustautuu vain johonkuhun joka huolii, kun se itsekseen asuminen on jostain syystä liian pelottavaa ja kamalaa.
[/quote]
No Av-mammoissa on paljon näitä roikkujia, jotka eivät vaan osa olla yksin. Itse olen pistänyt miehiä mäelle jo ekasta möläytyksestä.
Baarissa eräs kännikala änki mun pöytään ja kehtasi sanoa että Olen ihan Jenni vartiaisen näköinen. Loukkaannuin niin verisesti että kaljat kippasin paskiaisen naamalle ja häivyin. Itku pääsi.
Mieheni vetäsi kaveriaan lauantaina turpaan kun kyllästyi kuuntelemaan kaverin nälvimistä avokilleen. Tyttö on 23 ja mies 34. Itseenikin itketti kuunnella. Sössötti miehelleni et kuinka kauhee tota on panna kun sillä on tuollanen vatsa.Tyttö viimesillään. Olisi pitänyt baariin lähtee kattomaan "normaaleja" naisia. Ym,ym.
Silti tää tyttö rakastaa niin kauheesti tuota miestä. On kuulemma selvänä niin ihana. Yritin kokeneempana kertoa että varmasti pahenee tilanne. Mutta kun on rakastunut niin ei näe mitään.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:13"]
Mieheni vetäsi kaveriaan lauantaina turpaan kun kyllästyi kuuntelemaan kaverin nälvimistä avokilleen. Tyttö on 23 ja mies 34. Itseenikin itketti kuunnella. Sössötti miehelleni et kuinka kauhee tota on panna kun sillä on tuollanen vatsa.Tyttö viimesillään. Olisi pitänyt baariin lähtee kattomaan "normaaleja" naisia. Ym,ym.
Silti tää tyttö rakastaa niin kauheesti tuota miestä. On kuulemma selvänä niin ihana. Yritin kokeneempana kertoa että varmasti pahenee tilanne. Mutta kun on rakastunut niin ei näe mitään.
[/quote]Onneksi on noita kunnon miehiäkin. Joku uskaltaa puollustaa naistakin.
Olin baarissa joskus 18-19 -vuotiaana ja joku tuntematon "mies" käveli vastaan ja tokaisi kaverilleen minusta: "Siinäpä ruma nainen." Kiitos, kiitos.
Ei ulkonäöstä mutta luonteesta; Vittu ku sääki oot tommonen saatanan lehemä! Oli kyllä kännissä mut simti..
Pari päivää meni ennen kuin muka muisti asian. Kun mies esim. kysyi jotakin, vastasin AMMUU! Pyysi sotten anteeksi kun tajusi vihjailuni..
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 08:25"]Oho sori nuo virheet, mobiili ja nakkisormet...t.3
[/quote]
Sorkat?