Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pluskokoiset naisetkin voivat olla kauniita

Vierailija
08.04.2015 |

Tässä todiste siitä. Mun mielestä nää naiset on kauniita sanan varsinaisessa merkityksessä.

http://m.iltalehti.fi/mallit/2015040819483702_mp.shtml

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 02:04"]

Täällä on näköjään terveyttä ja kunnostaan huolehtivia kohtaan oikein mielenosoitus meneillään. Tiesittekö että ylipaino altistaa sydän- ja verisuonitautien lisäksi myös joidenkin syöpätyyppien puhkeamiseen. Ylipaino vaikuttaa heikentävästi liikkuntakykyyn ja kokonaiskuntoon, myös henkisen hyvinvoinnin heikkenemiseen.

[/quote]

Terveydestä ja kunnosta huolehtiminen on hieno homma, ulkonäön- ja kehonpalvonta taas ihan eri juttu. Tämän hetken tutkimuksen valossa pisin eliniänodote on muuten BMI'n perusteella lievästi ylipainoisilla.

Vierailija
62/106 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava ei ole kaunista, lihava on ruma.
T: Pyöreä, jolla on todella sairas mielikuva kauniista naisvartalosta, kiitos koulukiusaamisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 00:04"]Kuinka moni ylistäisi noita naisia, jos heillä olisi vähemmän kauniit kasvot?
[/quote]

Kuinka moni ylistää hyväkroppaista mutta rumanaamaista?

Eiköhän se kokonaisuus ole se tärkein, johon vaikuttaa myös olemus. Itse en ole mikään hoikka, ennemminkin pyöreä, mutta aina ollut vientiä, ollut kavereista se jota eniten pokaillaan ja kehutaan toistuvasti kauniiksi.

Vierailija
64/106 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 01:35"]

Ja epäilijälle tiedoksi että minulla on kokoa ollut hoikasta +40kg ylipainoon ja ehdottomasti eniten huomiota sain kun painoa oli +10-20kg

[/quote]

En ihmettele. Tuossa olet juuri siinä kuosissa, että olet liikakilojesi johdosta ns. "varma nakki" mutta et kuitenkaan vielä sellainen jokinorsu ettei pystyisi edes kauheassa tuubassa panemaan. Itsekin kohdistan yhden illan panoseuran haun juuri tähän naistyyppiin.

Vierailija
65/106 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 02:13"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 02:04"]

Täällä on näköjään terveyttä ja kunnostaan huolehtivia kohtaan oikein mielenosoitus meneillään. Tiesittekö että ylipaino altistaa sydän- ja verisuonitautien lisäksi myös joidenkin syöpätyyppien puhkeamiseen. Ylipaino vaikuttaa heikentävästi liikkuntakykyyn ja kokonaiskuntoon, myös henkisen hyvinvoinnin heikkenemiseen.

[/quote]

Terveydestä ja kunnosta huolehtiminen on hieno homma, ulkonäön- ja kehonpalvonta taas ihan eri juttu. Tämän hetken tutkimuksen valossa pisin eliniänodote on muuten BMI'n perusteella lievästi ylipainoisilla.

[/quote]

Joka johtunee aika pitkälti siitä, että BMI on susipaska indikaattori joka ei millään tapaa ota huomioon kehon koostumusta. Vähänkään lihaksikkaampi kaveri menee BMI:n puolelta sinne ylipainoisten luokkaan vaikka rasvat olisi alle kympin.

Vierailija
66/106 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 02:13"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 02:04"]

[/quote]

[/quote]
BMI on tuossa tapauksessa laskettu kuolleelta ja useimmat kuolevat vanhoina. Jos vanhukselle on hyötyä lievästä ylipainosta, ei se tarkoita sitä, että on kannattavaa elää elämänsä ylipainoisena.

Vierailija
67/106 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noi olleet edes isokokoisia! Tai no tietty mallimaailmassa plusmalleja mutta muu ihan normaalin kokoisia naisia. Oksettavaa ja huolestuttavaa jos jonkun mielestä he ovat lihavia.

Vierailija
68/106 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 07:38"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 01:35"]

Ja epäilijälle tiedoksi että minulla on kokoa ollut hoikasta +40kg ylipainoon ja ehdottomasti eniten huomiota sain kun painoa oli +10-20kg

[/quote]

En ihmettele. Tuossa olet juuri siinä kuosissa, että olet liikakilojesi johdosta ns. "varma nakki" mutta et kuitenkaan vielä sellainen jokinorsu ettei pystyisi edes kauheassa tuubassa panemaan. Itsekin kohdistan yhden illan panoseuran haun juuri tähän naistyyppiin.
[/quote]
Mitä tämä kertoo sinusta?

Vierailija
69/106 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, miksi läskejä pitää puolustella jatkuvasti. Ylipaino ei ole kaunista, sisäelinten ympärille kertyny rasva ei ole terveellistä. Läski on eri asia kuin normaalipaino.

Anoreksia ei ole terveellistä. Törröttävät luut eivät ole kauniita. Bulimia on sairaus.

Normaalipainoinen voi olla hoikka, pyöreä tai timmi. BMI ei ole urbaani myytti.

Vierailija
70/106 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:36"]

Surullista, että kaikki aina mieltävät pluskokoisen ylipainoiseksi, kun sehän pääasiassa tarkoittaa vain isokokoista naista. Ja isokokoinen ei tässä ole kiertoilmaus ylipainoiselle.

[/quote]

Aivan yhtä surullista on myös se, että yksiselitteisesti vakavasta ylipainosta kärsivät mieltävät olevansa tätä "pluskokoa". Se jos mikä on itsepetosta parhaimmillaan. Kyllä niitä kurveja saa olla, mutta on eri asia, onko niitä tyyliin Indy 500 -ovaali vaiko Suzuka. 

Vierailija
71/106 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 01:03"]

No niin heti hermostuttaa pikkuisia :) 

Voitte toki koittaa perustella että laiskuus, huono itsekuri, haluttomuus pitää itsestään huolta, laiskuus ja haluttomuus harrastaa liikuntaa on kauniita ja hyvia ominaiauuksia? Pyydän,, perustelkaa toki.

Vai olenko oikeassa ja hermostuttaa kun joku kehtaa sen sanoa ääneen?

[/quote]Itse olen ylipainoinen, mutta (vaikka itse sanonkin) melkoisen kiltti persoona, hyvä ihminen. Olen hyväsydäminen ja mahdollisimman kohtelias tilanteessa kuin tilanteessa. Ajattelen muitakin kuin itseäni, eikä tulisi koskaan mieleenikään haukkua ihmisiä kuten sinä. Itse ainakin pidän näitä ominaisuuksia kauniimpina ja parempina, kuin hyvää itsekuria ja ahkeruutta. Ei sillä, ettenkö olisi myös ahkera ja etenkin vahva, ainakin joissain asioissa. Olen mm. lopettanut tupakanpolton, selvinnyt mieheni kuolemasta jne. Paino on vain aina ollut se kompastuskivi. Ja myös todella paljon mieltä vaivaava asia, kiitos etenkin sinunlaisten ihmisten. Itseänikin se toki vaivaa, olisihan se ihanaa olla hoikka, ei olisi riskiä sairauksista tms. Mutta onneksi olen kuitenkin kaunis, kiloistani huolimatta. Ihan kuin kaikki muutkin, varsinkin hyväsydämiset ihmiset :)

Vierailija
72/106 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 08:28"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 01:03"]

No niin heti hermostuttaa pikkuisia :) 

Voitte toki koittaa perustella että laiskuus, huono itsekuri, haluttomuus pitää itsestään huolta, laiskuus ja haluttomuus harrastaa liikuntaa on kauniita ja hyvia ominaiauuksia? Pyydän,, perustelkaa toki.

Vai olenko oikeassa ja hermostuttaa kun joku kehtaa sen sanoa ääneen?

[/quote]Itse olen ylipainoinen, mutta (vaikka itse sanonkin) melkoisen kiltti persoona, hyvä ihminen. Olen hyväsydäminen ja mahdollisimman kohtelias tilanteessa kuin tilanteessa. Ajattelen muitakin kuin itseäni, eikä tulisi koskaan mieleenikään haukkua ihmisiä kuten sinä. Itse ainakin pidän näitä ominaisuuksia kauniimpina ja parempina, kuin hyvää itsekuria ja ahkeruutta. Ei sillä, ettenkö olisi myös ahkera ja etenkin vahva, ainakin joissain asioissa. Olen mm. lopettanut tupakanpolton, selvinnyt mieheni kuolemasta jne. Paino on vain aina ollut se kompastuskivi. Ja myös todella paljon mieltä vaivaava asia, kiitos etenkin sinunlaisten ihmisten. Itseänikin se toki vaivaa, olisihan se ihanaa olla hoikka, ei olisi riskiä sairauksista tms. Mutta onneksi olen kuitenkin kaunis, kiloistani huolimatta. Ihan kuin kaikki muutkin, varsinkin hyväsydämiset ihmiset :)

[/quote]

Kuulostaa hyvältä, mutta miksi et voi lisäksi olla normaalipainoinen? Eihän se sulje noita sinun muita ominaisuuksiasi pois?

Ei siis hyökkäys henkilökohtaisesti sinua kohtaan, tätä vain kuulee usein ylipainoisten sanovan: olen sitä, olen tätä, lisäksi lihava.

Katsos .. minä olen elämänmyönteinen ja kiltti. Olen minäkin lopettanut polttamisen, lopetin myös juomisen. Olen myös ahkera ja tunnollinen, ja laitan usein muut etusijalle, varsinkin perheeni. Olen myös hoikka.

Vierailija
73/106 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä helvetin väliä sillä on minkä näköinen ihminen on? Laiha, normaalipainoinen tai lihava IHAN SAMA. Kaikki on just sellasia ko haluaa olla. Joo ja nyt joku on sillee "no mutta koska terveys" joo no joku lihava voi tykätä itestään just sellasenaan ku se on, vaikka oiski mahollisuus herkemmi sairastua johokkin, mutta ehkä se ei ajattele sairauksia vaa rakastaa omaa kehoa sellasenaan ku on ja elää täysillä. Laihoilla iha sama juttu, saattaa tykätä itestää just sellasenaan. En tajua kui kaikki ihmiset jaksaa pilkata toisia ihmisiä, kun eise ole sinun asiasi pidä vaa huoli omasta naamastasi. lihavatkii on nättejä kaikkineen raskausarpineen ja kaksarineen. Laihatkii on nättejä vaikka kylkiluut törröttäiskii. Normaalipainosetkii on nättejä kaikista ruhjeista huolimatta. Älkää oikeesti jaksako arvostella koko aika muita.

Vierailija
74/106 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tätä että naisvartaloissa ei vissiin ole mitään kultaista keskitietä. Joko on anorektisia malleja tai sitten vastaiskuna näitä ylipainoisia. Entäs me normaali painoiset naiset....

Vierailija
75/106 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti millaisia läskejä !
Itsellä ainakin kulli seisoisi sisäänpäin, eikä suostuisi edes näyttäytymään tuollasten kanssa, hyi helvetti.

Vierailija
76/106 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien normaalipaino on ollu tuntematon käsite? Puhutaan vaan yli- ja alipainosta. Tai sit normaalipaino on muutettu laihaläskiks ja sota yli- ja alipainosten välillä jatkuu. Normaali on näköjää tänä päivänä negatiivinen asia.

Vierailija
77/106 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 09:05"]

Mä en ymmärrä tätä että naisvartaloissa ei vissiin ole mitään kultaista keskitietä. Joko on anorektisia malleja tai sitten vastaiskuna näitä ylipainoisia. Entäs me normaali painoiset naiset....

[/quote] Normaalipainoiset joo, mutta normaalivartaloisia näkee todella harvoin.

Vierailija
78/106 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 09:12"]Hyi helvetti millaisia läskejä !
Itsellä ainakin kulli seisoisi sisäänpäin, eikä suostuisi edes näyttäytymään tuollasten kanssa, hyi helvetti.
[/quote]
Aika rumasti puhut muista.

Vierailija
79/106 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut (ja vienyt sänkyyni) uskomattoman seksikkäitä "plussanaisia" ja sitten äärimmäisen epäseksikkäitä hoikkia naisia, joista osa piti itseään jonkin sortin fitness-kissana. Ja sitten toki taas myös toisinpäin eli äärimmäisen epäseksikkäitä plussia ja uskomattomia hoikkia.

Pelkkä koko ei kerro mitään. Persoona, itseluottamus, tunneäly, huumorintaju, tilannetaju, ilo elämään ja iloinen persoona ovat paljon merkityksellisempiä kuin pelkkä koko. Ja tietenkin herttainen hymy ja söpöt kasvot ovat iso plussa, sitä en voi miehenä kieltää.

Ja töykeä ääliö on koosta riippumatta töykeä ääliö. Eräs ulkoisesti erittäin näyttävä tapaus paljasti todellisen luonteensa ravintolassa, jossa hän alkoi kohdella tarjoilijaa kuin toisen luokan kansalaista. En ole kuitenkaan sellainen mies, joka tyytyisi ainoastaan häpeämään silmät päästään, vaan annoin välitöntä palautetta, tilasin laskun ja ilmoitin naiselle, että treffit päättyivät juuri.

Olit sitten plussa tai hoikka, voit vaikuttaa aivan älyttömästi itse siihen, minkälaisena vastakkaisen sukupuolen edustajat näkevät ja miten maailma ottaa sinut vastaan. Siispä lippua korkealle ja rintaa kaarelle koosta riippumatta. Ja kannustan toki myös elämäntaparemonttiin tapauksissa, joissa ylipainoa on paljon ja myös silloinkin, jos se estää terveen itsetunnon kehittymisen.

Vierailija
80/106 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:40"]

Miks "oikea nainen" on tossa esitetty pulskana, löllönä ja ylipainoisena? Miksei koskaan ole muuta tarjolla kun niitä tikkulaihoja tai läskejä? Missä on naiset normaalipainossa? T. Liian läski ollakseni laiha, liian laiha ollakseni, öh, "oikea nainen".

[/quote]

Doven mainokset ovat sympaattisia, niissä löytyy vartaloita laidasta laitaan. Niissä ei myöskään ole seksi etusijalla, vaan hyvä olo omassa kropassaan.