Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritys päällä 2015 (II)

06.04.2015 |

Tervetuloa lämminhenkiseen vertaistukiryhmään, jossa kuumeillaan plussaa raskaustestiin. Joukossa on vasta yrityksen aloittaneita, pidempään yrittäneitä ja kaikkea siltä väliltä. Jännätään, toivotaan ja mietitään yhdessä, olisiko tämä nyt SE kierto, jossa onni osuu kohdalle! :)

Uusista ryhmäläisistä olisi kiva kuulla jotain taustaa (esim. ikäsi, mones lapsi toiveissa, millä mielin nyt lasta yrittämässä, mitä raskautta edistäviä keinoja käytössä..), mutta se ei suinkaan ole pakollinen. Mikäli haluat nousevaan listaukseen, ilmoitathan kiertopäiväsi (kp) sekä mones yrityskierto (yk) on menossa tai milloin yritys on aloitettu (ya).

Hedelmällistä vuotta 2015 kaikille! :)

Kommentit (2455)

1641/2455 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille! :) minä jo ennemmin yritin tänne availla sanaista arkkuani mutta tekstit hävisivät hymiöiden myötä...
Mutta, tästä lähtee taas, itse olen 24 v ja mies 28 v ja toista lasta on ajatuksena panna aluille. Olen seurannut tätä ketjua jo jostain maaliskuulta lähtien ja nyt sain aikaseksi tänne kirjautua, ties vaikka vaikuttaisi raskautumiseen ;) ehkäisyn oon jättänyt pois viime syksynä, sen jälkeen menty "varmoilla päivillä noin suurinpiirtein" ja nyt huhtikuulta yritetty, mutta ei silloinkaan hurjan aktiivisesti. On saattanut olla viikkoja jolloin huomaan että vitsit ovis on tainnu jo mennä, eli ei kai kovin kovaksi kuumeiluksi voi tätä sanoa... :D mutta nyt tosiaan yrityskierros 3 meneillään, tässä kierrossa jo bongasin ovistestillä hymyilevän naaman, joka päästiin hyödyntämään, ei samana mutta seuraavana päivänä :) viikon päästä perjantaina pitäisi verilöylyn alkaa, joten taitaa olla tänää kp 19/28. Aika tarkka tuo, ah niin tavanomainen 28 päivän kierto, joskus voi olla päivän heitot molempiin suuntiin.
Saa lisätä listalle:
Canna yk 3 kp 19-28

1642/2455 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Canna: Verilöyly :D :D ai, ku piristi tätä olotilaa! Tervetuloa mukaan, toivottavasti oviksen bongaus ja toiminta osuivat kohdilleen :)

ON...oireet lisääntyy, hajut voimistuu, tissikipukin yltyy. Tän päivän aikana on tullut iso muutos olotilaan, alan olla jo varovaisen varma. Onhan se jo kuitenkin kohtapuoliin dpo 12 :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1643/2455 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuuko vielä yks kuumeilija mukaan? :)

1644/2455 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan ! Anteeks ku oon pysytelly taka-alalla pidemmän aikaa. :/ on hirvee turhauttavaa tää oottelu millon tärppää. Nyt mulla selvästi kierto lyhentynyt 26 päivään. Ennen ollu siis 28-30. Hmm. Se tietää vissii sitä et ovulaatio mahollisedti on aiemmi.

ON: eli mulla alko viime to eli kp 26 tuhruvuoto tummaa veritöhnää. Jäi vaa paperii ja ainoastaa 2 rkl tuli siteeseen koko aikana. Reilu 2 päivää kesti tuo tuhrutus vuoto ja sille tielle jäi. Kummallista. Nyt ollu menkkojen alku päivästä asti lämmöt koholla 36.9 (normaalisti 36.2) ja migreeniä joka pv. Tänää se yhtäkkiä tuli airallisena jota mullei oo koskaan ollu. Salon itkettää joka asia. Liekö stressiä tai jotain muuta. Nyt jos kaikki kierrot laskee ni tämä on meille yk 26. Siitä lähtien ku esikoinen on ollu puolivuotias. Alkaa pikkuhiljaa tuntua siltä ettei meille toista lasta suoda. Pitäis yrittää pitää lippu vaa korkialla ja yrittää olla miettimättä asiaa. :) ehkä tähän kiertoon alotan ovistikut sille varmuudelle et tiiän ovuloinko edes vaikka oireita on :)
Anteeks oma napailu mut luen huomenna aiemmat viestit. Mut voi siirtää normi listaan :).
Mila2 kp 6/26 yk 26

Vierailija
1645/2455 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan naiset!
Kiitos niille jotka vastasivat monirakkula kysymyksiini :)!
Sitten pahoittelut negoista/menkoista/pitkittyneistä kierroista :// Tervetuloa uusille, täällä on aina tilaa :)
Täällä oli puhuttu testailuista, sillon alku yrityksillä kun vielä testailin niin ihan yksin aamuisin kampesin vessaan tikuttelemaan, en ajatellut että miehen pitäs siinä vieressä olls kun mä hätiköin niitten kanssa :D Mutta sitten kun saan sen plussan niin ei jää kyllä miehelle epäselväksi miksi kiljahtelen riemuissani vessassa :D!
& tosiaan yhdyn tuohon, että miehillä ei ole mitään käsitystä kuinka paljon nainen jolla on vauvakuume, miettii/haaveilee siitä lapsesta. Mä koitan olla miettimättä, mutta valehtelematta joka päivä tulee jotain pohdittua. Olen miettinyt nimiä, ihastellut kaupoissa pieniä vaatteita, olen suunnitellut & haaveillut ihan laittoman paljon. Mutta ei sille voi mitään, ei ne ajatukset katoa kokonaan, vaikka mitä tekisi. Argh voisikin painaa jotain delete nappia, että saisi hetken hengähtää noilta ajatuksilta
ON: Rinnat arkana niinkuin pari pv aikaisemminkin, eilen ravasin koko ajan vessassa vaikka tuli vain tippa tai ei ollenkaan, tuntui kun joku painaisi koko ajan rakkoa. Pelkäsin että tulehus tuli, kun on niitä joskus aijemmin ollut tosi paljon :// Taisin vain huomaamattani juoda normaalia enemmän tms. koska tänään en ole ainakaan kiinnittänyt huomiota siihen, että olisin ravannut sen enempiä veskissä. Eilen iltapäivästä olin myös ihan jäässä villapaita & viltti päällä?! Oli niinkun reilusti yli 20 astetta lämmintä hmm. Olen 100% varma, että olen vain kipeäksi tulossa :D Mutta sitten eilen mun nännipihoille/nänneille tapahtu jotain mitä ei ole ennen tapahtunut, ne laajeni ihan älyttömästi & ns. turposivat :O Tosin tämä voi olla jokin uusi menkka oire tai joku ihanan julma jekku kropalta kuka tietää.
Hetken olen antanut itselleni mahdollisuuden uskoa, että voinhan minä olla raskaana, kun yli viikon ollut alaselkä kipujakin, vähän menkkamaisia... Oireethan sopisi raskauteen kuin nenä päähän, mutta niin sopii moneen muuhunkin asiaan joten en anna itseni innostua liikaa, ettei tiputa korkealta & kovaa.
Tänään tuli piiiitkästä aikaa itkukin, tuntui vaan niin toivottomalta & vialliselta, tuntui kun seinät kaatuisi päälle :( Oloon vaikutti varmaan kaverini taapero jota näin tänään, ihana tapaus, mutta ei se helpota tätä kuumetta yhtään.
Että näin, voihan perse... pari päivää enää kun menkkojen pitäisi alkaa, ihanasti osuu juuri ainoalle reissulle joka tänä kesänä tehdään huoh... ://
Kikiii kp 31/30-35 yk 6

1646/2455 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! *hakee neljännen kupillisen kahvia*

Kompuroiva hylje; miulla alkoi kemiallisesta vuoto lauantaipäivänä n. viikko menkkojen loppumisen jälkeen, ja tein plussatestit seuraavana keskiviikkona ja torstaina. Lääkärinajan sain vasta muistaakseni seuraavan viikon lopulle..tarkistan vielä kunhan saan puhelimen kotoa(unohdin sen eväiden lisäksi, täytynee suhata lounaalla sitä hakemaan:D) Ja siis tuolloin lääkäri määräsi verikokeen, jossa vielä näkyi hormonin nousu. Jestas, aloin nyt vasta itsekin ajattelemaan että kyllä se melko kauan kestää että hormonitasot tipahtaa.

Olipas eilen illalla sellainen romantiikan kliimaksi että oksat pois. En siis tiedä että milloin ovis on, nyt ei enää juili kuin vähän ja eilen vielä vähemmän mutta laskurin mukaan piti olla eilen. Nukkumaanmeno meni taas myöhäiseksi, ja mies sitten tuskaili siinä että "täytyykö tässä vielä paneskella vaiko eikö". Kaiken kruunasi tämä toteamus; "Jos vedetään vaan pikaisesti takaapäin niin saadaan homma pois alta." Noh, ei vedetty kun miulla meni hermot!!!!! Ja hän ei oikein edes käsittänyt mistä suutuin..kiukkusinko nyt turhasta? Tiedän että aina ei voi himottaa hulluna, mutta haluaisin silti olla kaikesta huolimatta joka kerta kun rakastellaan muutakin kuin lihakimpale. Eli eilinen jäi hyödyntämättä, eikä tänäkään aamuna tullut koinittua. Ei mikään katastrofi kun maanantaina kuitenkin oli actionia mutta entäs jos se ovis oli eilen??? Entäs jos eilinen olis ollut juuri se päivä?! Miten muilla, hermoiletteko tästä samasta aiheesta? Joinakin kuukausina mietin liiankin kanssa tätä "aikataulutusta".

Täällä onkin nyt monella jännät paikat :) Toivotaan kovasti plussia!!!

Repesin kanssa tuolle verilöylylle, Canna :D

1647/2455 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikii, miten ihmeessä maltat olla noilla oireilla testaamatta? Tai no tavallaan kyllä ymmärrän, kun sinullakin on jo jonkin verran kiertoja takana ja jokunen negatestikin varmasti tehtynä.  Toivon niin että oireet olisivat juuri sitä mitä täällä jokainen ihana nainen niin kovasti toivoo J Onko sulla mitään havaintoa siitä mikä dpo olis nyt menossa?

Mila nnnnkkk, tiedän, kuinka turhauttavaa on kun tärppiä ei näy eikä kuuluu. Mulla on kanssa kierto jotenkin kummallisesti lyhentynyt. Yleensä ollut 28-29, mutta kolme viimeisintä on ollut  29, 27,  ja viimeisin 26. Ihan pakko kysyä noiden sinun kummalisten tuhrumenkkojen takia ja lämmön pienen koholla olon vuoksi (sekä pääsäryn ja itkuherkkyyden vuoksi), että oletko tehnyt r-testiä? Jos et, niin itse sinun tilanteessa tekisin. Mulla oli tuollaiset tuhrumenkat parina ensimmäisenä kiertona kaavinnan jälkeen ja otaksun sen johtuvan siitä, että kohdun limakalvo ei vain ole kasvanut tarpeeksi, jotta kunnon menkkoja tulisi. Mutta sinun tilanteessasi en pitäisi mahdottomana tuota raskauttakaan.

Sipriina, terveuloa mukaan!

Kepuliina, sinulla kanssa kovin lupaavan kuuloiset oireet, milloin ajattelit testata?

Canna, tervetuloa myös sinulle mukaan kuumeilemaan. Enpä ole ikinä menkkoja ajatellut verilöylynä, mutta aika kuvaava sana. Varsinkin tällaisessa tilanteessa missä me kaikki täällä olevat olemme ja toivomme, ettei se verilöyly alkaisi:D

Pinkkidrinkki, itse en osaa sanoa, voiko ovislimoja tulla ilman ovista. Tai toisinpäin, ovista ilman ovislomoja. Toisillahan limaa ovislimaa tulee niin vähän aikaa, ettei sitä välttämättä edes huomaa. Millaiset sun kilppariarvot oli? Jotenkin tuntuu, että nekin on vähän lääkäristä aina kiinni, että mitkä on normaalit ja mitkä ei.

Kompuroiva hylje, mites siellä menee? Sulla taitaa olla nyt kp 27/26, toivotaan että verilöyly ei tänään ala! Jos ei milloin ajattelit testata vai joko testasit tänäaamuna? Noista pillereiden lopetuksen jälkeisitä oireista, itselläni tuli silloin kaksi vuotta sitten kun lopetin pillerit 13 vuoden jälkeen oireet, jotka muistuttivat vaihdevuosioireita. Suurimpana niistä oli öinen hikoilu ja palelu vuorotellen. Ja hiukset rasvoittui ihan tajuttomasti yön aikana. Eli kun illalla oli pessyt hiukset, sai ne aamulla pestä heti uudelleen. Se ehkä suurimpana oireena jäi mieleen.

Sarikoo, joko oot tehnyt testin?

Minniminni, mikä siellä tänään tilanne? Toivottavasti menkkoja ei oo kuulunut ja saisit viikonloppuna plussan testiin (mikäli maltat odottaa sinne asti).

Dreamer15, siellä kanssa jännät paikat. Olen myös itse vaativassa asiantuntijatyössä ja keskittymistä todella vaaditaan ja tämä vauvakuumeilu ja oireiden kyttääminen syö kyllä todella paljon keskittymistä. Mutta en oo oikein vieläkään keksinyt miten siitä pääsis eroon.

Annma, joko sinulla on menkat alkanut? Tai mikä tietysti toivottavampaa, testi olisi alkanut näyttämään plussaa. Jos sulla on kierto joskus vain 23 päivää, niin eikös oviksen testailu kannattaisi aloittaa jo nyt?

Norappi, tsemppiä uuteen kiertoon! Toivon, että tämä olisi teille SE kierto.

Aliisa, toivotaan, että heinäkuu menisi kevyemmissä tunnelmissa. Toivon myös sinulle plussaa vaikka uskotkin menkkojen alkamiseen. Ja oikein paljon onnea näin etukäteen ja tulevasta perheenjäsenestä. On ne karvapallerot vaan ihania. Onko kyseessä kissa vai koira? vai jokin muu karvapallero? Meidän koiravanhus lähti ikiunille tuossa pari kuukautta sitten ja koti on nyt entistä tyhjempi ja hiljaisempi. Kovasti olen miettinyt uuden karvavauvan hankkimista, mutta jotenkin vielä jaksan uskoa siihen, että se ihmislapsi meille suodaan ja sen vuoksi ajattelin nyt yrittää sopeutua elämään ihan vain ihmisten kesken.

Guagua, toivotaan että kyseessä olisi ollut kiinnittymisvuoto! Mahdollisuudet siihen ilmeisesti on.

Konttri, kovin kuulostaa tutulta nuo oviksen aikaiset hermostumiset. Meillä on ollut muutaman kerran sillai, että itseä on himottanut ihan tajuttomasti, meillä tosin mennyt niin päin että mies on loukkaantunut kun luulee että olen kuvitellut että hän on joku kone joka on aina valmiina siittämään. Lopputuloksena suuttuminen ja huonosti nukuttu yö. Yleensä ollaan kyllä sitten aamulla aina korjattu tilanne kunnon sovintoseksillä. Oon kovasti miettinyt että pitäis miehen ihan tiedottomana kierron vaiheista, jotta edes toinen meistä vois olla miettimättä liikaa. Ja miten sitä itse osaisi olla ajattelematta sitä ettei olikohan se ovis jo vai onko se tulossa ja ollaanko me nyt tapreeksi monta talletusta tehty ja onkohan ne nyt oikeaan aikaan jne. Monesti alkukierrosta oon päättänyt että en kalenteria tms. tuijota mutta silti aina kun ovis alkaa lähestymään niin tulee se sama ”paniikki”, koska haluaa maksimoida sen raskauden mahdollisuudet.. ihan pöhköä..

Mistäs muusta täältä oltiin keskusteltu.. ainiin, meillä oikeastaan kaikki niin sukulaiset, ystävät kuin työkaveritkin tietävät että meille kovasti vauvaa toivotaan. Se raskaus ehti silloin alkuvuodesta jo niin pitkälle, että töissäkin ehdin jo varovasti kertoa, koska kaikki oireet ja ar-ultra puhuivat sen puolesta että kaikki on hyvin. Meillä oikeastaan mun äiti on ainoa, joka kyselee että joko on uudelleen vauva saatu aluille, kukaan muu onneksi ei. Esimies kyllä aina välillä tuijottelee mun vatsaa jos sattuu olemaan vähän tiukemmat vaatteet päällä, mutta ei sano mitään. Ja se nyt on välillä turvoksissa normin kierron takia tai edellisenä iltana syötyjen herkkujen takia. Aluksi kun saatiin tietää, että kehitys oli päättynyt tuli aavistuksen verran ahdistava tunne siitä, että tuli jo niin monelle kerrottua, mutta loppujen lopuksi se olikin ihan hyvä juttu. Oon saanut hirveästi tukea ihmisiltä ja on ollut jotenkin helpompi olla kun on saanut jutella asiasta. Aiemmin en tiennyt ketään joka olisi saanut keskenmenon mutta kun asiasta kertoi ja keskusteli ihmisten kanssa ymmärsi kuinka yleistä se on.

Mun työ on ihan toimistotyötä joten sen puolesta voisin olla ihan äippälomaan asti  töissä. Eri asia on miten paikat muuten kestää. Mulla on jonkin verran selkäongelmia, joiden pelkään tulevan esiin raskauden loppupuolella (kunhan tässä nyt jossain kohtaa ensin raskauduttaisiin).

Raskaustestin tekemisestä sen verran, että ne miljoona negatestit joita oon tehnyt tässä vuosien saatossa on suurin osa sellaisia, joita oon ihan itsekseni tehnyt. keskenmenon jälkeen ensimmäisissä kierroissa jännättiin yhdessä miehen kanssa ja tosiaan sen plussatestin tein mieheltä ”salaa” kun en uskonut että raskaana olen. Varmaan ihan tilanteen mukaan katsotaan miten seuraavat testit tehdään. Tässä kierrossa en ajatellut edes testata, koska oon 100% varma, että ne menkat viimeistään perjantaina alkaa.

ON: Tänään menossa kp 27/26-29, Oikeastaan mitään sellaisia oireita ei ole, jotka herättäisivät edes pientä toivon kipinää raskautumisesta. Flunssa edelleen vielä vähän päällä. Vatsaa ei turvota, tissit aavistuksen verran turvonnut kuten loppukierrosta aina, mutta ei kipuja. Ajatukset on jo seuraavassa kierrossa. Aion jatkaa Gelee Royalen käyttöä, ei siitä ainakaan mitään haittaa ole ollut.

1648/2455 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eich; juuri tuo "hän on joku kone joka on aina valmiina siittämään" on argumentti minkä hän eilen heitti!!! Ja joskus aiemminkin. Tai oikeastaan hänen terminsä oli "ainavalmis kiuas". Tämä on siis selkeästi merkki siitä että miehetkin kaipaavat romantiikkaa :D Huomaan kyllä itse välillä ajattelevani että eihän se miehillä ole vaikeaa, kun vaan on paljaat tissit näköpiirissä niin valmiita ollaan(sori tästä törkeästä yleistyksestä). Pitäisi enemmän miettiä sitäkin puolta että on tämä yrittäminen heillekin kova urakka. Noh, ei se auta..sovintoseksiä odotellessa ;) Ja helpottavaa kuulla että vastaavaa kitkaa on muillakin, vaikka en tietenkään toivo mitään kinoja kenellekään.

1649/2455 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina valmis kiuas on aika kuvaavasti ilmaistu. Mutta onhan se tavallaan vähän hassua että useasti miehet on ne, joita ei pidä juuri lämmitellä vaan naiset. Ja varsinkin e-pillereiden pois jättämisen jälkeen kun naisen kroppa alkaa käyttäytyä niin kuin luonto on sen suonut käyttäytyvän saattaa olla outoa kun oviksen aikoihin sitä lämmittelyä ei ainakaan omalla kohdallani juuri tarvita vaan oon ihan valmis tositoimiin. Saattaahan sekin olla miehelle vähän outoa. Ja kun ottaa vielä huomioon sen, että miehet on useasti kilpailuhenkisiä suorittajia iskee päälle suorituspaineet vaikka kuinka yrittäisi rauhoitella ja kertoa ettei sitä ikinä tiedä mikä on se kerta jolla tärppää.

1650/2455 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eich: Oon pahoillani lemmikin pois menosta. Ne jutut on aina niin tuskallisia. Itsekkin olen joutunut kaksi karvakamua hautaamaan. Voi sitä itkun määrää. :( Mutta meille olisi tulossa koiranpentu. Odotan sitä niin innolla!! :)

Tänään kp28. Aamulla herätessä olis pitänyt olla kamala mahakipu ja oksennus melkein kurkussa. Eipä ollutkaan!!? Olo oli loistava! Ja sitkun aloin kelaa päiviä taaksemmas, niin tajusin, että pahaa onkin tehnyt vain lauantai iltana ja hieman sunnuntai aamuna ja sekin (lauantai) taisi sitten johtua siitä pitkästä matkasta ja matkapahoinvoinnista ja siitä, että jännitin lapsien jättämistä kotiin. Oli eka pidempi reissu ilman, että lapset olisi olleet mukana. Koska olo oli hyvä, eikä oireita näkynyt uskalsin tehdä testin. Hienot kaksi viivaahan siihen testiin piirtyi. Eli taas oireeton olo oli ainut merkki plussasta. :O Eli nyt meille tuleekin kaksi vauvaa... Pitää tehdä kovasti töitä tämän karvaisen vauvan kanssa, että oppii talontavoille, ennen kuin oma syntyy seuraavana keväänä. Tai sekin riittää, että päästään hyvään koulutuksen alkuun. Onhan meillä tässä se 7-8kk aikaa opetella. ;)

Onnellinen ja yllättynyt Aliisia

1651/2455 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kilpailuhenkisyys on muuten hyvä pointti! Olen sitä miettinyt että mikä se tekee miehelle niitä paineita niin kamalasti välillä, ja nämä "sulamiset" mitä meidänkin yrityksessä on välillä tulleet, on yleensä ajoittuneet juuri niille oviksen hetkille. Ehkä mies sitten tosiaan ajattelee (alitajuisesti?) että nyt täytyisi sitten vetää ns. nappisuoritus, ja menee ylikunnon puolelle :D Turha siinä tietty oli miun alkaa enää kiukuttelemaan mutta kyllä sen miehenkin täytyisi ymmärtää että on niitä paineita naisellakin, ja niiden lisäksi tulee kuulosteltua omaa kehoa jatkuvalla syötöllä. Hassu homma kyllä että esim. viimeisen viikon aikana seksi on maistunut molemmille todella hyvin ilman yrittämistäkin, ja sitten kun yhdellä kerralla toista ei nappaakaan niin hirveästi niin nostan siitä haloon..typerää.

1652/2455 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Aliisia :)!!!

1653/2455 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö mukaan mahtuu? :)

Täällä 27v kuumeilija. Miehen kanssa oltu yhdessä 9½ vuotta ja tänään just alkoi taas kerran menkat :( Yk 4 siis alkaa seuraavaksi. Mulla on pitkä ja epäsäännöllinen kierto, Teroluteja oon syönyt nyt yhden kuurin.

1654/2455 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oooh, onnea Aliisa :) lisää hyviä uutisia kiitos tähän päivään :)

1655/2455 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konttri, se ovulaatiohetki on varmasti muutenkin normaalista poikkeava tilanne jo ihan sen hormonipiikin vuoksi joka ovulaation aikoihin on. Siihen kun vielä lisää kovan vauvakuumeen ja pitkän yrityksen niin ihmekös tuo on, jos on hieman räjähdysherkkä kun mieskin vielä käyttäytyy normaalista poikkeavalla tavalla samaan aikaan :D

Vierailija
1656/2455 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs oon 27v ja mies samoin. Yritetään toista lasta. Esikoinen täyttää elokuussa kaks. Tänään kp 13/29-31 yk 3. Pari ekaa kiertoo meni kuulostellessa kierron pituutta pillereiden jälkeen. esikko tärppäs seittemännestä kierrosta. Toivon ettei pikkukakkosta tarvis niin kauaa odotella. Onkos teillä tietoo raskausmyrkytyksestä?

1657/2455 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hönttentönttiäinen mainitsi, että raskaustesti antoi hailakan plussan ovulaation aikaan, onko muille käynyt niin? Tein itse testin kp 37 ja tulos oli epämääräinen, jonka olisi voinut jopa tulkita haamuksi, mutta sen jälkeen tekemäni kaksi testiä olivat negatiivisia. Hedelmöittyminen olisi ollut mahdollista noihin aikoihin, kuten aiemmassa viestissäni mainitsinkin.

Onko muilla tarkempaa tietoa kiinnittymisvuodosta? Epämääräinen, vain vessakäyntien yhteydessä pyyhittäessä ilmennyt verinen hyvin vähäinen vuoto alkoi siis maanantaina ja sitä on ollut myös eilen ja tänään hyvin hyvin vähän. Voiko kiinnittymisvuotoa olla useampana päivänä? Onko se aina veristä vai voiko/pitäisikö sen olla rusehtavaa? Vai voiko mahdolliset ensimmäiset luomumenkat pillereiden lopettamisen jälkeen olla noin olemattomat? Olen malttamaton, mutta päätin odottaa vielä pari päivää ennen kuin teen testin ellei vuoto muutu "kunnollisiksi" kuukautisiksi.

Vierailija
1658/2455 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole kokemusta kiinnittymis vuodosta mutta yhdellä mun kaverilla se kesti kaks päivää ja oli veristä. Luuli siis että menkat alkoi mutta olikin sit vaan kiinnittymis vuotoa. Itse kun lopetin pillerit muutama kierto sitten niin ekat luomu menkat tuli rytinällä ja oli tosi kipeet. vuoto oli tosi runsas muutaman päivän ja sit pikkuhiljaa laantu.

1659/2455 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KEPULIINA: Hyvä tietää etten oo ainoo jolla netti takkuaa, ettei se oo vaan käyttäjässä vika :D Tuo testailu niin mä oon tehny ite salaa mieheltä ja mies petty niin pahasti ku kerroin et tein testin salaa. Eli nyt tiedän tässä kuussa että testi tehdään yhdessä, onhan siinä yks rikas muisto taas lisää. Eihän ne miehet (ainakaa kaikki) heti osaakkaan iloita asiasta, yleensä ne miehet tajuaa sen sitte siellä synnärillä, viimestää siis :P Mut kysy ihmeessä niin ei tule pettymyksiä kummankaan suhteen :)

Joo nuo kolaritilanteet on aina niin kauheita, etenki ne kun itse ajaa minuutteja sen jälkeen ja tajuaa että tuo tuola autossa voisin olla minä jos oisin kotoa lähtenyt aikaisemmin/myöhemmin. oikeen kylmät väreet menee koko kropan ku vaan ajatteleeki tuollaista tilannetta.. hyihyi! :(

Me miehen kanssa ainaki yritetään (enemmä se on mun malttamattomuudesta kii) olla testaamatta ennen viikonloppua. Siksi että 1. menkat on sillo jo useemman päivän myöhässä. 2. mies on kotona aamulla. toivotaan myös sinun mahan toimintahaitat merkitsis pientä uutta alkua <3

Vierailija
1660/2455 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EICH, joo tosiaan siksi en testaile kun on noita kiertoja, negoja & pettymyksiä takana ihan tarpeeksi. Oikeestaan ollaan yritetty pidempäänkin kuin yk 6, mutta ihan yrittämällä yritetty siis tuolta -14 joulukuulta. Aluksi aina kun testasin ihan innoissani niin ensin nega sai mielen alhaalle & yleensä vielä vuoto alkoi sitten samana päivänä... & se maaliskuinen haamu ehti innostaa ihan liikaa joka sitten häippäs :( Eli en halua senkään takia testata liian ajoissa, etten turhaa haamuista riemastu enää. Testaan vasta siinä kierrossa kun menkat on vähintään viikon myöhässä :p
ALIISIA, onnea toivotaan että pieni pysyy matkassa :)
Sitten, onko ketään ikinä kokeillut/kuullut kokeiltavan sellaista kun berberiini? Voisiko joku suositella käyttöön? :) Tosiaan eilen lueskelin kaikkea maan & taivaan väliltä mikä on auttanut toisia pco (noinko se kirjotettiin :D) naisia raskautumaan, niin silmään pisti tuo berberiinin & d-vitamiinin käyttö sekä tosi vähä hiilarinen ruokavalio (laihtuu tms.) En usko, että noista ainakaan haittaa olis, mutta toi berberiini on mulle niin uusi käsite, etten tiä onko se hyväksi/avuksi mitenkään kun raskautta yrittää :0
Kikiii kp 31/30-35 yk 6