Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljasta, mitä noloa olet tehnyt humalassa

Vierailija
07.04.2015 |

Alkanut esitteleen varustusta konduktöörille täydessä junassa. Ei se tykännyt.

Kommentit (122)

Vierailija
21/122 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan Mannerheimintiellä oli ravintola Mikado, poistuin ravintolasta jonkun äsken tapaamani naiskapakkakaverin kanssa, kompastuin alas mennessä niissä portaissa, laskeuduin jossain sammakkoasennossa ja toinen kenkä irtosi jonnekin pitkin portaita.

Toinen tapaus, taksissa kotiin, viettelin taksikuskin ja - tätä häpeän mutta sammutan sen tunteen - annoin sen tyypin kirjoittaa puhelinnumeronsa mun pakaraan. Onneksi lähti pesemällä.

Varhaisteininä bileissä joukon kanssa keittiössä, laskin alleni keittiön tuolille, yritin peitellä, kiltti tuntematon kundi lähti saattamaan mua taksiin ja varmaan huomasi ja jotenkin hymyili koko ajan mutta minä hädin tuskin tajusin.

Varhaisteininä Linnanmäen jonossa vappuna pitkästyimme jonottamaan tyttökaverin kanssa ja alettiin hengailla kundien kanssa jossain siinä parkkipaikalla, minä useamman, yhden kanssa yritettiin yhdyntää sivummalla nurmikolla, toisen kanssa onnistui fellaatio jossain onneksi syrjemmällä nurmikolla.

Näitähän riittää. Sellaista se joskus on. Onneksi ei ole ollut onnettomuuksia, väkivaltaa eikä putkareissuja. Nyt vanhana olen melkein raitis, varsin siveä ja muutenkin tosi toisenlainen.

Vierailija
22/122 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä käytin sellasia tissejä suurentavia kanafileitä rintsikoissa ja ne suurensi kokoa aika mukavasti. Olin aika lujaa kännissä illalla ja päällä sellanen kiree paita. Heräsin aamulla kaikki vaatteet päällä himasta ja totesin toisen kanafileen hävinneen. Vittu että hävettää vieläkin miettiä että eikö kukaan oikeesti oo muka huomannut et oon ollut jostain vaiheesta iltaa käytännössä yksitissinen vai eikö vaan kehtaa kuittailla. Kuolen häpeään taas kun muistelen, vaikka tästä on aikaa yli 10 vuotta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/122 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just 18 vuotta täyttäneenä olin aikas päitä kääntävä misukka. Uudet korkkarit jalassa saapastelin mäkkäriin hakeen yöpalaa ihan vitun reteenä ja heitin lipat siihen keskelle lattiaa suorilta jaloilta. Koko sali hiljeni ja kaikki tuijotti suu ammollaan että sattuiko. No ei sattunut, mutta hävetti niin että aloin itkeen kovaan ääneen ja ryömin ulos samaa reittiä niin nopeesti kun pystyin :D

Vierailija
24/122 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytänyt itseni aamulla putkasta.. eikä siinä vielä kaikki.

Vierailija
25/122 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp

Vierailija
26/122 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä näköjään sattuu ja tapahtuu muillekin kaiken laista! :D

Vierailija
27/122 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 22:59"]

Alkanut esitteleen varustusta konduktöörille täydessä junassa. Ei se tykännyt.

[/quote]

Nuorempana aina riisuin kaikki vaatteet tai ainakin yläosan.Kerran roikuin exässä kirjaimellisesti,jalassa kiinni.Ahvautunut puolitutuille rakkauselämän ongelmistani.Soittanut hätänumeroon,että minut on lukittu parvekkeelle ja palellun kuoliaaksi,heinäkuussa.On varmaan muitakin,onneksi en muista enempää :p

Vierailija
28/122 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join kerran ravintolassa niin paljon alkoholia että pää meni ihan sekaisin ja kävelin horjuen ympäriinsä ja yritin esittää että ei tunnu missään. Kyllä nolotti.

Vierailija
29/122 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD

Vierailija
30/122 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen oksentanut lähes mihin vain, rakastunut taksikuskiin (heitti ulos taksista), nukkunut Espan puistikossa, puskassa, riisutunut puolialasti ties missä, pannut paria kämppistä jne. Voi iloista viinanhuuruista nuoruutta!

Vierailija
31/122 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kussut housuuni useasti, sammunut baarin pöytään (myös useasti), pannut kaikkia hirveitä miehiä, pettänyt, avautunut täysin väärille ihmisille, ottanut rokulipäiviä... pahin varmaan on putkasta herääminen ilman mitään muistikuvia edellisyön lopun tapahtumista... Ei mitään iloisia nämä "muistot".

Vierailija
32/122 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittänyt mennä yöllä vessaan poikaystävän luona ja olin alasti. Menin vahingossa ulko-ovelle, kun ei ollut tuttu paikka. Siinä rappukäytävässä sitten tuijotti mies vain, että "OHHOH!". Nolointa tässä on, että muutin poikaystävän luo tuon jälkeen ja pelkäsin koko ajan, milloin tapaan uudestaan sen naapurin. Sitten näitä peru: Laulanut oopperaa, pieraissut, soitellut kavereille...

Vierailija
33/122 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä,vähän niin kuin vertaistukea kun huomaa,että muutkin on mokailleet kännissä :D Ja sille joka ihmetteli kännisten kevytkenkäisyyttä:kyllä,humalassa voi tulla black out ja tehdä sellaista mitä selvin päin katuu,varsinkin kirkkaista viinoista lähtee muisti ja tarpeeksi humalassa kuka tahansa mies näyttää adonikselta.

Vierailija
34/122 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitääkö sitten kiskoa niin paljon, että black out iskee? Jessus.

Vierailija
35/122 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, nuoruudessa tuli hölmöiltyä vaikka mitä kännipäissään. Olen mm. mulahtanut suihkulähteeseen ja sieltä sitten könynnyt suoraan taksiin (taksikuski varmaan luuli että olin kussut housuun), sit nää perus soittelut ja tekstailut exille ym. Yks kerta mulla meni tosiaan kuppi ihan nurin, olin hävittänyt mun laukun ja takin yhdellä reissulla. Kaikki laukussa olleet tavarat oli kyllä tallessa (lompsa ja meikit), en käsitä minne sen laukun olin kadottanut. Yöllä olin riisuutunut lähes alasti ja kietoutunut makuupussiin (?) sekä penkonut kaverin (kaverin piti tulla mun luo yöks) matkalaukun ihan ylösalaisin mun huoneeseen. Muistan että näin jotain ihme unta jostain kellosta joka pirisi jossain mun kämpässä. Epäilen että sain tuolla reissulla jotakin vahvempaa lasiini, nimittäin tuon reissun kaltaista sekoilua ei aiemmin kyllä ollut ollut eikä kyllä senkään jälkeen (onneksi!).

Vierailija
36/122 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu pomo.

Vierailija
37/122 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 oli siis nrolle 73.

Vierailija
38/122 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 15:37"]

[/quote]

Tää oli kännimokapaljastusketju,voit perustaa oman "Olen moralisti,ja siis muita parempi ihminen"-avauksen.

Vierailija
39/122 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 15:37"]

[/quote]

En tietenkään voi puhua kaikkien palstalaisten puolesta,mutta itse ainakin analyisoin syitä "kiskomiseen" A-klinikan terpautin,en moraalinvartiamamman kanssa.Tämä on humoristinen ketju,jossa paljastetaan kännimokia,ei kukaan ole sanonut että olisi niistä ylpeä.

Vierailija
40/122 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suudellut siskoni pitkäaikaista säätöä intohimoisesti siskoni talon alaovella baarista tullessa. Mies oli siis tulossa siskolleni yövieraaksi. Oltiin menossa kolmestaan jatkoille ja siskoni meni jo edeltä meidän jäädessä tupakalle. Yhtäkkiä tuli kuningasajatus ja hyökkäsin tyyliin miehen kimppuun imuttelemaan häntä. Irtauduttuani mies jäi tuijottamaan minua järkyttyneenä ja minunkin ilmeeni oli varmaan näkemisen arvoinen. (Mitä helvettiä tuli tehtyä..) Kului ehkä kaksi sekuntia kauhun lamaannuttamana ja mies harppasi luokseni ja imutteli minua suhteellisen halukkaasti vielä uudestaan.

Aika noloina luikittiin sisälle ja painuttiin nukkumaan. Säätökään ei kehdannut mennä siskon viereen nukkumaan vaan sammui muka sohvalle.