Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljasta, mitä noloa olet tehnyt humalassa

Vierailija
07.04.2015 |

Alkanut esitteleen varustusta konduktöörille täydessä junassa. Ei se tykännyt.

Kommentit (122)

Vierailija
41/122 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joittenkin mielestä on kauhean noloa, että en ole koskaan ollut humalassa, puhumattakaan että olisi sammunut.

Vierailija
42/122 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 18:09"]Todistanut sen, että voin ottaa itseltäni suihin. Eipä siitä kukaan isommin kuittaillut. Taitavat olla jooa kateellisia.
[/quote]

Mika?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/122 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin äänekkäästi bussipysäkin penkit täyteen lervaa niin että tyhjensin katoksen aika tehokkaasti, ja sitten menin lojumaan siihen kasaan. Vieressä sellainen kännissä olet ääliö-bussikatosmainos. Joku otti kuvan, ei onneksi ole vielä omaan silmään osunut :D

Vierailija
44/122 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 16:36"]Oksensin äänekkäästi bussipysäkin penkit täyteen lervaa niin että tyhjensin katoksen aika tehokkaasti, ja sitten menin lojumaan siihen kasaan. Vieressä sellainen kännissä olet ääliö-bussikatosmainos. Joku otti kuvan, ei onneksi ole vielä omaan silmään osunut :D
[/quote]
Niin ja en yllättäen päässyt bussiin kun vaatteet oli oksussa ja minä umpituiterissa.. Jäin siihen vielä vänkäämään ja kuski oli jo valmis raahaamaan mut ulos kunnes älysin edelleen änkyröiden hypätä ulos. Sammuin kotimatkalla pihaan kun en löytänyt avaimia.

Vierailija
45/122 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hitto niin mun ketju! Olen mm. Oksentanut ystäväni seinälle, laukkuuni, bussiin ja päälleni. Olen vetänyt monet kaatokännit joidenka jälkeen en muista mitään. Esim. teininä juoksin humalan ja alkoholin takia poliiseja karkuun ja jäin housuistani aitaan kiinni.. (Karkuun pääsin ystävän ansiosta). Baarissa jossa kävi myös paljon opiskelijoita samasta koulusta, minä sitten aloin moikkailemaan heitä ja kyselemään onko läksyt jo tehty :D olin siis todella lärvit ja ko. ihmiset tuskin edes tiesivät minua (mulla todella hyvä ihmis/kasvo/nimi muisti). Laivalla hyppäsin ostoskärryyn joka oli käytävällä ja yritin saada sitä liikkeelle... No laivan työntekijä katsoi helvetin vihaisena takana. Muutaman kaverin kanssa mentiin telttailemaan ja juomaan ja vedettiin kännit (taas meni muisti) ja aamulla heräsin kasvot, silmät ja suu täynnä hiekkaa, jonkun randomin muumioitunut kenkä jalassa - ja olin kussut housuun, kaverin makuupussiin :D. Alaikäisenä ryypättiin muutamia kertoja aina kuukaudessa ja siinä soittelin sitten AINA kaverit läpi - jotkut haukuin ja joillekin vannoin rakkautta. Onneksi nuo känni soittamiset ovat loppuneet. Kerran pelästyin että olin soittanut opettajalleni, mutta päädyin siihen että se oli unta. (poistan aina automaattisesti puhelutiedot joten ei täyttä varmuutta). No, nykyään ei tule vedettyä perskännejä enää usein onneksi :D.
- 19v.

Vierailija
46/122 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

otin kotona pohjia ja ahmin fanipaloja. kun pyöräilin keskustaan, missä oli treffit kaverien kanssa terassilla, tuli paha olo ja oksensin semmoista suklaamössöä.. ! :x kaiken huipuksi kaaduin jotenkin omaan oksennukseeni, tai siis putosin kontalleni siihen eikä minulle tietekään myyty, kun saavuin oksennukselta haisten ja umpitunnelissa kavereiden luo. rähistyäni aikani päätin mennä peseytymään suihkulähteeseen, seuraavaksi löysikin itseni sitten putkasta..

mainittakoon, että tuolloin 19 v & asuin esimmäisessä omassa asunnossa

Vierailija
47/122 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli lämmin loppukesän ilta, lapset isällään ja mieli teki lähteä johonkin. en saanut ketään seuraksi, joten päätin mennä yksin. ainahan sitä juttuseuraa löytyisi ! punaviiniä hörppien ehostin itseäni nätiksi ja pukeuduin kapeaan kynähameeseen, toppiin sekä korkkareihin. sitten vain bussiin ja kohti kaupunkia!

ensimmäinen terassi. otin pari lonkeroa ja päätin sitten kuitenkin lähteä pussikaljailemaan kun terasseilla niin kallista! päädyin puistoon laulamaan Petri Nygartia jonkin teiniporukan keskelle ja jossain vaiheessa jatkoin matkaa paljain jaloin, korkkarit  kainalossa ja pää täynnä.. muistikuvat sumenevat tässä vaiheessa. muistan pompanneeni yhdelle terassille aidan yli ja kiskoneeni hametta korviin kun " ei tällä voi vittu kävellä!"

sitten, aamu. herään noin kuusikymppisen, haisevan ukon vierestä joka hymyilee harmailla hampaatyngillään ja koettaa ottaa kainaloon "rakas!". ei meinannut laskea ulos pienestä paskaisesta kaksiostaan vaan huusi että "meidän piti mennä naimisiin! huora!" päästyäni ulos tajusin, että ei ole kenkiä. kaula on syöty. krapula. JA MISSÄ HE"""SÄ MINÄ EDES OLEN?!

onneksi tunnistin lopulta kadunkulmat ja laukkukin oli mukana! mutta oli kuulkaa mukavaa kävellä puolen kaupungin läpi sen näköisenä ..  kun selvisin  kotiin, otin buranan ja nukuin keskiyöhön asti ! sitten paistoin lettuja ja toivoi nähneeni vain unta.

mainittakoon, että olin tuossa vaiheessa jo nelikymppinen kahden lapsen äiti joka yleensä kyllä tietää rajansa. toisaalta en kyllä yleensä juo yksin, saunasiideriä lukuunottamatta..

Vierailija
48/122 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin naapuriin "tutustumaan" heihin aamuyöllä baarien mentyä kiinni. Jaarittelin heidän keittiön pöydän ääressä varmaan tunnin, välillä itkin "kohtaloani" ja välillä repostelin jollain saavutuksilla. En ymmärrä miksi ne eivät heittäneet mua pihalle, ei me edes tunnettu :/ jälkeenpäin hillitön morkkis

Vierailija
49/122 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 18:09"]

Todistanut sen, että voin ottaa itseltäni suihin. Eipä siitä kukaan isommin kuittaillut. Taitavat olla jooa kateellisia.

[/quote]

TÄH? Mä oon ainakin helvetin kade. Ootko kenties poikkeuksellisen notkea tai hyvin varusteltu :D

Vierailija
50/122 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin aamulla ja löysin kotoa pienen joulukuusen. Olin vielä niin kännissä etten pystynyt oikein ajattelemaan siitä mitään. Lähdin käymään kaupassa ja totesin taloyhtiön pihalla olevan joulukuusen valojen olevan ihan päin persettä ja latvan puuttuvan ja tuli flashbackeja, miten kaverin kanssa yritetään kaataa kuusta ja sitten ollaan keittiöveitsellä sahaamassa siitä latvaa irti. Onneksi en jäänyt kiinni.

Vierailija
51/122 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin käymässä vanhempieni luona kotiseuduilla ja lähdin sitten illalla juopottelemaan vanhojen kavereiden kanssa. Aamuyöllä kun tulin kotiin itkin isälle kovaan ääneen, meikit levinneenä ja sydän vereslihalla meidän entistä jo ajat sitten reissuille lähtenyttä kissaa. Isä yritti lohduttaa että ehkä se vielä tulee takaisin :D

Vierailija
52/122 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:59"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 18:09"]

Todistanut sen, että voin ottaa itseltäni suihin. Eipä siitä kukaan isommin kuittaillut. Taitavat olla jooa kateellisia.

[/quote]

TÄH? Mä oon ainakin helvetin kade. Ootko kenties poikkeuksellisen notkea tai hyvin varusteltu :D

[/quote]

Mietin vain mahtaako hän niellä vai sylkeä.

Vierailija
53/122 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ehkä helpompi vastata, mitä en ole tehnyt. Olen haastanut riitaa, sammunut baarin lattialle, soitellut kännipuheluita, pannut ääliöitä, kuseksinut kerrostalon rappuun, ollut putkassa...jne. Hih, voi sitä nuoruutta. Nyt monen lapsen siveellinen äiti. ; )

Vierailija
54/122 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sammunut alkuillasta ison yökerhon vessaan, heräsin kun järjestyksenvalvoja koputteli kopin oveen pilkun jälkeen ja käski häipymään. Olen oksentanut kaverini sänkyyn ja taksiin. 

Vierailija
55/122 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vanhempieni luona käymäss eräs vappu. Lähdin lapsuudenkavereitten kanssa bailaamaan, palasin vanhemmilleni joskus yöllä. Isäni löysi minut sammuneena pihapensaasta, housut kintussa (olin käynyt kusella) ja tupakka suupielessä.

Valitti sitten loppuvierailun ajan mun tupakoinnista :D

Vierailija
56/122 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:48"]Mulle tuli kerran baarin vip tilassa aivan varmasti kaikkien tuntema miesmuusikko juttelemaan. Juteltiin vaikka miten pitkään ja esitin ihan kun en koskaan olisi hänestä kuullutkaan. Ja henkilö on oikeasti sellainen, että nimestä tai naamasta kenellä tahansa sytyttää edes vähän valot. En muista kunnolla mitä juteltiin, mutta kyllä vähän hävettää.
[/quote]

Sytytti, Ville Valo! Voi herrajjestas!:)

Vierailija
57/122 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 16:36"]

Oksensin äänekkäästi bussipysäkin penkit täyteen lervaa niin että tyhjensin katoksen aika tehokkaasti, ja sitten menin lojumaan siihen kasaan. Vieressä sellainen kännissä olet ääliö-bussikatosmainos. Joku otti kuvan, ei onneksi ole vielä omaan silmään osunut :D

[/quote]

Tämä vei kyllä voiton kaikista! :D

En ole kyllä pahasti humalassa koskaan ollut mutta silti, kun sain tietää bileissä ihastukseni seurustelevan, lähdin sieltä aika pikaiseen ja pistin nolon sähköpostin vielä samaan putkeen hänelle... sori, turhaan söhelsin ystävyytemme jota muistelen kuitenkin lämmöllä.

Vierailija
58/122 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pussaillut kavereita :/

Vierailija
59/122 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kourallisen unilääkkeitä ja ryyppäsin raakaa viinaa perään. Heräsin sairaalasta.

Vierailija
60/122 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakannut puistoon puun juurelle