Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille miesten ehdottelevista ja vihjailevista puheista

Vierailija
16.05.2026 |

Olen mies ja koko elämän on tuntunut hyvin hankalalta sanoa mitään vihjailevaa tai ehdottelevaa naisille. Tai edes sitä että olisin kiinnostunut naisesta.
Suhteita on ollut mutta näissä tilanteet ovat menneet lähes täysin sanattoman viestinnän kautta.

Ympärillä olen kuullut koko elämän kun kaverit ovat ehdotelleet naisille lähinnä ravintoloissa mutta olen pitänyt tätä tosi junttina ja maalaismaisena.

Asia on kuitenkin häirinnyt ja onko ol tapoja ehdotella ja/tai puhua vaikka kaksimielisyyksiä noin yleensä jos kumpikin osapuoli on edes jotenkin kiinnostunut toisistaan vai onko parempi luottaa sanattomaan viestintään?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei siis ole trolli. Asiaa ei kehtaa kysyä suoraan naispuolisilta kavereilta.

Ap

Vierailija
2/16 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Ihan yhtä ällöä on puhua rivoja kuin tuottaa tuollaista rivoenergiaa "sanattomasti". Reipas avioehto pöytään niin siitä alkavat neuvottelut mahdollisesta kohdunkäytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ongelmani tuntuvat suorastaan katoavan, kun pysyttelen kaukana suomalaisista naisista.

Vierailija
4/16 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Tota kutsutaan flirttailuksi ja jos nolemmat haluaa se voi syventyä. Sitä on sanallista ja sanatonta.

Aloita vaikka asioista jotka voi tulkita kahdella tavalla. Kysy esim keskustekukumpanilta mieto mielestäsi hauska juttu. Vaikka "onko tää sun eka kerta" 

Vierailija
5/16 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ongelmani tuntuvat suorastaan katoavan, kun pysyttelen kaukana suomalaisista naisista.

Sehän on hienosti opittu ja suomalaiset naiset kiittävät.

Vierailija
6/16 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko +40v etkä vieläkään pärjää itse naisasioissa?

Vierailija
7/16 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sellainen periaate että jos mies tuo munansa sellaiselle etäisyydelle minusta että pystyn sen katkaisemaan, katkaisen. Tervettä itsesuojeluvaistoa pitää muna housuissaan eikä tyrkyttää sitä tuntemattomille naisille.

Vierailija
8/16 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Tota kutsutaan flirttailuksi ja jos nolemmat haluaa se voi syventyä. Sitä on sanallista ja sanatonta.

Aloita vaikka asioista jotka voi tulkita kahdella tavalla. Kysy esim keskustekukumpanilta mieto mielestäsi hauska juttu. Vaikka "onko tää sun eka kerta" 

Joo ja miehet tulkitsevat ystävälisyyden, humoristisuuden ja hymyn munansa kautta, koska ovat sillä tavalla aivovammaisia. Kaikki paitsi välitön hengenvaara on heidän mielestään flirttailua ja jonkun mielestä se hengenvaarakin on kiihottavaa. Onneksi en ole mies, vaan on aivot.

Vierailija
9/16 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäkin olen monesti miettinyt mikä olisi paras tapa ehdottaa petipuuhia. Toki sanaton viestintäkin jotenkin toimii mutta mukavempaa olisi jos asia tulisi kerralla selväksi ja varmistetuksi. Enkä tarkoita mitään anna pi***a tyyppistä murjaisua

Vierailija
10/16 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot ällöttävä.

Vierailija
11/16 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos asiallisesta vastauksesta 😊

Yritän myös opetella flirttailemaan

Vierailija
12/16 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko +40v etkä vieläkään pärjää itse naisasioissa?

Kyllä ja jotenkin tuntuu että tämänkaltainen puhumattomuus on yleistä ns. kilttien ja asiallisten miesten keskuudessa johon ryhmään lasken myös itseni

Vierailija
13/16 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se etenee petipuuhiin jos nainen haluaa seksiä tuntemattoman kanssa. Ei tarvitse ehdotella.

Vierailija
14/16 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset suostuvat tosi helposti miesten leikkeihin ja sääntöihin. Kaverisi ovat jymähtäneet käytökseen ja vihjailuihin, joka voi toimia osaan naisista. Kaverisi eivät tietenkään kerro naisista, jotka eivät sellaisesta pidä ja sellaisiakin löytyy paljon.  
Mitäs, jos et yrittäisi olla kukaan muu kuin olet? Naisille voi sanoa suoraan, ettet osaa vihjailla saati tykkäisit kaksimielisistä vihjailuista, ja kysy mistä haluaisivat mieluummin jutella. Se tekee enemmän vaikutuksen kuin mietit millainen sinun pitäisi olla.
Minä pidän  hyvästä ja härskistä huumorista, mutta se vaatii kertojalta kyllä älykkyyttä ja tilannetajua. Harva osaa sitä.

Vierailija
15/16 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että hankaluus sanoa jotain jossain sosiaaisessa tilanteessa kumpuaa siitä, että se sanoja itse kokee, että hän joutuu häpeään, jos toinen ei tajuakaan mitä hän sanoi, tai jos toinen ymmärtää täysin väärin. Että mitä sitten pitää tehdä, kun oma häpeä kasvaa niin suureksi ettei mikään puska lähistöllä tarjoa tarpeeksi hyvää suojaa, jos sinne pitää sukeltaa häpeämään. Koko elämä ohi eikä enää koskaan uskalla kokeilla uudestaan. 

Tuosta sosiaalisen mokaamisen pelosta kun pääset eroon, niin sitten alkaa taidotkin karttua.  Kaikki mokaa sosiaalisesi. Tekisi mieli sanoa, että joka päivä, mutta jos ei joka päivä, niin vähintään viikottain ja kaikkia omia mokailujaan ei edes itse huomaa. 

Vierailija
16/16 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että hankaluus sanoa jotain jossain sosiaaisessa tilanteessa kumpuaa siitä, että se sanoja itse kokee, että hän joutuu häpeään, jos toinen ei tajuakaan mitä hän sanoi, tai jos toinen ymmärtää täysin väärin. Että mitä sitten pitää tehdä, kun oma häpeä kasvaa niin suureksi ettei mikään puska lähistöllä tarjoa tarpeeksi hyvää suojaa, jos sinne pitää sukeltaa häpeämään. Koko elämä ohi eikä enää koskaan uskalla kokeilla uudestaan. 

Tuosta sosiaalisen mokaamisen pelosta kun pääset eroon, niin sitten alkaa taidotkin karttua.  Kaikki mokaa sosiaalisesi. Tekisi mieli sanoa, että joka päivä, mutta jos ei joka päivä, niin vähintään viikottain ja kaikkia omia mokailujaan ei edes itse huomaa. 

Totta. Perfektionismi ei mitenkään helpota asiaa. Pitäisi opetella mokaamaan enemmän 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä