Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritys päällä 2015 (II)

06.04.2015 |

Tervetuloa lämminhenkiseen vertaistukiryhmään, jossa kuumeillaan plussaa raskaustestiin. Joukossa on vasta yrityksen aloittaneita, pidempään yrittäneitä ja kaikkea siltä väliltä. Jännätään, toivotaan ja mietitään yhdessä, olisiko tämä nyt SE kierto, jossa onni osuu kohdalle! :)

Uusista ryhmäläisistä olisi kiva kuulla jotain taustaa (esim. ikäsi, mones lapsi toiveissa, millä mielin nyt lasta yrittämässä, mitä raskautta edistäviä keinoja käytössä..), mutta se ei suinkaan ole pakollinen. Mikäli haluat nousevaan listaukseen, ilmoitathan kiertopäiväsi (kp) sekä mones yrityskierto (yk) on menossa tai milloin yritys on aloitettu (ya).

Hedelmällistä vuotta 2015 kaikille! :)

Kommentit (2455)

1721/2455 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos KikiiiPinkkidrinkki ja Konttri. Niin, onhan tässä toisaalta vielä toivoa. Mutta en vaan oikein enää jaksa uskoa. Oireitakaan kun ei oikein oo muita kun että se lämpö on edelleen ylhäällä, turvotus jatkuu, pahoinvointia ja päänsärkyä tulee välillä, usein on nälkä, eikä mulle tyypilliseen tapaan tee normaalisti herkkuja mieli. Yleensä oon sellanen herkkuperse, että varsinkin ruoan jälkeen alkaa sokerihammasta kolottamaan. Ja vähän mahakipuja on myös (ei kuitenkaan menkkamaisia), sekä liikutun herkemmin kun normaalisti, sekä oon edelleen väsyny, tosin nukun myös aika huonosti vieläkin ja nään kummallisia unia. Jatkoin tänne kirjottelun jälkeen unia ja aattelin nukkuu vaan 1.5 tuntia, mutta en ollukkaan sitten heränny herätyskellon ääneen :D ja nukuin tunnin pitempään. Mulla oli kyllä korvatulpat korvissa, mutta herätyskello oli vajaan 30cm päässä ja oon ennenkin siihen heränny vaikka on ollu korvatulpat. Mutta ne voi johtuu melkein mistä vain ja syytänkin pientä stressiä tään asian suhteen, huonoja unia ja pillereiden jäljiltä sekasin olevaa kroppaa. Mutta jos joillakin on menny parikin viikkoa menkkojen pois jäännistä, ennen kun testiin on jotain tullu, onkohan ne ollu sitten ei-niin-herkkiä-testejä? ainakin noiden HCG-taulukoiden mukaan, jos niihin edes suurinpiirtein on uskomista, jo aiemminkin pitäs näkyy edes sillä 10 mIU testeillä...? tähän ainakin osittain luotan ja teen vähän suunnitelmaa asian suhteen :D ja jos näkyskin vasta parin viikon päästä menkkojen myöhästyttyä, vielä ois viikon verran suurinpiirtein aikaa (?) varmistaa missä päin mahaa on elämää. Vähän taustalla kummittelee nimittäin pelko kohdunulkosesta, kun siihen on suuremmat riskit sen tukossa olevan tuuban kanssa. Netin mukaan se ilmeisesti yleensä näkyy testissä, mutta joskus ei. 

Havaianas81: Mitäh?! millasia testejä!! eikä!! oon niin pahoillani  :'( *hali*

ON: Mies ilmeisesti oottelee kaikessa rauhassa, että ilmotan kyllä, jos menkat alkaa tai jos oisin tehny testin ja se näyttäs positiivista :D ja se kun ei tiedä mitään kierroista tai miten ne toimii ja aattelee vaan että "kyllä sen sitten tietää" niin se varmaan aattelee, että tää on ihan normaalia, vaikka koitin sille selittää, että vaikka kiertoaan ei tietäs ja kroppa ois pillereiden jälkeen sekasin ja kierto voi olla vaikka kuinka pitkä, niin tään vaiheen kuitenkin pitäs olla suht vakio kaikilla. Toiseelta ymmärrettävää, kun ei asiasta mitään ymmärrä ja tottakai sille sitten positiivisesta testistä ekana kertosin, mutta ois kiva ettei tään asian kanssa tarviis olla yksin. Tai voinhan täälläkin puhuu, mutta kuitenkin... en tiedä teenkö tästä sitten isomman asian kun on (miehen mielestä ainakin, vaikka taas suodattimen läpi sille pääsee murto-osa), mutta kyllähän tää alkaa jo stressaamaan, kun ei saa varmistusta mistään, eikä tiedä missä vika. 

Taidan nyt tehdä niin, että tässä viikonlopun aikana metsästän jostain herkemmän testin jos menkat ei ala. Yliopiston apteekista tai Citymarketista niitä ei ainakaan löytyny. Jos se on negatiivinen, sitten ootan jonnekin tiistaihin tms ja teen toisen herkän testin, jos edelleenkään menkat ei oo alkanu. Sitten jos edelleen se on negatiivinen, soitallan asiasta ja kysyn neuvoa, että mitäs nyt tehdään. Kuitenkin ens viikolla sen herkän testin viimestään pitäs näyttää jotain, jos on näyttääkseen, miun ymmärtääseni. 

Ehkä Prismasta vois koittaa ainakin niitä testejä metsästää. Se on vähän kauempana, joten taidan ottaa miehen mukaan suunnitelmaan, ainakin kuskin muodossa :D ois niin kiva, jos mies ois mukana jännittämässä ja ihmettelemässä, mutta toisaalta siitä tulee kyllä äkänen aina kun stressaantuu, joten toisaalta on hyvä, ettei se näistä asioista älyä :D 

1722/2455 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiinu89: Tosiaan, nyt voit sanoo sitten miehelle, että kerran sitä seksiä halusit, niin ruetaanpas sitten hommiin! :D 

Aluks siis mittailin sitä lämpöä ja se nous just sen oletetun oviksen jälkeisenä päivänä, eikä oo sen jälkeen tuntunu laskevan. Ihan joka päivä en oo nyt mittaillu enää, mutta huomaan sen olosta ja kun otsakin hohkaa lämpöä normaalia enemmän :D ja ennen sitä niitä limoja tosiaan oli, mutta ei vielä ihan kirkkaita, eikä niin paljoa kunnes sillon ovis-päiväksi aattelemana maanantaina. Sillon sitä limaa tuli ihan järkyttävät määrät (pahoitteluni :D ) ja se oli kirkasta. Seuraavana päivänä sitä ei tullu läheskään niin paljoa ja väri ja koostumuskin oli jo toisenlaista. Mahakipujahan mulla oli sillon sen ovispäivän (munasarjakipuja, sekä myös selkä- ja kylki-kipuja) ja jatku jotain viikon melkein sen jälkeen, mutta ei niin enää selkeesti muistaakseni muniksissa. Haluja oli jo tyhjennysvuodon aikaan jonkun verran ja koko ajan himotti kun vuoto loppu ja pääs hommiin :D ja tuon maanantain jälkeen ei sitten enää niin paljoa ja on pystyny aattelemaan muutakin :D lisäks ennen ovista ja ovispäivänä oli muitakin haluja, nimittäin ruokaa kohtaan :D ja sekin sitten hävis, eikä tiistaina enää niin paljoa tehny mieli syödä kaikkea. Eli aika useesta asiasta nyt aattelen sen oviksen olleen sillon maanantaina 15. päivä. Ja lähimmät puuhailutkin ajottu siihen edelliseen ja sitä edelliseen päivään. Sitten olikin vähän taukoa, jollon puuhailtiin juhannusviikonloppuna. Tuona viikonloppuna oli taas kovempia mahakipuja ja tuli ekat "maistamisharhat". Vesi maistu Colonsterililtä (suolen tyhjennysaine) ja aloin haistamaan herkästi mm. jossain olevia hedelmiä yms. Lisäks juhannus-viikonloppuna alko tää väsymys. Toivottavasti en liian tarkkaan selostanu kaikkea :D rupesin vaan itekkin muistelemaan samalla ja kattomaan miun merkintöjä, mitä olin kalenteriin laittanu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1723/2455 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompuroiva hylje, minullakin on kokemusta, valitettavasti, noista kiertojen venymisistä vaikka ovis on mukamas ollut. Ensimmäisen kerran venyivät viikolla, seuraavan kerran kuukauden siitä, mitä oireiden perusteella olitin oviksen olleen. Ja siis ihan selkeitä oireita sain ja ihan samanlaisia kuin muissakin, normaalipituisissa kierroissa. Nyt on taas menossa pitkittynyt kierto, tällä kertaa en ovista tunnistanut, mutta juhannusta edeltävänä torstaina (eli 15 päivää sitten) ultrassa lääkärin sanojen mukaan näkyi keltarauhanen, eli ovis olisi sen perusteella jo tapahtunut. Enkä siis koskaan ole plussaa testiin saanut. En tiedä mistä johtuu, mutta kovasti tsemppiä asian kanssa. Jos yhtään pystyt, suosittelen unohtamaan asian ihan kokonaan, jättämään testailut ja googlailut ja kaiken väliin. Stressikin saattaa entisestään pidentää kiertoa. Tiedän, ettei se helppoa ole, mutta kuitenkin. Mulla auttoi, että sopi itsensä kanssa pitävänsä testipäivän kahden viikon välein ja muina aikoina oikein keskittyy siihen että ajattelee ihan muita asioita. Keksii kivaa tekemistä, ettei ole yksin ajatustensa kanssa. Ja vähentää vauva-palstalla pyörimistä :D

Mikä kp sulla on menossa? Ja lopetitko just pillerit? Saattaa olla ettei ihan heti lääkäristä lähdetä asialle mitään tekemään, koska varsinkin hormonaalisen ehkäisyn jälkeen kierrot saattaa tosiaan olla ihan mitä sattuu. Mää sain itse apua kahden peräkkäisen pitkittyneen kierron jälkeen, eka oli 52 päivää ja toisesta soitin lääkäriin jotain kp 63 tai sen suuntaista, menkat tulivat lopulta itsestään kp 69.

Itsellä nyt kp 44 ja siis taas pitkittyy. Sain nyt polilta ohjeistuksen, että voin kyllä vielä ihan odotellakin, mutta saan myös alkaa syödä teroja, joita mulla sattui olemaan kotona. 

Vierailija
1724/2455 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmu pitkiä kiertoja teillä :/ ite ku ekan kerran lopetin pillerit (kun esikkoo alettiin yrittää) niin kierto oli koko ajan 28-29 päivää. Ja ovulaatiokin oli tosi aikasin. Nyt oon jotenkin epävarma ittestäni ja tuntuu et on koko ajan jotain pientä oiretta. Ja sit miettii koko ajan et jos pian tärppää niin tuleeko raskaus myrkytys vai ei :/

Vierailija
1725/2455 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp 1/30-35 yk 7...

1726/2455 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dimou: Juu, lopetin pillerit toukokuun lopussa, joten oli eka kierto pillereiden jälkeen. Kp 29 oli eilen, jollon alkokin sitten pieni vuoto kipuineen. Yöstä lähtien eivät ookkaan olleet enää mitään pientä kumpikaan. Ja pitäs olevinaan pärjätä vaan Panadolilla... sentään pitempään ei pitäny jännityksessä ja kierto oli yhen päivän heitolla sama kun ennen. Toivottasti se haluis jo asettua tuttuihin pituuksiin ja sen takia tuota loppua venytti.

Kompuroiva hylje (29) kp 1/29 yk 2 (kirjotan puhelimella niin en saa lihavointeja)

1727/2455 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompuroiva hylje no kyllä mäkin noilla oireilla olettaisin minäkin oviksen olleen silloin kuin sinäkin :) Pahoittelut menkoista! Toivotaan että sulla on heti tarkka kierto, ettei mene ikuisuuksia siihen asiaan :) Menee kuitenkin hetki ennenkuin pääsee perille miten oma kroppa toimii :) Ite olin useamman kuukauden ilman pillereitä ennen tämän yrityksen alkua ja siltikin yk1:ssä bongasin oviksen ihan päin honkia :D

Dimou täydet sympatiat sulle, ihan järkyttävän pitkiä kiertoja jatkuvasti! Ei kai siinä, jos olisi tuollainen pitkä kierto vaikka kerran vuodessa (vaikka ei se silloinkaan kivaa ole vauvahaaveilijalle) , mutta kun jatkuvasti! Tsemppiä!

Sipriina oliko sulla paha raskausmyrkytys? Mulla ei ole ollut, mutta kyllä mä kans sitä pelkäsin kun saattoi välillä painokin nousta viikossa ihan tolkuttomasti kun niin turvotti ja kerran alkoi tekemään pahaakin (ei ollut raskauspahoinvointia) niin kyllä kaasuttelin neuvolaan, mutta kaikki oli kunnossa. Mulla meniki loppuaika niin että paino ei viimeiseen 2 kuukauteen muuttunut muuta kuin joka toinen viikko oli noussut ja joka toinen viikko laskenut vaikka silloin pitäis viimestään alkaa nousemaan. Mutta ehkä sitten turvotus olikin helpottamaan päin. Kuinka sulla synnytyksen jälkeen? Mulla ei silloin enää edes tunnistanut missä nilkat on ja kävely teki kipeää kun oli niin paha turvotus päällä...

Kikii voi ei! :’( Voimahali sulle <3

On Eilen oli kyllä sellaiset olot taas, että en edelleenkään ihmettele että oon nää yk1:ssä sekoittanut raskausoireisiin J tälle illalle siis odotettavissa toispuoleista alavatsakipua joka säteilee reiteen, viimekierrossa ainakin oli niin J Ovistesti oli vieläkin tosi tumma, mutta testiviiva oli vähän haaleampi kuin kontrolli joten LH huippu on nyt ”selätetty” jes ;) Nyt alkaakin sitten se mun mielestä ärsyttävin (jos menkkoja ei lasketa :D) kierron vaihe, eli kun itse ei enää voi vaikuttaa. Toivottavasti kuluu tämä 2 viikkoa nopeasti! ;D Mä nyt siis eilisten tuntemusten perusteella oletan oviksen olevan tänään ja odotän tästä kierrosta sitten 35:n päivän pituista.

Tiinu89 kp22/35 yk3

Vierailija
1728/2455 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon poissaolon jälkeen olen niin pihalla teidän jutuista, että tästä tulee varsin omanapainen päivitys. Sori!

Tälle kierrolle odotukset eivät ole kovin korkealla, koska harrastettiin seksiä viimeisen kerran kp 12, jonka jälkeen lähdin pian työreissuun ja ovulaation veikkaan olleen kp 15. Lämpöjä mittailin viimeisen kerran kp 14, silloin olivat vielä matalalla, nyt reissun jälkeen ovat olleet koholla. Pienet mahikset raskaudelle siis on, mutta varsin pienet.

Oma olokaan ei kerro mitään suuntaan tai toiseen. Eilen alkoi tissit hieman kipeytyä sivuilta ja hajut ovat tuntuneet aika vahvoina. Reissun aikana viikko sitten lauantaina oli myös jokin ihme, lyhytaikainen kramppi, jota en voinut olla huomaamatta vaikka tein aika rankkaa ulkotyötä, jossa ei mitään pikkutuntemuksia huomaisi. Mutta nämä tuntemukset eivät ole, ainakaan vielä, läheskään niin vahvoja kuin viime kierron aikaan, jolloin olin ihan satavarma että olin raskaana (ja olinkin, sen lyhyen aikaa). Nytkin siis jotain oireita on, mutta tuntuu että voivat yhtä hyvin olla vain normaaliin kiertoon liittyviä juttuja.

Vierailija
1729/2455 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt siis kp 25/25-31. Veikkaisin tämän kierron olevan 28-30, viime kierrossa plussasin siis kp 30 mutta vuoto tuli sitten kp 35 :(

Vierailija
1730/2455 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIINU89
juu siis kaikki oli hyvin raskauden puoliväliin asti mut sit alko pikku hiljaa verenpaine nousta ja turvotus ja nesteet kerty nopeesti. Loppu raskaudesta ei mahtunu mitkään kengät eikä sukat jalkaan. Viikon ennätin olla sairaalassa ennen ku esikko synty käynnistyksen jälkeen viis viikkoo etuajassa. Istukka ei toiminu kunnolla ja veren paine oli niin korkea et oli pakko käynnistää. synnytyksen jälkeen pikku hiljaa alko turvotus laskee. Eli kyl vähä jännittää jos ny sit toiseenkin raskauteen tulis :/

1731/2455 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerkisin käydä neuvolassa parisen vkoa sitten. Yritettiin kuunnella sydänääniäkin, kun niillä oli jokin uusi tarkempi kone, mutta ei kuulunut mitään. Arveltiin, että viikkoja on just sen verran kuin omien laskelmien mukaan eli noin 5 päivää vähemmän kuin menkoista laskettuna (kierto 33 pv). Verikokeiden ja nt-ultran oikeaa ajankohtaa ajatellen varattiin uusi aika äänien kuunteluun reilun viikon päähän eli viime vkon maanantaille. Ei edelleenkään mitään. Sain lähetteen gyn pkl:ole viikkojen varmistukseen, että saa ne testit oikeaan aikaan.

11+4 (menkoista laskettuna) kävin polilla. Ei ääniä eikä sikiötä. Ruskuaispussi oli kokoa 5+5 ja näkyi jokin kalvokaari, joka viittaa tuulimunaan tai keskeytyneeseen keskenmenoon. Sain lähetteen hcg-kokeeseen, joka oli tarkoitus kontrolloida heti alkuviikosta uudelleen. Meillä vaan sattui olemaan tämä viikko ainut yhteinen lomaviikko miehen kanssa ja oltiin suunniteltu olevamme reissussa koko viikko. Sen takia kontrolli on vasta huomenna (olis ollut jo ti) Pyysin lähetteen mukaan varmuuden vuoksi, mutta ei tullut käytyä yksityisellä reissussa ollessa.

Silloin pe hcg oli melkein 16 000 ja oli hyvä lukema ja sopi viikoille 5+5. Todennäköisesti se nyt on vaan pysynyt siellä korkealla 5vkoa. Raskaustestinhän mä tein jo toukokuussa ennen kuin tää raskaus olis alkanut eli siitä raskaudesta ei voi olla kyse.

Huomenna olis sit se kontrolli-hcg, ti poliaika ja lääkkeellisestä tyhjennyksestä oli jo alustavasti puhetta. Nyt tuntuu lähinnä siltä, että hoidetaan tää nyt äkkiä pois, niin päästään tekemään uutta.

1732/2455 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Starling: Voimia koetukseen, olen pahoillani puolestasi! :( Minulla oli aikanaan vähän vastaava tilanne eli kävin normaalisti neuvolassa, siellä koitettiin sydänääniä kuunnella, mutta niitä ei saatu kuulluksi. Kaiken oletettiin olevan ihan hyvin kuitenkin, koska oli raskausoireet ja selvä positiivinen tulos saatu testiin. Muutama viikko meni ja raskausoireet katosi, mutta en osannut ajatella minkään olevan huonosti. Myöhemmin alkoi pieni vuoto, neuvolassa täti kuitenkin rauhoitteli ja uskotteli kaiken olevan hyvin, vaikka sydänääniä ei taaskaan saatu kuuluviin :/ (tosi ammattilainen, hitto sentään!) Samana iltana jouduin päivystykseen, kun vuoto oli jo niin runsasta. Sieltä lähettivät kiireellisenä tyksiin, jossa ultrassa todettiin kuollut sikiö, jonka kehitys vastasi viikkoja 8+ jotain, en enää muista. Raskaus oli viikolla 10+3. Sain sitten tyhjennytlääkkeet kotiin, koska en halunnut kaavintaa.
Vaikeaa on käydä läpi moista koitosta, mutta omalla kohdalla kävi kuitenkin niin hyvin, että muutama kuukausi myöhemmin raskauduin ja sain ihanan pojan :)

Mun edelliset kirjoittelut tänne ei menneet ihan nappiin, tää sivusto jotenkin sekoili mun kohdalla ja kaikkia viestejä ei vielä näkynyt ennenkuin kirjoitin omani. Siksi oli vanhentunutta tietoa joittenkin kohdalla, joten pahoitteluni siitä.

Pahoitteluni myös negoista ja pettymyksistä, joita täällä on ollut :( <3

ON: Lupaavat oireet ei sitten kummiskaan lupailleet plussia. Onneksi en alkanut tekemään mitään testejä perjantaina, koska se konkreettinen nega siinä tikussa olis varmaan tuntunut vielä pahemmalle. Eilen alkoi vuoto ja tänään aamulla oli se kunnon verilöyly jo käynnissä, kyllähän tuo harmittaa, mutta minkäs teet. Luulen, että tää kierto meneekin sitten enempi jalat maassa ja vähempi pää pilvissä. Ainakin toivon niin! :)
Päästiin miehen kanssa ekaa kertaa 5 kuukauteen kahestaan ulos, syötiin ja juopoteltiin jokilaivassa, pyöräiltiin ja käytiin jätskillä. Kylläpä vaan teki hyvää molemmille ja sain itelleni kankkusen kolmesta juomasta, kun ei tuu harrastettua tota humalajuomista enää, niin kylläpä nousee muutama hattuun heti! :D
Kivaa oli ja tästä on taas hyvä jatkaa vauvapuuhia <3

Kepuliina kp 2/28 (yk2)

1733/2455 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäistä sunnuntaita kaikille ja pahoittelut negoista :( Täällä kp 4/28-31 ja yk2. Toivottavasti tämä kierto tuo tänne kaikille paljon plussia :)

1734/2455 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipriina huhhuh, onneksi on neuvola, niin selviää tällaiset asiat ja pystytään toimimaan! Toivottavasti seuraava raskaus sujuu normaalisti! Varmasti aika pelottava kokemus kun kuulee, että vauva ei ole kohdussa turvassa! Olitko kuinka sekaisin silloin kun synnytys käynnistettiin vai helpottiko ajatus siitä, että ei ollut niin kiire ettei tarvinnut hätäsektiota tehdä? Onneksi asiat sitten ilmeisesti kuitenkin menivät lopulta hyvin :)

Starling Voi ei! Voimia, niitä nyt tarvitaan! Toivottavasti asiat nyt rullaavat nopeasti ja kovasti toivon, että uusi raskaus alkaisi nopeasti! Voimahali <3

Kepuliina mukavaa, että olette päässeet tuulettumaan yhdessä! Mulla on sama homma ton alkoholin kanssa. Yhdestä siidetristäkin tulee niin humalaan, tai alkaa ainakin päästä heittää, että ei oikein edes huvita juoda. Pahoittelut menkoista ja onnea uuteen kiertoon!

On: eilen mies oli töissä pitkän päivän ja oli lähtenyt töistä vasta aamuyöllä eli luonnollisesti eilen ei päästy talletusta tekemään... Aamulämpö ei ollut mulla tänään noussut, ovislimaa ei kuitenkaan mun mielestä ollut enää, ainakaan ei niin selkeää. Myöhään yöllä tuntui alavatsalla samanlaista kipua joka säteili reiteen kuin viimekierrossakin, eli ajattelin että se olis voinut johtua munasolun irtoamisesta. Mietin tuossa vain, että jos ovis oli viimeyönä, niin olisko se lämpö vielä ehtinyt noustakaan jos kerran alkaa nousta vasta vuorokausi ovulaation jälkeen? Viimekierrossa aloitin lämmön mittailun vasta oletettuna ovispäivänä joten ei kovin hyvää tietoa kuinka se mulla käyttäytyy... Viimekierrossa ovispäivän jälkeen nousi 3 päivän ajan aina pikkuisen ja sitten jäi ylös ja hiukan ennen menkkoja alkoi sahaamaan ylös alas ja kp1 sitten mittasinkin viimeisen kerran, kp8 aloin taas mittaamaan. Nyt harmittaa kun viikon väli noissa mittauksissa, olis ollut kiva nähdä kuinka pitkään jatkoi sitä sahaamista :D Noh, seuraavassa kierrossa sitten :)

Tiinu89 kp23/35 yk3

1735/2455 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmariat1 olitkin päivittänyt silläaikaa kun raapustelin. Pahoittelut sullekin menkoista :( Plussaonnea tähän kiertoon myös sinulle!

Vierailija
1736/2455 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, Starling - ymmärrän hyvin halun tuossa tilanteessa saada asia päätökseen niin että pääsee aloittamaan uudestaan. Otan osaa että joudut käymään tuon alusta aloittamisen läpi...

Ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille, Mmariat ja Kepuliina!

Saas nähdä kuinka täällä käy... Katselin uudestaan noita lämpöjä ja oireita mitä olin ovisaikoihin laittanut muistiin, ja totesin että ovis on oikeastaan hyvin voinut olla myös kp 13-14. Joka tapauksessa todennäköisimmin välillä kp 13-15, jolloin mahikset raskaudelle eivät ehkä ole ihan niin huonot kuin olen tähän mennessä ajatellut. Tissitkin on ihmeen kipeät ja välillä ollut jopa vähän samanoloista mutta lievempää pahoinvointia kuin viime kierrossa.

Eilen omien olotilojen takia tosiaan aloin uudestaan katsomaan noita oireita, vaikka ennen sitä olin 99% varma ettei tästä kierrosta nyt ainakaan mitään tule. Mies sitten uteli mitä puuhaan, joten "jouduin" kertomaan ajatuksistani (olisin mieluummin ollut hiljaa kunnes olen varmempi), johon tuo totesi vähän leikillään, että "miten sä nyt muka voisit joka kerta olla kerrasta raskaana kun päätetään tehdä lapsi" :D Taustalla siis tosiaan se, että ollaan menty osittain varmoihin päiviin luottaen pitkään, joka varmaan miehen näkökulmasta tuntuu vähän sellaiselta "tänään vaimo sallii laueta sisälle, eilen ei"-menolta enemmän kuin ehkäisyltä, kun ei voi samalla tavalla tietää mun kierron vaiheista. Tai ei haluakaan tietää niin tarkkaan.

No, en mä kyllä tällä hetkellä yhtään varma raskaudesta ole, mutta ainakaan tällä hetkellä ei ole varma olo siitä ETTENKÖ voisi olla raskaana...

1737/2455 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Starling, tsemppiä ja voimahali!

Mun menkat ei sitten kestäneet kovin pitkään. Yhden päivän ajan oli selkeää vuotoa ja toisena päivänä vaan niukasti, kolmantena päivänä niukkaa rusehtavaa vuotoa valkkarin mukana. Pms oireet helpotti melko pian kuukautisten alettua.
Kävimme juhlistamassa ystävämme vauvan ristiäisiä ja oli ihana taas huomata kuinka paljon me omaa vauvaa toivomme :) mieheni on koko päivän puhunut vauvasta ja odottaa ehkä aikaisempaa innokkaammin mahdollista raskautumista :) nyt on jotenkin erityisen hyvä mieli, joten toivottavasti tässä kierrossa nappaa!

1738/2455 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne 5.7.

Dindinden (26v) kp 49/35, yk 5

Dimou (26v) kp 46/? yk 9 (ya 7/14)

Stardust (22v) kp 45/26, yk 3

Dreamer15 (28v) kp 40/30-40, yk 2

Sarikoo (21v) kp 40/34, yk 1

Minttu (23v) kp 39/28 (ya 6/2014)

Jadde (30v) kp 39/28-31 (ya 3/14)

Annma (33v) kp 37/29, yk 7

EK0025 (40v) kp 37/36, yk 2

Wishes kp 36/34 (ya 2013)

Nillis (28v) kp 31/24-27, yk 15 (ya 6/14)

Vavvakuume92 (22v) kp 31/27-29, yk 3

Noorav kp 31/? yk 7

Diamond11 kp 29/28-30 (ya 2013)

Sofiava (26v) kp 28/31 (ya 11/2014)

Ambrosiaa kp 27/28, yk 2 (tm 3/2015)

Hattu  kp 26/25, yk 1

Kevättähti kp 26/25-31, yk 2

Pinkkidrinkki (35v) kp 26/27-29 yk 6

Lumilla kp 23/25-27, yk 8

Tiinu89 kp 23/33-35, yk 3

Supera (20v) kp 24/26-29 (ya 2/2014)

Canna (24v) 24/28, yk 3

Jannuli85 kp 22/24-28, yk 16 (ya 3/2014)

Hönttentönttiäinen (31v) kp 21/28-29 (km 11/14 rv 15 & km 3/15 rv 9)

Konttri (32v) kp 20/27, yk 15 (varh. km 11/2014)

Viivitys (34v) kp 17/25-29, yk 6

Havaiana81 (34v) kp 17/28-31, yk 3

Sipriina kp 17/29-31

Minea92071 kp 15/28-35, yk 4 (ya 11/2014, tm 02/15)

Uusio mamma kp 14/26

Satuse (40v) kp 12/30-34, yk 2

MilaNnnkkk kp 11/26, yk 26

Norappi (28v) kp 10/23-29, yk 4 (kkm 04/1)

Nuuskiksentytär kp 9/28-31, yk 5

Minniminni (22v) kp 5/32-36 (ya 3/15)

Miuku Mauku (27v) kp 5/??, yk 4

EICH (31v) 4/26-29 (ya 6/2013, kkm 2/2015 rv 11)

Mmariat1 (23v) 4/28-31, yk 2

Pioni1 (27v) kp 4/34, yk 5

Kepuliina (29v) kp 2/28, yk 2

Kompuroiva hylje (29v) kp 2/29, yk 2

Kikiii (20v) kp 2/30-35, yk 7

Odottaa selkeyttä kiertoon

Ainoaa (26v), Jassuu93 (22v), Exile yk13, Exvela (33v), Mwiihh, Soffie (22v), Huolestunut Ensiyrittäjä, Deneira (24v), Henttu89, Noodle (27v), Nuppunella (34v), AnttiAmalia (24v), Kissanainen87, Sunshine14 (31v), Garnet (28v), Henzu, Guagua (26v)

TOUKOKUUSSA PLUSSANNEET (6 plussaa)

Mizi 29v (yritystä yli vuosi), Hilkkak 30v (yk4), Starling 40v (yk3), Jenniferia 24v (yk2), Melinah 24v (yk3), Miinuska15 25v (yk2)

KESÄKUUSSA PLUSSANNEET (leijonien plussakuu 6 plussaa)

Mamalukki (leijona) 22v (yk3), Belime (yk2), Pumpuli87 (yk1), HennaS (leijona) 21v (yk2), Tinttu1989 (yk5), EllieP (30v) yk 1

HEINÄKUUSSA PLUSSANNEET

Aliisia (25v) yk3

Vierailija
1739/2455 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIINU89
kyllä oli aika ressaava tilanne se loppu raskaus. Synnytys kesti aika kauan ja menetin vertakin aikalailla. Kyl sairaalassa lääkäri sano et normi alatie synnytys saadaan aikaan. Esikko meni heti lasten osastolle synnytyksen jälkeen. Ja sai nenämaha letkun ja oli lämpö kaapissa ekat kaks päivää.

STARLING
pahoittelut myös täältä ja paljon voimia * halaus *

KEPULIINA
kiva et ootte päässy kaksin viettää laatu aikaa :) Mulla on kans ettei montaa tarvii ottaa niin laulattaa :D tosin esikon jälkeen en oo voinu siideriä tai lonkeroo ottaa missään määrin. Ainoo mitä voi ottaa niin on olut.

ON; väsymystä ja flunssan oireita ilmassa :/ tosin en tiedä jos sain jonkun auringon pistoksen eilen rannalla ollessani. kämppäkin on niin kuuma ettei tiedä miten päin olis. Kissakin voi huonosti ja on saanukin sen oksennuksia siivoilla aamupäivän. kohta pikku neiti nukkuun ja jos jotain leffaa alkais ukon kans kattoo :)

Sipriina kp 17/29-31 yk 3

1740/2455 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltoja kaikille tasapuolisesti. Onpa ollut ihanat säät nyt vkl :)

Jänniä aikoja eletään, kp 28/27-29. Niin, edelleen se masentava lääkäri ovuloimattomuus teoriansa kanssa kummittelee taustalla, mutta saahan sitä toivoa. Oireita ei ole, ei menkoista eikä raskaudesta. Sikäli hyvä, että oireettomuus on ollut mun paras oire aina :). Ja palelu, no nyt ei todellakaan palele näillä helteillä... No, ei auta liian kovasti miettiä, asennoituu siihen että lääkäri oli oikeassa ja kaikki muu on pelkästään hurjan iloinen ylläri.