Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritys päällä 2015 (II)

06.04.2015 |

Tervetuloa lämminhenkiseen vertaistukiryhmään, jossa kuumeillaan plussaa raskaustestiin. Joukossa on vasta yrityksen aloittaneita, pidempään yrittäneitä ja kaikkea siltä väliltä. Jännätään, toivotaan ja mietitään yhdessä, olisiko tämä nyt SE kierto, jossa onni osuu kohdalle! :)

Uusista ryhmäläisistä olisi kiva kuulla jotain taustaa (esim. ikäsi, mones lapsi toiveissa, millä mielin nyt lasta yrittämässä, mitä raskautta edistäviä keinoja käytössä..), mutta se ei suinkaan ole pakollinen. Mikäli haluat nousevaan listaukseen, ilmoitathan kiertopäiväsi (kp) sekä mones yrityskierto (yk) on menossa tai milloin yritys on aloitettu (ya).

Hedelmällistä vuotta 2015 kaikille! :)

Kommentit (2455)

1681/2455 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minniminni: Oon pahoillani menkoista ja sen tuomista kivuista :(

Pioini1: Meilläkin on aika usein ehdottelut aika laiskoja :P oon saanu niin monesti pakit, että ei tunnu niin pahalta tulla torjutuks, jos vaan kysyn asian suoraan. Jos virittelee jotain enemmän ja saa pakit, tuntee ittensä tosi tyhmäks ja harmittaa enemmän. Mieskin kyselee myös suoraan, vaikka todella todella harvoin oon kieltäytynykkään :P mutta ei suoraan kysyminen taas oo niin tunnelmallista, kun mennä suoraan toisen luo ja tehdä asia selväks joko heti suoraan tai vähän hitaammin kaartelemalla; riippuen mihin elimeen tai kohtaan toisesta käy kiinni :P :D 

Kepuliina: Jospa siitä testin tuloksesta tuliskin yllätys, vaikkei sellasia fiiliksiä ookkaan :)

Dimou: Jäiköhän mulla lause välistä lukematta vai aattelinko että perjantaihin on vielä pitkä aika :P noh, kuitenkin, toivottavasti testi näyttäs kahta viivaa ja tasan vuos ois teille riittävästi yritystä :)

Toivottavasti Kikiii sullakin jää menkat tulematta :) onko ollu nyt mitään oireita suuntaan tai toiseen? vaikka eipä niistäkään voi olla varma mikä oire tarkottaa plussaa ja mikä niitä menkkoja :P mutta mielenkiintostahan se on pohdiskella :D 

ON: Ei alkanu yönkään aikana tulvat :o ja menkkajuilinnatkin on hävinny :o ja ihan vaan niinkin tieteellisellä testillä kun kädellä otsalta testaamalla (+ muutenkin kun huomaan itestäni jo pikkusenkin korkeemman lämmön normaalin nähden) tiedän että lämmöt ei oo vieläkään laskenu normaaliks. Tietääköhän tää kroppa itekkään missä tässä mennään?? Maha on edelleen turvonnu, mutta viime yönä sain taas nukkuu mahallaan ilman oksettavaa tunnetta. Mutta sitten taas tunti sitten siivoilin kissan oksennuksia ja jätöksiä lattialta (meillä on sellanen vanha kissa, joka ei enää tunnu osaavan tehdä 2. asiointiaan kun harvoin laatikkoon) ja sen jälkeen on ollu oksettava olo. Jos nyt joku tois nenän eteen jotain minkä haistaminen tai näkeminen ällöttäs, oksentasin. Koko ajan on palan tunne kurkussa. Mutta tää voi johtuu siitäkin että en saanu taas viime yönä oikein nukuttua + on vähän nälkä joten energiat ei oo ihan katossa. Siitä tulikin mieleen, että oon viime öinä nähny ihan ihme unia. Varmaankin stressaan sitten tätä sen verran, että vaikuttaa uniinkin. Vaikkakin eilisestä lähtien oon oottanu jo suht tyynen rauhallisesti menkkoja. Mutta aika sekasin tää kroppa on tai sitten oon ymmärtäny jotain ihan väärin ja odotan menkkoja alkavaks liian aikasin? Jo kolmatta päivää kuljen varoilta "vaipat housussa" :D 

1682/2455 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, uutena oireena yöllä huomasin lantiokivun. Mikähän uus menkkaoire tai tilapäinen häiriö, mutta sitä vihlo sen verran pariin otteeseen, että en voinu olla sillä kipeellä kyljellä. Mutta vaikka tulis mikä oire vielä, niin en rupee enää aattelemaan, että ois tärpänny. Tää kroppa vaan sekoilee ja toipuu pillereistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1683/2455 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minniminni, Oon pahoillani menkoista. Olisin niin toivoinut että raskaana olisit ollut.

Mila nnnnkkk, oireet kyllä kovasti kuulostavat siltä, ettei mikään ihme olis vaikka se plussa sieltä tulis..

Kikii, tunnistan sen kaltaisen romahduksen, mikä sinulla eilen ilmeisesti oli jonkun teinin raskausuutisista ja hehkutuksesta. Se vaan tuntuu niin väärältä. Välillä yritän pään sisälläni kääntää asiaa niin päin, että meillä on hyvä parisuhde, iso ihana itse rakennettu omakotitalo ja piha, molemmilla ihan kohtuupalkkaiset työt, läheiset välit molempien vanhempiin ja sisaruksiin, on kavereita ja hyviä ystäviä jne. Muilta osin elämä on tässä kohtaa juuri sellainen kun sen joskus nuorempana haaveili olevan. Enää puuttuu vain se lapsukainen. Tavallaan koen olevani ennemmin tässä tilanteessa hirveän vauvakuumeen kanssa kuin siinä, että olisin teininä pamahtanut paksuksi ja eläisin nyt yh-äitinä, koska lapsen isä olisi ollut vielä vastuuttomampi. Ja olisin todennäköisesti vielä hirveissä rahavaikeuksissakin. En toki kenenkään elämäntyyliä, rahatilannetta tai muuta sellaista halua arvostella, mutta näillä ajatuksilla yritän päästä aina sen pahimman vitutuksen yli juuri tuon kaltaisina hetkinä kuin mikä sinulla oli eilen. Toivottavasti tänään on jo parempi mieli <3

Dimou, täältä onnen potkut matkaan, että huomenna yrityksen aloituksen kunniaksi pärähtäisi kaksi viivaa testiin.

Kepuliina, oli varmasti ihan hirveä tilanne yksin tajuta alkanut keskenmeno ilman tukiverkostoa. En tiedä kuinka itse olisin siinä tilanteessa pärjännyt jos olisin alkanut vuotamaan verta. Tosin eipä sekään mikään herkullinen hetki ollut kun NT-ultrassa todettiin kehityksen loppuneen. Aikamoinen romahdus se joka tapauksessa oli. Varsinkin kun raskaus oli jo lähellä sitä ensimmäisen kolmanneksen loppua, oli ajatuksetkin ehtinyt jo kääntää enemmän siihen suuntaan, että se vauva siellä masussa tosiaan elää ja kasvaa. Toivotaan, että meille molemmille nuo keskenmenot oli viimeiset. Itse aion myös kertoa ainakin vanhemmille ja sisaruksille sekä läheisimmille ystäville heti kun seuraavankin kerran raskaaksi tulen. Se tuki silloin keskenmenon aikoihin ja sen jälkeen oli niin korvaamatonta. Toivotaan, että menkat pysyy poissa ja saisit lähipäivinä iloisia uutisia.

Sipriina, eipä siitä varmaan ainakaan haittaa ole vaikka vielä oviksen jälkeisenä päivänäkin talletuksen tekee ;)

Pioni, eikai se kaveriporukalla mökillä olo ole mikään este seksille :D Hyvänä esimerkkinä viime kesäinen meidän vastaava mökkireissu. Oltiin isolla kaveriporukalla mökillä ja mökin huoneissa ei ollut edes ovia. Sunnuntaina päivällä kun naisten kanssa makoiltiin auringossa joku heitti saaneensa aamulla seksiä.. siinä sitten melkein kaikki muut totes, että ”niin mäkin”. Ja silti kukaan ei ollut huomannut toisten mitään hommailevan vaikka viereisissä huoneissa oltiin hiljaisessa mökissä ilman ovia..

Kompuroiva hylje, mikä fiilis siellä? Eikai menkat oo alkanut?

Konttri, toivottavasti hyödynsitte oviksen vielä eilen. Nyt sitten alkaakin se typerän typerä loppukierron odotus ja oireiden tarkkailu.

ON, WomanLogPro ilmoitti eilen illalla, että "kiertosi alkaa huomenna" ja siltä kieltämättä tänään kyllä tuntuukin. Heti heräämisestä asti ollut ihan hervoton tatti ottassa.. ihan ilman mitään syytä vituttaa valmiiks kaikki. Mieskin näki sen mun naamasta, joten päätti olla hiljaa Huomenta ja Hyvää työpäivää -kommentteja lukuunottamatta. Täällä ollaan siis suojat valmiina ja toivotetaan todennäköisesti tänään tervetulleeksi se ei toivottu ja vihattu täti.Sinänsä ei harmita läheskään niin paljoa kuin viimeksi kun menkat alkoi. Jotenkin oon koko viikon ollut niin varma, että se sieltä tulee niin pahin pettymys ei iske kerralla. Alaselkää on myös eilisestä illasta asten juilinut ja kohdun suullakin tuntui eilen illalla kolme tai neljä sellaista terävää pistosta, ihan kuin joku olisi sukkapuikolla tökkinut, ilmeisesti valmistautuu päästämään punaisen niagaranputouksen pian valloilleen. Onneks on sentään luvattu tällekin päivälle lämmintä :) Aurinkoista päivää arvon leidit ja plussaonnea kaikille tänään testaaville :)

1684/2455 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kepuliina // joo mä oon tossa samaa mieltä etten usko siihen että nainen ei anna -> mies pettää. En oo koskaan kuullu että tilanne ois toisinpäin. Ja tuosta pihtaamisesta johtuva miesten pettäminen olisi jotenkin ihan ok koska noh, naisessa vika, mitäs et antanu :D ei todellakaan ole näin.
Mä oon tykänny että meillä suurin ongelma on varmasti mun oma pää :D ymmärrän sen että jokatoinen viikko mies tekee 12h työvuoroja jne.. ei välttämättä jaksa illalla kun tulee kotiin. Tai kun oon ne ilmanvaihtokanavat tukkinu herneillä ja suuttunu, niin puolituntia mahdollisen riidan jälkeen ajattelen jo että "oonpa ollu typerä !" :D
ON // Tänään nousin aamulla sängystä niin alavatsassa tuntui vihlova kipu ylösnoustessa. Ei ikinä tälläistä ole ollut. Toivotaan jotain hyvää siitä :) rinnat alkanu turvota ja tuntua raskailta jo nyt. Viikko menkkojen alkuun ja nuo rinnat ottaa aina vähän kokoa tähän aikaan ennen menkkoja. Oon kyl iha skeptinen että ei tuu mitään ko tuomio on kerta annettu, mutta eihä sitä tarvi iha negatiivinen kumminkaan olla? :)
Kp 21 / 26-29 ya 2/14

1685/2455 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin, on se kierto vaan jämpti.

Eich (31v), kp 1/26-29, ya 3/2013 (kkm 2/2015)

1686/2455 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIKII // Mä nään mun työssä ja siviilissä noita nuoria äitejä. Itsekin toki nuori, mutta mun elämäntilanne on ihan eri kuin monella muulla mun ikäselläkään. Mulla on koulu ihan just ohitte, töitä on, oma asunto ja hyvä suhde. Ei monella parikymppisellä oo tällästä viälä, jotku menee vasta kouluun.
Mua ottaa eniten päähän että miksi elämä on epäreilu ? Mun on monesti töissä pitäny purra hammasta yhteen, kun tilanteet on vähä sellasia että ei voi sanoa ko voi luoja.

1687/2455 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näköjään onnistuin sitten väärin kirjottamaan milloin yritys on aloitettu. Pitkään tuijotin mikä siinä mättää kun näytti oudolta, ya 6/2013

1688/2455 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Noniin, homma hoidettu eikä tarvinnut edes alkaa väkisinmakaamaan :D Voi luoja sentään. Kyllä se tuntuu olevan arka paikka miehelle että ei olla onnistuttu vielä tulemaan raskaaksi..hän oli jo valmiiksi sellaisella mielialalla että nyt on jo myöhäistä. Valistin sitten että nimenomaan ovulaatiopäivänä on parhaat mahdollisuudet, ja koitti vielä itsepäisesti juputtaa sitä vastaan! No mutta, loppu hyvin, kaikki hyvin..juteltiin asiasta ja kyllä se nyt taas rauhoittui. Ja joo, Kikii, miekin olen kuullut tuon "mä en ole mikään kone" -kommentin :D!

Kikii; miulla tuli armoton ketutus viime vuoden puolella kun luin että melkein kaikki Suomen silikonisalarakasfitnessblondit ja -brunetitkin ovat raskaana. Eiväthän se sellaisia ole oikeasti kuin julkisuus antaa ymmärtää(toivottavasti), mutta tuli semmoinen olo että jos nuokin tyhjäpäät pamahtavat paksuksi IHAN VAHINGOSSA niin jo nyt on..siinä kohtaa tulee mieleen että eivät sitä ansaitsisi mutta mistäpä sen tietää että miten kovasti ovat lasta halunneet & yrittäneet. Kaikella on tarkoituksensa :)

Minniminni; pahoittelut menkoista :(

Toivotaan kaikille jänniä päiviä eläville plussia!! :)

Kissanainen; mikä siun tilanne on?

Vielä hieman omaa napaa; eilen kävi kumma juttu. Nyt tulee juttua meidän sekstailusta joten lopeta lukeminen jos ei nappaa :D Elikkäs; touhuttiin siinä illansuussa, perussuoritus mutta ei nyt ollut sitten "hoidetaan vaan alta pois"-tyyppinen ratkaisu. Ehkä vajaa tunti tämän jälkeen kohtua alkoi supistaa todenteolla, ja se säteili alapäähänkin. Onko muilla ollut tuota kohdun supistelua a) yhdynnän jälkeen(ja jos näin, niin oletteko saaneet orgasmia yhdynnässä), tai b) ovulaation aikaan? Tämä oli minulle aika uusi tuntemus , en sitten tiedä että kumpaan liittyy, ovikseen vai yhdyntään. Luin että siemennesteessä on jotain ainetta mikä voi aiheuttaa supistuksia, voisikohan selitys olla siinä?

1689/2455 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kp 30/28-31 ja äsken tein herkän testin ja negatiivinenhän sieltä tuli. Kuten jo aikaisemmin totestin ehkä sitä rauhoittuu ensimmäisen kierron jälkeen, yllättävän pettynyt mieli vaikka tosiaan vasta yk1. Olon mukaan menkat kolluttelee ovella..
En tiedä pitäisikö seuraavassa kierrossa tikutella ovulaatiota vai mennä vaan tuntemusten ja tulee jos on tullakseen eteenpäin.
Muille kierron lopussa oleville toivottelen plussia :)

1690/2455 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konttri: sitten vielä ne tutut ja kaveritkin jotka vahingossa pamahtavat paksuiksi. Onnea totta kai heillekkin, mutta kun lähipiirissä lapsettomuutta ja ainakin vuosienkin yritystä miettii ettei ne nallekarkit tosiaan aina mene tasan.

1691/2455 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia kaikki. Onneksi viimeinen työviikko ennen lomia menossa, josko lomalla saisi rentouduttua ja otettua tämän vauvajutunkin rennommin.

Joku kyseli niistä kilppariarvoista. Mulla oli toinen arvo 1,6. Työterveys oli sitä mieltä, että alle 4 on hyvä, gyne taas sitä mieltä, että alle 2 olisi hyvä, jos raskautta yrittää. Joten pitäisi olla ihan okei. Toista en muista, mutta sekin oli aika lailla viitearvojen keskikohdilla.

Meilläkin miehellä on välillä ihmekriiseilyitä, että onko pakko sitä seksiä olla. Itse en miehelle juuri viitsi ovisajankohdista jne. avautua, koska sitten tuo alkaisi stressata ja suorittaa. Yritän antaa viettien viedä, mulla halukkuus lisääntyy selkeästi kohti (olettamaani) ovisaikaa, ja laskee loppukierrosta - näin on aina ollut, myös silloin kun vauvaa ei ole yritetty.

Vierailija
1692/2455 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyttä torstaita :/ peittoo päästiin heiluttaa mut nyt on oudot tuntemukset. Alavattaa juilii ja väsymys on jotain aivan uskomatonta. esikko tosin heräili pariin otteeseen yöllä et varmaan sekin vaikuttaa olotilaan.

1693/2455 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, ei se varmaan ollutkaan kiinnittymisvuotoa, vaikka olin jo lähes varma :( Nyt nimittäin tuli siteeseen asti, vaikka niukkaa on edelleen. Eilen illalla ei tullut MITÄÄN ja tänään aamulla tullut pyyhkiessä, ja nyt kävi sit näin. Ehdin jo ostaa parit testitkin, kun ajattelin huomenna testata, mut taitaa olla turhaa enää...

Vierailija
1694/2455 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

GUAGUA jos vuoto on tosi vähäistä eikä kestä pitkään niin tee testi. On myös naisia joilla tulee menkat/tyhjennys vuotoa raskauden aikana.

1695/2455 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eich: Pahottelut taas kerran tulleista menkoista :( täällä ne ei oo vielä löytäneet tietä perille.

Mmariat1: Pahoittelut negasta :( mutta ei kai peliä vielä oo menetetty? :) 

Pinkkidrinkki: Ihanaa lomaa! onko miten pitkä loma tiedossa? :)

Sipriina: Jaksamisia väsymykseen! Oisko nuo ovis-juilintoja?

Guagua: Jos vuoto noin niukkaa on niin ei kai peli vielä oo menetetty? ;) aika monella tuntuu ensin vähän vuotavan, mutta vuoto ei kunnolla "tuu päälle" ja häipyy kokonaan ja testi ilmottaakin sitten yllätyksestä :) ehkä pikkuriikkisen varoivaisesti on vielä toivoa jäljellä :)

ON: Ei kai mitään päivitettävää oo muutamassa tunnissa tullu :D piti äsken käydä tarkistamassa joko ne alko, kun tuntu vähän kosteelta, mutta se olikin vaan valkkaria (jota normaalisti ei pahemmin oo ennen menkkoja ollu, mutta kroppahan on muutenkin vielä pillereiden jäljiltä sekasin). Menkkajuilinnatkin jäi sinne eiliseen, samoin kun kiukkusuus. Mutta sanokaahan mulle, että enhän oo nyt oikeesti laskenu ja luullu jotain väärin ja sen takia nyt liian aikasin menkkoja odottasin? Jos lämmötkin on noussu, niin eikös se oo varma merkki oviksesta? ja kuinkahan normaalia sitten on jos on jo dpo 17 (jos oon ymmärtäny kaiken oikein), eikä menkkoja näy? Kun tuntuu, että en luota tähän kroppaan enkä omaan pääkoppaan enää :D jos pääkin on jotain sekoillu muun kropan lisäks? :D noh, mutta ei kai tässä auta kun ootella :) tänäänkin ois ohjelmassa pelailua, jotta varmasti saan ajatukset muualle sekä ennen sitä vähän Sinkkuelämien kattomista. Sitä onkin vielä tällä erää kahta ekaa seasonia lukuunottamatta koko kausi vielä jäljellä... tosin oon kyllä muutenkin ihmeen rauhallinen ja seesteinen asian suhteen, enkä jaksa stressata. Mutta ettei kuitenkaan mielessä muuten pyöris, on parempi tehdä jotain muuta. 

Vierailija
1696/2455 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kp 14/29-31 et varmaan on ovis oireita. Levoton olo koko ajan. ny pitäs loppu viikko puuhailla ;) vaik ollaan kyl ny jo viikko puuhailtu joka ilta sunnuntaita lukuun ottamatta. tosin esikosta ovis oli melkein heti menkkojen jälkeen ja kiertokin sillon vaan 28. Hieman mietityttää raskausmyrkytys kun esikosta mulla se oli. Et voikohan uusiutua. Lääkäri oli sitä mieltä että tulee tai ei tuu.

1697/2455 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkkidrinkki; siullahan on tosi hyvät kilppariarvot :) Miulla todettiin maaliskuussa piilevä vajaatoiminta, eli se TSH oli 4,6 tai 4,7 kun pitäisi olla alle 4. Toinen arvo oli ok. Söin pientä annosta kilpirauhashormonia kolme kuukautta, ja arvo oli tippunut 2,6. Lääkäri määräsi sitten suurentamaan annosta vähän koska vauvan tulemisen kannalta arvo saisi olla alle 2. Jos tuo arvo ei ole kohillaan niin vaikeuttaa kiinnittymistä(kohdun limakalvo ei kehity) ja lisää keskenmenoriskiä :(

1698/2455 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro!

Täällähän on turistu oikein antaumuksella, kivaa! Tulee melkein ulkopuolinen olo kun en oo täälä taas muutamaan päivään käynyt ;D No, enpä siitä osaa kuitenkaan pahoillaankaan olla, omalla kohdallani kun se tarkoittaa sitä, että elämässäni on tällähetkellä muutakin kuin vain pelkkä vauvan yritys :)

Pahoittelut menkoista, negoista ja muuten vain ikävistä ajatuksisa :/

Onhan täälä plussakin saatu aikaan! Mahtavaa Aliisia!! Paljon vauvaliimaa teidän pikkuiselle! <3

Iiiih, mä näin kaupassa tiistaina 2 vauvamahaa ja voi että ne oli niin söpöjä pömppöjä! <3 Melkein teki mieli mennä vähän hipelöimään ;D Huh, onneksi vieläkään ei kateutta ilmassa! Toivottavasti meillä kaikilla on pian sellaiset itsellä, ei tarvitse muiden pömppöjä ihailla tai vihailla ;)

Voih, mitäs pihtarimiehiä täälä nyt oikein on!? ;D Meillä on niin päin, että minä taidan olla se pihtaaja... Harvemminpa ne halut pariskunnilla varmaan menee ihan täysin yks yhteen.

Ihan mahtavat kelit nyt! Mä oon pessy pyykkiä miljoona koneellista ja mattojakin oon pessyt kun nyt kuivuu! Muksukin pääsi eilen ekaa kertaa munasillaan juoksemaan pihalla :)

Kompuroiva hylje poikkeus varmaan tässäkin asiassa vahvistaa säännön, mutta kyllä mä sinuna olettaisin sen oviksen olleen, jos aamulämmöt kerran on pysyneet normaalia korkeammalla. Ja jos ne on nyt 17 päivää pysyneet korkealla, niin pakko kysyä että ootko tehnyt testin? :) (sori jos olet tästä kirjoittanut, oli niin paljon luettavaa täälä, että en muista :D)

On: Mä olin jo kallistumassa sen puoleen, että ovis on ollut sunnuntaina kun maanantaina tuntui paikat kuivemmalta. Ovistesteilläkin meinasin heittää vesilintua. Lämmöt ei kuitenkaan lähteny nousuun ja sitten huomasin, että se vähäinen valkovuoto on kirkasta, eikä sellaista normaalia valkkaria. Päätin sitten jatkaa tikuttelua. Tänään oli sitten niin selkeet ovislimat, että ei jäänyt kyllä tulkinnan varaa. Ovistestiinkin tuli niin selkeä plussa, että ei sitäkään tarvinnut miettiä että mitäköhän tarkoittaa! Eilen illalla tuntui alavatsassa vasemmalla puolen sellaista juilintaa, että vähän aloin epäilläkin että jotain on tapahtumassa :) Viimeyönä tehtiinkin sopivasti talletus ja vielä tänään ainakin jatkamaan valitsemallamme uralla JOS jaksaa niin huomennakin sitten..... ;) Eipä sitten ovis suvainnut tulla yhtään aiemmin, että eipä se toivominen auttanut tuohon kierron lyhenemiseen prkl :'D

Tiinu89 kp20/33-34 yk3

Vierailija
1699/2455 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompuroiva hylje, näin mä kans toivon, mutta en osaa oikein uskoa plussaan mikään kuukausi :// Oireina (jostakin) on vaan toi tissikipuilu muuta en ole koittanut edes kuulostella enää. Tai no väsymystä piisaa, mutta se voi johtua siitä, että oon voinut nukkua liian vähän tai sitten tää muutaman päivän apeus tekee väsyksi :( Saas nähä miten tämän akan käy!

Eich, Kiitos ihanasti kirjoitetusta viestistä<3 Aloin tässä itsekkin pohtimaan mitä kaikkea hyvääkin mulla on tällä hetkellä & mitä muutamavuosi takaperin vielä ei ollut. Niin siis olin raskaana aikalailla tasan kaksi vuotta sitten, mutta olin vasta jotenkuten oppinut itsenäiseksi & tuo toinen osapuoli oli mitä oli, me ei todellakaan oltu silloin valmiita mihinkään, musta olisi tullut yh-äippä. Ei me nytkään mitään rikkaita olla rahallisesti, ei edes varakkaita, mies on opintonsa käynyt, minä vielä etsin sitä omaa juttuani. Tai olen varmasti ensisyksynä lähdössä opiskelemaan taas, mutta pidän näitä niin toissijaisina asioina. Vaikka me se lapsi nyt saataisiin, mitä kovasti toivotaankin, niin nämä asiat ei sitä estä, jokainen rakentaa elämäänsä omaa tahtia & mitenpäin vaan se on totta. Tärkeintä on se, että me molemmat olemme henkisesti valmiita & halukkaita tähän ''projektiin''. Meillä on erittäin hyvä suhde, kihloihin mentiin, asutaan jo yhdessä, molemmilla ihanat perheet & muutamia hyviä ystäviä, elämä rullaa omalla painollaan :) & kyllä tänään on paljon parempi mieli<3

Supera, miekin oon vasta täyttämässä sen 20-vuotta, mutta ihan rehellisesti & itsevarmasti voin sanoa, etten henkisesti ainakaan ole noiden muitten parikymppisten (jopa vanhempien) tasolla. Mä asun myös mun kihlattuni kanssa, mulla ei ole koulutusta vielä mutta oon sen edestä paiskinut duunia & elättänyt itseni jo muutamat vuodet. Mulla on ns. maaleja mitä kohti tähtään enkä vaan juhli, sekoile, asu vanhemmilla ilman päämäärää. Välillä alan syyttämäänkin itseäni siitä, kun tulee paha mieli muiden raskauksista, mutta väkisin tulee epäreilu olo kun ihmiset jotka eivät edes seurustele jne. pamahtaa vahingossa paksuksi & sitten ne jotka sitä lasta haluaa niin kovin saa sen monen monen mutkan & pettymyksien kautta :(

Konttri, juu samat ajatukset on täällä ollut kun jossain lehdessä lukee, että ''tämä & tämä bimbo odottaa lasta''... pläh ilkeää ajatella niin, mutta tosiaan itsehän on antanut sellaisen kuvan itsestään kansalle. Tai oli sellainen bimbo tai ei niin kyllä se nakertaa kun niitä juttuja lukee, vaikka ei voikkaan tietää kauan he ovat lapsesta haaveilleet :// Mutta pahin kolahdus mulle on nämä kaverit & tuttavat ketkä hehkuttavat onneaan, kun sitä puhetta & hehkutusta ei pääse oikein pakoon, pitää vaan nieleskellä pala kurkussa & miettiä, että joku päivä se olen minä joka hehkutan!

ON; No ei oikein mitään. Tissit kipeenä, väsyttää, ajoin vituttaakin. Menkkoja odotan alkavaksi tänään tai huomenna, vaikka ei ole mitään kipuilua/turvotusta jne. Mulla siis kp 32/30-35. Nyt nää paripäivää on vaan niin pistänyt miettimään & surettamaan, toivottavasti on ohimenevää jos tässä yrityksessä vielä hirveesti menee. Ajattelin soittaa ensiviikolla neuvolaan aikaa, että pääsisin vähän keskustelemaan askarruttavista asioista & mitä tulevaisuus toisi tullessaan jos hoitoihin joudutaan, kun en ole mistään perillä. Pelottaa ne hoidotkin sinäänsä ihan älyttömästi. Vaikka mulla ei vissiin ole muuta estettä kuin tää monirakkulaisuus, tai siis hidasteena ei esteenä, koska lääkäri epäili että kyllä mä ainakin joskus ovuloin ellen jopa joka kuu. Ei tahdo vaan se munasolu kasvaa siellä vai miten se menikään vaikka hedelmöittyisikin. Argh.

Kikiii kp 32/30-35 yk 6

1700/2455 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipriina & Kompuroiva hylje: Kiitos positiivisista sanoista! Pieni toivon kipinä vielä elää mielessäni, vaikka yritän saada itseni uskomaan, että menkat nää nyt on. Maanantai-iltana (29.6.) tosiaan alkoi vuoto, joka on ilmennyt vain pyyhittäessä, mutta nyt on eilen ja tänään on tullut molempina päivinä yhdet kerrat siteeseen asti. Määrällisesti yhdellä siteellä olisi kyllä helposti pärjännyt maanantaista asti. Eniten ihmetyttää se, että "vuoto" on välillä loppunut kokonaan, esim. tiistaipäivänä ei tullut mitään, mutta illalla tuli ja eilen illalla ei tullut mitään, mutta aamulla taas tuli. Epämääräiset kuukautiset, jos sitä ovat... Teen huomisaamuna varuilta testin Näinköhän näkyisi vielä edes herkässä testissä, jos on kiinnittymisvuotoa?