Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljasta, mitä noloa olet tehnyt humalassa

Vierailija
07.04.2015 |

Alkanut esitteleen varustusta konduktöörille täydessä junassa. Ei se tykännyt.

Kommentit (122)

Vierailija
81/122 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

känniviestejä uuden luokan watsappiin :/ noloa..

Vierailija
82/122 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 23:16"]Pahin on että olen ollut miestäni kohtaan väkivaltainen! Aloitin minipillerit vuoden alussa ja niiden jälkeen alkoi tulla kummallisia raivokohtauksia, selvinpäinkin tuntuu, etten pysty niitä hallitsemaan ja kerran tälläinen tuli päissään ja mies vieressä.. Jossain vaiheessa ne katosivat kokonaan ja tulivat takaisin pahempina. Jos nämä ei kohta lopu niin pakko lopettaa pillerit..!
.
Mutta iloisempia: teininä yrittänyt flirttailla perhetutulle vanhempien seurassa. Sekä hipelöinyt toista perhetuttua reisistä. Ai kamala!
Kutsunut tapahtuman aikaan meidän lähelle leiriytyneen porukan meille (vanhemmilleni) ja lämmittänyt heille saunan rahasta. Kello oli n. Neljä aamulla. Minulta ja parilta sen porukan tyypeistä jäi se tapahtuma väliin, kun nukahdettiin. :D
[/quote]

Lopeta pillerit. Tiedän kokemuksesta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/122 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 23:25"]

Lähetin puolitutulle miehelle pitkän, lässyttävän sähköpostin, jossa avauduin siitä, miten hyvin me olisimme sopineet yhteen ja varmasti kaikki olisi ollut ihan täydellistä jne. Kuulostin siis joltain läheisriippuvaiselta sekopäältä, joka ei tajua kieltävää vastausta.

Olimme tosiaan tavanneet vain muutamaan kertaan kavereiden kanssa, eikä välillämme ollut mitään romanttiseen viittaavaakaan. Jostain syystä senkertainen känni vain nosti pintaan epätoivoisen ajatuksen, että tuossa olisi ollut se elämäni mies...

Sen jälkeen en enää ollut kauhean innokas kavereiden yhteisiin illanviettoihinkaan...

[/quote]:D Voi sua..

Vierailija
84/122 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselen asioita mitä en koskaan selvinpäin kysyisi (esim mieheni eksältä hänen mieskuvioistaan). Saatan puhua minua loukanneelle ihmiselle niin kuin olisimme ystäviä ja aamulla vituttaa etten pysynyt lujana. Ylipäätään kaikenlainen turhan hölöttäminen.

Vierailija
85/122 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkinen yrjööminen... miesten koskettelu (eivät ole edes olleet kiinnostuneita musta).... fiiliksen ylläpitäiminen, vaikka pitäisi jo ymmärtää lähteä kotiin...

Vierailija
86/122 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittänyt aivan liikaa henkilkohtaisia asioita ihmisille joiden kans selvinkinpäin on pakko viettää aikaa..

Vierailija
87/122 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka ja mitä..... Nuorempana soittelin aina milloin millekkin ex säädölle kuulausien jälkeen ja vannoin rakkauttani ja itkin ikävääni ja yhteinen historia saattoi siis olla joku yhden illan juttu. Tää oli ihan sairaan noloa, tapahtui monta kertaa ja jäi jotenkin päälle, että kännissä aina "täytyi" soittaa jollekkin... Yhtä jätkää piinasin koko kesän jostain edellisen kesän jutusta, siis soittelin vaikka kuinka monta kertaa kännissä. Aamulla häpesin aina silmät päästäni, ihme ettei hankkinut jotain lähestymiskieltoa. Onneksi järkiinnyin, nää tapahtu siis 18-20 vuotiaana.

Lisäksi päädyin sänkyyn noina aikoina vaikka kenen kanssa, vika niitti tosin oli kun itkin eksän perään ja päädyin hänen kaverinsa kanssa sänkyyn kaks kertaa. Ei tullu hyvä maine ei, pienen kylän pienet piirit. Mutta ihan hyvä herätys itelle siinä vaiheessa, tapahtuneen jälkeen en oo mitään pahempia sekoiluja tehnyt tai kertaakaan harrastanut yhden illan juttuja.
Oon myös hukannut omaisuuteni baarissa, pitänyt vanhempien talossa perinteiset 17v bileet talonräjäytys teemalla, haastanut kavereiden kanssa riitaa tyhmistä asioista, mokaillut lukioristeilyillä niin pahasti etten kehdannut viikkoon mennä kouluun...

Onneksi noista on aikaa. Ja kun selvinpäin oon aina ollu fiksu ja filmaattinen, jotenkin alkoholi ei vaan sovi ollenkaan.. Muutun ihan hulluksi.

Vierailija
88/122 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustin pummilla lähijunassa.

Vierailija
89/122 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoittelen vitsikkyyttä puhumalla kaikkea härskiä... Siinä kovassa kännissäkin kyllä olen aina noteerannut kuulijoiden naurunremahdukset, mutta aamulla sitten mietin nolona, nauroiko ne mun hyville (?) vitseille ja lausahduksille vai kenties sittenkin vain mulle...?

Vierailija
90/122 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin uuden luokkalaisen kanssa sänkyyn ja lässytin miten ihastunut olen ja miten ihana se on.Tää tapahtu useemman kerran opiskelijabileissä, aina hyökkäsin sen kimppuun ja lässytin kaikkea tosi tyhmää. Lähettelin tälle miehelle itestäni seksyjä kuvia ja viestejä miten ikävöin vaikka oltiin nähty vaa pari kertaa. Tosi ujo mies vielä, pelästytin kunnolla. Harmittaa kun tykkäsin siitä oikeesti mutta sai musta ihan hullun kuvan :(

Vierailija
91/122 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävän kanssa oli jotain riitaa (vai erosimmeko, en muista enää?) niin siinä vittuuntuneena kiskoin alkoholia ja pikku nousuissa aloitin yksinpuhelutekstailun jostain aiemmin läpikäydystä aiheesta tyyliin: mutta miksi tekisin niin, kun sinä... blaablaablaa... vittu että vituttaa..blaablaablaa... ihan sama, ei kinnosta.. blaablaablaa... vaikka kyllä minä blaablaablaa ja sinä blaablaablaa.

Jälkeenpäin kyllä naureskelimme puheripulilleni.

Vierailija
92/122 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainut ympäri kaupunkeja. Herännyt ulkomailta. Vastannut korkeassa virassa olleelle kosintaan "kyllä".

Sittemmin olen kyllä rauhoittunut ja nyt tuntuu paremmalta. :)

Vierailija
93/122 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
94/122 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiipesin Lappeenrannan hiekkalinnaan.
Meni paljon hienoja kuvioita linnan pinnassa sörsseliksi.

Vierailija
95/122 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
96/122 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaipaan kunnon humalassa aina paljon huomiota miehiltä. Voi sitä itsevarmuuden määrää, pahimmatiin tosi-tv-tyrkyt jäävät toiseksi. Sitten aamulla saa hävetä niitä epämääräisiä flashbackejä. Se hyvä puoli noissa känneissä tosin on, että ne kertovat armottoman rehellisesti parisuhteen ongelmista. Jos parisuhteessa kaikki on hyvin, en vedä tuollaisia perseitä, mutta taka-alalle painetut ongelmat tulevat näkyviin herutuskänneinä. T. Nimim. "Säki varmaan panisit mua jos vaan saisit"

Vierailija
97/122 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin baarissa tuoppiin juuri juomani bisset ja join ne sitten uudestaan.. "eihän nyt maksettua juomaa heitetä hukkaan!"

Vierailija
98/122 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, "moraalinvartija" täällä ihmettelee, miten monta kertaa se black out pitääkin juoda? Luulis, että jos kerran menee muisti ja saa jälkeenpäin kuulla panneensa kolmea miestä, kahta naista ja joulukuusta, paskoneensa Mariskooliin ja sammuneensa Kolera-altaalle, niin jatkossa osaisi juoda kohtuudella?

Ehkä siksi, että ainakin tän AV-otoksen perusteella nolo rymäminen perskännissä ei olekaan noloa, vaan siis "iik kauheeta kauheeta ihan sika"noloo" heihei tirsk tirsk tirsk:-DD

Jotenkin kummallista, että näin monella on näin kova tarve "tunnustaa" kaikenmaailman housuunkusemiset. Jos se teidän mielestänne oikeasti olisi noloa tai hävettävää, tää  ketju olis aika lyhyt.

Ja jos sen black out -tilan juo aina vaan ja joka kerta, niin eihän se enää mikään aloittelijan vahinko ole vaan päämäärätietoista toimintaa. Ja se, jos jokin, on noloa. Mun mielestä. Mut hei, eläkää te uusiksi kultaista ja kännikusista nuoruuttanne, ei oo multa pois. Ihmettelen vaan, miten tekopyhästi ihmiset ajattelee. Kehitetään tämmönen nolousketju, jossa sitten kirjoittajilla on rinta suorastaan rottingilla, kun on kännissä pannut puolta kaupunkia.

Vierailija
99/122 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kerran niin änkyräkännissä kotiin, että kusin täysin tuntemattomasta syystä makuuhuoneen lattialle suoraan exän uuden puhelimen päälle. Ja sitä kusta tuli ja paljon. Jossain vaiheessa siinä kyykkiessä tajusin hämärästi mitä tapahtuu, mutta en voinut lopettaa kusisuihkua enää.

Vierailija
100/122 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistanut sen, että voin ottaa itseltäni suihin. Eipä siitä kukaan isommin kuittaillut. Taitavat olla jooa kateellisia.