Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritys päällä 2015 (II)

06.04.2015 |

Tervetuloa lämminhenkiseen vertaistukiryhmään, jossa kuumeillaan plussaa raskaustestiin. Joukossa on vasta yrityksen aloittaneita, pidempään yrittäneitä ja kaikkea siltä väliltä. Jännätään, toivotaan ja mietitään yhdessä, olisiko tämä nyt SE kierto, jossa onni osuu kohdalle! :)

Uusista ryhmäläisistä olisi kiva kuulla jotain taustaa (esim. ikäsi, mones lapsi toiveissa, millä mielin nyt lasta yrittämässä, mitä raskautta edistäviä keinoja käytössä..), mutta se ei suinkaan ole pakollinen. Mikäli haluat nousevaan listaukseen, ilmoitathan kiertopäiväsi (kp) sekä mones yrityskierto (yk) on menossa tai milloin yritys on aloitettu (ya).

Hedelmällistä vuotta 2015 kaikille! :)

Kommentit (2455)

1661/2455 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sarikoo, en tiedä miten greippimehu vaikuttaa kehion, mutta olen kuullut että moni on tullut raskaaksi kun on juonut greippimehua. Gelee royale kapseleita saa luontaistuote kaupasta ja kannattaa netistä hakea tietoa. Siellä luki aikas hyvin näiden vaikutuksista.

Onnea Aliisa.

Mä niin toivon että tää olisi mun kierto. Malttamattoma odotan jo että aletaan talletuksia tekeen. Jos tänään jo pääsisi ekan kerran kun menkat loppumassa. 

Norappi

1662/2455 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EICH JA KONTTRI //
Tiiän niin nuo tilanteet. Mmh... miten sen sanois, mutta mä oon itte seksuaalisesti todella aktiivinnen, voiko sen noin sanoa :D niin vedän kyllä napollisen herneitä maissi-paprikoineen ilmanvaihtokanavaan. Oon joskus päästäny itkusta lähtien että miten vittu voi olla semmonen että ite hipelöi ja on hellä ja heti ois itte valmis, niin mies kääntää selkänsä !!!! Kiitos ja hei jos ei voi mitään sanoa. Näin kun monesti käy niin ei siinä itteä huvita tehä minkäänlaista romanttista alotetta. Mä en ikinä puhu lapsen yrittämisestä enkä sano millon on ovulaatio koska en haluu seksin olevan väkinäistä. Mutta kaikki keskustelut on käyty "mikset halua? Teenkö jotain väärin? " :D eikä mikää oo vikana ja mussa ei oo vikaa. Nii sanoimpa kerran että kuinka kauan luulee mun tässä olevan jos ei voi puhua mitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1663/2455 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat on pysyneet poissa. Eilen oli niiiìiiiìn kipeät rinnat ja lähdin vieläpä lenkkeilemään metsään ;D auts! Tänään on sitten alavatsa kipuillut. Ei kuitenkaan menkkamaista kipua, vaan jotain outoa... Illalla oli muutenkin hieman levoton olo. Viikonloppua ja testin tekemistä odotellessa, ellein menkat ehdi ennen sitä.
Ja onnea Aliisia! :)

1664/2455 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Canna: Tervetuloa! :) tuo verilöyly sopii kyllä aika hyvin, varsinkin jos on kivuliaat menkat tai verta tulee kun kaatamalla :D 

Kepuliinan oireet kuulostaa hyvältä ;)

Kikii, toivon niin että nuo oireet johtuu raskaudesta. Onneks kohta saat tietää :)

Konttri: kyllä mullakin ois menny halut tuommosista kommenteista ja ois vaan ruennu v****tamaan! argh! miehet... välillä ne ei yhtään tunnu ymmärtävän, mitä ne päästää suustaan. Mutta aika kauan on ollu sitten hormonit ylhäällä :/ meillä ei muuten harrasteta sovintoseksiä! oon vähän sulle kateellinen :D ehkä pari kertaa tässä kohta 13 vuoden aikana. Mutta itekkin pelkään kyllä tuota, millon mies alkaa tuommosia "siitossonni" tms vertauksia käyttämään. Nythän tää eka yk meni ihan ilman paineita (vaikka kiertopäiviä ja mahdollisesti tulevan oviksen läheisyyttä laskeskelinkin :D ) ja molempien haluista. Mutta meillä mies on se jota saa yleensä houkutella ja jos hänestä ois kiinni, ei kauheesti meillä lempeiltäs. Mutta ennen yrittämistä oli puhetta, että pitäs vähän ahkerammin hommailla :D joten ehkä siitä on ottanu oppia ja muistaa sen, mutta ei näyttäny stressaavan tai kyselly, että pitäskö... ja hauskaa oli :D 

Eich: Tarkotuksena oli vasta huomenna tehdä testi, mutta tulikin tehtyä sitten tänään. Tein sen vähän niin kuin v****iluna itelleni :P kun oon viittiny edes haaveilla ja uskoa, että oisin raskaana. Oon siis ollu vähän kärttynen tänään :P tosin en oo vielä syönykkään tänään mitään, joten kärttysyyttä voi aiheuttaa myös syömättömyys menkkojen tulojen lisäks. Mutta negatiivinenhan se testi oli. Eilen oli ihan pienen pieniä hetkiä, joina uskoin vielä että ois tärpänny, mutta tänään en oo ollenkaan. Menkkakipuilutkin jatkuu pienenä (eilen kun alkovat). Toivottavasti siun oireettomuus vielä yllättää ;) ja oon pahoillani pikku karvakuonon pois menosta :( meilläkin on kaks pientä karvakamua lähteny tänä vuonna ja niitä on tullu kyllä itkettyä...

Oih, paljon onnea Aliisia!! :)) ihanaa!! toivottavasti pieni pysyy matkassa loppuun saakka!! :)

Tervetuloa myös Miuku mauku ja Sipriina!! :)

Toivottavasti oli kiinnittysmisvuotoa Guagua! :)

Supera: Kuulostaa tutulta... meilläkin jokuset kerrat samanlaisia keskusteluita käyty.

ON: Niin, testi tosiaan on "yllättäen" edelleen negatiivinen ja menkkoja odotellaan. Oonhan ymmärtäny nyt oikein (kun muutenkin oon kaikkea laskeskellu väärin :P ) että tänään pitäs viimestään menkkojen alkaa? Jos siis siitä 15. päivä olleesta oviksesta lasketaan. Ainakin oon saanu sen kuvan, että niiden pitäs alkaa viimestään dpo 16, eikä dpo 16 jälkeisenä päivänä?? Ja oviksen kun edelleen uskon sillon olleen, ellen nyt sitten sitäkin oo jotenkin käsittäny väärin :D kun lämmöt nous 0.5-0-6 astetta seuraavana päivänä, sillon 15. päivä ma oli oviksen kaltasia kipuja, paljon kipeempinä vaan kun aiemmin, sillon muutamaa päivää ennen ja sillon ma tuli paljon limaa, mutta sillon maanantaina selkeesti eniten ja kirkkainta ja seuraavana päivänä se oli jo paljon paljon vähäsempää ja alko muuttua valkosemmaks. Sori jos jotakuta ällötin :D mutta kai nyt oon sen oviksen oikein bongannu? niin ja ennen sitä ja päivänä himotti älyttömästi, mutta seuraavana päivänä ei enää niin paljoa. 

Ootan vaan nyt että ne menkat rysähtäs päälle ja alkas se teurastus-meininki, jossa verta tulee kun kaatamalla ja maha- ym. kivut ihan kun ilkkuu, että mitäs piti mennä uskomaan? noh, uskotko vielä? Koitan kuitenkin tästä kärttysyydestä päästä nyt eroon ennen kun mies tulee kotiin, ettei sen tarvii kärsii tästä. On vaan sellanen "tyhmästä päästä kärsii koko ruumis"-olo. Ja suututtaa oma tyhmyys, kun oon menny uskomaan. Aika harvinaistahan se on tärpätä jo ekalla kertaa. Ja vielä kun lisääntymiselimetkin on vähän susia.

Jooh, taidan mennä syömään, jos tää kärttysyys vähän laantus :) tosin laantu se jo vähän teidän keskusteluita lukiessa, mutta sais laantua pikkusen vielä lisää :P

1665/2455 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, toivottavasti Minniminninkin oireet tarkottas pikkusta!! :) hyvin oot kyllä jaksanu olla testaamatta :)

Vierailija
1666/2455 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 42. Menkkoja ei näy eikä kuulu, ei ole minkäänlaisia normaaleita oireitakaan, jotka niitä yleensä edeltävät. kp 37 tein negatestin, ei alunperin ollut tarkoitus, mutta kutsu kävi illanviettoon ja halusin varmistaa voinko hyvällä omallatunnolla ottaa pari. Seuraava testi perjantaina ennen viikonlopun häitä. Negaahan se näyttää, mutta ainakin sen jälkeen voi soittaa lääkäriin että josko saisi jotain käynnistävää. Vituttaa vaan niin armottomasti, taas kierto venyy älyttömyyksiin, eli todnäk ei ovista tässäkään kierrossa. Tämän vuoden puolella kierrot ovat olleet 52, 68, 36 ja nyt mitä lie. Ärsyttää sekin, että juhannusta edeltävänä torstaina lääkäri väitti ultran perusteella oviksen tapahtuneen. Olin sitä ennen ollut itse vähän skeptinen, kun en ollut mitään oireita havainnut ja sama skeptisyys on nyt kierron venymisen takia palannut. Ihmetyttää vaan että mitä se siellä sitten näki.

1667/2455 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa taas kaikille uusille mukaan ja Aliisialle kauheasti onnea! :) Itse olen juonut epäsäännöllisen säännöllisesti greippimehua, muita "poppaskonsteja" ei ole vielä tullut kokeiltua!

Täällä mieli taas painuu maahan kun kierto lähenee loppua. Vaikka kuinka ajattelin aluksi etten tähän kiertoon pistä toiveita lainkaan (kun ovishetkellä oltiin eri paikoissa eikä saatu sitä hyödynnettyä optimiaikaan) alkaa masentaa ja harmittaa ihan kauheasti, että taas vauvahaaveet siirtyy reilulla kuukaudella eteenpäin. Olo on todella turhautunut, surullinen ja etenkin ahdistunut :( 

Ensi kuusta meinasin ottaa (säännölliseen!) käyttöön greippimehut ja taidanpa lukea lisää noista yllä mainituista geelee royaleista, jos lisäisin ne listalle!

Laskeskelin tässä muuten että harmillisesti seuraavan oviksen aikaan ollaan, tietysti, kaveriporukalla mökkeilemässä. Meillä on kyllä oma huone, mutta seinät paperia - kehtaako siellä sekstailla :D Normaalisti pitäisin pöksyt jalassa, mutta nyt en halua enää mitään viivästyksiä tähän vauvahommaan!

Dimou - halit täältä. Voin vaan kuvitella turhautumisen ja ärsytyksen määrää, toivottavasti pääsisit seuraavalla kerralla toiselle lääkärille, jos epäilyttää edellisen lääkärin sanat. Ja pidän peukkuja että testiin tulisi plussa.

Pioni1 (27v.) kp 30/34-35, yk 4

1668/2455 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supera, juuri näillä samoilla kysymyksillä käyn kuvitellun ongelman kimppuun ja soppa on valmis :D Siis ei hemmetti sentään. Toivon Kompuroiva hylje että miehesi ei alakaan käyttämään mitään ihania vertauksia, ottavat nimittäin pattiin aika tavalla :S Ärsyttää sekin kun ainahan naisista puhutaan että ne pihtaa mutta kyllä ne miehetkin sen jalon taidon tuntuvat osaavan. Eihän ne välttämättä sitä tarkoituksella tee mutta kun tässä kerran lasta yritetään niin luulisi sen olevan prioriteetti nro 1. Tai sitten ajattelen vain turhan mustavalkoisesti ja kiukun kautta tätä hommaa.

Pikainen ON; nyt tuntuu siltä kuin munasarjaa kaivettaisiin irti jäätelökauhalla, eli oletan oviksen olevan just nyt. Noh, olishan se ollut hyvä touhuta sitten eilen..ei s**tana jos se jää siitä kiinni. Mutta ei kait vielä tänäänkään myöhäistä ole :)

1669/2455 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konttri /// Mä loukkaannun aina niin syvästi. Kyllä on mun mielestä toisessa jotain vikaa jos ei halua :D mutta ei kuulemma ole. Emmä oo itte ikinä niin väsynykkää edes etteikö vähän vois :D miehethä ne on kovia pihtaamaan. Oikeestaa iha huippuja siinä. Ja nainen haukutaan heti jos ei halua. Ja kaikista eniten tuloo se paha mieli, kun ei voi sanoa mitään että miksi. Mä ne kyyneleetki tirautan siihen ja kyllä tästä on useasti riidelty.
Meillä kumminkin makkarissa tapahtuu vähintään 2-3krt viikossa, yleensä joka toinen päivä. Yleensä.
Mut on kumminkin jo ajettu siihen pisteeseen että ei huvita usein tehdä aloitetta, kun en halua tulla torjutuksi ilman syytä tai ettei sanota mitää miksei huvita. Oon siitäki sanonu että on kyl kylmää semmone selänkääntäminen. Ja mä en osaa ees sanoa että ei nyt huvita :/ seksin ei pitäis ees olla millään tasolla tylsääkään ikinä, oon kyl siitä pitäny aina huolen. Mutta edelleenkään mitään en saa vastaukseksi, höh.
Kyllä mä tiedän sellasia pariskuntia joilla pihtaaminen on johtanu pettämiseen ja kun ei oo tavallaan mitään muuta suhteessa, kuin se jonka kanssa nukkua. Vastaavasti tiiän niitä joilla ei seksin kans mitää ongelmaa ja siltikin petetty.
Meillä ei ainakaa pitääs olla mitään tällästä, mutta oon tätäkin jo ehtinyt kysyä että "onko joku muu jonka kanssa kiinnostais olla enemmän?" Ja tehny selväksi että ei kiusata toisiamme vaa ennemmin lähtee vaan samantien jos alkaa joku muu ihminen kiinnostaa enemmän kuin oma puolisko, mä en jaksa ainakaa pelleillä mitään. Noh tuo kysymys on varma riita voin kertoa ja ymmärrän kyllä miksi ärsyttää mutta jos ei mitään osaa sanoa ja sitä pitää "lypsää" kaikintavoin, että miksei kiinnosta, niin kaippa tuokin tulee väistämättä mieleen, vaikkei tämmöseen pelkoon ole mitään aihetta ikinä ollu tai annettukkaan :)

1670/2455 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supera, tänään hommiin vaan! ;) juu, mua ärsyttää myös kun yleistetään, että naiset pihtaa ja valittaa "päänsärkyä" yhtenään ja että miehet haluis käyttää valtikkaansa joka päivä, mielellään monta kertaa! Sitten jos joku saa sellasen käsityksen, että ei olla puuhailtu vähään aikaan, sitten se joku (mies-puolinen) olettaa että juu, tuommosta se on kun naiset pihtaa!! :o Argh! eli siis miehetkin (jotka ite ovat viriilimpää sorttia) olettaa että kaikki miehet haluaa yhtenään, naisessa on se vika jos seksiä ei ole ja mies raukka joutuu sitten tyytymään omaan käteen. Asia vaan on niin, että on naisia, jotka haluu paljon enemmän kun miehensä ja on pareja joissa välillä toinen haluu enemmän, välillä toinen. Ja todella todella harvassa on varmasti ne parit, joissa puuhastelua on riittävästi ja just sopivasti molempien mieleen. Olipa kyseessä m-n, n-n tai m-m pari. Ja se taas on sitten ristiriidassa, että jos naiset on olevinaan pihtareita, niin sitten taas monet miehet taas olettaa että naisparit hommailee koko ajan. Joten, nyt ei kyllä ihan totuudet ja fantasiat kohtaa :P :D sori, nyt lähti vähän rönsyilemään, mutta tulipahan tässä mm. eräs tuttava mieleen... Mutta ugh, jäätelökauhalla muniksen kaivaminen ei kuulosta kovin herkulliselta :o :( toivottavasti kipu kuitenkin menee piakkoin ohi ja pääset "naatiskelemaan" :D 

Toivottavasti Dimou plussa näkys vaan myöhemmin :) et oo siis enää tehny tuon kp 37 jälkeen uutta testiä? entäs jos testaisit kuitenkin? :) 

Pioni1: Onnistuiskohan sellanen, että joko lähdette mökillä pienelle "ranta- tai metsäreissulle"? :P ei kuitenkaan kuusimetsän :D saattaa olla pikkusen itikoita :D ja sitten on IHAN joka paikka täynnä itikanpistoja. Nimim. kokemusta on :D tai sitten jotain musiikkia kannettavasta mankasta taustalle? :) tai sitten jos joku lähtis mukaan "salaliittoon" ja houkuttelis hetkeks muut mökiltä pois :D 

ON: Känkkäränkkä on vähän väistyny syömisen myötä, mitä nyt nuo oletukset naisten pihtailusta nosti vähän verenpainetta :P pitääkin lähtee tästä taas tarkistamaan, josko menkat ois alkanu. Jos eivät ois kertarytinällä, vaan hiljaa hissukseen, enkä ois tässä huomannu. Mies ei yhtään ymmärrä, kuinka stressaavaa tää on. Nyt tosin koitan ajatukset saada muualle pelailun muodossa.

1671/2455 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompuroiva hylje // joo näimpä oon sun kans ihan samaa mieltä. Tää nostaa mulla verenpainetta yhtälailla. Tsemiä sulle niihi kipuuhin ! Toivottavasti on positiivinen syy ;)
mäki oon ollu känkkäränkkä jo pari pv ja menkat alkaa aikasintaan viikonpäästä. Toivottavasti ei taas veny yli 30 päivään kierto, pistää nii sapettamaan :D

1672/2455 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supera: Hmm.. pitää vielä tästä pihtailuasiasta sanoo sen verran, että meillä on välillä ollu kk ja muutaman kerran jopa 1.5kk ilman puuhailuja. Tuo 2-3krt/viikko ois jo melkein sellanen, että siihen tyytysin kun tiedän miten pitkiä taukoja sitä voi olla... nyt tosin onneks on ollu enemmän, kierrot vaan vaihtus toiseen jo senkin takia kun ei muuten osuis ikinä kohdalleen :P ite oon kieltäytyny jotain 4-5krt yhteensä, ja aina on ollu hyvä syy. On ollu menkat (alkuaikoina kun mies ei tienny millon menkat on enkä sillon viittiny sanoo) tai muuten oon ollu niin kipee (flunssa ei saa vielä haluttomaks, vaikka nenä tukossa oiskin ja räkä valuis :P ja vaikka pieni lämpöilykin tuntuu herkästi, se ei haluja vie pois :P) ja kerran ei vaan yksinkertasesti huvittanu ja kerran olin niin väsyny kun olin viikon heränny klo 4 ja nukkunu liian vähän + oli raskasta töissä. 

1673/2455 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääääh sieltähän ne menkat alkoi:/ ja ei oo IKINÄ ennen ollut näin kipeet eikä kyllä kiertokaan oo ollut näin pitkä!!! Nyt ku miettii, niin ovulaation bongaaminen on ollut täyttä hakuammuntaa... kai se on vain uskottava, että kierto ei ole palautunut vielä pillereiden lopettamisen jälkeen. Nyt siis meneillään kp 1/32-36????

1674/2455 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompuroiva hylje - kiitos vinkeistä, pitääkin ehkä lähteä romanttiselle metsäretkelle, tai laittaa vähintäänkin laittaa musiikit taustalle omassa huoneessa :'D

"Pihtailusta" - meillä halutaan tai ollaan haluamatta aika tasaisesti molempien puolelta, joskin kummankin pää on yleensä suht. helposti käännettävissä jos toista kovasti haluttaa. Tosin joskus ehdotteluyrityksetkin on puolin ja toisin niin laiskoja että ihan hävettää :D

Vierailija
1675/2455 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kans kunnon ovis oireita :) vaikka viime kierrossa en huomannu niitä ollenkaan. Ekassa kierrossa pillereiden jälkeen oli selvät oireet. Eilen illalla puuhailtu mut kaippa olis hyvä tänäänkin heiluttaa peittoo :D alkaa kyl jo jänskättää tää homma ...vielä pitäis jaksaa odotella et vois testata tän kierron. Viime kiertoo en ehtiny ku tuli menkat niin yllättäin.

Vierailija
1676/2455 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei toistaseks oo mies alkanu pihtaa. päin vastoin olis koko ajan halukas hommaileen :D

1677/2455 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on tosiaan ne miehetkin, jotka pihtaa. Ihan turhaan yleistetään aina, että naisilla on päänsärky tai väsyttää. Höpöhöpö ja vielä kuulee näitä ihme juttuja, että mies menee vieraisiin, kun nainen ei anna. En ihan jaksa uskoa niihinkään :p

Konttri: Nyt vaan ottamaan se mies vaikka väkisin! ;)

Aliisa: Onnea hirmuisen paljon plussasta! :)

Miuku mauku ja Sipriina: Kiva saada lisää toiveilijoita mukaan :)

Minniminni: Lupaavat oireet sinullakin, toivottavasti tulee se paras mahdollinen tulos viikonloppuna! :)

Eich: Vähän olin ajatellut testailua pe tai la aamulle, ehkäpä polkasen huomenna apteekkiin ostamaan testin perjantain varalle. Järkevämää olisi varmaan odottaa ihan niitä menkkoja, joitten pitäisi alkaa perjantaina tai lauantaina. Enpä tiedä, riippuu miten paljon on murkkuja pöksyissä :) Itse olisin myös toivonut jälkeenpäin kertoneeni läheisille minun raskaudesta. Olin nuori ja hölmö enkä uskaltanut kertoa yhdellekkään, silloinen poikaystävä siitä tiesi tietysti, mutta muuten olin yksin asian kanssa. Vuodon alkaessa minun oli pakko kertoa isosiskolle, joka vei minut päivystykseen ja siitä se ikävä pyöritys sitten alkoi. Oli hirveän vaikeaa kertoa vanhemmille, että olin raskaana ja nyt saanutkin keskenmenon vkolla 11. Siinä oli aika annos käsiteltävää vanhemmille ja muulle perheelle, helpompaa olisi tosiaan ollut, jos olisivat raskaudesta tienneet. Äh, ei pitänyt romaania alkaa kirjottamaan, mutta siis niin. Seuraavalla kerralla aion kertoa jo alussa, tapahtuipa mitä vaan niin on tukiverkosto ajan tasalla :)

Pion1: Toivottavasti saat itsesi pian paremmalle mielelle ja rohkeesti vaan puuhailemaan niiten paperistenkin seinien takana, hissukseen vaan :)

ON: Tänään onkin vähäsen oireettomampi päivä ehkäpä, tiiä näistä onko menkat aluillaan vai ei. Vähän sama, ku Aliisalla, että aamusella heti kuulostelen oloa ja vähäsen pettyneenä totean, että hei olohan on aikas normaali. Paljon on kaikkea mistä vois luulla olevansa paksussa olotilassa, mutta tänään on ollut se järkevämmän minän päivä enemmän. Tosin huomenna polkasen hakemaan sen r-testin niin voin pe aamulla sitten testailla, kun mieskin on iltavuorossa ja poika mummon hoivissa. Voi miten toivon niitä kahta viivaa, mutta vähän on fiilis, ettei siellä mitään ole. Nähtäväks jää, tiiänpä ainakin voinko ottaa parit huurteiset lauantaina, kun päästään miehen kanssa piiiiiitkästä aikaa ihan kaksin ulos syömään :)

T: koopee 26/28

Vierailija
1678/2455 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompuroiva hylje, kuten kirjoitin, perjantaina testailen uusiksi. Silloin tulee viikko edellisestä negasta ja kaksi viikkoa ultrasta, jossa lääkäri sanoi näyttävän siltä että ovis on tapahtunut. Kun ei nyt kuitenkaan ihan työkseen jaksa alkaa niitä negoja testailemaan.

Perjantaina tulee myös ironisesti tasan vuosi yritystä täyteen. Hip hei.

Vierailija
1679/2455 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan!
Ekaksi tosta "pihtailusta" sunmuusta mistä täällä on nyt keskusteltu, niin kerran on mulle mies sanonut että "en mä mikään kone ole" :D Oikeestaan mua vaan nauratti, meijän naistenko sitten pitäisi olla?! Tai sehän siis on ihan ok mukamas kun mies haluaa niin naisen pitäisi olla aina valmis, mutta mies sitten saa torjua tosta vaan. Pari kertaa koko suhteen aikana mies on ollut liian väsynyt, ymmärrän kyllä että aina ei jaksa mutta on se hieman loukannut "miksi en kelpaa" olo tulee kun on koittanut olla hempeä toiselle, tää naisten ajatusmaailma mutta ei voi mitään :D Me ollaan aika aktiivisia molemmat, no minä valehtelematta enempi, mutta puolin & toisin oli väsy tai ei niin sen toisen pää saadaan kääntymään ihan nanosekunneissa onneksi :D! Ollaan tehty kaikkemme sen eteen, että kesti yritys vaikka kuinka kauan, niin seksistä ei saa tulla tylsää pakkopullaa & vielä ollaan kaukana siitä :)
Sitten pahoittelut negoista & menkoista, taitaapi täälläkin alkaa vuoto viimestään pe :(
Pläh, tänään tuli melkoinen romahdus kohtaus, vieläkin pahoilla mielin. Yksi teini taas paksuna täälläpäin, onneissaan hehkutti pitkin nettiä, ei vaan kestä, taas tämä epäreiluuden, viallisuuden & turhautumisen tunne :(
Että tällästä tänään, täytyy koittaa keksiä omaan arkeen jotain minkä avulla jaksaa & olisi paremmilla mielin.
Kikiii kp 31/30-35 yk 6

1680/2455 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli oonko testiä tehny, muuten oo. Pyysin miestä tuomaan ei ollu sit muistanu.Voi olla hyvinkin mahdollista eb paksun olisinkin ku sellaset tuhrumenkat oli. Ja siis päänsärkyä ollu menkoista asti. plus muita mahdollisia mut ei ehkä niinkää yleisempiä oireita. Esim. Kauheeta aivastelua vaikkei oo flunssa ja lämmöt edelleen koholla. Ehkä ostan sen testin jo huomenna ett tietää onko sitä vai jotai muuta. :) tuosta puhtaista sea verran et en tiiä kyllä mistä ne repii tutkimuksiin ne akat ku siis kyllähän kaikilla varmaan on päiviä jolloin ei mieli tee ja jos tuntuu ettei kauheasti mieli teen kyllä mulla ainaki halut herää kumminkin sitte. :)
Milannnkkk kp 8/26