Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pluskokoiset naisetkin voivat olla kauniita

Vierailija
08.04.2015 |

Tässä todiste siitä. Mun mielestä nää naiset on kauniita sanan varsinaisessa merkityksessä.

http://m.iltalehti.fi/mallit/2015040819483702_mp.shtml

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 11:55"]

Haluaisin nähdä samanlaisia pätkiä pulskista kaljamahaisista miehistä, jotka ovat myös hyvin komeita ja viehättäviä. Joo ei varmaan tule tapahtumaan.

[/quote] Voin ilmoittaa mieheni mukaan kuvauksiin. Laatu ennenkaikkea!

Vierailija
102/106 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 11:52"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 11:46"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 11:36"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 10:45"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 10:30"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 10:24"]

Yleensä ihminen jolla on kauniit kasvot on kaunis, ei muutama kilo haittaa ja noilla naisilla ne ylimääräiset kurvit ovat kauniisti sijoittuneet. Toki olen sitä mieltä, että jos olisivat normaalipainoisia niin voisivat olla suorastaan tyrmäävän kauniita.

Se on sääli, että me normaalipainoiset ollaan sellaisia väliinputoajia. On hienoa olla plus kokoinen tai hoikka, mutta kaikki siltä väliltä on näkymätöntä massaa. Enpä ole nähnyt kampanjaa jossa julistettaisiin normaalipainon hienoutta tai sitä normaaliutta julistetaan isojen naisten kuvilla. Ei meillä jotka mahtuu normaalipainon taulukkoon, mutta ei kuitenkaan ole hoikkia.

[/quote] Voithan sä lihottaa tai laihduttaa itses, jotta sutkin huomataan.

[/quote]

Kyse ei ole minusta. Olen ihan onnellisesti naimisissa enkä kaipaa itse mitään extra huomiota. Minulla kuitenkin on kaksi tytärtä ja olisihan se mukava jos normaalipaino vaihteeksi olisi uusi normaali, että ei tarvitse kasvaa maailmassa jossa normaalipaino=laihaläski.

[/quote] Eli tyttäresi on harmaahiiriä, joita ei huomata ja äitiä se harmittaa?

[/quote]

Huono provo ja ei pitäisi lähteä tähän ollenkaan. Kyse nyt ei ole huomaamisesta vaan siitä, että tytöt yleensäkin kelpaisivat itselleen eikä tarvitsisi vihata omaa peilikuvaansa. Olisi terveitä roolimalleja mihin samaistua.

Ja tyttäreni ovat ihan sieviä kiitos kysymästä. Ovat toki vielä lapsia, että pahimmat ulkonäköpaineet ovat vasta edessä.

[/quote] Aa ok, eli et ole osannut kasvattaa tarpeeksi kannustavasti? Itsetunto itsetunto kehuminen kehuminen....

[/quote]

En ilmeisesti osaa myöskään kirjoittaa ymmärrettävästi. Omilla tytöillä ei mitään itsetunto-ongelmia ole ja ei varmasti pahaksi olisi jos medialla olisi tarjota myös terveitä roolimalleja niin ei sitten teininäkään tarvitse alkaa itkemään peilin ääressä ja puristelemaan olemattomia makkaroita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 11:59"]

Yleensä ihminen jolla on kauniit kasvot on kaunis, ei muutama kilo haittaa ja noilla naisilla ne ylimääräiset kurvit ovat kauniisti sijoittuneet. Toki olen sitä mieltä, että jos olisivat normaalipainoisia niin voisivat olla suorastaan tyrmäävän kauniita.

Se on sääli, että me normaalipainoiset ollaan sellaisia väliinputoajia. On hienoa olla plus kokoinen tai hoikka, mutta kaikki siltä väliltä on näkymätöntä massaa. Enpä ole nähnyt kampanjaa jossa julistettaisiin normaalipainon hienoutta tai sitä normaaliutta julistetaan isojen naisten kuvilla. Ei meillä jotka mahtuu normaalipainon taulukkoon, mutta ei kuitenkaan ole hoikkia.

[/quote]

Kyse ei ole minusta. Olen ihan onnellisesti naimisissa enkä kaipaa itse mitään extra huomiota. Minulla kuitenkin on kaksi tytärtä ja olisihan se mukava jos normaalipaino vaihteeksi olisi uusi normaali, että ei tarvitse kasvaa maailmassa jossa normaalipaino=laihaläski.

[/quote]

Huono provo ja ei pitäisi lähteä tähän ollenkaan. Kyse nyt ei ole huomaamisesta vaan siitä, että tytöt yleensäkin kelpaisivat itselleen eikä tarvitsisi vihata omaa peilikuvaansa. Olisi terveitä roolimalleja mihin samaistua.

Ja tyttäreni ovat ihan sieviä kiitos kysymästä. Ovat toki vielä lapsia, että pahimmat ulkonäköpaineet ovat vasta edessä.

[/quote] Aa ok, eli et ole osannut kasvattaa tarpeeksi kannustavasti? Itsetunto itsetunto kehuminen kehuminen....

[/quote]

En ilmeisesti osaa myöskään kirjoittaa ymmärrettävästi. Omilla tytöillä ei mitään itsetunto-ongelmia ole ja ei varmasti pahaksi olisi jos medialla olisi tarjota myös terveitä roolimalleja niin ei sitten teininäkään tarvitse alkaa itkemään peilin ääressä ja puristelemaan olemattomia makkaroita.

[/quote] Eli nyyhkit turhaan?

Vierailija
104/106 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:34"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:21"]Lihavia. Miksei ole yhtään normaalipainoista naista? [/quote] Katkera ikidiettaaja siellä huutelee :) Veikö joku isompi nainen sun miehen? [/quote] Ei todellakaan ole vienyt, kuka tuollaista pulleroa haluaisi :D ikideittaaja? Kaikenlaista sitä kuulee. Hyviä öitä teille läskeille!

[/quote]

Kuules. Hoikkuus ei pysty mitenkään paikkaamaan sitä mustaa aukkoa minkä tuo vittumaisuus sinussa aiheuttaa. Tiedän monia miehiä, jotka tyytyvät tuollaiseen vittuilevaan ulkonäkökeskeiseen ihmiseen vain, että saisivat pillua. Sitten on MIEHIÄ, jotka haluavat oikean naisen. Silloin ei pyöreys ja kilot haittaa ollenkaan, päinvastoin. Kas kun se henkinen kehitys on aika suuri osa ihmistä, tuolle tasolle toisia haukkumaan jäävät ihmiset ei kovin korkealle ole kasvaneet. puhumattakaan sydämen lämmöstä, jota miehet myös kaipaavat. Heikot ja naisenpelkoiset miehet haluavat jyystää jotain pinnallista lautaa. Tosimies toivoo naiselta vähän enemmän.

Vierailija
105/106 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:01"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 11:59"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote] Eli nyyhkit turhaan?

[/quote]

Tässä maailmassa on aika monta tyttöä ja olisi ihan kiva jos kaikilla olisi terve itsetunto, että kyllä normaalipainoa voitaisiin vähän nostaa uuteen arvostukseen.

Vierailija
106/106 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, näyttäisipä itsekin tuolta kuin nuo plus-naiset. Olen vain lievästi ylipainoinen, hoikempi kuin nuo kuvan naiset, mutta mulla ekaksi menee läski vatsaan makkaroiksi ja kaljamahaksi ja kaulaan ja naamaan, joten olen aivan kamalan näköinen vaikkei sitä painoa niin valtavasti olekaan. Kateeksi käy tuollaisia naisia joilla menee massa takapuoleen ja tisseihin tai tasaisesti ympäri kehoa. Mikäs sitä olisi painaessa vähän enemmänkin, jos ei vaan jo 10 kg ylipainolla kaula olisi läskipussien kokoelma ja posket pulleat kuin olisi jatkuva molemminpuolinen hammassärky.