Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pluskokoiset naisetkin voivat olla kauniita

Vierailija
08.04.2015 |

Tässä todiste siitä. Mun mielestä nää naiset on kauniita sanan varsinaisessa merkityksessä.

http://m.iltalehti.fi/mallit/2015040819483702_mp.shtml

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35v taitaa olla vähän yksinkertainen kun ei edelleenkään kykenw minkäänlaiseen keskusteluun tai perustelemaan että miksi olen niin väärässä? Todistat lähinnä sitä että hoet vain samaa mantraa ja luulet että sillä saat jotain perusteltua.

Seuraavana kommentoi stereotypia jonka mielestä voi ilmeisesti olla vain tikkulaiha tai lihava?

En ole sanonut että tikkulaiha on kauNis. Kaunis on hyvässä kunnossa oleva ja sopivasti lihasmassaa omaava. Ei fittness vaan normaali keho joka syntyy kun liikkuu kuten ihmisen on tarkoitus ja syö terveellisesti. Eli sellainen kiinteä jolla ei ole turhaa vararasvaa.

Vierailija
42/106 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 00:02"]

Fitness ihanne on paras, terveellisin. Laihat anorektikot ja löllöläskit vois ottaa itteään niskasta kiinni.

[/quote]

Fitnessillä ei ole terveellisyyden tai sen kunnon (fitness) kanssa mitään tekemistä, kyse on vain trendistä ja  kauneusihanteesta. Vai miksi luulet, että someen laitetaan perseen kuvia eikä kyykkäys- tai coopertuloksia? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, miehet vaatii kovaan ääneen naisilta "terveellisiä elämäntapoja" kun juuri miehet on niitä joilla on epäterveelliset elämäntavat. Naiset tutkitusti elää selvästi miehiä pitempään. "Miesten ennenaikaista kuolleisuutta aiheuttavat sairaudet ovat kaikissa maissa samoja: sepelvaltimotauti, keuhkosyöpä, alkoholisairaudet sekä tapaturmat ja väkivalta eri muodoissaan. Erot näkyvät jo lapsuudessa." - kertoo terveyskirjasto.

Kyllä se on kuule miesten joiden pitäisi skarpata.

Vierailija
44/106 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 01:21"]

Haha, miehet vaatii kovaan ääneen naisilta "terveellisiä elämäntapoja" kun juuri miehet on niitä joilla on epäterveelliset elämäntavat. Naiset tutkitusti elää selvästi miehiä pitempään. "Miesten ennenaikaista kuolleisuutta aiheuttavat sairaudet ovat kaikissa maissa samoja: sepelvaltimotauti, keuhkosyöpä, alkoholisairaudet sekä tapaturmat ja väkivalta eri muodoissaan. Erot näkyvät jo lapsuudessa." - kertoo terveyskirjasto.

[/quote]

Jännää logiikkaa, että jonkin ihmisryhmän ei pitäisi skarpata koska jotkut muut elävät vielä epäterveellisemmin.

Vierailija
45/106 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Pelkkä miesten skarppaaminen ei auta vaan pitäisi tehdä ihan konkreettisia toimia. Ainakin kaksi asiaa johon itse haluaisin, että kiinnitettäisiin enemmän huomiota on itsemurhat ja syrjäytyminen.

Vierailija
46/106 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:10"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:01"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 11:59"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 11:52"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 11:46"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 11:36"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 10:45"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 10:30"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 10:24"]

Yleensä ihminen jolla on kauniit kasvot on kaunis, ei muutama kilo haittaa ja noilla naisilla ne ylimääräiset kurvit ovat kauniisti sijoittuneet. Toki olen sitä mieltä, että jos olisivat normaalipainoisia niin voisivat olla suorastaan tyrmäävän kauniita.

Se on sääli, että me normaalipainoiset ollaan sellaisia väliinputoajia. On hienoa olla plus kokoinen tai hoikka, mutta kaikki siltä väliltä on näkymätöntä massaa. Enpä ole nähnyt kampanjaa jossa julistettaisiin normaalipainon hienoutta tai sitä normaaliutta julistetaan isojen naisten kuvilla. Ei meillä jotka mahtuu normaalipainon taulukkoon, mutta ei kuitenkaan ole hoikkia.

[/quote] Voithan sä lihottaa tai laihduttaa itses, jotta sutkin huomataan.

[/quote]

Kyse ei ole minusta. Olen ihan onnellisesti naimisissa enkä kaipaa itse mitään extra huomiota. Minulla kuitenkin on kaksi tytärtä ja olisihan se mukava jos normaalipaino vaihteeksi olisi uusi normaali, että ei tarvitse kasvaa maailmassa jossa normaalipaino=laihaläski.

[/quote] Eli tyttäresi on harmaahiiriä, joita ei huomata ja äitiä se harmittaa?

[/quote]

Huono provo ja ei pitäisi lähteä tähän ollenkaan. Kyse nyt ei ole huomaamisesta vaan siitä, että tytöt yleensäkin kelpaisivat itselleen eikä tarvitsisi vihata omaa peilikuvaansa. Olisi terveitä roolimalleja mihin samaistua.

Ja tyttäreni ovat ihan sieviä kiitos kysymästä. Ovat toki vielä lapsia, että pahimmat ulkonäköpaineet ovat vasta edessä.

[/quote] Aa ok, eli et ole osannut kasvattaa tarpeeksi kannustavasti? Itsetunto itsetunto kehuminen kehuminen....

[/quote]

En ilmeisesti osaa myöskään kirjoittaa ymmärrettävästi. Omilla tytöillä ei mitään itsetunto-ongelmia ole ja ei varmasti pahaksi olisi jos medialla olisi tarjota myös terveitä roolimalleja niin ei sitten teininäkään tarvitse alkaa itkemään peilin ääressä ja puristelemaan olemattomia makkaroita.

[/quote] Eli nyyhkit turhaan?

[/quote]

Tässä maailmassa on aika monta tyttöä ja olisi ihan kiva jos kaikilla olisi terve itsetunto, että kyllä normaalipainoa voitaisiin vähän nostaa uuteen arvostukseen.

[/quote] En jaksa uskoa, että olet edes tosissasi, mutta nice try!

Vierailija
47/106 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hoikka voi olla helvetin ruma!

Vierailija
48/106 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 07:50"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 02:13"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 02:04"] Täällä on näköjään terveyttä ja kunnostaan huolehtivia kohtaan oikein mielenosoitus meneillään. Tiesittekö että ylipaino altistaa sydän- ja verisuonitautien lisäksi myös joidenkin syöpätyyppien puhkeamiseen. Ylipaino vaikuttaa heikentävästi liikkuntakykyyn ja kokonaiskuntoon, myös henkisen hyvinvoinnin heikkenemiseen.   [/quote] Terveydestä ja kunnosta huolehtiminen on hieno homma, ulkonäön- ja kehonpalvonta taas ihan eri juttu. Tämän hetken tutkimuksen valossa pisin eliniänodote on muuten BMI'n perusteella lievästi ylipainoisilla. [/quote] BMI on tuossa tapauksessa laskettu kuolleelta ja useimmat kuolevat vanhoina. Jos vanhukselle on hyötyä lievästä ylipainosta, ei se tarkoita sitä, että on kannattavaa elää elämänsä ylipainoisena.

[/quote]

Ei pidä paikkaansa. Osa tutkimuksista on juuri tuon takia tehty niin, että on vertailtu painoindeksiä nuorempana. Tulokset ovat silti saman suuntaisia, lievästi ylipainoisen eliniänodote on joko yhtä hyvä tai hieman parempi, kuin normaalipainoisen ja optimaalinen painoindeksi 25-27. BMI30 ja erityisesti 35 jälkeen eliniänodote alkaakin sitten tippua melko jyrkästi.

Ilmeisesti tuo optimaalinen BMI jopa hissukseen nousee sitä mukaa kun sydän- ja verisuonitautien hoito kehittyy, koska ne ovat merkittävin ylipainoon liittyvä terveysriski. Kannattaa myös ottaa huomioon sekin, että ylipaino itsessään ei välttämättä ole kummoinenkaan terveysriski, vaan ne siihen johtaneet elämäntavat. Säännöllisesti liikkuvan reilustikin ylipainoisen infarktiriski esimerkiksi on pienempi kuin liikuntaa harrastamattoman normaalipainoisen. Tämä on tietysti hyvä uutinen niille, joille laihduttaminen on vaikeaa - terveyttään ja kuntoaan pystyy kuitenkin liikunnalla parantamaan valtavasti, vaikkei paino putoaisikaan.

Vierailija
49/106 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 11:48"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 09:46"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 09:26"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 09:12"]Hyi helvetti millaisia läskejä ! Itsellä ainakin kulli seisoisi sisäänpäin, eikä suostuisi edes näyttäytymään tuollasten kanssa, hyi helvetti. [/quote] Aika rumasti puhut muista.

[/quote] Onneksi on vähemmistön edustaja.

[/quote]

Normaalipainoiset ihmiset kieltämättä ovat Suomessakin jo vähemmistö.
[/quote]
Eli pienitissiset ei lukeudu sitten niihin? Maisa Torppakin mainostaa, että suurin osa suomalaisista naisista on juuri pienitissisiä. Eli isotissiset on normaalipainoisia?

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1428409981253.html

Vierailija
50/106 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 08:34"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 08:28"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 01:03"]

No niin heti hermostuttaa pikkuisia :) 

Voitte toki koittaa perustella että laiskuus, huono itsekuri, haluttomuus pitää itsestään huolta, laiskuus ja haluttomuus harrastaa liikuntaa on kauniita ja hyvia ominaiauuksia? Pyydän,, perustelkaa toki.

Vai olenko oikeassa ja hermostuttaa kun joku kehtaa sen sanoa ääneen?

[/quote]Itse olen ylipainoinen, mutta (vaikka itse sanonkin) melkoisen kiltti persoona, hyvä ihminen. Olen hyväsydäminen ja mahdollisimman kohtelias tilanteessa kuin tilanteessa. Ajattelen muitakin kuin itseäni, eikä tulisi koskaan mieleenikään haukkua ihmisiä kuten sinä. Itse ainakin pidän näitä ominaisuuksia kauniimpina ja parempina, kuin hyvää itsekuria ja ahkeruutta. Ei sillä, ettenkö olisi myös ahkera ja etenkin vahva, ainakin joissain asioissa. Olen mm. lopettanut tupakanpolton, selvinnyt mieheni kuolemasta jne. Paino on vain aina ollut se kompastuskivi. Ja myös todella paljon mieltä vaivaava asia, kiitos etenkin sinunlaisten ihmisten. Itseänikin se toki vaivaa, olisihan se ihanaa olla hoikka, ei olisi riskiä sairauksista tms. Mutta onneksi olen kuitenkin kaunis, kiloistani huolimatta. Ihan kuin kaikki muutkin, varsinkin hyväsydämiset ihmiset :)

[/quote]

Kuulostaa hyvältä, mutta miksi et voi lisäksi olla normaalipainoinen? Eihän se sulje noita sinun muita ominaisuuksiasi pois?

Ei siis hyökkäys henkilökohtaisesti sinua kohtaan, tätä vain kuulee usein ylipainoisten sanovan: olen sitä, olen tätä, lisäksi lihava.

Katsos .. minä olen elämänmyönteinen ja kiltti. Olen minäkin lopettanut polttamisen, lopetin myös juomisen. Olen myös ahkera ja tunnollinen, ja laitan usein muut etusijalle, varsinkin perheeni. Olen myös hoikka.

[/quote]Ei tietenkään sulkisi laihuus muita ominaisuuksia pois, en todellakaan sitä tässä tarkoittanut, ei ollut pointtina se. Totta kai haluaisin olla normaalipainoinen, kuten jo sanoinkin. Tällä hetkellä ei vain voimavarat siihen riitä (lähinnä vaikuttaa muut ongelmat, joista johtuva bed, ei liity laiskuuteen ;)). Yleistit kaikkien läskien olevan laiskoja ja esim. haluttomia harrastamaan liikuntaa (monet ylipainoisetkin harrastavat liikuntaa, itseni mukaanlukien). Halusin vain korjata tuota väittämystä.

Vierailija
51/106 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
52/106 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osahan noista naisista on varsin hyvin tienaavia malleja joten jos haluaisivat varmasti pääsisivät rasvaimuihin ym.

Vierailija
53/106 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kauniita, mallithan on (niin laihat kuin plus-kokoiset) yleensä niitä mahdollisimman kauniita versioita saman "kategorian" naisista joten tietenkään ei ole sama kuin omenavartaloinen pirkko pitäjänmäeltä. Mutta pointti on että isompikin voi olla kaunista. Ja tässä ei varmaan ole normipainoisia koska mallisto on isommille tarkoitettu? Real woman on kiltti ja vetävä tapa sanoa isokokoisille että tässä teidän mallisto, ehtaa naista.

Ja epäilijälle tiedoksi että minulla on kokoa ollut hoikasta +40kg ylipainoon ja ehdottomasti eniten huomiota sain kun painoa oli +10-20kg, aina olen kelvannut muutenkin vaikka oma mies riittää minulle ;) on miehiä jotka haluavat vain timmin naisen mutta monikaan mies ei laittaisi pahaksi esimerkiksi kuvien mukaista pyöreyttä tai hieman muhkeampia kurveja.

Vierailija
54/106 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 01:28"]

[/quote]

Jännää logiikkaa, että jonkin ihmisryhmän ei pitäisi skarpata koska jotkut muut elävät vielä epäterveellisemmin.

[/quote]

Arvostelen vain näitä plösöjä nykymiehiä jotka kittaa rajattomasti kaljaa ja syövät epäterveellisesti mutta silti niille kelpaa vain fitnessmimmit vierelleen. Ennenkuin alkavat arvosteleen muita ihmisiä niin vilkasisivat ensin peiliin.

Vierailija
55/106 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 01:36"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 01:28"]

[/quote]

[/quote]

Arvostelen vain näitä plösöjä nykymiehiä jotka kittaa rajattomasti kaljaa ja syövät epäterveellisesti mutta silti niille kelpaa vain fitnessmimmit vierelleen. Ennenkuin alkavat arvosteleen muita ihmisiä niin vilkasisivat ensin peiliin.

[/quote]

Siinä taas hieno olkiukkoargumentti! Täällähän ei oikeasti voi tietää millaisia miehiä ruudun takana kirjoittelee tai ovatko ne edes miehiä, joten vähän turhahkoa sössötystä taas tuollainen.

Vierailija
56/106 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 01:18"]

M35v taitaa olla vähän yksinkertainen kun ei edelleenkään kykenw minkäänlaiseen keskusteluun tai perustelemaan että miksi olen niin väärässä? Todistat lähinnä sitä että hoet vain samaa mantraa ja luulet että sillä saat jotain perusteltua.

Seuraavana kommentoi stereotypia jonka mielestä voi ilmeisesti olla vain tikkulaiha tai lihava?

En ole sanonut että tikkulaiha on kauNis. Kaunis on hyvässä kunnossa oleva ja sopivasti lihasmassaa omaava. Ei fittness vaan normaali keho joka syntyy kun liikkuu kuten ihmisen on tarkoitus ja syö terveellisesti. Eli sellainen kiinteä jolla ei ole turhaa vararasvaa.

[/quote]

Juuri näin. Lihaskato tulee aika pian jos ruokavalio on epäterveellinen eikä liiku. Miksi jotkut vastustaa tervettä kauneutta, ei mene jakeluun ei.

Vierailija
57/106 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis voi olla kyllä mutta ei niin seksikäs kuin

oikein syömällä ja riittävällä liikunnalla tuleva.

Saa olla aikamoinen fetissi kaverilla että jaksaa

pulleista sohvaperunoista kiinnostua.

Vierailija
58/106 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöriikö miesykkönen nykyään täällä?

Vierailija
59/106 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Niin, tuohan on se ns. tasa-arvon puolisko, mistä ei esimerkiksi Naisasialiitto Unionin mukaan saisi edes puhua, saati että ohjattaisiin rahaa tuon epäsuhdan korjaamiseen. Jos vertaa vaikkapa rintasyövän ja eturauhassyövän ehkäisyyn ja tutkimukseen käytettävää rahoitusta, niin epäsuhta on huomattava.

Samoin kuin vaikkapa miesten suurempi itsemurhariski. Lukuisissa tutkimuksissa on osoitettu, että perheväkivalta ja itsemurhariski kulkevat käsi kädessä ja toisaalta länsimaissa on naisen aseman parantuessa ja naisten kokeman väkivallan vähentyessä naisten itsemurhariski pienentynyt ja miesten säilynyt ennallaan. Tästä huolimatta Suomen eturivin "tasa-arvoa" ajavien feministien mielestä naisten miehiin kohdistamaa lähisuhdeväkivaltaa tai sen vaikutuksia ei kannata tutkia vaan tärkeämpää on keskittyä jo ennestäänkin onnellisempien ja pidempään elävien naisten aseman parantamiseen.

Vierailija
60/106 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on näköjään terveyttä ja kunnostaan huolehtivia kohtaan oikein mielenosoitus meneillään. Tiesittekö että ylipaino altistaa sydän- ja verisuonitautien lisäksi myös joidenkin syöpätyyppien puhkeamiseen. Ylipaino vaikuttaa heikentävästi liikkuntakykyyn ja kokonaiskuntoon, myös henkisen hyvinvoinnin heikkenemiseen.