Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on niin ikävä exää että olen ihan raivona

Vierailija
23.12.2023 |

En ole koskaan aiemmin kokenut mitään tällaista että eron jälkeen olen ihan raivona ikävästä toista kohtaan. Olen seurustellut monen kanssa mutta kaikista olen päässyt yli hyvin nopeasti. Olen alkanut etsiä uutta seuraa ja exät unohtuneet samantien.

Tämä viimeisin suhde oli jotain niin erilaista. En ole enää sama ihminen kuin olin tätä ennen. Kiinnostukseni miehiin on lopahtanut kokonaan. Kaipaan vain tuota miestä ja haaveilen että olisimme taas yhdessä ilman niitä ongelmia, joita suhteessamme oli. Mitä sitä tunteilleen voi. Ulkopuoliset voivat ihmetellä, miksi olen ihmisen kanssa joka käyttäytyy noin, no siksi että minulla on häntä kohtaan tunteita, jollaisia ei ole koskaan ketään muuta kohtaan ollut. Ei kukaan valitse tunteitaan. Miksi sitä on niin vaikeaa joidenkin ymmärtää?

Miten hitossa pääsen eteenpäin, kun en enää saa takaisin sitä mitä haluaisin...

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet monen miehen kanssa seurustellut jos et heistä ole välittänyt?

Vierailija
2/42 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te erositte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko hän j ä n n ä mies joka vei sun sydämen 😔

Vierailija
4/42 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksynnän kaipuu, yksinäisyys, läheisriippuvuus. Mulla on ollut mielenterveysongelmia niin kauan kuin muistan ja olen "juossut" terapioissa ja psykologeilla. Nuorempana luulin että ongelmani johtuivat ainoastaan yhdestä asiasta, ja kuvittelin että kun saisin sen korjattua, kaikki olisi hyvin. No tämä asia korjaantuikin parempaan, ei tietenkään täydellisesti/kokonaan, mutta kuitenkin sellaiseksi ettei se näytellyt enää niin suurta osaa elämässäni. Huomasin kuitenkin pian, että eihän ongelmani vain siitä johtuneet. Tajusin että mulla on kaikkinensa paljon (liikaa) ajatusvääristymiä ja ne tekevät elämästäni niin s...tanan vaikeaa.

Olen pahoillani jokaisen puolesta jotka ovat kanssani seurustelleet ja joita olen kohdellut huonosti. Sen verran olen nyt kasvanut, etten enää tarvitse hyväksyntää keltä tahansa ja hae seuraa vääristä syistä. Yritän koko ajan olla parempi ihminen. Kun saisi vaan tukahdutettua tietyt tunteet. Ja mä vaikka maksaisin siitä, että saisin pyyhittyä mielestäni muistot menneisyydestä.

Ap

Vierailija
5/42 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te erositte?

Mä en edes tiedä. Kaksi mielenterveysongelmaista taitaa olla melko katastrofaalinen yhdistelmä parisuhteessa.

Ap

Vierailija
6/42 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksynnän kaipuu, yksinäisyys, läheisriippuvuus. Mulla on ollut mielenterveysongelmia niin kauan kuin muistan ja olen "juossut" terapioissa ja psykologeilla. Nuorempana luulin että ongelmani johtuivat ainoastaan yhdestä asiasta, ja kuvittelin että kun saisin sen korjattua, kaikki olisi hyvin. No tämä asia korjaantuikin parempaan, ei tietenkään täydellisesti/kokonaan, mutta kuitenkin sellaiseksi ettei se näytellyt enää niin suurta osaa elämässäni. Huomasin kuitenkin pian, että eihän ongelmani vain siitä johtuneet. Tajusin että mulla on kaikkinensa paljon (liikaa) ajatusvääristymiä ja ne tekevät elämästäni niin s...tanan vaikeaa.

Olen pahoillani jokaisen puolesta jotka ovat kanssani seurustelleet ja joita olen kohdellut huonosti. Sen verran olen nyt kasvanut, etten enää tarv

Tämä mies ketä ikävöit, niin oletko varma että ikävöit sitä miestä, etkä niitä tunteita mitä mies sinussa aiheutti. jos tämä mies olisi sinulle oikea, niin olisi kyllä pitänyt kiinni sinusta ja tukenut mielenterveysasioissa myös.

Vierailija
7/42 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen edellistä naisystävää ikävöin vaikka on n. 4vuotta erosta. Ketään muuta en ole samalla tavoin ikävöinyt. Mt ongelmaisia meistäkin molemmat. 

Vierailija
8/42 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani jokaisen puolesta jotka ovat kanssani seurustelleet ja joita olen kohdellut huono

Varmasti kyse on juuri niistä tunteista. Joskus jopa vihasin häntä niin, että teki mieli ****** hänet, mutta tuonkin tunteen otin siten, että hän todella vaikutti muhun. En ole koskaan vihannutkaan ketään niin kuin häntä, mutten myöskään rakastanut. Kun tapasin hänet tiesin hyvin nopeasti etten tule kiinnostumaan enää muista. Se oli niin uskomaton tunne. Nyt eron jälkeen tajuan, ettei se tunne ollut vain alkuhuuman aiheuttama. Kunpa olisi ollutkin. En olisi täälläkään valittamassa.

Ap

Vierailija
9/42 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani jokaisen puolesta jotka ovat

oliko henkistä väkivaltaa siis?

Vierailija
10/42 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko henkistä väkivaltaa?

Vierailija
11/42 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pask.., ettei tunteilleen voi mitään. Et ole niin heikko, ettei järkesi päihittäisi ailahtelevia tunteita. Pystyt siihen.

Vierailija
12/42 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mies ei enää halua sinua, niin ei sulla ole muuta keinoa kuin unohtaa se. Lähteä vaikka ulkomaan matkoille ja tavata siellä uusia ihmisiä. Miksi haluaisit miehen joka ei sinua halua?

Vierailija
13/42 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan pask.., ettei tunteilleen voi mitään. Et ole niin heikko, ettei järkesi päihittäisi ailahtelevia tunteita. Pystyt siihen.

Näköjään olen. Mä en todellakaan tiedä millä tavalla konkreettisesti voisin taistella pois tästä suosta.

Ap

Vierailija
14/42 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tunteet on sallittuja ja ne pitää tuntea, mutta kertomasi perusteella minulle tulee vaikutelma, että olet koukussa enemmänkin siihen tunteeseen. En tiedä kauan olitte yhdessä, jos olitte vain pari vuotta niin siinä ajassa ei ehdi tulla semmoista syvää pitkäkestoista kiintymystä, joka on pitkäkestoisen syvän rakkauden pohjavireenä. Vielä on alkuhuumaa jäljellä ja se ei perustu todellisuuteen. Jos suhteessanne oli paljon ongelmia niin suhde ei vain toiminut ettekä te toimineen yhdessä niin hyvin, että olisitte oikeita toisillenne. Hyvä parisuhde on aika ongelmaton ja helppo. Helppous ei tarkoita sitä etteikö rakkaus ja tunteet olisi tosi syviä. Pääset tästäkin suhteesta eteenpäin jos niin haluat.

Vierailija
15/42 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään olen. Mä en todellakaan tiedä millä tavalla konkreettisesti voisin taistella pois tästä suosta.

Ap

Aika ja aika. Täm'ä taitaa olla tuore tapaus?

Vierailija
16/42 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy jos se mies haluaa koittaa uudelleen tai korjata asiat välillänne. Jos ei niin sinun pitää jatkaa matkaa ja tavata uusia ihmisiä

Vierailija
17/42 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP.n kuuluu olla yksin, älä tuhlaa miehien aikaa turhaan.

Vierailija
18/42 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että tuo avausviestini antaa teinimäisen kuvan musta, ja totta se onkin, olen tietyllä tavalla jäänyt kehittymättä kun olin jo niin varhaisessa vaiheessa masentunut ja masennus jatkui ja jatkui. Kun muut meni elämässä eteenpäin, kävi koulut, saivat töitä omalta alaltaan, hankkivat kumppanin jonka kanssa muuttivat yhteen ja perustivat perheen, minä olin edelleen se omien päänsisäisten ongelmieni kanssa taisteleva ongelmatapaus, joka haki jatkuvasti uutta seuraa täyttääkseen sitä valtavaa tyhjyyttä ja hyväksynnänkaipuuta. Lopulta aina suhteen edetessä tajusi, että ei tämä v...u ole sitä mitä kaipaan.

Nyt kun vihdoin löysin ihmisen jonka kanssa koin olevani kokonainen ja että hän on se oikea minulle vikoineen kaikkineen, en saakaan olla hänen kanssaan. Kysyn koko ajan mitä pahaa olen tehnyt ja tajuan että olenhan minä paljon pahaa tehnytkin. Ehkä olen vaan ansainnut tämän.

Ap

Vierailija
19/42 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että tuo avausviestini antaa teinimäisen kuvan musta, ja totta se onkin, olen tietyllä tavalla jäänyt kehittymättä kun olin jo niin varhaisessa vaiheessa masentunut ja masennus jatkui ja jatkui. Kun muut meni elämässä eteenpäin, kävi koulut, saivat töitä omalta alaltaan, hankkivat kumppanin jonka kanssa muuttivat yhteen ja perustivat perheen, minä olin edelleen se omien päänsisäisten ongelmieni kanssa taisteleva ongelmatapaus, joka haki jatkuvasti uutta seuraa täyttääkseen sitä valtavaa tyhjyyttä ja hyväksynnänkaipuuta. Lopulta aina suhteen edetessä tajusi, että ei tämä v...u ole sitä mitä kaipaan.

Nyt kun vihdoin löysin ihmisen jonka kanssa koin olevani kokonainen ja että hän on se oikea minulle vikoineen kaikkineen, en saakaan olla hänen kanssaan. Kysyn koko ajan mitä pahaa olen tehnyt ja tajuan että olenhan minä paljon pahaa tehnytkin. Ehkä olen vaan ansainnut tämän.

Ap

Voisitko hakeutua juttelemaan tästä jollekin?

Vierailija
20/42 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkurius perääntyy ja sekottaa pakkaa, loppuu 1.1.2024, joten sinnittele sinne asti niin helpottaa. Voi tuntuu erityisen vahvana jos sun astrokartalla on kaurista tai jousimiestä

T:hihhuli