Loukkaavimpia kommentteja, mitä mies on sanonut ulkonäöstäsi
Minulla mies käski laihduttaa 10 kg. Pituus 173 ja paino 68. Minulla on bulimia, joka tämän kommentin jälkeen lähti täysin lapasesta.
Toinen mies totesi, olin silloin 80 kg, että olen lihavin nainen, jonka kanssa hän on ikinä harrastanut seksiä.
Kommentit (112)
Olen järkyttynyt. Mikä saatana teitä oikein riivaa?
:D
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 10:17"]Hohhoijaa, kyllä jotkut jaksaa loukkaantua. :D Suurin osa noista on vaan miesten läppää ja loput varmaan totuuksia. Miehet ku ei ole sellaisia kieroilioita ku naiset vaan sanoo asiat suoraan. N26
[/quote]
Ja tää on taas näitä tyyppejä; Mä tuun toimeen vaan miesten kanssa. Kaikki naiset (paitsi tietysti minä...) on niin kanoja ja kieroja. Voi tyttö, voithan sinä yrittää roikkua miestenporukassa ja mollata muita naisia, mutta lehdille jäät kuitenkin soittelemaan. Et sä ole yksi miehistä ja ne nauraa, ja arvostelee, samalla lailla sullekkin jos kerran muillekin naisille :)
Oltiin rannalla ja siellä oli pari ystäväänikin mukana "miks noi sun kaverit on noin hoikkia ja sexyjä" olin synnyttänyt pari kuukautta aiemmin. Ne lapsettomia.
Tosi surkeeta lukea näitä :/ Mikä on kasvatuksessa mennyt pieleen, kun niin monet suomalaismiehet ovat tollaisia mulkkuja ja naisilla niin olematon itsetunto, että ovat vapaaehtoisesti suhteessa niiden kanssa. En vaan voi ymmärtää... Omakaan itsetuntoni ei ole taivaissa (kiitos juntti-isäni), mutta jos mies kerrankin haukkuisi ulkonäköäni, niin lentäisi ikkunasta pihalle eikä takaisin olisi tulemista. Teette itsellenne ja lapsillenne tosi paljon vahinkoa noilla miessuhteillanne, oikeasti.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 10:42"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 10:17"]Hohhoijaa, kyllä jotkut jaksaa loukkaantua. :D Suurin osa noista on vaan miesten läppää ja loput varmaan totuuksia. Miehet ku ei ole sellaisia kieroilioita ku naiset vaan sanoo asiat suoraan. N26 [/quote] Ja tää on taas näitä tyyppejä; Mä tuun toimeen vaan miesten kanssa. Kaikki naiset (paitsi tietysti minä...) on niin kanoja ja kieroja. Voi tyttö, voithan sinä yrittää roikkua miestenporukassa ja mollata muita naisia, mutta lehdille jäät kuitenkin soittelemaan. Et sä ole yksi miehistä ja ne nauraa, ja arvostelee, samalla lailla sullekkin jos kerran muillekin naisille :)
[/quote]
Oi voi. Noinko kovasti kolahti? ;) N26
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 10:49"]
Tosi surkeeta lukea näitä :/ Mikä on kasvatuksessa mennyt pieleen, kun niin monet suomalaismiehet ovat tollaisia mulkkuja ja naisilla niin olematon itsetunto, että ovat vapaaehtoisesti suhteessa niiden kanssa. En vaan voi ymmärtää... Omakaan itsetuntoni ei ole taivaissa (kiitos juntti-isäni), mutta jos mies kerrankin haukkuisi ulkonäköäni, niin lentäisi ikkunasta pihalle eikä takaisin olisi tulemista. Teette itsellenne ja lapsillenne tosi paljon vahinkoa noilla miessuhteillanne, oikeasti.
[/quote]
Kyllä, aivan totta. Suomalainen nainen kärsii, ku miehet ovat rehellisiä. Yhyy yhyy! Jatkakaa vaan valehtelua keskenänne!
Exä oli ihan mestari näissä. Välillä vissiinkin ilkeydet lipsahtivat, mutta välillä sanoi vaan loukatakseen.
Pahimmin sattui, kun hän vertasi minua exäänsä ja kyseenalaisti naiseuttani. Kyseli mm. miksen meikkaa koskaan, vaikka meikkasin aina arkena ja joskus viikonloppuisinkin, (Luonnollinen tyyli, en tykkää Tuksu-lookista). Exästään kuulemma näki, kun oli meikattu - joo epäilemättä..
Exä oli kuulemma luonnostaan karvaton ja minä sellainen ihmissusi.
Kerran ihmetteli sellujani takamuksessani, eikä ollut kuulemma ikinä nähnyt moista. No sepä kiva juttu, kiva tietää olevani hänen läskein tyttöystävä.
Ja tämä ei liity ulkonäköön, mutta olin kuulemma huono sängyssä, koska minulla oli niin vähän kumppaneita ja ekalla kerralla olin tuntunut kuulemma löysältä. Ja tähänkin vedettiin se samperin exä mukaan, kun hänellä oli niin paljon panoja, niin hän oli kokenut ja hyvä..
Toivottavasti seuraava ukko ei ole noin juntti.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 10:53"]
[/quote]
Kyllä, aivan totta. Suomalainen nainen kärsii, ku miehet ovat rehellisiä. Yhyy yhyy! Jatkakaa vaan valehtelua keskenänne!
[/quote]
Minunkin mieheni käytti jos vaikka aloin itkeä loukkauksista tuosta selitystä ettei hän ole ilkeä vaan vain REHELLINEN. Minusta kuitenkin näin jälkeenpäin ajatellen kyse on pelkästä huonotapaisuudesta. Sitä voisi olla vaan sanomatta mitään, jos kerran sanomisen tietää toista pelkästään loukkaavan. Ei se ole epärehellisyyttä, jos ei kaikkia ajelehtivia ajatuksiaan paukuta päin toisten näköä filtteröimättä. Se on sosiaalista kyvyttömyyttä ja ilkeyttä.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 08:24"]
Ei ulkonäöstä mutta luonteesta; Vittu ku sääki oot tommonen saatanan lehemä! Oli kyllä kännissä mut simti.. Pari päivää meni ennen kuin muka muisti asian. Kun mies esim. kysyi jotakin, vastasin AMMUU! Pyysi sotten anteeksi kun tajusi vihjailuni..
[/quote]
No et sinä kyllä järin kasevalta vaikuta.
Nykyinen ei koskaan ole sanonut mitään rumasti, toisaalta ei kehukaan mikä on ehkä kaikista pahinta tässä suhteessa. Sitä tulee sellainen yhdentekevä olo, että laittautui tai ei niin lopputulos on sama. Mikä se sitten on niin sitähän en tiedä kun ei se koskaan sano :D Tietenkin rivien välistä sitten luen, että olen vaan ruma, ettei maksa vaivaa kommentoida. Tosin parempi sekin kun oikeasti arvostelisi kokoajan. Jää sentään sekin vaihtoehto, että tykkää minun ulkonäöstä kun lähemmäs kymmenen vuotta on sitä jo katsellut.
Eksä sanoi kun ekaa kertaa kerroin paljon painoin, "että 50kg oikeasti? eikö pitäisi painaa alle sen?" Olen kuitenkin 165cm joten en edes pitänyt itseäni ylipainoisena niin tuli vähän puun takaa :D Saattoi teiniminälle tulla pieni painokriisi. Muuten ei kyllä ulkonäköäni arvostellut, mutta kaikkea muuta kyllä joten ihan kiva, että se on eksä.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 10:56"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 08:24"]
Ei ulkonäöstä mutta luonteesta; Vittu ku sääki oot tommonen saatanan lehemä! Oli kyllä kännissä mut simti.. Pari päivää meni ennen kuin muka muisti asian. Kun mies esim. kysyi jotakin, vastasin AMMUU! Pyysi sotten anteeksi kun tajusi vihjailuni..
[/quote]
[/quo[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 10:56"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 08:24"]
[/quote]
[/quote]
Meinasin ensin loukkaantua, mutta mikä on kaseva? Ja kuten kirjoitin jo aijemminkin, pahoittelut kirjoitusvirheistä :/
EXÄ sanoi että olen hänestä liian iso ja hän häpeää esitellä minut ystävilleen, koska häntä pidettäisiin luuserina kun seurustelee tämän näköisen tytön kanssa. Mutta se on tosiaan exä, jolla oli vakavia ongelmia itsetuntonsa kanssa. Nykyinen antaa vain positiivista palautetta ja on ihana <3 Olen hänen tuellaan pystynyt laihduttamaan 15 kg.
Ehdotin jos yritettäs lasta "ajattele nyt vähän säkin. Jos tulis tyttö ja se peris sun geenis niin se kärsis loppuelämänsä" Olen kuulemma muodoton idiootti jolla on kolme aukkoa,joita voi panna. Muuhun musta ei ole.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 11:04"]
Ehdotin jos yritettäs lasta "ajattele nyt vähän säkin. Jos tulis tyttö ja se peris sun geenis niin se kärsis loppuelämänsä" Olen kuulemma muodoton idiootti jolla on kolme aukkoa,joita voi panna. Muuhun musta ei ole.
[/quote]
Voi ei! :( Jäi kyllä mietityttää miksi ehdotit lasta hänen kanssaan..
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 10:56"]
[/quote]
[/quote]
Minunkin mieheni käytti jos vaikka aloin itkeä loukkauksista tuosta selitystä ettei hän ole ilkeä vaan vain REHELLINEN. Minusta kuitenkin näin jälkeenpäin ajatellen kyse on pelkästä huonotapaisuudesta. Sitä voisi olla vaan sanomatta mitään, jos kerran sanomisen tietää toista pelkästään loukkaavan. Ei se ole epärehellisyyttä, jos ei kaikkia ajelehtivia ajatuksiaan paukuta päin toisten näköä filtteröimättä. Se on sosiaalista kyvyttömyyttä ja ilkeyttä.
[/quote]
Tuon takia suominainen on enemmän lehmä kuin nainen. Kritiikkiä ei oteta vastaan vaan aletaan itkemään. Jos kuuntelisitte kunnolla teistä voisi kehittyä oikeita naisia. Onneksi ei tarvitse tuollaiseen loroon tyytyä vaan oikeita naisiakin on tarjolla.
[/quote]
Että en ihan hirveesti suomalaisena miehenä lähtisi keulimaan
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 10:56"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tuon takia suominainen on enemmän lehmä kuin nainen. Kritiikkiä ei oteta vastaan vaan aletaan itkemään. Jos kuuntelisitte kunnolla teistä voisi kehittyä oikeita naisia. Onneksi ei tarvitse tuollaiseen loroon tyytyä vaan oikeita naisiakin on tarjolla.
[/quote]
Tuon takia osa suomimiehistä pysyy sinkkuina! Miksi joillakin miehillä ei tule muuta kuin ärräpäitä riidan aikana? Mä en ikinä mene henkilökohtaisuuksiin haukkumalla parterin ulkonäköä yms. jos joku riita tms.
Mitä sä sanot jos rehellisesti nyt kommentoisin aktin aikana että "vittu sulla on pieni muna, kun tili tulee oatetaan kyllä dildo!" TAI " Voi saatana susta on yhtäkkiä tullu ruma, toivottavasti ei ikinä saada lapsia, etteivät vaan tule isäänsä!"
Että en ihan hirveesti suomalaisena miehenä lähtisi keulimaan
[/quote]
Räjähdin! :D MITÄ Tarja Halosen naama teki tuolla xD
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 11:02"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 10:56"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No hyvä. Minulla on nykyisin espanjalainen mies, ja hänen mielestään olen juuri tällaisenani kaunis ja ihana, ja muistaa sitä usein mainita. Kaikille siis hyvä tilanne: suomalaiset miehet välttivät joutumasta yhteen minun lehmä-loron kanssa ja taas ulkomaalainen sai mieleisensä. Mutta eihän ne suomalaiset miehetkään tähänkään ole tyytyväisiä, sitten ollaan haukkumassa mamupatjaksi ja valittamassa miksi suomalainen EI KELPAA. No olisi kelvannut vaan kun en kelvannut niille. Nyt kun olen jo ulkomaalaiselle varattu, niin yhtäkkiä olisinkin hyvin kelpaavaa materiaalia mutta kusipäisyyttäni olen ottanut ulkomaalaisen, mokoma maanpetturi.
Mun exäni lyttäsi itsetuntoni täysin. En ole vieläkään oikein toipunut vaikka erosta on jo 4 vuotta (mies jätti minut nuoremman ja nätimmän takia), vieläkin häpeän itseäni jatkuvasti, enkä ole pystynyt seksiin kenenkään kanssa suhteen jälkeen. Tässä ehkä pahimpia.
- Sinä olet kyllä ainoa ihminen jonka tiedän missä ei ole mitään kaunista. Yleensä on aina joku nätti kohta, hyvä perse tai tissit tai kauniit silmät, mutta sussa ei ole mitään viehättävää. (Tämä ei miehen mielestä ollut loukkaavasti sanottu, koska lisäsi perään että olen kuitenkin älykäs mikä on tärkeämpää)
- Näytät ihan downilta tai FAS-lapselta. Oletko testauttanut että et ole kehitysvammainen? (Mies jauhoi tätä aihetta viikkokaupalla ja näytti kuvia googlesta jotka todistaa että vammainen olen)
- Minua oksettaa sinun jättisuuret papparaiskorvasi. (Tätä ennen en ollut edes huomannut että mulla on isot korvat, kun ne ei sentään ole ulkonevat. Mutta joo, onhan ne aika pitkät yläkärjestä alaosaan.)
- Jos et tee hampaillesi jotain, niin koita edes olla puhumatta suu auki ja laita käsi eteen kun hymyilet. (Tätä kommentointia jatkui pitkään ja huomauttelua jos tulin julkisella paikalla hymyilleeksi ilman kättä edessä. Menin sitten lopulta esteettisen hammashoidon hammaslääkärin vastaanotolle valmiina siihen että tehdään mitä täytyy tehdä että saan nätin hymyn. Hänen mielestään ei tarvinnut tehdä yhtään mitään. Hampaani olivat luonnonväreistä valkoisimmasta päästä eikä oiottavaakaan ollut. Siihen en enää suostunut kun kerrottuani tästä miehelle käski mennä toiselle hammaslääkärille, koska oli selvästi epäpätevä se jolla kävin, koska ei nähnyt että mulla on oksettavat rumat torahampaat.)
- Iholuomeni etovat häntä niin paljon että on seksin aikana pakko pitää silmät kiinni. (Kävin isoimpia poistattamassa ja poistin itse pienempiä terävällä veitsellä.)
- Alapäänikin näytti miehen mielestä kauhuleffan hirviöltä.
- Peräreikäni on ällöttävän tumma, miksei se ole vaaleanpunainen kuten hänen entisellä.