Paljasta, mitä noloa olet tehnyt humalassa
Alkanut esitteleen varustusta konduktöörille täydessä junassa. Ei se tykännyt.
Kommentit (122)
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 00:27"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:26"]Ööh, "moraalinvartija" täällä ihmettelee, miten monta kertaa se black out pitääkin juoda? Luulis, että jos kerran menee muisti ja saa jälkeenpäin kuulla panneensa kolmea miestä, kahta naista ja joulukuusta, paskoneensa Mariskooliin ja sammuneensa Kolera-altaalle, niin jatkossa osaisi juoda kohtuudella? Ehkä siksi, että ainakin tän AV-otoksen perusteella nolo rymäminen perskännissä ei olekaan noloa, vaan siis "iik kauheeta kauheeta ihan sika"noloo" heihei tirsk tirsk tirsk:-DD Jotenkin kummallista, että näin monella on näin kova tarve "tunnustaa" kaikenmaailman housuunkusemiset. Jos se teidän mielestänne oikeasti olisi noloa tai hävettävää, tää ketju olis aika lyhyt. Ja jos sen black out -tilan juo aina vaan ja joka kerta, niin eihän se enää mikään aloittelijan vahinko ole vaan päämäärätietoista toimintaa. Ja se, jos jokin, on noloa. Mun mielestä. Mut hei, eläkää te uusiksi kultaista ja kännikusista nuoruuttanne, ei oo multa pois. Ihmettelen vaan, miten tekopyhästi ihmiset ajattelee. Kehitetään tämmönen nolousketju, jossa sitten kirjoittajilla on rinta suorastaan rottingilla, kun on kännissä pannut puolta kaupunkia. [/quote] Minulla ainakin on se ongelma, etten osaa pienessäkään humalassa yhtään säädellä juomistani, vaan haluan vaan juoda lisää. Lisäksi viinapääni on älyttömän huono, joten suunnilleen ensimmäisen siiderin jälkeen on pakko vaan saada lisää. Siinä sitten juominen lähtee täysin käsistä ja muisti sammuu. On todella lohdullista lukea näitä ja huomata, ettei ole maailman ainoa känniääliö. Vaihdan mielelläni osia jonkun selkaisen kanssa, joja osaa lopettaa juomisen ennen idioottivaihdetta.
[/quote]
Sama täällä,varsinkin nuorempana ja samanhenkisessä seurassa lähti usein mopo käsistä ihan vain koska viina alkoi maistua kun sitä aloitti juomaan.Vahingosta viisastuneena en enää juo kirkkaita tai muita vahvoja viinoja,voi oluen tai viininkin takia harkintakyky pettää mutta ei sentään mene muisti.Tuota yhtä moraalinvartijaa lukuunottamatta on ollut hulvaton ketju,ja tosiaan lohdullista että sattuu sitä muillekin kännimokia.Täällä anonyyminä ne on vielä helppo kertoa,en tosiaaan esimerkiksi uusille tuttavuuksilleni alkaisi avautua nuoruuden toilailuista.
Tähän mennessä varmaan hirvein humala oli yhtenä uutena vuotena,kun joimme kaverin luona virolaista 80% vodkaa,aloitimme neljältä iltapäivällä ja heräsin puolilta öin oudosta paikasta,edelleen kännissä.Olin joutunut sairaalan putkaan.Kuulin,että olin pudonnut portaissa ja joutunut ambulanssilla sairaalaan.Herättyäni olin kuulemma alkanut riehua niin,että olisin ollut vaaraksi itselleni tai muille,joten pistivät rauhoittumaan.(selvin päin pelkään lääkäreitä,sairaaloita yms. mutta ikinä en käyttäydy agressiivisesti.)Minulle sanottiin,että pitäisi lähteä,koska oikeasti sairaat ihmiset tarvitsevat paikkani(sairaaalassa,ei putkassa,vaikka tuolloin ihmettelin miksi he haluavat pistää sairaat ihmiset putkaan).Poliisi kysyi lähdenkö poliisiasemalle vai soitetaanko äidille.En tajunnut että äiti on lähiomaiseni,vaan ajattelin että haluavat kannella töppäilystäni(olin kuitenkin jo kaksikymppinen) ja aloin kiljua,että äidille ei ainakaan soiteta,mieluummin sitten lähden vaikka poliisiaseman putkaan!Hetken vänkäämisen jälkeen kyrpiintyneen oloinen poliisi kysyi,pärjäänkö yksin kotona jos minut viedään sinne.Uusi vuosi vaihtui sitten mustanmaijan takapenkillä.Seuraavana uudenvuodenaattona varustauduinkin sitten viinanhimoa hillitsevällä lääkkeellä.
- Mulla on kans tää, että kännissä täytyy 1) ottaa yhteyttä joihinkin vuosikausien takaisiin eksiin ja vakuutella, kuinka paljon heitä kaipaan 2) soitella kavereille ja kertoa, kuinka paljon heitä rakastan...
- Sopivassa kännissä alan aina avautua puolitutuillekin ihmisille asioistani.
- Olen päätynyt sänkyyn ties minkälaisten hyypiöiden kanssa.
- En uskalla edes laskea, montako kertaa olen oksentanut julkisesti.
- Bravuurini on kuitenkin baarien vessoihin sammuminen.
- Joskus tuli jouduttua nyrkkitappeluun tuntemattoman kanssa.
- Oksenteluiden ja yleisen örvellyksen takia minut on myös useammin kuin kerran heitetty ulos baarista.
Kerran nuorena kaverin kanssa ryypättiin hänen luonaan,viina loppui kesken,eikä sitä enää siihen aikaan illasta saanut ostettua.Alettiin pimpotella kaverin naapureiden ovikelloja,jos joltakulta löytyisi lisää juotavaa.Viimeisellä ovella joku mies avasikin meille oven ja tarjosi anisviinaa.Tässä kohtaa minulta katkesi filmi,heräsin aamulla siihen että olin oudossa paikassa.Tämä kaverin naapuri,johon en selvin päin olisi koskenut pitkällä tikullakaan,syleili minua kuin unilelua.Keräsin vähin äänin vaatteet ja hipsin kaverin luo.Jälkikäteen sain kuulla,että olin naapurissa käynyt lattialle nukkumaan.Kaveri oli taluttanut minut sänkyyn jatkamaan unia.Tässä vaiheessa olin vironnut,heittänyt vaatteet pois ja huudellut naapurimiestä petikaveriksi.Hirveintä oli,että kyseinen tyyppi oli läheisellä kioskilla töissä ja kävimme siellä usein,ei päässyt heti unohtumaan tämä moka :D
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:26"]Ööh, "moraalinvartija" täällä ihmettelee, miten monta kertaa se black out pitääkin juoda? Luulis, että jos kerran menee muisti ja saa jälkeenpäin kuulla panneensa kolmea miestä, kahta naista ja joulukuusta, paskoneensa Mariskooliin ja sammuneensa Kolera-altaalle, niin jatkossa osaisi juoda kohtuudella?
Ehkä siksi, että ainakin tän AV-otoksen perusteella nolo rymäminen perskännissä ei olekaan noloa, vaan siis "iik kauheeta kauheeta ihan sika"noloo" heihei tirsk tirsk tirsk:-DD
Jotenkin kummallista, että näin monella on näin kova tarve "tunnustaa" kaikenmaailman housuunkusemiset. Jos se teidän mielestänne oikeasti olisi noloa tai hävettävää, tää ketju olis aika lyhyt.
Ja jos sen black out -tilan juo aina vaan ja joka kerta, niin eihän se enää mikään aloittelijan vahinko ole vaan päämäärätietoista toimintaa. Ja se, jos jokin, on noloa. Mun mielestä. Mut hei, eläkää te uusiksi kultaista ja kännikusista nuoruuttanne, ei oo multa pois. Ihmettelen vaan, miten tekopyhästi ihmiset ajattelee. Kehitetään tämmönen nolousketju, jossa sitten kirjoittajilla on rinta suorastaan rottingilla, kun on kännissä pannut puolta kaupunkia.
[/quote]
Minulla ainakin on se ongelma, etten osaa pienessäkään humalassa yhtään säädellä juomistani, vaan haluan vaan juoda lisää. Lisäksi viinapääni on älyttömän huono, joten suunnilleen ensimmäisen siiderin jälkeen on pakko vaan saada lisää. Siinä sitten juominen lähtee täysin käsistä ja muisti sammuu. On todella lohdullista lukea näitä ja huomata, ettei ole maailman ainoa känniääliö. Vaihdan mielelläni osia jonkun selkaisen kanssa, joja osaa lopettaa juomisen ennen idioottivaihdetta.
Railakkaan baariyön jälkeen olin kotiin menossa ja huomasin että avaimia ei ole. Onneksi asuin kerrostalossa maan tasalla olevassa kämpässä. Menin parvekkeen ovelle ja löin sen nyrkillä sisään ja verta alko tuleen ku häränkurkusta. Sekuntia myöhemmin kun astun olohuoneeseeni tutun näköinen ukko pöllähtää eteen ja käydään seuraavanlainen keskustelu:
Mies: Mitä vittua sää touhuat!?!?
Minä: Missä mun avaimet on ja mitä teet täällä?
Mies: Mä ASUN täällä ja sinä tossa seinän takana
Minä: Soita mulle ambulanssi, maksan huomenna ton ikkunan
Viikon päästä tapahtuneesta sain onneksi uuden asunnon. Ei enää ikinä kirkkaita koko iltaa :D
Nukkumassako jo kaikki on vai sammunut?
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 23:03"]Nukkumassako jo kaikki on vai sammunut?
[/quote]
Varmaan nukkumassa?
- tanssinut pöydillä lukemattomia kertoja
- tuntenut tarvetta riisua vaatteet julkisella paikalla
- kourinut ja lähennellyt miehiä jotka ei ole minusta kiinnostuneita
- sössöttänyt tyhmiä lukemattomille ihmisille
- päätyillyt epämääräisten tyyppien peteihin
Kusin 15-vuotiaana nättinä tyttönä housuuni. Sen jälkeen kaadoin viinaa päälleni ettei kukaan huomaisi vahinkoani.
Otin luottamusmiehen kämpilleni...
Ottanut ensin kaverin kaverin vanhempien kämpillä ilman lupaa jääkaapista jotain metwurstia/vastaavaa, oksentanut sitten makkarin valkoiselle kokolattiamatolle metwursti-punaviinioksut ja lähtenyt mitään ilmoittamatta ja siivoamatta taksilla kotiin aamuyöstä. Sitten tää kaverin kaveri kuittas mulle siitä kun nähtiin. Vieläkin hävettää ajatellakin, sori :(
Vittuillut ja selittänyt paskaa ihme tyypeille. Pannut noloja miehiä..ja onneksi kaikkia en sentään pannut, joita meinasin. Viimeksi todella vastenmielinen, tyhmä ja hitaalla käyvä hullu kalju pujoparta..Ei hyvää päivää
Läpsinyt veljen tyttöystävää perseelle..
Pannut rumaa ja lyhyttä, tosin onneksi edes älykästä, miestä. Hävettää edelleen vuosien jälkeenkin se ilta, mutta syytän alkoholia.
Viime kerralla panin työkaveria. Oikein kivaa, muttei ehkä kovin fiksua.
Pahin on että olen ollut miestäni kohtaan väkivaltainen! Aloitin minipillerit vuoden alussa ja niiden jälkeen alkoi tulla kummallisia raivokohtauksia, selvinpäinkin tuntuu, etten pysty niitä hallitsemaan ja kerran tälläinen tuli päissään ja mies vieressä.. Jossain vaiheessa ne katosivat kokonaan ja tulivat takaisin pahempina. Jos nämä ei kohta lopu niin pakko lopettaa pillerit..!
.
Mutta iloisempia: teininä yrittänyt flirttailla perhetutulle vanhempien seurassa. Sekä hipelöinyt toista perhetuttua reisistä. Ai kamala!
Kutsunut tapahtuman aikaan meidän lähelle leiriytyneen porukan meille (vanhemmilleni) ja lämmittänyt heille saunan rahasta. Kello oli n. Neljä aamulla. Minulta ja parilta sen porukan tyypeistä jäi se tapahtuma väliin, kun nukahdettiin. :D
Lähetin puolitutulle miehelle pitkän, lässyttävän sähköpostin, jossa avauduin siitä, miten hyvin me olisimme sopineet yhteen ja varmasti kaikki olisi ollut ihan täydellistä jne. Kuulostin siis joltain läheisriippuvaiselta sekopäältä, joka ei tajua kieltävää vastausta.
Olimme tosiaan tavanneet vain muutamaan kertaan kavereiden kanssa, eikä välillämme ollut mitään romanttiseen viittaavaakaan. Jostain syystä senkertainen känni vain nosti pintaan epätoivoisen ajatuksen, että tuossa olisi ollut se elämäni mies...
Sen jälkeen en enää ollut kauhean innokas kavereiden yhteisiin illanviettoihinkaan...
EN YHTÄÄN MITÄÄN - katsos kun minä en heilu humalassa! Se on ero keskikaljalla ja oluella kato.