Paljasta, mitä noloa olet tehnyt humalassa
Alkanut esitteleen varustusta konduktöörille täydessä junassa. Ei se tykännyt.
Kommentit (122)
Alaston uinti julkisella paikalla paljon ihmisiä paikalla juomassa ja viettämässä kesäiltaa.
Olin juonut kunnolla absinttia, kontin kaljaa, neljä siideriä ja suomi viinaa ihan kivasti,
ikää oli 18-19v En muistanut aamulla,
oli kauhea kuulla tuosta, varsinkin kun olin hieman ylipainon puolella. Vieläkin hävettää!
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:17"]Heräsin aamulla ja löysin kotoa pienen joulukuusen. Olin vielä niin kännissä etten pystynyt oikein ajattelemaan siitä mitään. Lähdin käymään kaupassa ja totesin taloyhtiön pihalla olevan joulukuusen valojen olevan ihan päin persettä ja latvan puuttuvan ja tuli flashbackeja, miten kaverin kanssa yritetään kaataa kuusta ja sitten ollaan keittiöveitsellä sahaamassa siitä latvaa irti. Onneksi en jäänyt kiinni.
[/quote]
:-D:-D nauroin ääneen
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 02:08"]Alaston uinti julkisella paikalla paljon ihmisiä paikalla juomassa ja viettämässä kesäiltaa.
Olin juonut kunnolla absinttia, kontin kaljaa, neljä siideriä ja suomi viinaa ihan kivasti,
oli kauhea kuulla tuosta, varsinkin kun olin hieman ylipainon puolella. Vieläkin hävettää!
[/quote]
+
melkein kaikki ketjun mokat vedetty tyylillä kännissä. Olen rikkonut kahden kotioven lasit ja huomannut myöhemmin, että mullahan olikin avaimet laukussa. Hukannut laukkuni, hukannut housuni, herännyt ainakin kahden miehen vierestä jotka oisivat voineet olla mun pappoja, vongannut tuntemattomilta, oksennellut ja kussut moneen paikkaan, tullut saunastani ja heilunut pyörinyt lattialla alasti, kämppä täynnä puolituntemattomia ihmisiä, herännyt mitä oksettavimpien ihmisten vierestä, soitellut kaikille avautunut noloista asioista, avautunut pienen kylän puolitutulle taksikuskille ja udellut huhupuheiden perusteella nolouksia, tyhmyyksiä ja rikoksia olen tehnyt ja joutunut rikoksien uhriksi, pannut monia nykyisen miehen kavereita ennen häntä, hajottanut ja sotkenut tavaraa, pettänyt useita kertoja, sammunut ennen suositun jenkkiyhtyeen keikan alkua bäkkärille höpissyt huonolla englannilla heidän kanssaan, törmännyt tunnettuun ihmiseen ja anellut päästä tälle yöksi koska ei ollut yöpaikkaa eikä kyytiä kotiin ja pannut tämän kanssa (ei tunnettu), hukannut kengät, kaatuillut, itkeskellyt monille ja monissa paikoissa, tanssinut tangossa joka ei ollut siihen tarkoitukseen baarissa jossa kaikki muut istui ja musiikki oli hiljaisella, vetänyt huumeita ja lääkkeitä monenlaisia yms yms.. Kaikki nämä 16-19v. Nyt yli 20v en juo ollenkaan enää ja olen asettunut ja perustanut perheen, mutta kyllä jotkut noista vituttaa oikein urakalla.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 03:03"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 02:08"]Alaston uinti julkisella paikalla paljon ihmisiä paikalla juomassa ja viettämässä kesäiltaa.
[/quote]
+
melkein kaikki ketjun mokat vedetty tyylillä kännissä. Olen rikkonut kahden kotioven lasit ja huomannut myöhemmin, että mullahan olikin avaimet laukussa. Hukannut laukkuni, hukannut housuni, herännyt ainakin kahden miehen vierestä jotka oisivat voineet olla mun pappoja, vongannut tuntemattomilta, oksennellut ja kussut moneen paikkaan, tullut saunastani ja heilunut pyörinyt lattialla alasti, kämppä täynnä puolituntemattomia ihmisiä, herännyt mitä oksettavimpien ihmisten vierestä, soitellut kaikille avautunut noloista asioista, avautunut pienen kylän puolitutulle taksikuskille ja udellut huhupuheiden perusteella nolouksia, tyhmyyksiä ja rikoksia olen tehnyt ja joutunut rikoksien uhriksi, pannut monia nykyisen miehen kavereita ennen häntä, hajottanut ja sotkenut tavaraa, pettänyt useita kertoja, sammunut ennen suositun jenkkiyhtyeen keikan alkua bäkkärille höpissyt huonolla englannilla heidän kanssaan, törmännyt tunnettuun ihmiseen ja anellut päästä tälle yöksi koska ei ollut yöpaikkaa eikä kyytiä kotiin ja pannut tämän kanssa (ei tunnettu), hukannut kengät, kaatuillut, itkeskellyt monille ja monissa paikoissa, tanssinut tangossa joka ei ollut siihen tarkoitukseen baarissa jossa kaikki muut istui ja musiikki oli hiljaisella, vetänyt huumeita ja lääkkeitä monenlaisia yms yms.. Kaikki nämä 16-19v. Nyt yli 20v en juo ollenkaan enää ja olen asettunut ja perustanut perheen, mutta kyllä jotkut noista vituttaa oikein urakalla.
[/quote] ihan ku minä... ja kyllä nolottaa!
Joskus 19 v avauduin taxikuskille ja grillintyöntekijälle että " mä olen niin yksin ", taisivat lähinnä vaan naureskella. Olin jo valmina menossa uniikin ja mg jatkoille, vaikka inhoankin molempien musiikkia.. Mutta sitten hävisi pankkikortti :D Tästä avauduin itkuisena/hämmentyneenä luokkalaiselle, johon olin hieman ihastunut. Soitin äitin hakemaan baarissa XD voi luoja
Pissannut baarista kotiin kävellessä housuuni. Onneksi oli koti lähellä, eikä kukaan nähnyt. Noloa silti
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:59"]
Minä kaipaan kunnon humalassa aina paljon huomiota miehiltä. Voi sitä itsevarmuuden määrää, pahimmatiin tosi-tv-tyrkyt jäävät toiseksi. Sitten aamulla saa hävetä niitä epämääräisiä flashbackejä. Se hyvä puoli noissa känneissä tosin on, että ne kertovat armottoman rehellisesti parisuhteen ongelmista. Jos parisuhteessa kaikki on hyvin, en vedä tuollaisia perseitä, mutta taka-alalle painetut ongelmat tulevat näkyviin herutuskänneinä. T. Nimim. "Säki varmaan panisit mua jos vaan saisit"
[/quote]
Mulla on ollut joskus sama ongelma(nykyään yritän pitää viinanjuonnin kurissa),ehkä nolointa oli 18-vuotiaana kun tapasin kaverin kaverin ensimmäistä kertaa,join olueen sekoitettua vironviinaa,otin kaikki vaatteet pois ja lähentelin tätä uutta tuttavuutta.Varmasti mahtava ensivaikutelma!Olen myös muutaman kerran kännissä suudellut vastaantulijoita kadulla.
Vierailija kirjoitti:
Panin äitipuoltani
Oliko hauskaa oliko äiti puoli mukana jutussa vai raiskaus oletko mies vai nainen
Opiskeluaikana heräsin siihen, että tyttöystävä otti suihin kaveriltani siinä vieressä. Itse olin asian aiemmin tuhannen kännissä ehdottanut ja sen verran menojuomaa suhisi itsellänikin vielä suonissa, että menin mukaan kolmanneksi. Tästä tulikin hetkeksi mukava baari-iltojen pääte. Kaveri joka meidän kanssa tätä harrasti, mokasi koko homman retostelemalla tästä humalassa omassa kaveriporukassaan. Eikä sen jälkeen oikein enää innostanut moinen. Tämä on muuten hauska ketju! Kiitos!
Vaikka mitä. Toissa yönä en osannut irtisanoa virusturvatilausta niin lähetin niiden sähköpostiin noin 30 häiriintynyttä ja vihaista viestiä kuinka haastan ne oikeuteen ja laitan Ylen tekemään niistä uutisjutun. Ei ollut pahimmasta päästä mutta silti nolottaa.
Painin pyykkitelineen kanssa. Aamulla ihmettelin miksi pyykkiteline on rikki ja rutussa.
Olen istunut baari-illan jälkeen yksin taloni rappukäytävässä ja väitellyt itseni kanssa. Naapuri oli tullut katsomaan kun olin huutanut itselleni "älä ulise vaan tee jotain" sekä "mitä vittua sinä oikeen valitat?" ym mukavaa. Hävetti pitkään tavata häntä.
Kaverin mökillä juopotellessa menin yöllä käymään huusissa ja kun yritin sisälle ovi ei auennut vaikka raavin kynnet verillä, möykkäsin ja menin lopulta pihakeinuun nukkumaan. Aamulla näin raapimisjäljet ja tajusin että olin yrittänyt saranapuolelta sisälle kun ovi aukesi eri suuntaan kuin kotiovi.
Olin vasta aloittanut opiskelut ja ihan todella ihastunut erääseen luokkamme poikaan. Sitten tuli pikkujoulujuhlien aika ja olin jo aiemmin päättänyt pyytää tätä kyseistä jätkää ulos paremmalla ajalla. No, parempi aika koitti mielestäni klo 2.30 aamuyöstä ja vaikka jätkä oli selkeästi aivan toisen tytön perään. Poika oli todella otettu pyynnöstäni ja miettikin hetken, mutta palasi sitten luokseni ja sanoi, että ei nyt kuitenkaan lähde. En tiedä, mikä viinaoikosulku aivoihini tuli, mutta minähän aloin vongata ja TODELLA pitkään jaksoinkin. :D "Jos tuun vaan nukkumaan sun viereen!"
Yllätys, että ei sopinut. Aamulla jäätävä morkkis ja lähetin heti herättyäni pahoitteluviestin Facebookissa. Vähän aikaa meidän välit olivat nätisti sanottuna "varovaiset", mutta ajan kuluessa siitäkin selvittiin. :D Nykyään ollaan ihan kavereita (opiskelut ohi kummaltakin jo) ja itseasiassa jätkä on vihjaillut välillä hieman siihen suuntaan, että saattaisin kiinnostaa häntä muutenkin kuin kaverimielessä...