Loukkaavimpia kommentteja, mitä mies on sanonut ulkonäöstäsi
Minulla mies käski laihduttaa 10 kg. Pituus 173 ja paino 68. Minulla on bulimia, joka tämän kommentin jälkeen lähti täysin lapasesta.
Toinen mies totesi, olin silloin 80 kg, että olen lihavin nainen, jonka kanssa hän on ikinä harrastanut seksiä.
Kommentit (112)
Pahiten minua on loukannut ystäväni,vaikkakin humalassa,kysyi mieheltäni onko se homo kun tykkää naida mua. Vai miksei se maksa mulle silikoneja. Olen siis oikeasti lähes rinnaton ja kärsin siitä. Mutta mieheni pitää minusta tälläisenä ja se on tärkeintä.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 11:23"]
Pahiten minua on loukannut ystäväni,vaikkakin humalassa,kysyi mieheltäni onko se homo kun tykkää naida mua. Vai miksei se maksa mulle silikoneja. Olen siis oikeasti lähes rinnaton ja kärsin siitä. Mutta mieheni pitää minusta tälläisenä ja se on tärkeintä.
[/quote]Naiset voi olla pahimpia.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 11:20"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 10:53"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 10:49"]
Tosi surkeeta lukea näitä :/ Mikä on kasvatuksessa mennyt pieleen, kun niin monet suomalaismiehet ovat tollaisia mulkkuja ja naisilla niin olematon itsetunto, että ovat vapaaehtoisesti suhteessa niiden kanssa. En vaan voi ymmärtää... Omakaan itsetuntoni ei ole taivaissa (kiitos juntti-isäni), mutta jos mies kerrankin haukkuisi ulkonäköäni, niin lentäisi ikkunasta pihalle eikä takaisin olisi tulemista. Teette itsellenne ja lapsillenne tosi paljon vahinkoa noilla miessuhteillanne, oikeasti.
[/quote]
Kyllä, aivan totta. Suomalainen nainen kärsii, ku miehet ovat rehellisiä. Yhyy yhyy! Jatkakaa vaan valehtelua keskenänne!
[/quote]
No, jos näille rehellisille miehille tai "vaan läppää heittäville jätkille" sanoo mitään samantapaisella tavalla heistä itsestään, niin ei se vastaanotto ole mitenkään parempi. Kerran eräälle eksälleni oli työkaveri tullut taputtelemaan hänen mahaansa ja kysymään, että monennellas kuulla sitä mennään? Eipä tuon voinut sanoa menneen toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, vaan eksäni tuskaili monta kuukautta asian kanssa. Luulenpa, että jos kenellekään "rehelliselle miehelle" sanoisi seurustelukumppani yhtä "rehellisesti", ei vastaanotto ole yhtään parempi, vaan kyllä ne miehetkin tämmöisestä "rehellisyydestä" loukkaantuvat - ja ihan syystä: mielestäni myös ulkonäköön liittyvistä asioista voi hyvin keskustella, mutta voi vähän miettiä, miten sanansa asettaa. Ulkonäköasiat - ja varsinkin ne, joita ei voi ainakaan helposti muuttaa - ovat arka paikka.
[/quote]
En tiedä onko näin aina tai edes useimmiten, mutta omassa elämässäni kohtaamani tylyn rehellsiet miehet on olleet poikkeuksellisenkin herkkiä millekään heitä itseään koskevalle kritiikille. Pienimmästäkin kritiikistä on suututtu kovasti. On se jotenkin outoa, että mies saa rehellisyyttään paukutella vähän väliä kommentteja kuten "sulla on kyllä ihan liian iso perse sun muuhun kroppaan nähden" tai "sulla on omituisen näköinen nenä", mutta jos miehelle huomauttaa vaikka siitä että onko oikeasti lähdössä lenkkareissa ravintolaan kun muuten on ns. paremmat vaatteet päällä, niin sitten kihahdetaan että "ainako sun täytyy mäkättää ja arvostella".
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 11:07"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 11:04"]
Ehdotin jos yritettäs lasta "ajattele nyt vähän säkin. Jos tulis tyttö ja se peris sun geenis niin se kärsis loppuelämänsä" Olen kuulemma muodoton idiootti jolla on kolme aukkoa,joita voi panna. Muuhun musta ei ole.
[/quote]
Voi ei! :( Jäi kyllä mietityttää miksi ehdotit lasta hänen kanssaan..
[/quote]Ei ole kyllä aukkojani sille äijälle sen jälkeen aukonut. Se oli se viimeinen loukkaus siltä.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 11:23"]Pahiten minua on loukannut ystäväni,vaikkakin humalassa,kysyi mieheltäni onko se homo kun tykkää naida mua. Vai miksei se maksa mulle silikoneja. Olen siis oikeasti lähes rinnaton ja kärsin siitä. Mutta mieheni pitää minusta tälläisenä ja se on tärkeintä.
[/quote]
Minä olen nainen mutta ehdottomasti seksikkäin ja kaunein naisvartalo on ystävälläni joka on melkein rinnaton!
Muuten oikein muodokas kyllä.
Itse olen käynyt rintojen pienennysleikkauksessa. Paljon tyytyväisempi olen nyt! Pienemmätkin mieluusti ottaisin!
"En ole kiinnostunut sinusta. Olet liian vanha ja liian lihava."
Minua pitkään yrittäneen miehen kommentti, kun juttelin hänen kanssaan.
Meistä ei (tietenkään) koskaan tullut paria.
Miten sä kehtaat puhumaan tolla suulla. :D (suuni on vähän iso..)
Apua mitä juttuja! Onneks oma mies ei ole koskaan sanonut mitään tuollaista paitsi joskus vähän kummastelee mun vaatteita mutta siitä mä en välitä.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 09:01"]Tämäkään ei ole ulkonäöstä, mutta imitoi minua, kun pelattiin räiskintäpelejä ja minulla meni huonosti + vitutti. En antanut koskea tisseihin loppupäivänä, vaikka normaalisti pelataan sillätapaa, että minulla on vain rintsikat ja hipsterit ja poikaystävä puristelee aina välillä mun tissejä :D
Joo tiedän, ollaan teinejä, mutta eikö se toisaalta ole hyvä, ettei ole mitään pahempaa koskaan sanonut, tai tehnyt? Yhdessä 3v.
N17
[/quote]
Imitointi oli sen takia paha, koska minua koulukiusattiin koko ala-aste ja osa yläasteesta mm. just matkimalla mun puhetta. Poikaystävä on mun perheen lisäksi ainoa kuka on kuullut mun puhuvan sen jälkeen, kun yläasteella joskus kasilla sulkeuduin ja lopetin puhumisen koulussa yms julkisesti. Poikaystävä ei tiedä, miten arka aihe mun puhumisen matkiminen minulle on.
N17
Heh, tulipa mieleen vielä yksi tarina (olen siis 34:n ja 68:n kirjoittaja).
Nuorempana seurustelin kolme vuotta miehen kanssa, joka inhosi kapealahkeisia housuja ja ilmoitti tämän minulle ns. rehellisesti. Koska halusin seurustelukumppaniani miellyttää, hankkiuduin kaikista slim-fit-farkuistani ym. eroon. Suhde päättyi, ja vuoden päästä aloin seurustella uuden miehen kanssa, joka ilmoitti, että "hyi että vihaan tuollaisia leveälahkeisia housuja, joita sä aina pidät. Ne ei sovi sulle yhtään, sun jalat näyttää joltain pylväiltä". Tässä vaiheessa mua melkein nauratti. Hankin muutamat kapeat housut, mutta pidin edelleen silloin tällöin niitä "lökäreitäni" (suoria kangashousuja ja farkkuja), mutta arvatkaa vaan sen nillityksen ja rehellisten kommenttien määrää, mitä sain kuulla sen seurauksena! Erosin sittemmin tästäkin herrasta, puolentoista vuoden seurustelun jälkeen, mutta miehinen rehellisyys ei ollut syy eroon (jos joku nyt niin luulee).
Tämä leveät vs. kapeat lahkeet -esimerkki on jäänyt mulle mieleeni, että taitaa olla ihan mahdoton yrittää miellyttää ketään. Sama "lökäreitä" vihannut eksäni oli myös kommentin "tuolla lailla naisen pitäisi pukeutua" (minari ja korkkarit, pieni toppi) takana. Edellinen mies, jota tapailin, osoitteli mulle samaan tapaan pukeutunutta naista todeten, että "ihan kauheaa, mä en vois ikinä hyväksyä että mun nainen pukeutuis noin, näyttää siltä että haluaa vaan uutta miestä miehen perään".
Että otapa selvää tuosta sitten...taitaa olla parempi vaan mennä oman maun mukaan. :D
Yhden mielestä olin ruma, lihava, epämuodostunut, ällöttävä, suohirviö, vastenmielinen. Tietysti tyyppi oli henkisesti tasapainoton ja sairaalloisen mustasukkainen. Saisin kuulemma olla tyytyväinen, että joku on niin mustasukkainen minusta.
Pahinta eivät olleet ulkonäköön kohdistuvat kommentit vaan muu henkinen väkivalta ja vainoaminen, joka jatkui sen jälkeenkin, kun oli katkaissut yhteydenpidon. Hänen mielestään olen tyhmä, jälkeenjäänyt, mielisairas, idiootti. Minut pitäisi kuulemma raiskata ja tappaa enkä ansaitse mitään hyvää. Jouduin olemaan yhteydessä poliisiin saadakseni nuo häiritsevät yhteydenotot loppumaan.
Nyt olen saanut olla rauhassa pari vuotta ja alan toipua. Olinpa ruma tai en, ainakin olen elossa, ja minulla on siihen oikeus.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 10:53"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 10:49"]
Tosi surkeeta lukea näitä :/ Mikä on kasvatuksessa mennyt pieleen, kun niin monet suomalaismiehet ovat tollaisia mulkkuja ja naisilla niin olematon itsetunto, että ovat vapaaehtoisesti suhteessa niiden kanssa. En vaan voi ymmärtää... Omakaan itsetuntoni ei ole taivaissa (kiitos juntti-isäni), mutta jos mies kerrankin haukkuisi ulkonäköäni, niin lentäisi ikkunasta pihalle eikä takaisin olisi tulemista. Teette itsellenne ja lapsillenne tosi paljon vahinkoa noilla miessuhteillanne, oikeasti.
[/quote]
Kyllä, aivan totta. Suomalainen nainen kärsii, ku miehet ovat rehellisiä. Yhyy yhyy! Jatkakaa vaan valehtelua keskenänne!
[/quote]
No, jos näille rehellisille miehille tai "vaan läppää heittäville jätkille" sanoo mitään samantapaisella tavalla heistä itsestään, niin ei se vastaanotto ole mitenkään parempi. Kerran eräälle eksälleni oli työkaveri tullut taputtelemaan hänen mahaansa ja kysymään, että monennellas kuulla sitä mennään? Eipä tuon voinut sanoa menneen toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, vaan eksäni tuskaili monta kuukautta asian kanssa. Luulenpa, että jos kenellekään "rehelliselle miehelle" sanoisi seurustelukumppani yhtä "rehellisesti", ei vastaanotto ole yhtään parempi, vaan kyllä ne miehetkin tämmöisestä "rehellisyydestä" loukkaantuvat - ja ihan syystä: mielestäni myös ulkonäköön liittyvistä asioista voi hyvin keskustella, mutta voi vähän miettiä, miten sanansa asettaa. Ulkonäköasiat - ja varsinkin ne, joita ei voi ainakaan helposti muuttaa - ovat arka paikka.